karatzis ofi 500x167

lokal-500-176-2019

kortsidakis 500x176 arxontiko

metropole500x167

KABAKAS-mvpnnnn

assariotakis500x176

benneto ofi 414x140

georgia500X176

skai-korts500x176

dandaliskentriko-banner-500x167

ALMYRA2018

stella

500x167 garden

ASFALEISKRITI500X176

manolios4800x167

sevensc500x167

terranet500x176

dandaliskentriko-banner-500x176

vavoulas black-clean 500x167

pastarela-500-176-2019

watercity500x176

proactive-414-140

autotrack 500X176 2

koumantakis500x176

fimi500x167

fastfitness 500X176 01

winnerkorts

george

george

Ραγδαίες φαίνεται να είναι οι εξελίξεις στον ΟΦΗ, καθώς με επιστολή που έστειλε στους μετόχους της ΠΑΕ και το Δ.Σ. της ομάδας, ο Νίκος Παπαδόπουλος, τονίζει ότι θα υποβάλει την παραίτηση του, αν μετά την άδεια των Χριστουγέννων δεν έχουν λυθεί τα προβλήματα της ομάδας. "Μετά την άδεια που έχουν οι παίκτες και το προπονητικό  team  για την γιορτή των Χριστουγέννων και με την επιστροφή τους από αυτήν και εφόσον δεν έχουν λυθεί τα προβλήματα της ομάδας, θα θέσω την παραίτηση μου στην διάθεση της διοίκησης. Τα όνειρα δεν τελειώνουν, όπως και ο ΟΦΗ…" αναφέρει μεταξύ άλλων ο προπονητής του ΟΦΗ στην επιστολή του, που δημοσιεύτηκε στην επίσημη σελίδα της ομάδας, αμέσως μετά το τέλος του αγώνα με τον Πανιώνιο. 

Ο τεχνικός του ΟΦΗ στην επιστολή του, τονίζει ότι "το πρόβλημα στην ομάδα ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ, αν και είναι ένας σοβαρότατος παράγοντας για τη λειτουργία μιας ομάδας, αλλά είναι η έλλειψη γνώσης, η έλλειψη σοβαρότητας, η έλλειψη ενότητας από όλους και κοινού οράματος. Με την επιστολή μου αυτή και αυτά που αναφέρω, και άλλα πολλά που καθημερινά συμβαίνουν στην ομάδα και δεν μπορώ να αναφέρω στην επιστολή αυτή, νομίζω ότι η κατάσταση έφτασε σε αδιέξοδο!" καταλήγει ο τεχνικός του ΟΦΗ.

Nα σημειωθεί ότι την επιστολή αυτή ο Νίκος Παπαδόπουλος την είχε στείλει στους μετόχους και το Δ.Σ. της ΠΑΕ δυο μέρες πριν τον αγώνα με τον Πανιώνιο, αλλά δημοσιοποιήθηκε αμέσως μετά το παιχνίδι, προκειμένου να μην διαταραχθεί η ομάδα, για το παιχνίδι με τον Πανιώνιο.

Την παρακάτω επιστολή έστειλε στους μετόχους της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 και στο Δ.Σ. της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925, ο προπονητής του ΟΦΗ, Νίκος Παπαδόπουλος:

Στη «μεγάλη κατηγορία με κάθε κόστος»… αυτά ήταν τα πρώτα λόγια που άκουσα στην ερώτηση μου «ποιος είναι ο στόχος μας» το ΙΑΝΟΥΑΡΙΟ  του 2017, όταν για πρώτη φορά με προσέγγισαν οι άνθρωποι της ομάδας  για ν αναλάβω την τεχνική ηγεσία…..

Κάπως έτσι ξεκινήσαμε στις 25 Ιανουαρίου….

Και αφήσαμε τον κόσμο να ονειρεύεται και μαζί του και εμείς, που επιτέλους το όνειρό μας φαίνεται να γινόταν πραγματικότητα, σ ' εμάς που περάσαμε από την μεγάλη ομάδα του τότε, και ονειρευτήκαμε μια ομάδα που θα πρωταγωνιστεί ξανά στην μεγάλη κατηγορία…

Και όπως όλο το Ηράκλειο είχε αγκαλιάσει την προσπάθεια και τη δύναμη που νιώσαμε όλοι, που επιτέλους η ομάδα θα ήταν σε «καλά χέρια», στις επιχειρηματικές πλάτες μιας ομάδας από τους μεγαλύτερους επιχειρηματίες της πόλης του Ηρακλείου και ίσως της Κρήτης, λίγο καιρό αργότερα, αρχίσαμε ν ακούμε  για τις «ίντριγκες» των μετόχων, για τον τότε πρόεδρο και ενώ όλοι μαζί πανηγύριζαν για την άνοδο της ομάδας από την Γ' Κατηγορία στη Β', ξαφνικά άρχισαν να κατηγορούν και να απομακρύνονται από την ομάδα με φράσεις του τύπου  «φταίει ο τάδε , δεν ξαναβάζω  χρήματα», «φταίει ο προπονητής, δεν ξαναβάζω  χρήματα » κτλ..

Σας θυμίζω ότι μετά το παιχνίδι με τη Λαμία, και λίγο πριν το παιχνίδι με τον Άρη που ήταν και το πρώτο μου παιχνίδι στον πάγκο της ομάδας, άκουγα ότι «όλα τελείωσαν πια»… .

...όμως εμείς, δε χάσαμε την προσήλωση μας στο στόχο μας, παρόλο που τα στοιχεία δεν ήταν υπέρ  μας…. παρόλο που είχε χαθεί πολύτιμο έδαφος…. Παρόλο που γνώριζαν οι διοικούντες ότι δέχτηκα πρόταση από  ομάδα Σούπερ Λίγκ,  την οποία απέρριψα, αν και επαγγελματίας προπονητής, που ζω  από αυτό το επάγγελμα…

Γιατί;

Γιατί, είχαμε πολύ δουλεία μπροστά μας…

Γιατί η θέλησή μας για έναν μεγάλο ΟΦΗ, ήταν μεγαλύτερη  από τα προβλήματα που υπήρχαν στα διοικητικά…

Για έναν ΟΦΗ, που θα σέβονται οι αντίπαλοι και όχι να τον απαξιώνουν ομαδούλες, έναν ΟΦΗ που οι ποδοσφαιριστές θα παρακαλούν να έρθουν και όχι να παρακαλάμε εμείς να τους εντάξουμε στο δυναμικό μας, έναν ΟΦΗ που οι παίκτες θα νιώθουν το βάρος της φανέλας και της ιστορίας της ομάδας, από την είσοδό τους ακόμη στο Βαρδινογιάννειο Αθλητικό Κέντρο.

Και φτάσαμε στο τέλος του πρωταθλήματος της περιόδου 2016 - 2017…που η ομάδα τερμάτισε τελικά 8 βαθμούς από την προνομιούχο 2η θέση που οδηγούσε στη μεγάλη κατηγορία….

Ζήτησα να παραστώ για πρώτη φορά σε ένα Δ.Σ  1,5 ΜΗΝΑ ΠΕΡΙΠΟΥ  πριν τελειώσει το πρωτάθλημα  προκειμένου να ενημερώσω για το σχεδιασμό της επόμενης περιόδου, εφόσον εμπιστευόταν στα χέρια μου την ομάδα και την επόμενη περίοδο.

Στη συνάντηση αυτή, ενημέρωσα με κάθε λεπτομέρεια ένα 3ετές πλάνο για την καλύτερη οργάνωση της ομάδας στις ακαδημίες και την πρώτη ομάδα, κατέθεσα την έκθεση μου, την οποία ζήτησα να πρωτοκολληθεί στο μητρώο της ΠΑΕ , οπου εξηγούσα ακριβώς τι θα χρειαζόταν να κάνει ο ΟΦΗ, προκειμένου να πρωταγωνιστήσει στην επόμενη σεζόν, και να μην κάνει τα ίδια λάθη με την προηγούμενη.

Ανέφερα ποδοσφαιριστές, που θα χρειαζόμασταν ανα θέση, το μπάτζετ που θα χρειαζόταν για τους ποδοσφαιριστές αυτούς, καθώς και ποδοσφαιριστές που θα χρειαζόταν να απελευθερώσουμε προκειμένου να αποφύγουμε τα προβλήματα προσφυγών που δυστυχώς σήμερα μας «κυνηγούν»…

Εξηγούσα με κάθε λεπτομέρεια τα θέματα που έχριζαν άμεσης επίλυσης στο ΒΑΚ, στα γήπεδα, στα αποδυτήρια, στο Γεντί Κουλέ, στα γραφεία,   ΚΑΙ ΤΟ ΠΙΟ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΤΗΝ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΤΗΣ ΟΜΑΔΑΣ .

Και το πλοίο που λέγεται ΟΦΗ, ακυβέρνητο πια και εγκαταλελειμμένο κατευθυνόταν προς τα βράχια…

Και παρά το γεγονός ότι ο πρόεδρος δήλωνε «παραιτημένος»  και  ενώ  ξανά δέχτηκα προτάσεις από δύο ομάδες της Σούπερ Λίγκ, γεγονός για το οποίο ήταν ενήμερος ο πρόεδρος και το Δ.Σ., προβληματιζόμενος για το μέλλον μου σαν επαγγελματίας ,στις συχνές τηλεφωνικές επικοινωνίες που είχαμε και στην ερώτηση μου «τι θα γίνει με την ομάδα», εμφανιζόταν πάντα καθησυχαστικός και με διαβεβαίωνε ότι «μην ανησυχείς, σου εγγυώμαι εγώ ότι όλα θα πάνε καλά», και παρά το ότι δεν είχα λόγους να πειστώ, απέρριψα χωρίς δεύτερη σκέψη τις προτάσεις, κι ας υπήρχαν τόσο κακές προϋποθέσεις για την επίτευξη του οράματος μου...

Όταν κάποιος κυνηγάει το όνειρό, δεν βλέπει εμπόδια, δεν βλέπει δυσκολίες, βλέπει ΜΟΝΟ ΣΤΟΧΟ!!!

Και φτάσαμε στην Γ.Σ.  του Ιουλίου, όπου ολόκληρο το Δ.Σ παραιτήθηκε και πλέον φαινόταν η ομάδα να οδηγείται σε αδιέξοδο, αφού κανένας πια δεν ήθελε να ηγηθεί της Διοίκησης.

Και αφού στη Γ.Σ. των μετόχων, αποφασίστηκε να δοθεί η Διοίκηση στον τωρινό πρόεδρο της ομάδας, ξεκινήσαμε τον σχεδιασμό της νέας περιόδου, παρόλο που οι αρχικές συμφωνίες για τριετές συμβόλαιο, για εμένα και τους συνεργάτες μου, δεν τηρήθηκαν ως όφειλαν, παρόλο που δεν έλαβα ποτέ το συμβόλαιό μου από την τωρινή διοίκηση, τουλάχιστον μέχρι και σήμερα που γράφεται η επιστολή, ξεκίνησε η οργάνωση στα γήπεδα, στο Γεντί Κουλέ, στα αποδυτήρια και στη στελέχωση της ομάδας από ποδοσφαιριστές, και ενώ φαινόταν ότι όλα «πάνε καλά», και παρόλο που δεν ήταν δική μου αρμοδιότητα, σε συνεντεύξεις μου, δημόσια, κάλεσα τους μετόχους αρκετές φορές «να έρθουν κοντά στην ομάδα», γιατί έβλεπα να «έρχεται το κακό», βλέποντας σημαντικούς ανθρώπους να φεύγουν κοντά απ την ομάδα.

Το πρόβλημα στην ομάδα ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ, αν και είναι ένας σοβαρότατος παράγοντας για τη λειτουργία μιας ομάδας, αλλά είναι η έλλειψη γνώσης, η έλλειψη σοβαρότητας, η έλλειψη ενότητας από όλους και κοινού οράματος.

Με την επιστολή μου αυτή και αυτά που αναφέρω, και άλλα πολλά που καθημερινά συμβαίνουν στην ομάδα και δεν μπορώ να αναφέρω στην επιστολή αυτή, νομίζω ότι η κατάσταση έφτασε σε αδιέξοδο!

Λίγες ημέρες πριν  τις διακοπές των Χριστουγέννων, και ενώ οι ποδοσφαιριστές  το προπονητικό team και το προσωπικό,  έχουν να λαμβάνουν αρκετά χρήματα, βλέποντας την κατάσταση και τις «κόντρες» της Διοίκησης με τους μετόχους, αντιλαμβάνομαι ότι αρκετοί από αυτούς, δεν θα θέλουν να συνεχίσουν στην ομάδα, απλά γιατί πλέον, αφού αρκετές φορές παρά το ότι τους υποσχέθηκε η ομάδα ότι θα πληρωθούν, αυτό δεν έγινε με αποτέλεσμα να έχει χαθεί η εμπιστοσύνη τους .

Για τους λόγους αυτούς, σας ενημερώνω ότι μετά την άδεια που έχουν οι παίκτες και το προπονητικό  team  για την γιορτή των Χριστουγέννων και με την επιστροφή τους από αυτήν και εφόσον δεν έχουν λυθεί τα προβλήματα της ομάδας, θα θέσω την παραίτηση μου στην διάθεση της διοίκησης.

Τα όνειρα δεν τελειώνουν, όπως και ο ΟΦΗ…

Νίκος Παπαδόπουλος

Ο αγαπητός και σεβαστός Κώστας Κατσουράνης, για το οφσάιντ γκολ, με το οποίο η ομάδα του κέρδισε τον Εργοτέλη στην Πάτρα (2-1), δεν είπε τίποτα.

Για την αποβολή του τερματοφύλακα της ομάδας του Βρονταρά στο παιχνίδι με την Καλαμαριά (0-0), έσπευσε όμως να γράψει στο twitter ότι ήταν «απόφαση-ανέκδοτο».

Τα δικά μας, δικά μας και τα δικά σας πάλι δικά μας, από τον τεχνικό διευθυντή της Παναχαικής, ο οποίος –όπως και άλλοι πρώην ποδοσφαιριστές με ιστορία  οι οποίοι μεταπήδησαν σε παραγοντικά πόστα-κινδυνεύει να εκτεθεί αν επιμείνει στην ίδια τακτική (του twitter).

Είναι γενικότερη η αίσθηση, στο πρώτο κομμάτι του πρωταθλήματος της Footballleague, ότι η διαιτησία μέχρι σήμερα αντιμετωπίζει (τουλάχιστον) με συμπάθεια την ιστορική ομάδα της Παναχαικής και τη γενικότερη προσπάθεια που γίνεται εκεί για την αναδόμηση της.

Ο Κατσουράνης, δεν πρέπει να έχει παράπονο...

«Ο Νίκος Παπαδόπουλος κρατάει μόνος του τον ΟΦΗ».

Με τα λόγια αυτά ο παλιός παράγοντας του ΟΦΗ Κώστας Ρεπανάκης, που βρέθηκε στο παιχνίδι του ΟΦΗ στο Κλέανθης Βικελίδης με αντίπαλο τον Αρη (0-0), κατέθεσε την μαρτυρία του, μιλώντας στον ΣΚΑΙ ΚΡΗΤΗΣ 92.1 και στην εκπομπή «Αθλητικός Παλμός» με τον Γιώργο Κορτσιδάκη.

Ο παλιός Γενικός Αρχηγός του ΟΦΗ την δεκαετία του ’70 και του ’80, aαλλά και μετέπειτα παράγοντας του Ερασιτέχνη ΟΦΗ, έκανε λόγο για «προπονητή και παίκτες παλικάρια, σε ένα γήπεδο καμίνι» και κάλεσε τους μετόχους να σταματήσουν την αντιπαράθεση και να στηρίξουν την ομάδα.

Αναλυτικά οι αναφορές του Κώστα Ρεπανάκη στον ΣΚΑΙ ΚΡΗΤΗΣ 92.1:

-Kώστα, βρέθηκες στο παιχνίδι Αρης-ΟΦΗ στο Κλεάνθης Βικελίδης, πως είδες την ομάδα;

«Βρέθηκα για επαγγελματικούς λόγους στη Θεσσαλονίκη και δεν θα μπορούσα να μην πάω στο γήπεδο, για να δώ τον ΟΦΗ. Είδα μια ομάδα, την οποία πρέπει να τη χαιρόμαστε. Μετά το παιχνίδι με την Παναχαική και την ήττα στο γήπεδο μας, ακούστηκαν πολλά για την ομάδα και δεν περίμεναν πολλοί, ότι θα σταθεί τόσο καλά στο παιχνίδι με τον Αρη.

Είδα μια ομάδα που μπήκε στο γήπεδο για να πάρει το ματς. Σε ένα γήπεδο καμίνι, αστυνομικοκρατούμενο, είδα πράγματα που τα έβλεπα πριν απ 30 χρόνια, με πολύ κόσμο.

Η ομάδα έπαιξε όπως έπρεπε να παίξει και το αποτέλεσμα είναι πολύ καλό».

-Πως είδαν οι Αρειανοί τον ΟΦΗ;

“Μου είπαν ότι ο ΟΦΗ είναι πολύ καλή ομάδα.

Πρέπει να πω ότι η ατμόσφαιρα ήταν εξαιρετική, ενώ και στην αποστολή μας φέρθηκαν άψογα. Οι παίκτες και ο προπονητής μας ήταν παλικάρια.

Ενας παλιός μου φίλος, ένας παλιός πρόεδρος του Αρη, ο Μαραβέλλιας, μου είπε ότι ο κόσμος του Αρη που τώρα η ομάδα τον έχει ανάγκη γεμίζει το γήπεδο.

Ο ΟΦΗ έχει δυνατά αποδυτήρια και δεν πρέπει να πάει χαμένη αυτή η ευκαιρία.

Ο ΟΦΗ έχει την καλύτερη ομάδα αγωνιστικά. Εχει καλούς παίκτες, καλό προπονητή.

Με την Παναχαική είχαμε ένα άτυχο αποτέλεσμα.

Όταν μπω στα αποδυτήρια από την πείρα που έχω, ξέρω τι γίνεται.

Με τον Αρη, είδα σοβαρότητα, με το μάτι μου και αυτό μου άρεσε.

Μετά τη σφαλιάρα απ την Παναχαική, μπήκαν στο γήπεδο να πάρουν το παιχνίδι, χωρίς να καταλάβουν τίποτα, σε ένα γήπεδο καμίνι.

Ο Παπαδόπουλος κρατάει αυτήν την ομάδα. Αυτό το παιδί.

Ολοι πρέπει να στηρίξουμε αυτήν την προσπάθεια”.

-Τι σου άρεσε περισσότερο από τον ΟΦΗ;

“Υπήρχε μια σοβαρότητα και ηρεμία. Αυτό το πιστώνω στο Νίκο Παπαδόπουλο, γιατί εκτός από καλός προπονητής, είναι και φίλαθλος του ΟΦΗ. Αγαπάει την ομάδα. Εχει κάνει και τους παίκτες του, το ίδιο. Κατέβηκα μετά το παιχνίδι στα αποδυτήρια για να συγχαρώ τα παιδιά και τον προπονητή για την εμφάνιση τους. Ευχαριστήθηκα πάρα πολύ με αυτό που είδα. Δεν υπάρχει τίποτε άλλο από τον Παπαδόπουλο στην ομάδα. Αυτός την κρατάει μόνος του. Ημουν 15 χρόνια στα αποδυτήρια και ξέρω από αποδυτήρια. Αυτός ο άνθρωπος πρέπει να στηριχθεί και να στηριχθεί και η ομάδα. Πρέπει να σταματήσουν οι κόντρες στα διοικητικά, παρ’ ότι δεν θέλω να επέμβω, γιατί δεν έχω καμία επιδίωξη. Όλα αυτά είναι εις βάρος της ομάδας. Να στηρίξουμε όλοι την ομάδα.

Είναι μεγάλη ομάδα ο ΟΦΗ. Πρέπει να σταματήσει αυτή η διοικητική αναταραχή που επικρατεί.

Οι χαρακτηρισμοί δημόσια και τα οικονομικά, δεν ωφελούν σε τίποτε.

Να τα καταθέσουν στην Γενική Συνέλευση. Δεν είναι καλό για την ομάδα αυτή η κόντρα, που βλέπω ότι υπάρχει».

-Διοικητικά τι πιστεύεις ότι πρέπει να γίνει;

“Διοικητικά πρέπει να βρεθεί μια λύση από τους μετόχους και να προκύψει μια ισχυρή διοίκηση, με καθαρές κουβέντες. Να βρούν τη λύση και μάλιστα άμεσα. Η Γενική Συνέλευση στις 29 του μήνα, είναι μακριά.

Πρέπει η λύση να βρεθεί πιο γρήγορα.

Οποιος μέτοχος δεν θέλει να ασχοληθεί δικαίωμα του. OΟΦΗ πρέπει να έχει μια ισχυρή διοίκηση».

Νεότερα Άρθρα

Terranet Services

stoixim2019

logo rossetti 300dpi