Μια...ενδεκάδα (για την ακρίβεια 10 απόντες!) θα έχει ο ΟΦΗ στο παιχνίδι της Πέμπτης (21/12, 3μμ), στη Νέα Σμύρνη για την φάση των 16 του Κυπέλλου Ελλάδος. Ο Νίκος Παπαδόπουλος, δεν μπορεί να υπολογίζει για διάφορους λόγους στους Λεάλ, Ορτέγκα, Κοιλιάρα, Μάρτο, Οικονόμου, Μονιάκη, Περογαμβράκη, Χαντί Στρέζο, Σιώπη.
Ωστόσο, έχει μια αξιόμαχη ενδεκάδα για να παρατάξει, προκειμένου να διεκδικήσει ένα αποτέλεσμα, που θα δίνει στον ΟΦΗ τη δυνατότητα, να διεκδικήσει στη ρεβάνς στο Γεντί Κουλέ, την πρόκριση στην επόμενη φάση.
H επίσημη ενημέρωση της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 αναφέρει:
Με προπόνηση που έγινε την Τετάρτη (20/12) το πρωί στο Βαρδινογιάννει αθλητικό κέντρο, ο ΟΦΗ ολοκλήρωσε την προετοιμασία του, για την αναμέτρηση με τον Πανιώνιο στη Νέα Σμύρνη (Πέμπτη 21/12, 3μμ), για την φάση των 16 του Κυπέλλου Ελλάδος.
Η αποστολή του ΟΦΗ για το παιχνίδι: Δερμιτζάκης, Παναγιώτου, Φαζός, Κομεσίδης, Ζιαμπάρης, Ποτουρίδης, Μπολάκης, Ρούσσος, Νάστος, Πλευράκης, Κοντογιάννης, Πουρτουλίδης,Παπατόλιος, Παπαστεριανός, Μάνος, Ογκμποε, Κουσκουνάς,Κουτσιανικούλης.
Εκτός αποστολής είναι οι τραυματίες Λεάλ, Ορτέγκα, Κοιλιάρας, Μάρτος, Οικονόμου, Μονιάκης, Περογαμβράκης, ο Χαντί που έχει υποχρεώσεις με την Εθνική Ιορδανίας και οι Στρέζος, Σιώπης.
Οι παίκτες του ΟΦΗ, μετά το παιχνίδι με τον Πανιώνιο, θα πάρουν άδεια από την τεχνική ηγεσία, για να περάσουν τα Χριστούγεννα με τις οικογένειες τους.
O ΟΦΗ με καλή αμυντική λειτουργία σε όλη τη διάρκεια του αγώνα, πήρε την ισοπαλία (0-0) απο τον πρωτοπόρο και προερχόμενο απο 7 σερί νίκες Αρη, βγάζοντας αντίδραση μετά την ήττα απο την Παναχαική στο Γεντί Κουλέ.
Καλά διαβασμένος στα επιθετικά ατού του αντιπάλου, ο ΟΦΗ, έκλεισε τους διαδρόμους, δε απειλήθηκε και αν του έλειψε κάτι ήταν η τελική προσπάθεια και ίσως και η τύχη στην φάση του 86' με τον Χαντί να σουτάρει και τον γκολκήπερ του Αρη, να κάνει την επέμβαση του αγώνα.
Δείτε στο παρακάτω VIDEO της κρατικής τηλεόρασης, τα καλύτερα στιγμιότυπα του αγώνα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
Είναι ο παίκτης-αποκάλυψη του ΟΦΗ στα τελευταία παιχνίδια. Πάθος, ψυχή, αποφασιστικότητα. Ο 23χρονος Μανόλης Μπολάκης, έχει κερδίσει με το σπαθί του, φανέλα βασικού, στις τελευταίες αναμετρήσεις του ΟΦΗ σε πρωτάθλημα και Κύπελλο αγωνιζόμενος κυρίως στο δεξί άκρο της άμυνας, ενώ στο παιχνίδι με τον Αρη στο Κλεάνθης Βικελίδης, έπαιξε αριστερά!
Ο Μπολάκης ένας παίκτης γέννημα-θρέμμα του ΟΦΗ, μίλησε στην επίσημη σελίδα της ομάδας, για την δική του…επιστρΟΦΗ, την πορεία της ομάδας και τους προσωπικούς του στόχους….
-Μανόλη, στα τελευταία παιχνίδια έχεις κερδίσει τη θέση στην ενδεκάδα...
“Είμαι πολύ χαρούμενος που βρήκα χρόνο συμμετοχής. Προσπαθώ πάντα να δίνω τον καλύτερο μου εαυτό. Σκοπός είναι να κερδίζει η ομάδα. Εχουμε καλή ομάδα και θα επιστρέψουμε».
-Πώς βλέπεις την ομάδα στα τελευταία παιχνίδια;
«Με την Παναχαική, πικράναμε τον κόσμο, δεν κάναμε καλό παιχνίδι και χάσαμε.
Με τον Αρη, είχαμε καλύτερη εικόνα και πήραμε ένα σημαντικό αποτέλεσμα για τη συνέχεια».
-Ποια ήταν τα στοιχεία που είχε ο ΟΦΗ στο παιχνίδι με τον Αρη;
“Ημασταν συγκεντρωμένοι από το πρώτο λεπτό και κάναμε συνολικά ένα καλό παιχνίδι.
Ακολουθήσαμε το πλάνο του προπονητή, κατά γράμμα. Στο πρώτο ημίχρονο, δεν απειληθήκαμε καθόλου και θα μπορούσαμε να βάλουμε κάποιο γκολ, όπως και στο δεύτερο ημίχρονο στην φάση με τον Χαντί. Πήραμε την ισοπαλία σε μια δύσκολη έδρα, που είναι όμως ένα καλό αποτέλεσμα».
-Τι σημαίνει για σένα η επιστροφή σου στην ενδεκάδα;
«Περίμενα την ευκαιρία, όπως κάθε παίκτης. Προσπαθούσα στην προπόνηση να δίνω τον καλύτερο μου εαυτό και να βελτιώνομαι. Κάθε παίκτης θέλει να αγωνίζεται, το ίδιο και εγώ.
Θέλω να βοηθήσω όσο μπορώ την ομάδα να πετύχει τους στόχους της.
Εχουμε καλή ομάδα και πιστεύω ότι στο τέλος θα τα καταφέρουμε».
-Πως βλέπεις το φετινό πρωτάθλημα της Football league;
“Είναι δύσκολο και φέτος. Πρέπει να παλέψουμε μέχρι το τέλος.
Ο κακός μας εαυτός είναι το μόνο που φοβόμαστε.
Eπαναλλαμβάνω, έχουμε πολύ καλή ομάδα. Υπάρχει εμπειρία, ταλέντο και πολλοί καλοί παίκτες. Το κλίμα στα αποδυτήρια, είναι επίσης πολύ καλό.
Προσπαθούμε για το καλύτερο και πιστεύω ότι θα πετύχουμε τους στόχους μας».
-Για το παιχνίδι με τον Πανιώνιο για το Κύπελλο;
"Παίζουμε με μια πολύ καλή ομάδα Σούπερ Λίγκ. Θα παίξουμε για το καλύτερο. Θα είναι σημαντικό να πάρουμε ένα καλό αποτέλεσμα, ώστε στη ρεβάνς στο γήπεδο μας, να διεκδικήσουμε την πρόκριση".
-Ένα μήνυμα στον κόσμο του ΟΦΗ;
“Toν θέλουμε δίπλα μας. Ολοι μαζί, μπορούμε να τα καταφέρουμε. Είναι πολύ σημαντική η φετινή χρονιά. Η ομάδα πρέπει να τα καταφέρει. Εύχομαι υγεία σε όλο τον κόσμο και Καλές γιορτές με υγεία πάνω από όλα».
Πηγή:ofi1925.gr
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ