karatzis ofi 500x167

lokal-500-176-2019

kortsidakis 500x176 arxontiko

metropole500x167

KABAKAS-mvpnnnn

assariotakis500x176

benneto ofi 414x140

georgia500X176

skai-korts500x176

dandaliskentriko-banner-500x167

ALMYRA2018

stella

500x167 garden

ASFALEISKRITI500X176

manolios4800x167

sevensc500x167

terranet500x176

dandaliskentriko-banner-500x176

vavoulas black-clean 500x167

pastarela-500-176-2019

watercity500x176

proactive-414-140

autotrack 500X176 2

koumantakis500x176

fimi500x167

fastfitness 500X176 01

winnerkorts

george

george

Ο Εργοτέλης παρέμεινε χωρίς νίκη για 8η αγωνιστική στην Football league και παραμένει ουραγός, μετά το 1-1 με τον Απόλλωνα Πόντου, αλλά ο Τάκης Γκώνιας δεν λέει τη λέξη "παραίτηση" απο την τεχνική ηγεσία της ομάδας.

Στην συνέντευξη τύπου μετά το παιχνίδι, ανέφερε ότι "αν έβλεπα ότι η ομάδα δεν έχει την απαιτούμενη εξέλιξη και αν δεν υπήρχε θα δήλωνα παραίτηση".

Αναλυτικά οι τοποθετήσεις του στη συνέντευξη Τύπου: «Ο Εργοτέλης είναι μια ομάδα που χτίζεται και χρειάζεται χρόνο. Όπως όλοι μπορούν να διακρίνουν σε κάθε παιχνίδι είναι καλύτερος και σε όλα κατά ομολογία των αντιπάλων ήμασταν η καλύτερη ομάδα, αλλά παίζουν και άλλα πράγματα ρόλο, όπως το πέναλτι σήμερα που θα άλλαζε εντελώς τον αγώνα, καθώς θα έμεναν με δέκα οι αντίπαλοι. Το ίδιο και με τη φάση του Σταματάκου που ήταν αποβολή.

Όταν χτίζεται μια ομάδα, γίνονται και λάθη που δυστυχώς τα πληρώνουμε. Μιλώ για τον Βογιατζή που έκανε ένα λάθος με τον Άρη και ένα σήμερα που μπορεί να τα έχουμε πληρώσει, αλλά είναι ένα παιδί που έχει τεράστια βελτίωση και έχει πέσει μεγάλο βάρος πάνω του, όπως και στον Λαδά. Σε κάθε παιχνίδι είναι πάρα πολύ καλός και όπως και ο Λαδάς που απέδειξε σήμερα πως μπορεί να γίνει ένας πολύ καλός τερματοφύλακας. Και τα δύο αυτά παιδιά έχουν τεράστια ψυχικά αποθέματα.

Παίξαμε μια ομάδα που έχει στόχο το πρωτάθλημα, είναι καλοδουλεμένη, με καλό προπονητή και εύχομαι να πετύχει το στόχο της. Αυτό που κάνουν τα δικά μας παιδιά με το βαθμολογικό βάρος που έχουν, είναι καλύτεροι από αγώνα και σε αγώνα και πιστεύουν σε αυτό που κάνουν. Ζητάω και τη στήριξη από τον κόσμο. Την έχουν ανάγκη και ανυπομονώ τις αντίστοιχες αγωνιστικές του δευτέρου γύρου για να δείτε τη συγκομιδή των βαθμών που θα έχουμε.

Αν έβλεπα ότι η ομάδα δεν έχει την απαιτούμενη εξέλιξη και αν δεν υπήρχε θα δήλωνα παραίτηση. Μόνο σε κάποια συγκεκριμένα ματς δεν το έχουμε. Στον αγώνα με το Αίγιο η αντίπαλη ομάδα μπήκε δυο φορές στην περιοχή μας. Προσπαθούμε με την αμυντική μας λειτουργία να μην βάζουμε τον αντίπαλο στην περιοχή μας και το καταφέρνουμε».

Για το αν ο Εργοτέλης χρειάζεται μεταγραφές τον Ιανουάριο: «Όλες οι ομάδες θέλουν να γίνουν καλύτερες και χρειάζονται για αυτό ενίσχυση, ακόμα και η Μπαρτσελόνα. Όμως με την εξέλιξη γίνεται καλύτερη μια ομάδα. Μετά τον αγώνα της Τετάρτης θα μπορούμε να μιλάμε περισσότερο για ενίσχυση. Να μην απαξιώνουμε τους παίκτες αυτούς που έχουμε και βελτιώνονται συνέχεια».

Τους παίκτες του Εργοτέλη εκπροσώπησε στη συνέντευξη Τύπου ο Βασίλης Μπούζας. Αναλυτικά τα όσα είπε: «Έχουμε ξεκινήσει από το καλοκαίρι 25 νέα παιδιά, σε μια διαδικασία εκπαίδευσης ποδοσφαίρου στο να γνωρίζεις τι πρέπει να κάνεις και να το ευχαριστιέσαι. Μπορεί αυτή τη στιγμή τα αποτελέσματα να μην έχουν έρθει, τα οποία θέλουμε εμείς περισσότερο από κάθε άλλον και εμείς στεναχωριόμαστε περισσότερο από όλους.

Είμαστε 11 μέσα στο γήπεδο που δεν είμαστε ούτε αμυντικοί, ούτε επιθετικοί, αλλά όλοι αμυνόμενοι και όλοι επιτιθέμενοι. Δεν είμαστε ούτε η Μπαρτσελόνα, ούτε οι Κουκουβάουνες. Μαθαίνουμε πράγματα συνέχεια.

Κάναμε και σήμερα ένα πάρα πολύ καλό παιχνίδι, έγινε όμως ένα λάθος σε κάτι που κάνουμε συνέχεια στην προπόνηση. Τα υπόλοιπα που κάναμε μέσα στο ματς, μπορεί να τα διακρίνει κανείς; Το τι έκαναν παιδιά που είναι 22 χρονών απέναντι σε μια ομάδα με στόχο, τι έκαναν παιδιά που δεν ήξεραν ούτε το Α στο ποδόσφαιρο; Όλα αυτά είναι για το ότι θέλουμε το αποτέλεσμα.

Αν θα κάνω ένα λάθος, φταίω εγώ. Το θέμα είναι η διαδικασία. Κάνουμε ότι πρέπει σε όλο τον αγώνα. Παίζαμε σήμερα με μια ομάδα με έμπειρους παίκτες και αν πιστεύει κανείς πως άξιζε την ισοπαλία ή να τελειώσει με έντεκα παίκτες, ας το πει.

Κάτι θα ήθελα να πω και κάτι προσωπικό. Αυτά που μας έχει περάσει ο προπονητής, αν δείτε τα παιχνίδια έχουν να κάνουν με το πως αντιμετωπίζουμε τον αγώνα. Στο γήπεδο έχουμε επιλογές, το αν τις διακρίνουμε είναι δικό μας θέμα. Νιώθουμε τόσο δυνατοί που μπορούμε να αντιμετωπίσουμε κάθε αντίπαλο.

Ομάδες που έχουν τόσο έμπειρους παίκτες, απέναντι σε ομάδα μικρών παιδιών. Αυτό που παίζουμε είναι ελκυστικό, μας εμπνέει δύναμη, γιατί γνωρίζουμε και αυτό είναι σημαντικό. Θα ήθελα να πω ότι το πιστεύουμε, ήρθε ένα αποτέλεσμα, που μπορεί να μην είναι η νίκη που τόσο θέλαμε, όμως πιστεύω πως θα ξεκινήσουμε από σήμερα ένα σερί και θέλουμε τον κόσμο να έρθει, να μας δείξει εμπιστοσύνη και όλα θα πάνε πολύ καλά, γιατί ξέρουμε τον τρόπο».

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ

Οι ισοπαλίες ΟΦΗ, Εργοτέλη και τα στιγμιότυπα της αγωνιστικής (VIDEO)

Δείτε τι έγινε στην Football league

 Ούτε τώρα ο Εργοτέλης!

Επαιξε με τη φωτιά ο ΟΦΗ, αλλά δεν κάηκε! Το παιχνίδι με τον Αρη Πετρούπολης στο κλειστό γυμναστήριο του Βαρδινογιάννειου αθλητικού κέντρου, είχε χιτσκοκικό φινάλε, αλλά αυτή τη φορά ο ΟΦΗ βγήκε νικητής. Το παιχνίδι ήταν ντέρμπι σε όλη τη διάρκεια και κρίθηκε στο τέλος.

Αν και η τελευταία επίθεση ανήκε στους φιλοξενούμενους, ο Στογιάνοβιτς έκανε "έρμπολ", ο Καραλής έκλεψε και ο ΟΦΗ πήρε το πολύτιμο ροζ φύλλο αγώνα, αν και έδειξε τάσεις...αυτοκτονίας!

ΟΦΗ - ΑΡΗΣ ΝΙΚΑΙΑΣ 77-76
Δεκάλεπτα: 23-17, 38-39, 59-53, 77-76
Διαιτητές: Λαμπίρης-Καραμπητσάκος
ΟΦΗ (Ράλλης): Μητρόπαπας 2, Κριθινάκης 6, Μαϊστρέλης 3(1), Τσερκιτζόγλου 6(2), Καραλής 20(3), Καρλάφτης 6, Αγαπιάδης 23(1), Βασιλειάδης 11(1), Χριστάκης, Τσιλόγλου, Κυρίτσης, Πάλλης.
Άρης Νικαίας (Καρυπίδης): 12, Στογιάνοβιτς 14(2), Καννας 3, Θαλασσινός 10(1), Γαλίτης 4, Κόλλιας 10, Δρίβας 15(2), Καπετάνιος.
Η βαθμολογία (σε δέκα αγώνες):

1. Έσπερος Καλλιθέας 17 (8-1)*
2. Πεντέλη 17 (8-1)*
3. Ερμής Σχηματαρίου 15 (6-3)*
4. Έσπερος Λαμίας 15 (6-3)*
5. Λοκρός Αταλάντης 14 (5-4)*
6. ΟΦΗ 12 (5-4)*
7. Κρόνος Αγίου Δημητρίου 14 (5-4)*
8. ΒΑΟΛ Χίου 14 (5-4)*
9. Άρης Νικαίας 11 (3-6)*
10. Άρης Πετρούπολης 12 (2-8)
11. Νίκη Αμαρουσίου 12 (3-6)*
12. ΑΕΕ Παναγίτσας 12 (2-8)
13. ΑΟΚ Χανιά 12 (2-8)
*Έχουν κάνει τα ρεπό τους.

Επόμενη αγωνιστική (11η, 7/1):

ΠΟΚ Εσπερος - Πεντέλη
Χανιά - ΒΑΟΛ
Αρης Νικαίας - Κρόνος Αγ. Δημητρίου
Λοκρός Αταλάντης - ΟΦΗ
Ερμής Σχηματαρίου - Νίκη Αμαρουσίου
Εσπερος Λαμίας - Παναγίτσα
Ρεπό: Άρης Πετρούπολης

Πηγή:ofierasitechnis.gr

Του Γιώργου Κορτσιδάκη

Η τοποθέτηση του Μανόλη Μπολάκη στο αριστερό άκρο της άμυνας, ήταν η... έκπληξη του Νίκου Παπαδόπουλου, στην ενδεκάδα, στο παιχνίδι με τον Αρη.

Οι απουσίες των κλασσικών αριστερών μπακ του ΟΦΗ Μονιάκη-Κοιλιάρα και η επιθυμία της τεχνικής ηγεσίας να διατηρήσει τον Ποτουρίδη στόπερ και να μην τον μετακομίσει στη θέση του αριστερού μπάκ, έφερε την επιλογή του δεξιοπόδαρου Μπολάκη, αριστερά.

Και για ένα ακόμη λόγο. Ο Μπολάκης, λόγω ταχύτητας και σωματοδομής, θα μπορούσε να ανταπεξέλθει καλύτερα στο μαρκάρισμα του κορυφαίου παίκτη του Αρη, Πλατέλα.

Η επιλογή αυτή απο το Νίκο Παπαδόπουλο, απέδωσε, καθώς ο Μπολάκης αν και δέχθηκε σφοδρή πίεση απο την πλευρά του, ανταπεξήλθε στα καθήκοντα του και με το παραπάνω συνεχίζοντας τις εξαιρετικές του εμφανίσεις, το τελευταίο διάστημα, ως δεξιός μπακ και σε αυτό το παιχνίδι ως αριστερός!

Ο Πλατέλας που έχει δώσει πολλούς βαθμούς στον Αρη, σε αυτό το παιχνίδι απείλησε μόνο σε μια φάση και απο κάποια στημένα. Δεν βρήκε χώρους, ενώ όταν συνέβη αυτό ο νεαρός και ψυχωμένος μπακ του ΟΦΗ, ήταν εκεί.

Ο Μπολάκης κατάφερε να τον σταματήσει και ο Παπαδόπουλος να δικαιωθεί για την επιλογή!

Με αυτον τον τρόπο ο ΟΦΗ αφόπλισε ένα απο τα βασικά, αν όχι το βασικότερο όπλο του Αρη και να κρατήσει το "μηδέν" και μάλιστα με σχετική ευκολία, καθώς οι καθαρές φάσεις του Αρη, ήταν λίγες.

Ας δούμε μερικά παραλειπόμενα απο το μεγάλο ντέρμπι ΟΦΗ-Αρης (0-0) στο Κλεάνθης Βικελίδης:

*Και φίλαθλοι του ΟΦΗ στο Κλεάνθης Βικελίδης, για να βοηθήσουν τον ΟΦΗ στο κρίσιμο παιχνίδι. Περίπου 50 φίλαθλοι του ΟΦΗ στη θυρα 4 του γηπέδου του Αρη.

Μάλιστα οι φίλαθλοι του ΟΦΗ σήκωσαν και ένα ...ευρηματικό πανό, που έγραφε "Αγιε Βασίλη μου εγώ, για δώρο θα ζητήσω, ημίχρονα και τελικά τις τσέπες να γεμίσω! Μην ποντάρετε στα όνειρα μας".

Μήνυμα προς πάσα κατεύθυνση...

*Πολύς κόσμος στο Βικελίδης, με τους φιλάθλους του Αρη να δίνουν βροντερό "παρών" στο παιχνίδι!

Η έκκληση της διοίκησης στον κόσμο έφερε αποτελεσμα, καθώς ο Αρης προερχόταν απο 7 νίκες σε ισάριθμα παιχνίδια!

*Σε πολύ άσχημη κατάσταση ο αγωνιστικός χώρος του γηπέδου του Αρη. Σε πολλά σημεία το χορτάρι είναι κατεστραμμένο.

*Ο Λεάλ λίγο έλειψε να "παγώσει" το Βικελίδης στο σούτ που επιχείρησε απο 30 μέτρα στο 10'. Η μπάλα γκέλαρε στο έδαφος, ο γκολκήπερ του Αρη, αιφνιδιάστηκε αλλά βρήκε τη μπάλα και την έστειλε για πολύ λίγο σε κόρνερ, στην πρώτη καθαρή ευκαιρία του ΟΦΗ στο ματς. Η μπάλα θα μπορούσε κάλιστα να καταλήξει στο βάθος της εστίας και ο ΟΦΗ να προηγηθεί.

*Στάθηκε πολύ καλά ο ΟΦΗ στο πρώτο δεκάλεπτο. Εκλεισε τους χώρους και πήρε τα ηνία του αγώνα. Δεν έχει κινδύνευσε καθόλου, ενώ είχε και την πρώτη ευκαιρία με το σούτ του Λεάλ.
*Ο ΟΦΗ η καλύτερη ομάδα στο γήπεδο συνολικά στο πρώτο 20λεπτο. Ωριμο παιχνίδι απο τους παίκτες του ΟΦΗ, που έχουν άριστη αμυντική λειτουργία, ενώ και επιθετικά, προσπαθούν να μπούν στην αντίπαλη περιοχή και να απειλήσουν.
*Το πρέσινγκ του ΟΦΗ ψηλά, έχει κόψει στη μέση τον Αρη, ο οποίος δεν μπορεί να κάνει παιχνίδι. Οι κίτρινοι ψάχνουν τον Πλατέλλα, όμως τον έχουν κλείσει οι παίκτες του ΟΦΗ. Αποτελεσματικές οι παρεμβάσεις του Μπολάκη, ο οποίος έχει κρατήσει τον πρώην παίκτη της ΑΕΚ.
*Στέκεται πολύ καλά ο ΟΦΗ στο πρώτο 45λεπτο. Δεν έχει απειληθεί απο τον Αρη, ενώ έχει δημιουργήσει τις προυποθέσεις για να πετύχει κάποιο γκολ, χωρίς να το έχει καταφέρει. Δεν έχει καμία σχέση η εικόνα του ΟΦΗ, με αυτήν του αγώνα με την Παναχαική. Το γκολ είναι μόνο αυτό που λείπει απο την ομάδα του Νίκου Παπαδόπουλου. Συμπαγής και δυνατός ο ΟΦΗ στο παιχνίδι, όπως πρέπει να είναι σε ένα τέτοιο ματς και απέναντι σε ένα ανταγωνιστικό αντίπαλο, όπως ο Αρης.
*Εχει πάρει μέτρα ο Αρης, στο δεύτερο ημίχρονο και είναι βελιωμένος σε σχέση με το πρώτο. Ο ΟΦΗ κρατάει το μηδέν, αλλά δεν έχει καταφέρει να απειλήσει επιθετικά.
*Προσπαθούν να πιέσουν ψηλά οι παίκτες του ΟΦΗ, καθώς ο Αρης έχει την κατοχή στο δεύτερο ημίχρονο.

*Μεγάλη φάση για τον ΟΦΗ με τον Χαντί στο 86'. Ο μέσος του ΟΦΗ δοκιμάζει το σούτ απο μακριά, αλλά ο γκολκήπερ του Αρη κάνει την επέμβαση του αγώνα!
*Ενταση στο φινάλε του αγώνα με το Νίκο Παπαδόπουλο, να δείχνει έξαλλος και να τρέχει προς το μέρος του βοηθού διαιτητή Κωσταντίνου (Πρέβεζας). Αρκετές φορές στα τελευταία λεπτά του αγώνα, ο Παπαδόπουλος, διαμαρτυρήθηκε στον συγκεκριμένο βοηθό, για τις υποδείξεις του.

*Οι παίκτες και των δυο ομάδων πάντως αποχωρούν ήρεμα απο το γήπεδο.

*Οι παίκτες του ΟΦΗ χαιρετούν τους φιλάθλους τους, που βρέθηκαν στη Θεσσαλονίκη και στάθηκαν στο πλευρό τους, σε ένα τόσο σημαντικό ματς.
*Ο ΟΦΗ πήρε ένα καλό αποτέλεσμα εκτός έδρας, απεναντι σε μια ανταγωνιστική ομάδα.

*Ωραία ποδοσφαιρική ατμόσφαιρα στο παιχνίδι, που θύμισε...Σούπερ Λίγκ!

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ

Δείτε τι έγινε στην Football league

Ετσι πήρε το "Χ" απο τον Αρη ο ΟΦΗ (VIDEO)

Νεότερα Άρθρα

Terranet Services

stoixim2019

logo rossetti 300dpi