
Του Γιώργου Κορτσιδάκη
Δεν χρειάζονται ιδιαίτερες αναλύσεις για το παιχνίδι ΟΦΗ-Παναχαική.
Ο ΟΦΗ δεν έπαιξε και έχασε. Τόσο απλά.
Σε αυτά τα παιχνίδια, κόντρα σε ομάδες ανταγωνιστικές, με τον ίδιο στόχο, ο αντίπαλος πρέπει να χάνει από το αεροδρόμιο. Αυτό είναι νόμος.
Αν θέλεις να διεκδικείς τίτλο ή άνοδο, σε αυτά τα παιχνίδια «πνίγεις» τον αντίπαλο στο γήπεδο σου.
Ο ΟΦΗ δεν το έκανε και πήρε τελικά αυτό που άξιζε, με βάση την εικόνα του στο παιχνίδι.
Το χειρότερο για τον ΟΦΗ, ήταν ότι αν εξαιρέσει κανείς τον μαχητικό Μπολάκη, ο οποίος με τις εμφανίσεις του στα τελευταία παιχνίδια, έχει κερδίσει με το σπαθί του την θέση στην ενδεκάδα, δεν υπήρχε άλλος διακριθέντας!
Ακόμα και παίκτες που είναι «σταθερές» αξίες σε απόδοση, όπως ο Ορτέγκα για παράδειγμα, ήταν εκτός αγώνα!
Η Παναχαική, μια ομάδα με πολλά νέα παιδιά, με ενθουσιασμό και πολλά τρεξίματα στο γήπεδο, ευνοήθηκε από το γκολ-πέναλτι στο ξεκίνημα του αγώνα, από μια κακή εκτίμηση της φάσης από τον γκολκήπερ Στρέζο.
Μια φάση, η οποία έφερε ένα απίστευτο και υπερβολικό όμως, εκνευρισμό στους παίκτες του ΟΦΗ και πήρε το παιχνίδι.
Το 0-1 τους έδωσε πίστη και ψυχολογία, ότι μπορούν να πάρουν κάτι καλό στο Γεντί Κουλέ.
Το κάκιστο πρώτο 45λεπτο του ΟΦΗ, αλλά και το 0-2 στο ξεκίνημα της επανάλληψης γιγάντωσε τους Πατρινούς, οι οποίοι είδαν ότι έχουν στα πόδια τους μια μεγάλη ευκαιρία για να «σκοτώσουν» τον ΟΦΗ.
Ετρεξαν πολύ, πήγαν πρώτοι στις μονομαχίες και με τη βοήθεια του έμπειρου Φωτάκη και του Φουρλάνου, οι οποίοι καθοδήγησαν με ασφάλεια την ομάδα τους στη μεσαία γραμμή, πήραν μια δίκαιη νίκη.
Οι παίκτες του ΟΦΗ δεν έχουν καμία δικαιολογία και κανένα άλλοθι. Εβγαλαν μόνοι τους τα μάτια τους.
Και είναι πλέον αναγκασμένοι να βαδίσουν σε ένα δύσκολο δρόμο, ο οποίος θα ήταν σαφώς πιο εύκολος, αν ειχαν κερδίσει αυτό το παιχνίδι, σε συναδιασμό και με το διπλό του Αρη, στη Δράμα.
Ούτε τα παράγματι «πονηρά» είναι αλήθεια σφυρίγματα του διαιτητή Ζαραβίνου (Αθήνας), αποτελούν δικαιολογία.
Σε αυτά τα παιχνίδια στην έδρα του, ο ΟΦΗ πρέπει να κερδίζει αν χρειαστεί και «παράξενους» διαιτητές.
Εδωσε όμως απλόχερα την αφορμή, με την εικόνα του στο γήπεδο!
Το παιχνίδι αυτό τελείωσε και τώρα θα φανεί ο χαρακτήρας της ομάδας και το μέταλλο των παικτών του ΟΦΗ.
Η επόμενη μέρα είναι πλέον το ζητούμενο για τον ΟΦΗ.
Το παιχνίδι με τον Αρη είναι πολύ σημαντικό για βαθμολογικούς και ψυχολογικούς λόγους.
Κατά τη γνώμη μου, ο σοβαρός ΟΦΗ μπορεί. Ο ΟΦΗ των Σερρών, ο ΟΦΗ του Απόλλωνα, μπορεί.
Ο ΟΦΗ της Παναχαικής, είναι χαμένος από χέρι.
"Ο ΟΦΗ αξίζει την άνοδο στην Σούπερ Λίγκ" ανέφερε ο συνεργάτης του Νίκου Παπαδόπουλου Νίκος Καραμπετάκης.
Ο Νίκος Παπαδόπουλος ήταν εκνευρισμένος με κάποιες αποφάσεις του βοηθού διαιτητή Κωσταντίνου (Πρέβεζας) και δεν παρέστη στην συνέντευξη τύπου, μετά τον αγώνα Αρης-ΟΦΗ 0-0 στο Κλεάνθης Βικελίδης. Στη θέση του, πήγε ο συνεργάτης του, Νίκος Καραμπετάκης.
"Ο ΟΦΗ έχει μέταλλο σαν ομάδα" ανέφερε ο συνεργάτης του προπονητή του ΟΦΗ, για την αντίδραση που έβγαλε η ομάδα, μετά την ήττα απ την Παναχαική.
Η συνολική τοποθέτηση του Νίκου Καραμπετάκη στη συνέντευξη τύπου, μετά το 0-0 στο Κλεάνθης Βικελίδης:
«Με αντίπαλο μια ομάδα από τα φαβορί για την άνοδο στην Σούπερ Λίγκ, ήρθαμε με στόχο να κερδίσουμε το παιχνίδι.
Στο πρώτο ημίχρονο ήμασταν αρκετά καλοί, βγάλαμε αρκετές φάσεις στο τρανζίσιον και ήμασταν πιο απειλητικοί από τον Αρη.
Αν είχαμε μια καλή τελική πάσα, δικαιούμασταν ένα γκολ.
Στο δεύτερο ημίχρονο, ο Αρης είχε την κατοχή της μπάλας, μας απείλησε κυρίως από στατικές φάσεις.
Εμείς δεν είχαμε την ηρεμία να κρατήσουμε τη μπάλα.
Αυτό μας έφερε λίγο πίσω στην άμυνα μας.
Θεωρώ ότι ήταν ένα δίκαιο αποτέλεσμα.
Πρέπει να δώσουμε συγχαρητήρια στους παίκτες μας για την εμφάνιση.
Προερχόμασταν από ένα κακό αποτέλεσμα, αλλά δείξαμε ότι είμαστε και εμείς μια μεγάλη ομάδα και δικαιούμαστε την άνοδο”.
-Για την απουσία του Νίκου Παπαδόπουλου από τη συνέντευξη τύπου:
«Ο κ. Παπαδόπουλος δεν ήρθε γιατί ότι αυτά τα παιχνίδια κρίνονται στις λεπτομέρειες. Μετά το 80’ τρείς φορές η μπάλα μπροστά μας, έχει βγεί πλάγιο υπέρ μας και ο πρώτος βοηθός έκλεινε τα μάτια.
Για το διαιτητή θέλω να πω ότι ήταν άριστος. Είναι διαιτητής που πρέπει να σφυρίζει Σούπερ Λίγκ. Εμείς σαν ομάδα του δίνουμε συγχαρητήρια".
-Είχε παράπονα από την διαιτησία ο κ. Παπαδόπουλος;
«Εκνευρίστηκε για τις φάσεις που σας προανέφερα και έστειλε εμένα, για να σας καλύψω».
-Η αντίδραση που έβγαλε ο ΟΦΗ μετά την ήττα από την Παναχαική ήταν αυτό που θέλατε;
«Ο ΟΦΗ έχει αποδείξει ότι έχει μέταλλο. Με όλες τις ομάδες ήμασταν πολύ καλύτεροι και δικαιούμασταν τη νίκη. Η ομάδα έπρεπε να έχει περισσότερους βαθμούς. Επρεπε να ήμασταν καλύτεροι στην κατοχή της μπάλας και να κάνουμε περισσότερες ευκαιρίες, γιατί μπορούσαμε».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
Καλή η ισοπαλία, μπορούσε και νίκη ο ΟΦΗ!
Με τη φράση "κοίτα ποιος μιλάει για unfair και ηθική!" η ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 επιτέθηκε με ανακοίνωση της, στον προπονητή του Αρη Δημήτρη Σπανό, για τις δηλώσεις σε βάρος του προπονητή του ΟΦΗ, Νίκου Παπαδόπουλου στην συνέντευξη τύπου.
Ο προπονητής του Αρη έκανε λόγο για unfair απο τον Παπαδόπουλο και η ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 του απάντησε δεόντως...θυμίζοντας του "την περσινή επίθεση του στην φυσούνα, στον Μπόατεγκ, στο παιχνίδι Παναιγιάλειος-ΟΦΗ 0-3.
Μήπως να του θυμίσουμε και τους αμυντικούς του, που έπαιζαν …βόλει πέρσι και τους θαύμαζε όλη η ποδοσφαιρική Ελλάδα;".
Η ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 ξεκαθάρισε ότι δεν έχει κανένα θέμα με τον Αρη και την φιλοξενία, έκανε λόγο για "ποδοσφαιρική ατμόσφαιρα Σούπερ Λίγκ στο παιχνίδι" και ευχήθηκε στον Αρη "καλή αντάμωση στην Σούπερ Λίγκ".
Η ανακοίνωση της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 αναφέρει:
Η ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 θα ήθελε να ευχαριστήσει την ΠΑΕ Αρης για την φιλοξενία στην αποστολή της ομάδας μας στο μεταξύ μας παιχνίδι.
Την φιλοξενία αυτή θα την ανταποδώσουμε στο παιχνίδι του δευτέρου γύρου.
Ακόμη, η ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 θα ήθελε να συγχαρεί την διοίκηση της ΠΑΕ Αρης, αλλά και τον φίλαθλο κόσμο της ομάδας, για την ωραία ποδοσφαιρική ατμόσφαιρα, που δημιούργησαν.
Ηταν μια ατμόσφαιρα Σούπερ Λίγκ, στην οποία ευελπιστούμε ότι θα βρισκόμαστε και οι δυο την επόμενη χρονιά.
Για την ομάδα και τους παίκτες του ΟΦΗ, τέτοια παιχνίδια, με τόσο κόσμο, είναι αυτά που πράγματι ταιριάζουν τόσο στην δική μας ιστορία, όσο και του Αρη.
Και μας έχουν λείψει!
Μοναδική παραφωνία σε όλα αυτά ήταν οι δηλώσεις του προπονητή Δημήτρη Σπανού, σε βάρος του προπονητή μας, Νίκου Παπαδόπουλου, επειδή δεν πήγε στην συνέντευξη τύπου.
Η απουσία του Νίκου Παπαδόπουλου, από την συνέντευξη τύπου, δεν έχει να κάνει ούτε με τον Αρη, ούτε με τους ανθρώπους της ομάδας, ούτε με τους φιλάθλους του Αρη.
Ο Νίκος Παπαδόπουλος, έπαιξε και τίμησε τη φανέλα του Αρη.
Ο Σπανός μπορεί να μην γνωρίζει.
Ας αφήσει τα unfair που είπε και τα υπόλοιπα, γιατί ο Αρης είναι μεγάλος σύλλογος.
Τα unfair που είπε του τα επιστρέφουμε σαν ομάδα.
Και του θυμίζουμε την περσινή επίθεση του στην φυσούνα, στον Μπόατεγκ, στο παιχνίδι Παναιγιάλειος-ΟΦΗ 0-3.
Μήπως να του θυμίσουμε και τους αμυντικούς του, που έπαιζαν …βόλει πέρσι και τους θαύμαζε όλη η ποδοσφαιρική Ελλάδα;
Κοίτα ποιος μιλάει για unfair και ηθική!
Καλή συνέχεια ΑΡΗ και καλή αντάμωση στην Σούπερ Λίγκ!