karatzis ofi 500x167

lokal-500-176-2019

kortsidakis 500x176 arxontiko

metropole500x167

KABAKAS-mvpnnnn

assariotakis500x176

benneto ofi 414x140

georgia500X176

skai-korts500x176

dandaliskentriko-banner-500x167

ALMYRA2018

stella

500x167 garden

ASFALEISKRITI500X176

manolios4800x167

sevensc500x167

terranet500x176

dandaliskentriko-banner-500x176

vavoulas black-clean 500x167

pastarela-500-176-2019

watercity500x176

proactive-414-140

autotrack 500X176 2

koumantakis500x176

fimi500x167

fastfitness 500X176 01

winnerkorts

george

george

Του Γιώργου Κορτσιδάκη

Η τοποθέτηση του Μανόλη Μπολάκη στο αριστερό άκρο της άμυνας, ήταν η... έκπληξη του Νίκου Παπαδόπουλου, στην ενδεκάδα, στο παιχνίδι με τον Αρη.

Οι απουσίες των κλασσικών αριστερών μπακ του ΟΦΗ Μονιάκη-Κοιλιάρα και η επιθυμία της τεχνικής ηγεσίας να διατηρήσει τον Ποτουρίδη στόπερ και να μην τον μετακομίσει στη θέση του αριστερού μπάκ, έφερε την επιλογή του δεξιοπόδαρου Μπολάκη, αριστερά.

Και για ένα ακόμη λόγο. Ο Μπολάκης, λόγω ταχύτητας και σωματοδομής, θα μπορούσε να ανταπεξέλθει καλύτερα στο μαρκάρισμα του κορυφαίου παίκτη του Αρη, Πλατέλα.

Η επιλογή αυτή απο το Νίκο Παπαδόπουλο, απέδωσε, καθώς ο Μπολάκης αν και δέχθηκε σφοδρή πίεση απο την πλευρά του, ανταπεξήλθε στα καθήκοντα του και με το παραπάνω συνεχίζοντας τις εξαιρετικές του εμφανίσεις, το τελευταίο διάστημα, ως δεξιός μπακ και σε αυτό το παιχνίδι ως αριστερός!

Ο Πλατέλας που έχει δώσει πολλούς βαθμούς στον Αρη, σε αυτό το παιχνίδι απείλησε μόνο σε μια φάση και απο κάποια στημένα. Δεν βρήκε χώρους, ενώ όταν συνέβη αυτό ο νεαρός και ψυχωμένος μπακ του ΟΦΗ, ήταν εκεί.

Ο Μπολάκης κατάφερε να τον σταματήσει και ο Παπαδόπουλος να δικαιωθεί για την επιλογή!

Με αυτον τον τρόπο ο ΟΦΗ αφόπλισε ένα απο τα βασικά, αν όχι το βασικότερο όπλο του Αρη και να κρατήσει το "μηδέν" και μάλιστα με σχετική ευκολία, καθώς οι καθαρές φάσεις του Αρη, ήταν λίγες.

Ας δούμε μερικά παραλειπόμενα απο το μεγάλο ντέρμπι ΟΦΗ-Αρης (0-0) στο Κλεάνθης Βικελίδης:

*Και φίλαθλοι του ΟΦΗ στο Κλεάνθης Βικελίδης, για να βοηθήσουν τον ΟΦΗ στο κρίσιμο παιχνίδι. Περίπου 50 φίλαθλοι του ΟΦΗ στη θυρα 4 του γηπέδου του Αρη.

Μάλιστα οι φίλαθλοι του ΟΦΗ σήκωσαν και ένα ...ευρηματικό πανό, που έγραφε "Αγιε Βασίλη μου εγώ, για δώρο θα ζητήσω, ημίχρονα και τελικά τις τσέπες να γεμίσω! Μην ποντάρετε στα όνειρα μας".

Μήνυμα προς πάσα κατεύθυνση...

*Πολύς κόσμος στο Βικελίδης, με τους φιλάθλους του Αρη να δίνουν βροντερό "παρών" στο παιχνίδι!

Η έκκληση της διοίκησης στον κόσμο έφερε αποτελεσμα, καθώς ο Αρης προερχόταν απο 7 νίκες σε ισάριθμα παιχνίδια!

*Σε πολύ άσχημη κατάσταση ο αγωνιστικός χώρος του γηπέδου του Αρη. Σε πολλά σημεία το χορτάρι είναι κατεστραμμένο.

*Ο Λεάλ λίγο έλειψε να "παγώσει" το Βικελίδης στο σούτ που επιχείρησε απο 30 μέτρα στο 10'. Η μπάλα γκέλαρε στο έδαφος, ο γκολκήπερ του Αρη, αιφνιδιάστηκε αλλά βρήκε τη μπάλα και την έστειλε για πολύ λίγο σε κόρνερ, στην πρώτη καθαρή ευκαιρία του ΟΦΗ στο ματς. Η μπάλα θα μπορούσε κάλιστα να καταλήξει στο βάθος της εστίας και ο ΟΦΗ να προηγηθεί.

*Στάθηκε πολύ καλά ο ΟΦΗ στο πρώτο δεκάλεπτο. Εκλεισε τους χώρους και πήρε τα ηνία του αγώνα. Δεν έχει κινδύνευσε καθόλου, ενώ είχε και την πρώτη ευκαιρία με το σούτ του Λεάλ.
*Ο ΟΦΗ η καλύτερη ομάδα στο γήπεδο συνολικά στο πρώτο 20λεπτο. Ωριμο παιχνίδι απο τους παίκτες του ΟΦΗ, που έχουν άριστη αμυντική λειτουργία, ενώ και επιθετικά, προσπαθούν να μπούν στην αντίπαλη περιοχή και να απειλήσουν.
*Το πρέσινγκ του ΟΦΗ ψηλά, έχει κόψει στη μέση τον Αρη, ο οποίος δεν μπορεί να κάνει παιχνίδι. Οι κίτρινοι ψάχνουν τον Πλατέλλα, όμως τον έχουν κλείσει οι παίκτες του ΟΦΗ. Αποτελεσματικές οι παρεμβάσεις του Μπολάκη, ο οποίος έχει κρατήσει τον πρώην παίκτη της ΑΕΚ.
*Στέκεται πολύ καλά ο ΟΦΗ στο πρώτο 45λεπτο. Δεν έχει απειληθεί απο τον Αρη, ενώ έχει δημιουργήσει τις προυποθέσεις για να πετύχει κάποιο γκολ, χωρίς να το έχει καταφέρει. Δεν έχει καμία σχέση η εικόνα του ΟΦΗ, με αυτήν του αγώνα με την Παναχαική. Το γκολ είναι μόνο αυτό που λείπει απο την ομάδα του Νίκου Παπαδόπουλου. Συμπαγής και δυνατός ο ΟΦΗ στο παιχνίδι, όπως πρέπει να είναι σε ένα τέτοιο ματς και απέναντι σε ένα ανταγωνιστικό αντίπαλο, όπως ο Αρης.
*Εχει πάρει μέτρα ο Αρης, στο δεύτερο ημίχρονο και είναι βελιωμένος σε σχέση με το πρώτο. Ο ΟΦΗ κρατάει το μηδέν, αλλά δεν έχει καταφέρει να απειλήσει επιθετικά.
*Προσπαθούν να πιέσουν ψηλά οι παίκτες του ΟΦΗ, καθώς ο Αρης έχει την κατοχή στο δεύτερο ημίχρονο.

*Μεγάλη φάση για τον ΟΦΗ με τον Χαντί στο 86'. Ο μέσος του ΟΦΗ δοκιμάζει το σούτ απο μακριά, αλλά ο γκολκήπερ του Αρη κάνει την επέμβαση του αγώνα!
*Ενταση στο φινάλε του αγώνα με το Νίκο Παπαδόπουλο, να δείχνει έξαλλος και να τρέχει προς το μέρος του βοηθού διαιτητή Κωσταντίνου (Πρέβεζας). Αρκετές φορές στα τελευταία λεπτά του αγώνα, ο Παπαδόπουλος, διαμαρτυρήθηκε στον συγκεκριμένο βοηθό, για τις υποδείξεις του.

*Οι παίκτες και των δυο ομάδων πάντως αποχωρούν ήρεμα απο το γήπεδο.

*Οι παίκτες του ΟΦΗ χαιρετούν τους φιλάθλους τους, που βρέθηκαν στη Θεσσαλονίκη και στάθηκαν στο πλευρό τους, σε ένα τόσο σημαντικό ματς.
*Ο ΟΦΗ πήρε ένα καλό αποτέλεσμα εκτός έδρας, απεναντι σε μια ανταγωνιστική ομάδα.

*Ωραία ποδοσφαιρική ατμόσφαιρα στο παιχνίδι, που θύμισε...Σούπερ Λίγκ!

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ

Δείτε τι έγινε στην Football league

Ετσι πήρε το "Χ" απο τον Αρη ο ΟΦΗ (VIDEO)

Διακρίθηκαν οι ξιφομάχοι του Ηρακλείου στο Παγκόσμιο Κύπελλο Junior στο Ξίφος Μονομαχίας που έλαβε χώρα στο Ηράκλειο, όπου συμμετείχε παγκόσμια αφρόκρεμα των αθλητών της ξιφασκίας σε αυτήν την κατηγορία.

Το σωματείου του Ηρακλείου με ανακοίνωση του συνεχάρη τους αθλητές του, για τις διακρίσεις τους, αλλά και σε όσουες συνέβαλαν στο να έρθει για πρώτη φορά, αυτή η σπουδαία διοργάνωση στην Ελλάδα.

Η ενημέρωση απο το σωματείο του ΘΗΣΕΑ αναφέρει:

Με απόλυτη επιτυχία ολοκληρώθηκε το Παγκόσμιο Κύπελλο Junior στο Ξίφος Μονομαχίας που έλαβε χώρα στο Ηράκλειο στις 16 &17-12-2017 φιλοξενώντας την παγκόσμια αφρόκρεμα των αθλητών της ξιφασκίας σε αυτήν την κατηγορία.

Στο αγωνιστικό μέρος οι αθλητές του Συλλόγου μας έδωσαν σκληρές μάχες , κέρδισαν τις εντυπώσεις για το αγωνιστικό τους πνεύμα και το αθλητικό τους ήθος και άφησαν πολλές υποσχέσεις για το μέλλον.

Αναλυτικά :

Ο αθλητής μας ΚΑΡΑΠΙΔΑΚΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ πραγματοποιώντας εκπληκτικές εμφανίσεις στους προκριματικούς σημείωσε 4 νίκες και 2 ήττες και προκρίθηκε στην επόμενη φάση όπου σε ένα συγκλονιστικό αγώνα κι ενώ στο μεγαλύτερο μέρος του ήταν μπροστά στο σκορ τελικώς ηττήθηκε καταλαμβάνοντας την 95η θέση ανάμεσα σε 179 αθλητές απ όλο τον κόσμο ,5η θέση ανάμεσα στους Έλληνες συμμετέχοντες αθλητές και 1η ανάμεσα στους Κρητικούς δείχνοντας πως επέστρεψε ακόμα πιο δυνατός μετά από μια δύσκολη χρονιά πανελληνίων εξετάσεων.

Ο αθλητής μας ΠΑΣΣΑΜ ΦΙΛΙΠΠΟΣ αν και από τους μικρότερους στην κατηγορία του κατετάγη στην 168η θέση και παλεύοντας μας άφησε άφωνους με τό πάθος και την δύναμή του δηλώνοντας με τον τρόπο αυτό πως στις επόμενες διοργανώσεις θα μιλήσουν πολλοί για αυτόν.

Ο αθλητής μας ΖΑΧΑΡΙΟΥΔΑΚΗΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ δίνοντας κι αυτός σκληρές μάχες κατετάγει στην 171η θέση.

Θέλουμε να εκφράσουμε τα θερμά μας συγχαρητήρια τόσο στους αθλητές μας όσο και στους υπόλοιπους αθλητές των Ελληνικών Συλλόγων και ιδιαίτερα στους Στυλιανό Φουστανάκη, Αστέριο Τσόκα, Θεόδωρο Αβραμίδη καιΊωάννη Μαρκόπουλο για την αγωνιστική τους προσπάθεια ,παρουσία και συμπεριφορά όπου κατά την δεύτερη μέρα των αγώνων στα ομαδικά η χώρα μας στην πρώτη της συμμετοχή σε ομαδικό σε αυτό το επίπεδο αγώνων κατέλαβε την 19η θέση δίνοντας μάχες με μεγαθήρια της παγκόσμιας ξιφασκίας και εκπροσωπώντας την χώρα μας επάξια.

Το Δ.Σ. του Α.Ο. ΘΗΣΕΑΣ ευχαριστεί την Ελληνική Ομοσπονδία Ξιφασκίας (Ε.Ο.Ξ.) και προσωπικά τον Πρόεδρό της κο Εμμανουήλ Κατσιαδάκη που με τις ενέργειες του κατάφερε να φέρει ένα τόσο σημαντικό παγκόσμιο αθλητικό γεγονός στην Χώρα μας και ειδικά στην ιδιαίτερη πατρίδα του την Κρήτη.

Ευχαριστούμε το μέλος της Ε.Ο.Ξ και υπεύθυνο Νοτίου Ελλάδος κο Ιπποκράτη Μανιουδάκη που ήταν επιφορτισμένος με την οργάνωση των αγώνων.

Ευχαριστούμε τον Γενικό Γραμματέα της Ε.Ο.Ξ. κο Χάρη Τσολάκη για την άψογη συνεργασία του και την διάθεσή του να στηρίξει τους κρητικούς συλλόγους όποτε του ζητηθεί.

Ευχαριστούμε όλα τα στελέχη της Ε.Ο.Ξ. για την άψογη τέλεση των αγώνων και την ωραία συνεργασία μας.

Ευχαριστούμε την Περιφέρεια Κρήτης και τον Δήμο Ηρακλείου με μεγάλη χαρά ανέλαβαν την συνδιοργάνωση των αγώνων και συνέδραμαν ουσιαστικά στην διεξαγωγή τους .

Ευχαριστούμε για την ΕΘΕΛΟΝΤΙΚΗ τους προσφορά και εργασία τους :

• Την εταιρεία Imonline και προσωπικά τον κο Εμμανουήλ Βαρούχα για την εκπληκτική και κοπιώδη φωτογραφική κάλυψη των αγώνων.

• Τους γιατρούς του συλλόγου μας που ανέλαβαν εξ ολοκλήρου και έφεραν εις πέρας την ιατρική κάλυψη των αγώνων :

1. κα Χριστίνα Γιγουρτσή (αναισθησιολόγο)

2. κο Γεώργιο Κλώνο (χειρούργο ορθοπεδικό)

3. κο Ιωάννη Γκέκα (φυσίατρο)

• Το τμήμα Σαμαρειτών του παραρτήματος Ηρακλείου του Ελληνικού Ερυθρού Σταυρού για την άμεση ανταπόκριση στο αίτημα μας για κάλυψη των αγώνων.

• Την σχολή παραδοσιακών χορών “ΜΑΥΡΟΚΩΣΤΑ” για την ευγενική παραχώρηση παραδοσιακών στολών και παιδιών για τις απονομές.

• Το κατάστημα ψηφιακών εκτυπώσεων “ΚΥΒΟΣ” για τις εκτυπώσεις των αφισών της διοργάνωσης.

• Τον Προπονητή μας και ψυχή του Συλλόγου μας κο Αλέξανδρο Κοντογιάννη τόσο για την συνολική του προσφορά στον Σύλλογό μας όσο και στα μαθήματα εθελοντισμού και προσφοράς που έδωσε πριν ,κατά τη διάρκεια αλλά και μετά την διοργάνωση των αγώνων βοηθώντας παντού και φυσικά για την προπονητική του στους αθλητές που μας εκπροσώπησαν.

• Τους Συλλόγους Ξιφασκίας της Κρήτης Αθλητική Λέσχη Ξιφασκίας Χανίων Α.Λ.Ξ.Χ. ,Γυμναστική Ένωση Ηρακλείου Γ.Ε.Η. και Αθλητική Λέσχη Μεσσαράς Α.Λ.Μ. τόσο για τη ουσιαστική τους συνδρομή στην διοργάνωση όσο και για την συνεργασία μας.

Τέλος ένα τεράστιο ευχαριστώ σε όλα τα μέλη (αθλητές ,γονείς ,φίλους) του Α.Ο. ΘΗΣΕΑΣ που όλο αυτο αυτό το διήμερο ήταν παντού ,σε ξενοδοχεία,σε αεροδρομιο,σε αγωνιστικό χώρο,σε κερκίδες ,παντου...

Ραντεβού φίλοι μας σε ένα χρόνο ,στο ίδιο μέρος για ακόμη πιο ψηλά.

Η οικογένεια του Α.Ο. ΘΗΣΕΑΣ (αθλητές,προπονητές,γονείς,φίλοι και Δ.Σ.) θα είμαστε πάλι ενωμένοι και ακόμα πιο δυνατοί εκεί!!!

Παίκτες του ΟΦΗ και οπαδοί της ομάδας, σε μια «συνεργασία» κοινωνικής ευαισθησίας, πρόσφεραν αγάπη, στα παιδιά του ορφανοτροφείου της Νεάπολης.

Μετά από πρωτοβουλία του συνδέσμου του ΟΦΗ «Κρήτες», αντιπροσωπεία του συνδέσμου και των ποδοσφαιριστών του ΟΦΗ, επισκέφθηκαν το ορφανοτροφείο και πρόσφεραν χαρά και δώρα στα παιδιά, που φιλοξενούνται εκεί.

Οι συνδεσμίτες πρόσφεραν στα παιδιά αναμνηστικά του συνδέσμου και της ομάδας, ενώ από πλευράς ΠΑΕ ΟΦΗ 1925, ο πρόεδρος της ομάδας Φώτης Τσάλος, είχε φροντίσει να μοιραστούν στα παιδιά, παπούτσια.

Τα παιδιά ευχαριστήθηκαν πολύ από την επίσκεψη, συζήτησαν με τους παίκτες του ΟΦΗ και τους οπαδούς , φωτογραφήθηκαν με τους παίκτες και πήραν πολλά αυτόγραφα.

Οι ποδοσφαιριστές του ΟΦΗ, αφού έπαιξαν και λίγο μπάλα με τα παιδιά, τους κάλεσαν, σε ένα από τα επόμενα εντός έδρας παιχνίδι της ομάδας.

Να σημειωθεί ότι στην επίσκεψη στο ορφανοτροφείο Νεάπολης εκ μέρους των ποδοσφαιριστών του ΟΦΗ, το «παρών» έδωσαν οι Φαζός, Μπολάκης, Σιώπης, ο Γενικός Αρχηγός της ομάδας Κώστας Ζερβάκης και το στέλεχος της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 Αντώνης Χρονάκης.

Δείτε παρακάτω φωτογραφίες

Πηγή:ofi1925.gr

Νεότερα Άρθρα

Terranet Services

stoixim2019

logo rossetti 300dpi