karatzis ofi 500x167

lokal-500-176-2019

kortsidakis 500x176 arxontiko

metropole500x167

KABAKAS-mvpnnnn

assariotakis500x176

benneto ofi 414x140

georgia500X176

skai-korts500x176

dandaliskentriko-banner-500x167

ALMYRA2018

stella

500x167 garden

ASFALEISKRITI500X176

manolios4800x167

sevensc500x167

terranet500x176

dandaliskentriko-banner-500x176

vavoulas black-clean 500x167

pastarela-500-176-2019

watercity500x176

proactive-414-140

autotrack 500X176 2

koumantakis500x176

fimi500x167

fastfitness 500X176 01

winnerkorts

george

george

Με γραπτή του δήλωση, ο πρόεδρος της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 Φώτης Τσάλος, απηύθυνε κάλεσμα στους μετόχους της ομάδας "να έρθουν να πάρουν την ομάδα", σε μια μορφή απάντησης στην επιστολή παραίτησης των μελών του Δ.Σ. της ΠΑΕ Κουμαντάκη και Ορφανάκη που προηγήθηκε. " Αν έχετε κότσια, ελάτε να αναλάβετε" προσθέτει στη δήλωση του ο πρόεδρος της ΠΑΕ, ο οποίος προανήγγειλε συνέντευξη τύπου, για την Παρασκευή, στην οποία "θα μιλήσω με ακριβή ποσά, παρουσία του λογιστή και του νομικού Συμβούλου".

Την παρακάτω γραπτή δήλωση-επιστολή έδωσε στη δημοσιότητα, ο πρόεδρος της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 Φώτης Τσάλος:

"Με αφορμή τις ανακοινώσεις - παραιτήσεις των κυρίων Κουμαντάκη - Ορφανάκη και τα όσα αναφέρθησαν σε μια περίοδο που προσπαθούμε να βρούμε το δρόμο μας, όταν άλλοι ξεκινούσαν τον σχεδιασμό τους, 2 μήνες πριν από εμάς, εάν δεν είχαμε μπει εμείς μπροστά, ξέρουμε ότι αυτή τη στιγμή δεν θα υπήρχε ομάδα και το ξέρει όλο το ποδοσφαιρικό Ηράκλειο. Το πιο σημαντικό από όλα ήταν ότι όταν αναλάβαμε, επέμεινα να γραφτεί στα πρακτικά ότι το χρέος της ομάδος ήταν 660.000 ευρώ και αυτό δεν μπορεί να το  αποκρύψει κανείς τώρα.

Δηλώνω λοιπόν τα εξής: Την Παρασκευή θα γίνει συνέντευξη Τύπου, στην οποία θα μιλήσω με ακριβή ποσά, παρουσία του λογιστή και του νομικού Συμβούλου.

Επειδή οι αφορμές για να "πηδούν" οι "γνωστοί - άγνωστοι" από το καράβι είναι πολλές, πριν βγάλω αυτή την ανακοίνωση, πρώτα προσπάθησα τηλεφωνικά να επικοινωνήσω με 14 μετόχους και ούτε ένας δεν έπιασε το τηλέφωνο να μου μιλήσει. Δεν απάντησε κανείς στις κλήσεις, που τους έκανα, από το κινητό μου.

Όποιος θέλει την ομάδα να έρθει να την πάρει. Να μπεί μπροστά και εγώ θα τον βοηθήσω. Επειδή όμως δεν θα έρθετε, παρά μόνο θα κάθεστε να το "παίζετε" σωτήρες, πάνω στα όνειρα του κόσμου, σας προκαλώ. Αν έχετε κότσια, ελάτε να αναλάβετε. Σταματήστε να κοροϊδεύετε τον κόσμο και ελάτε να πληρώσετε αυτά που χρωστάτε. Τα υπόλοιπα είναι "τρίχες".

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ

Ηχηρές παραιτήσεις στον ΟΦΗ!

Το τελευταίο του παιχνίδι για το 2017 δίνει την Πέμπτη (3μμ) ο ΟΦΗ στη Νέα Σμύρνη με αντίπαλο τον Πανιώνιο. Πρόκειται για το πρώτο παιχνίδι της φάσης των 16 του Κυπέλλου Ελλάδος. Ο ΟΦΗ θα αγωνιστεί χωρίς τον Χαντί, που έφυγε για την Ιορδανία, για υποχρεώσεις με την Εθνική ομάδα της χώρας (κλήθηκε πρόσφατα), ενώ ερωτηματικό αποτελούν οι Λεάλ, Ορτέγκα και Κοιλιάρας, που ταλαιπωρούνται απο τραυματισμούς.

Η επίσημη ενημέρωση της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 αναφέρει:

Στο παιχνίδι της Πέμπτης (21/12, 3μμ) με τον Πανιώνιο για την φάση των 16 του Κυπέλλου Ελλάδος στρέφει την προσοχή του ο ΟΦΗ, στο τελευταίο του παιχνίδι  για το 2017.

Κόντρα στον Πανιώνιο, ο Νίκος Παπαδόπουλος δεν θα έχει στην διάθεση του τον Αγγελο Χαντί, ο οποίος αναχώρησε για την Ιορδανία, όπου θα συμμετάσχει σε παιχνίδια της Εθνικής ομάδας της χώρας.

Με προπόνηση που έγινε τη Δευτέρα (18/12) το μεσημέρι στο Βαρδινογιάννειο αθλητικό κέντρο, ο ΟΦΗ ξεκίνησε την προετοιμασία του, για το παιχνίδι με τον Πανιώνιο.

Οι παίκτες που αγωνίστηκαν στο παιχνίδι με τον Αρη, έκαναν αποθεραπεία.

Η εμφάνιση και το αποτέλεσμα στο ντέρμπι με τον Αρη, στο Κλεάνθης Βικελίδης, έφερε ικανοποίηση, καθώς ο ΟΦΗ έβγαλε αντίδραση μετά το αρνητικό αποτέλεσμα με την Παναχαική.

Ο Λεάλ έχει ενοχλήσεις στην γάμπα και έκανε θεραπεία.

Τις επόμενες ημέρες θα φανεί αν θα είναι στην διάθεση της ομάδας, για το παιχνίδι της Πέμπτης.

Για τις περιπτώσεις επίσης των Ορτέγκα και Κοιλιάρα, που αντιμετωπίζουν προβλήματα τραυματισμών και δεν αγωνίστηκαν κόντρα στον Αρη, θα φανεί στις επόμενες προπονήσεις.

Εκτός και από το παιχνίδι με τον Πανιώνιο θα είναι οι Μάρτος, Μονιάκης, Οικονόμου,Περογαμβράκης.

Την παραίτηση τους απο το Δ.Σ. της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925, δηλώνουν με επιστολή που έστειλαν στους μετόχους της ΠΑΕ, οι Μανόλης Κουμαντάκης και Μανόλης Ορφανάκης, εκφράζοντας αιχμές για τον τρόπο διοίκησης του προέδρου της ΠΑΕ Φώτη Τσάλου.

"Παραιτούμαστε από το ΔΣ γιατί αδυνατούμε πλέον να ανταποκριθούμε στα καθήκοντα μας και θεωρούμε ότι αν συνεχίσουμε να εκτελούμε τα χρέη μας ως μέτοχοι και ως μέλη του ΔΣ της ΠΑΕ ΟΦΗ, αυτό θα οδηγήσει στην έκθεση μας ως πολίτες και μέλη της κοινωνίας του Ηρακλείου" αναφέρουν μεταξύ άλλων στην επιστολή τους, τα μέλη του Δ.Σ.

Η Γενική Συνέλευση της ΠΑΕ που θα γίνει στις 29/12 θα καταδείξει τις περαιτέρω διοικητικές εξελίξεις.

Η επιστολή αναφέρει:

Ηράκλειο, 18 /12/ 2017

ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΠΑΡΑΙΤΗΣΗΣ

Κύριοι μέτοχοι - Πρόεδρε της «ΠΑΕ ΟΦΗ 1925»,

Πριν από 2 χρόνια, όταν σταμάτησε να υφίσταται η «ΠΑΕ ΟΦΗ» , αναγεννήθηκε  από τις στάχτες της με τη συμμετοχή αρχικά 9 ανθρώπων – επιχειρηματιών της πόλης του Ηρακλείου -  και στη συνέχεια με τη συμμετοχή και άλλων μετόχων. Σήμερα, δύο χρόνια μετά, οι παραπάνω μέτοχοι έχουν συνεισφέρει στο σύνολο περίπου € 2.000.000.

Τη σεζόν 2016 – 2017, ο ΟΦΗ 1925, που αγωνίζεται στην Β’ Κατηγορία του Εθνικού Πρωταθλήματος δεν κατάφερε να «ανέβει» στην Α’ Κατηγορία.

Παρά το υψηλό budget και τον σχεδιασμό αναδόμησης αποδείχθηκε ότι ο αρχικός σχεδιασμός ήταν κατά ένα μεγάλο ποσοστό αποτυχημένος.

Σημαντικό ρόλο σε αυτό έπαιξε η τότε τεχνική ηγεσία, ενώ στην πορεία αποδείχθηκε παρά τις διορθωτικές κινήσεις του περασμένου Δεκεμβρίου, ότι το σύστημα ευνόησε συγκεκριμένες ομάδες, ενώ ο ΟΦΗ - όπως αποδείχθηκε -  ήταν εκτός προστασίας.

Η Β’ Κατηγορία αποδείχθηκε μια από τις πιο δύσκολες στο ποδόσφαιρο, καθώς έχει υψηλά έξοδα και ελάχιστα έσοδα.  Αυτό είχε ως αποτέλεσμα έως τα τέλη Απριλίου 2017 η ομάδα να χρωστάει €660.000.

Με κοινή πρωτοβουλία δική μου (Μανόλης Κουμαντάκης) και του κυρίου Μανόλη Ορφανάκη και κοινές ενέργειες  προς τους υπόλοιπους μετόχους έγινε μια συνολική προσπάθεια για να βοηθήσουμε το οικονομικό μέλλον της ομάδας. Προκηρύξαμε λοιπόν μια αύξηση Μ.Κ. €650.000 και κατορθώσαμε να πάρουμε άδεια συμμετοχής στο Πρωτάθλημα για τη σεζόν 2017 – 2018.

Μέχρι τα μέσα Ιουλίου 2017, οι μέτοχοι ενίσχυσαν οικονομικά την ομάδα με επιπλέον €200.000 με αποτέλεσμα το χρέος της «ΠΑΕ ΟΦΗ» να μειωθεί στις €460.000.

Σημειώνεται ότι οτιδήποτε άλλο φημολογείται είναι ψευδές και ασύστατο και μπορεί να αποδειχθεί.

Από τότε η ομάδα έχει περιέλθει σε πολλή δύσκολη οικονομική κατάσταση. Τότε σε μια συνάντηση μετόχων, σε μια ύστατη προσπάθεια οικονομικής ανάσας, κάποιοι μέτοχοι έφεραν ως επενδυτή στην ομάδα τον κ. Φώτη Τσάλο.

Ο κος Τσάλος δεσμεύτηκε ότι άμεσα θα ενίσχυε οικονομικά τον ΟΦΗ με το ποσό των €300.000 εκφράζοντας την επιθυμία να αναλάβει την θέση του Προέδρου της Ομάδας. 

Οι περισσότεροι εκ των μετόχων δεν γνωρίζαμε προσωπικά τον κ. Τσάλο, το ποιόν του χαρακτήρα του, τις επιχειρηματικές του δραστηριότητες, τη σχέση του με τη δικαιοσύνη και το παρελθόν του.

Τα παραπάνω στοιχεία συνέθεταν μια προβληματική κατάσταση, ωστόσο προβήκαμε στην αποδοχή της συγκεκριμένης πρότασης, καθώς δεν υπήρχε στην παρούσα φάση άλλη προτεινόμενη λύση. 

Για όλους τους παραπάνω λόγους οι τρεις μέτοχοι, – Μανόλης Κουμαντάκης, ο κ. Μανόλης Ορφανάκης και ο κ. Αντύπας Σηφάκης αποφασίσαμε να μετέχουμε στη διοίκηση με στόχο να διατηρούμε  τον έλεγχο, την ισορροπία, αλλά και την προώθηση των  συμφερόντων της ομάδας. 

Συνεχίζοντας βέβαια να συνεισφέρουμε  οικονομικά και να δίνουμε τον καλύτερο μας εαυτό σε ότι αφορά στις αποφάσεις που αναφέρονται στην ομάδα.

Την ίδια ώρα,  ο κ. Φώτης Τσάλος, με διάφορους τρόπους έβαλε μέχρι σήμερα το ποσό των €252.259 και έχει πάρει πίσω (παρακράτησε) επιταγές της ΠΑΕ αξίας €25.000 και μετοχές που του χάρισαν €49.076. Σημειώνεται ότι οτιδήποτε άλλο φημολογείται είναι ψευδές και ασύστατο και μπορεί να αποδειχθεί.

Οι μέτοχοι έβαλαν με διάφορους τρόπους το ποσό των €366.576 από την προκήρυξη της Α.Μ.Κ. και ξεκίνησε σταδιακά μια σοβαρή και συλλογική προσπάθεια με στόχο να αναπτυχθεί και να βελτιωθεί η ομάδα.

Δυστυχώς, ενώ στήθηκε μια καλή ομάδα με καλή  τεχνική ηγεσία η οποία συνέβαλε τα μέγιστα στο στόχο αυτό, σε όλα τα υπόλοιπα επίπεδα άρχισαν να δημιουργούνται προβλήματα.

Tο κεντρικό γήπεδο και το Βαρδινογιάννειο συχνά γινόταν σημείο συνάντησης ατόμων άγνωστων προς τους μετόχους που δεν είχαν σχέση με το χώρο του ποδοσφαίρου, ενώ δήλωναν συνεργάτες του κ. Τσάλου.

Η ομάδα αντί να δημιουργεί συνθήκες συνεργασίας με άλλες ομάδες, συμμαχίες και συνθήκες προστασίας, άρχισε να δημιουργεί απομονωτισμό, ο σεβασμός προς αυτον να μηδενίζεται και  ο πρόεδρος να ασχολείται με την αυτοπροβολή του, στα social media, με αστείες απειλές και προβολές «biggest President».

 Τα μεγαλεπήβολα σχέδια για χορηγίες από μεγάλες εταιρείες κι οι δεσμεύσεις του νέου Προέδρου  για οικονομική στήριξη της ομάδας κατέρρευσαν. Λες και η φυσική παρουσία του κ. Τσάλου απέτρεψε κάθε προσπάθεια για οικονομική διάρθρωση της ομάδας.

Συμπεριφορές πρωτόγνωρες δημιούργησαν ένα αρνητικό κλίμα για τον ΟΦΗ και αυτό έγινε εμφανές και στη ψηφοφορία για την αντιπροεδρία της Football League.

Τα έσοδα από πέρυσι παρουσιάζουν μείωση, ακόμα και ο τομέας των διαφημίσεων.

Σημειώνεται ότι ένα μεγάλο μέρος των χορηγιών ήταν ανανεώσεις συμβολαίων με παρέμβαση δική μου ( Εμμ. Κουμαντάκη) και του κ. Μανόλη Ορφανάκη και ένα πολύ μικρός μέρος από τους συνεργάτες του κ. Φώτη Τσάλου.

 Οι μέτοχοι παρά τον κορεσμό τους αρνούνται οποιαδήποτε βοήθεια προς την ομάδα μετά τις πιέσεις που δέχθηκαν, να παραδώσουν εκβιαστικά  τις μετοχές τους στον κ. Τσάλο.

Την ίδια ώρα, ο κ. Τσάλος αντί να προχωρήσει στην τήρηση της υπόσχεσης του και να καλύψει το υπόλοιπο οικονομικό ποσό για το οποίο είχε δεσμευθεί και να πάρει το πλειοψηφικό πακέτο, ζητά με €227.229 έναντι €2.000.000 των παλαιών και νέων μετόχων, να τους παραδώσουν τις μετοχές εκβιαστικά. Οι συμπεριφορές αλαζονείας, ασυμβατότητας και αδιαφορίας προς το συμβούλιο, τους μετόχους και το προσωπικό έγιναν καθημερινό φαινόμενο.

 Ενδεικτικά αναφέρουμε δυο γεγονότα:

1) ΜΠΟΥΤΙΚ ΟΦΗ

Μετά την απόφαση του ΔΣ συμφωνήσαμε να δημιουργήσουμε μια μπουτίκ του «ΟΦΗ 1925» συστήνοντας μια εταιρεία με μετοχική σύνθεση το ΔΣ της ομάδας. Αντί αυτού ο κ. Φώτης Τσάλος αγνόησε την απόφαση του ΔΣ και προχώρησε στην ίδρυση δικής του εταιρείας εκμεταλλεύτηκε το όνομα της ομάδας για να καρπωθεί προσωπικά του συμφέροντα.

2) Η παρακράτηση από τον πρόεδρο κ Φώτη Τσάλο 3 επιταγών της ΠΑΕ ΟΦΗ , χωρίς να γνωρίζει κανείς την τύχη τους.

Δηλώνουμε ότι η κατάσταση έχει γίνει πλέον ανεξέλεγκτη και εφόσον οι  μέτοχοι και ειδικά αυτοί που μπορούν να παίξουν καθοριστικό ρόλο δεν ενδιαφέρονται, εγώ ο Εμμανουήλ Κουμαντάκης και ο Εμμανουήλ Ορφανάκης παραιτούμαστε από το ΔΣ γιατί αδυνατούμε πλέον να ανταποκριθούμε στα καθήκοντα μας και θεωρούμε ότι αν συνεχίσουμε να εκτελούμε τα χρέη μας ως μέτοχοι και ως μέλη του ΔΣ της ΠΑΕ ΟΦΗ, αυτό θα οδηγήσει στην έκθεση μας ως πολίτες και μέλη της κοινωνίας του Ηρακλείου.

Παρόλα αυτά δηλώνουμε υπεύθυνα πως θα συνεχίσουμε να ακολουθούμε σε κάθε βήμα την ομάδα του ΟΦΗ που χρόνια υποστηρίζουμε και αγαπάμε και θα παρέχουμε με όποιο τρόπο μπορούμε τη βοήθειά μας όταν μας ζητηθεί. 

Ευχόμαστε στην αγαπημένη μας ομάδα τον ΟΦΗ καλή επιτυχία στον στόχο της!

Με εκτίμηση

Μανόλης Κουμαντάκης

Μανόλης Ορφανάκης

Νεότερα Άρθρα

Terranet Services

stoixim2019

logo rossetti 300dpi