"Αν είχε δοθεί το πέναλτι υπέρ του ΟΦΗ, η εξέλιξη του αγώνα, θα ήταν διαφορετική" ανέφερε ο κεντρικός αμυντικός του ΟΦΗ Αλμπερτ Ρούσσος, ανέφερε στην συνέντευξη τύπου μετά το τέλος του αγώνα Πανιώνιος-ΟΦΗ (2-0) στη Νέα Σμύρνη. Ο νεαρός αμυντικός ανέφερε ότι:
"Όπως είπε και ο κόουτς, κάναμε μια μεγάλη προσπάθεια στο γήπεδο. Το δείξαμε. Δεν φάνηκε ότι ο Πανιώνιος είναι στην Α’ και εμείς στην Β’ Εθνική. Οι ομάδες είναι αντάξιες. Πολλοί παίκτες που δεν είχαν χρόνο έπαιξαν και ανταπεξήθλαν. Αν ήμασταν πιο συγκεντρωνένοι θα σκοράραμε και η εξέλιξη θα ήταν διαφορετική. Εγιναν λάθη από τη διαιτησία. Δεν μας δόθηκε ένα πέναλτι, το οποίο αν δινόταν θα ήταν διαφορετική η εξέλιξη. Η αδράνεια μας κόστισε. Το αποτέλεσμα μας αδικεί. Εχουμε ένα παιχνίδι ακόμα".
Για τις δηλώσεις του Νίκου Παπαδόπουλου, ανέφερε:
«Εμείς κοιτάμε το καθήκον μας σαν επαγγελματίες. Ευελπιστούμε να λυθούν τα προβλήματα και να ανατραπεί η κατάσταση έξω από το γήπεδο.Το μερίδιο ανήκει στη διοίκηση. Εμείς, οι παίκτες, καθήκον μας είναι να δίνουμε το 100% για τη φανέλα που φοράμε και να παίρνουμε τα αποτελέσματα. Θα δίνουμε πάντα το 100%».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
"Συγχαρητήρια στους παίκτες μου, για την εμφάνιση. Επρεπε να προηγηθούμε με δυο γκολ, αλλά αντίθετα δεχθήκαμε δυο γκολ, σε δυο λεπτά". Με τα λόγια αυτά ο Νίκος Παπαδόπουλος, εξέφρασε την πίκρα του, για την ήττα του ΟΦΗ, απο τον Πανιώνιο στη Νέα Σμύρνη, στη συνέντευξη τύπου, που ακολούθησε μετά το παιχνίδι, στην οποία κυριάρχησαν οι αναφορές του, για το μέλλον του στην ομάδα!
Την παρακάτω τοποθέτηση έκανε ο προπονητής του ΟΦΗ, Νίκος Παπαδόπουλος, στην συνέντευξη τύπου, μετά το τέλος του αγώνα με τον Πανιώνιο, στη Νέα Σμύρνη, για την φάση των «16» του Κυπέλλου Ελλάδος:
«Εγινε πολύ καλό παιχνίδι, από δυο καλές ομάδες. Δεν φάνηκε η διαφορά της κατηγορίας.
Αισθανόμαστε πολύ άσχημα από το αποτέλεσμα αυτό. Είχαμε πολύ καλή εμφάνιση και δικαιούμασταν να προηγηθούμε και με δυο γκολ, αν είχαμε πιο καθαρό μυαλό.
Ο Πανιώνιος σε δυο λεπτά, έβαλε δυο γκολ και έχει προβάδισμα για την πρόκριση.
Δίνω συγχαρητήρια στους παίκτες μου, για την εμφάνιση.
Καλά Χριστούγεννα σε όλους και λιγότερα προβλήματα στις ομάδες.
Προβλήματα, που υπάρχουν και σε εμάς και τα κράτησα, εσωτερικά, όλο αυτόν τον καιρό.
Δεν ξέρω τι Χριστούγεννα θα κάνουμε εμείς, το τεχνικό επιτελείο, οι παίκτες και οι υπάλληλοι.
Εχω στείλει εδώ και 2 μέρες μια επιστολή στους μετόχους, η οποία θα δημοσιευθεί αμέσως μετά και εξηγώ το μέλλον μου στην ομάδα.
Ο ΟΦΗ όπως τον έχω εγώ στο μυαλό μου, πρέπει να λειτουργήσει πολύ διαφορετικά.
Θα δούμε τις επόμενες μέρες τι θα γίνει και ποιο θα είναι το μέλλον μου στην ομάδα.
Δεν μπορεί να συνεχιστεί αυτή η κατάσταση.
Καλή συνέχεια στον Πανιώνιο. Καλά Χριστούγεννα σε όλους».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
Μαγική εικόνα η ήττα του ΟΦΗ στη Νέα Σμύρνη!
Αμεση ήταν η αντίδραση του προέδρου της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 Φώτη Τσάλου, στην απειλή παραίτησης που εξέφρασε ο Νίκος Παπαδόπουλος, με αφορμή τις δηλώσεις του μετά το παιχνίδι με τον Πανιώνιος στη Νέα Σμύρνη και την επιστολή που έστειλε στους μετόχους
Με δήλωση του στην επίσημη σελίδα της ΠΑΕ, ο πρόεδρος της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 Φώτης Τσάλος, ανέφερε τα παρακάτω:
«Οσο είμαι πρόεδρος στην ομάδα, θα είναι ο Παπαδόπουλος προπονητής του ΟΦΗ. Βγάζει μια δικαιολογημένη πικρία, για τους μετόχους, γιατί δεν τηρήθηκαν κάποια πράγματα. Προσωπικά είμαι πολύ ευχαριστημένος από τη δουλειά του και θα κάνουμε τα πάντα να μείνει μαζί μας, όπως του ανέφερα και στη συνάντηση που είχαμε».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ