karatzis ofi 500x167

lokal-500-176-2019

kortsidakis 500x176 arxontiko

metropole500x167

KABAKAS-mvpnnnn

assariotakis500x176

benneto ofi 414x140

georgia500X176

skai-korts500x176

dandaliskentriko-banner-500x167

ALMYRA2018

stella

500x167 garden

ASFALEISKRITI500X176

manolios4800x167

sevensc500x167

terranet500x176

dandaliskentriko-banner-500x176

vavoulas black-clean 500x167

pastarela-500-176-2019

watercity500x176

proactive-414-140

autotrack 500X176 2

koumantakis500x176

fimi500x167

fastfitness 500X176 01

winnerkorts

george

george

Του Γιώργου Κορτσιδάκη

Η επιστολή του Νίκου Παπαδόπουλου προς τους μετόχους και οι τάσεις αποχώρησης του από την ομάδα, αλλά και ο τρόπος που έχασε ο ΟΦΗ στη Νέα Σμύρνη από τον Πανιώνιο, η κακή διαιτησία και άλλα, άφησαν να περάσουν σε δεύτερη μοίρα, πολλά αγωνιστικά κέρδη που είχε ο ΟΦΗ στο συγκεκριμένο παιχνίδι, με την σπουδαία του εμφάνιση.

Ένα από αυτά, ήταν το πρώτο επίσημο παιχνίδι του Μανόλη Φαζού, μετά από 8 μήνες!

Ο 22χρονος κεντρικός αμυντικός του ΟΦΗ ήταν άτυχος στο τελείωμα της περσινής αγωνιστικής περιόδου, καθώς στο παιχνίδι με τον Παναιγιάλειο τον περασμένο Απρίλιο, υπέστη ρήξη πρόσθιου χιαστού και οδηγήθηκε στο χειρουργείο.

Ο Φαζός έκανε υπομονή, δούλεψε το καλοκαίρι και εδώ και ένα μήνα, ακολουθεί το φουλ πρόγραμμα της ομάδας.

Ο Παπαδόπουλος, του έδωσε μερικά λεπτά συμμετοχής στο παιχνίδι με τον Πανιώνιο, καθώς ο νεαρός αμυντικός, ένας παίκτης γέννημα-θρέμα του ΟΦΗ, είναι πλέον 100% καλά και διεκδικεί και αυτός το χρόνο συμμετοχής που δικαιούται, μέσα στον γενικότερο υψηλό ανταγωνισμό που υπάρχει στις θέσεις των αμυντικών.

Η άποψη του προπονητή του ΟΦΗ, για τον Μανόλη Φαζό, είναι πολύ καλή, καθώς τον εκτιμάει ως παίκτη και ως χαρακτήρα και είναι βέβαιο ότι αν ο Παπαδόπουλος συνεχίσει στον ΟΦΗ, ο 22χρονος στόπερ, θα έχει και άλλες ευκαιρίες.

«Ακόμα να  παραιτηθεί ο Γκώνιας από τον Εργοτέλη;» μου γράφει στα μηνύματα που δέχομαι καθημερινά στην εκπομπή μου στον ΣΚΑΙ ΚΡΗΤΗΣ 92.1, ένας ακροατής-φίλος του Εργοτέλη.

Την απάντηση, μπορεί να τη δώσει, όπως φαίνεται μόνο η διοίκηση του Εργοτέλη.

Ο Εργοτέλης σε 9 ματς στην Football league δεν έχει σταυρώσει νίκη, είναι τελευταίος στο πρωτάθλημα με 3 βαθμούς (3 ισοπαλίες, 6 ήττες), αλλά ο προπονητής του, δεν φαίνεται να έχει πάρει την απόφαση να… παραιτηθεί, για να διευκολύνει τις εξελίξεις.

Μετά την ήττα στο Αλκαζάρ από τον Απόλλωνα Λάρισας (3-2), στο τελευταίο παιχνίδι πριν την διακοπή του πρωταθλήματος, πολλοί περίμεναν ότι ο Γκώνιας, θα έχει την ευθιξία να υποβάλει την παραίτηση του, αλλά δεν είπε λέξη για αυτό.

Αντίθετα, τα έριξε στην διαιτησία!

Ενώ, στο προηγούμενο παιχνίδι με τον Απόλλωνα Πόντου (1-1) στο Παγκρήτιο στάδιο, ο Γκώνιας σε σχετική ερώτηση για το αν σκέφτεται την παραίτηση, απάντησε ότι «αν δεν έβλεπα βελτίωση στην ομάδα, θα είχα παραιτηθεί!».

Αυτό σημαίνει πολύ απλά, ότι ο προπονητής του Εργοτέλη, δεν σκέφτεται όπως η πλειοψηφία.

Η δεν θέλει να σκέφτεται, για να είμαστε ακριβείς.

Σε μια ομάδα, που παλεύει για τη σωτηρία, όταν σε 9 ματς δεν σταυρώνει νίκη και ο προπονητής δεν έχει την ευθιξία να θέσει την παραίτηση του στη διάθεση της διοίκησης, τότε το λόγο πρέπει να πάρει η… ίδια η διοίκηση, για το συμφέρον της ομάδας.

Διαφορετικά, κινδυνεύει και η ίδια να πληρώσει πολύ ακριβά αυτό το τίμημα…

Αν δεν το έχει ήδη πληρώσει, καθώς το πρωτάθλημα έχει μεν πολύ δρόμο, αλλά ο Εργοτέλης θα πρέπει ως ομάδα, να κάνει πολύ περισσότερα απο μια αντικατάσταση στον πάγκο, για να μπορέσει να παραμείνει στην κατηγορία και να αντιστρέψει την εις βάρος του κατάσταση, όπως αυτή έχει διαμορφωθεί.

Θα χρειαστεί μεταγραφές, αναβάθμιση της ποιότητας του ως ομάδα και μια διοίκηση, που θα είναι πολύ κοντά και έτοιμοι να δώσει τη μεγάλη μάχη για τη σωτηρία.

Το αν όλα αυτά μπορούν να γίνουν, θα το δούμε λιαν συντόμως...

Στις 28 Δεκεμβρίου θα επιστρέψουν στις προπονήσεις οι παίκτες του ΟΦΗ, καθώς μετά το παιχνίδι με τον Πανιώνιο, ο Νίκος Παπαδόπουλος, τους έδωσε άδεια 6 μέρες άδεια, για να περάσουν τα Χριστούγεννα με τις οικογένειες τους.

Η επίσημη ενημέρωση της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 αναφέρει:

Αδεια μέχρι τις 28 Δεκεμβρίου, προκειμένου να κάνουν Χριστούγεννα με τις οικογένειες τους, έδωσε στους παίκτες του ΟΦΗ, ο Νίκος Παπαδόπουλος.

Οι παίκτες του ΟΦΗ, με βάση το πρόγραμμα της τεχνικής ηγεσίας, θα επιστρέψουν στις προπονήσεις την Πέμπτη 28/12, προκειμένου να ξεκινήσουν την προετοιμασία τους, για το πρώτο παιχνίδι του 2018 με τον ΑΟΧανιά/Κισσαμικό στο Γεντί Κουλέ, που έχει οριστεί Σάββατο 6/1 στις 3μμ για την 10η αγωνιστική της Football league.

Νεότερα Άρθρα

Terranet Services

stoixim2019

logo rossetti 300dpi