karatzis ofi 500x167

lokal-500-176-2019

kortsidakis 500x176 arxontiko

metropole500x167

KABAKAS-mvpnnnn

assariotakis500x176

benneto ofi 414x140

georgia500X176

skai-korts500x176

dandaliskentriko-banner-500x167

ALMYRA2018

stella

500x167 garden

ASFALEISKRITI500X176

manolios4800x167

sevensc500x167

terranet500x176

dandaliskentriko-banner-500x176

vavoulas black-clean 500x167

pastarela-500-176-2019

watercity500x176

proactive-414-140

autotrack 500X176 2

koumantakis500x176

fimi500x167

fastfitness 500X176 01

winnerkorts

george

george

Μοίρασε αγάπη και χαμόγελα το τμήμα μπάσκετ του ΟΦΗ. Αντιπροσωπεία της ομάδας, επισκέφθηκε το Σωματείο Γονέων, Κηδεμόνων και Φίλων Ατόμων με Αναπηρία «Σύλλογος Δικαίωμα στη Ζωή» και μοίρασε δώρα στα παιδιά του συλλόγου.

Στην ανακοίνωση της η Επιτροπή μπάσκετ του ΟΦΗ αναφέρει:

Με μεγάλη χαρά επισκεφτήκαμε το Σωματείο Γονέων, Κηδεμόνων και Φίλων Ατόμων με Αναπηρία «Σύλλογος Δικαίωμα στη Ζωή». Ήταν μια εξαιρετική εμπειρία για όλους μας και ελπίζουμε να δώσαμε λίγη χαρά και στα παιδιά του Συλλόγου που μας υποδέχτηκαν με γέλια και χαμόγελα και μας έκαναν να νιώσουμε σαν στο σπίτι μας!!! Τους καλέσαμε κι εμείς στο δικό μας σπίτι προκειμένου να ενισχύουν τις προσπάθειες μας όποτε τους το επιτρέπει το πρόγραμμά τους και δώσαμε την υπόσχεση ότι η σχέση μας με το «Δικαίωμα στη Ζωή» θα συνεχιστεί και θα είμαστε αρωγοί σε ότι μας ζητηθεί καθώς ειλικρινά μας συγκίνησε η ανιδιοτελής προσπάθεια και ο καθημερινός αγώνας αγάπης των ανθρώπων του Συλλόγου. Θα θέλαμε παράλληλα να ευχαριστήσουμε τους ανθρώπους που συνέβαλαν στην επίσκεψη μας, τον κο Μιχάλη Λελεδάκη (κατάστημα ρούχων Zizel), την κα Σάντυ Χαλκιαδάκη ( κατάστημα καλλυντικων Sandy’s), τον κο Παπαδάκη και την Μπουτίκ του Ο.Φ.Η, τον κο Αντώνη Δαριβιανάκη (πρατήριο υγρών καυσίμων Shell), τον κο Ιωάννη Μαυράκη(πρατήριο υγρών καυσίμων Aegean), τον κο Τσαγκαράκη Χαράλαμπο ( πρατήριο υγρών καυσίμων Aegean), την Τηλεόραση Creta και την κα Αντιγόνη Ανδρεάκη. Ευχόμαστε σε όλο τον κόσμο χαρούμενα Χριστούγεννα με υγεία, αγάπη και αλληλεγγύη!"

Δείτε παρακάτω φωτογραφίες απο την επίσκεψη

Πηγή:ofierasitechnis.gr

Ο ΟΦΗ ξεπέρασε με νίκη το σοκ από το σοβαρό τραυματισμό του Τζελάτη, ο οποίος στο παιχνίδι Κυπέλλου με την ΑΕΚ υπέστη ρήξη αχίλλειου τένοντα, χειρουργήθηκε και θα χάσει το υπόλοιπο της περιόδου, με μια νίκη ψυχολογία επί της Καλαμάτας με 3-1 σετ, διευρύνοντας το σερί του στο πρωτάθλημα της Α2 βόλει (6/6 νίκες).

Στο κλειστό γυμναστήριο του Βαρδινογιάννειου αθλητικού κέντρου, ο ΟΦΗ δεν είχε προβλήματα απέναντι στον αντίπαλο του.

Πήρε εύκολα τα δυο πρώτα σετ (25-20, 25-11), αλλά στο τρίτο έχασε το ρυθμό του και έδωσε την δυνατότητα στους φιλοξενούμενους να το πάρουν με 22-25.

Ο ΟΦΗ τελείωσε το παιχνίδι στο τέταρτο σετ με 25-22 και πανηγύρισε μια ακόμη νίκη, παίζοντας κατά διαστήματα καλό βόλει.

«Πρέπει να βρούμε τις λύσεις εκ των έσω για να καλύψουμε το κενό του Τζελάτη, ο οποίος ήταν ένας από τους κορυφαίους παίκτες μας. Αυτό προσπαθούμε να κάνουμε. Δεν είναι εύκολο, όμως θα προσπαθήσουμε να το βάλουμε στο μυαλό μας και στο γήπεδο» ανέφερε στην επίσημη σελίδα του Ερασιτέχνη ΟΦΗ ofierasitechnis.gr ο προπονητής της ομάδας βόλει του ΟΦΗ, Δημήτρης Ζλατιλίδης.

Να σημειωθεί ότι όλη η ομάδα του ΟΦΗ αφιέρωσε τη νίκη στον τραυματία Τζελάτη, ενώ ο πρόεδρος του Ερασιτέχνη ΟΦΗ και επικεφαλής του τμήματος βόλει, Γιάννης Δανδάλης, φόρεσε τη φανέλα του αθλητή στον πάγκο, σε μια σπουδαία ενέργεια!

Τα σετ: 25-20, 25-11, 22-25, 25-22.

ΟΦΗ(Ζλατιλίδης): Λαγκουβάρδος, Μονιάκης, Μαγριπλής, Χαριτωνίδης,Μουτάφης, Καπίρης, Παπαδάκης, Αντιφάκος, Μαριάτος, Σταυρόπουλος, Δημητριάδης, Κοσκινάς, Τεφτσής.

Πηγή:ofierasitechnis.gr

Εγραψε ιστορία το πόλο του ΟΦΗ! Κέρδισε τον ΠΑΟΚ στο κολυμβητήριο Ηρακλείου με 7-5 και πέτυχε την πρώτη νίκη στην ιστορία του, στην Α1 υδατοσφαίρισης!
Χρειάστηκε να περάσουν 9 αγωνιστικές για να πανηγυρίσει ο ΟΦΗ την πρώτη νίκη, αλλά σημασία έχει ότι τα κατάφερε, απέναντι σε ένα ιστορικό αντίπαλο
Η ομάδα του Μάκη Βολτυράκη, είχε δείξει σημαντικά σημάδια βελτίωσης από το ματς του Κυπέλλου με τον Πανιώνιο (έχασε άδικα στο φινάλε με 8-7), νίκησε στο κολυμβητήριο του Ηρακλείου με 7-5 τον ΠΑΟΚ.
Ο ΟΦΗ προηγήθηκε με 6-4 στο φινάλε της τρίτης περιόδου και έκανε καλό τέταρτο δεκάλεπτο στο οποίο προηγήθηκε με 7-4, για να πάει σε ένα ήρεμο φινάλε και να πανηγυρίσει την πρώτη του νίκη!

ΟΦΗ – ΠΑΟΚ 7-5

Διαιτητές: Κωνσταντινίδης, Παϊρακταρίδης

Οκτάλεπτα: 1-1, 3-2, 2-1, 1-1.

ΟΦΗ (Μάκης Βολτυράκης): Τσαβολάκης, Παπανικολάου 2, Σιράπογλου, Τσικβινίτζε, Βασιλάκης 1, Γεωργόπουλος, Ζακχάια 1, Πίσσας, Λεονταράκης, Κλήμος 1, Γιγουρτάκης, Καλής 2, Καβουσάνος, Αλάτσης, Σπυριδάκης.

ΠΑΟΚ (Πάνος Βέργος): Γαλανίδης, Σαρησάββας, Ζάτοβιτς 2, Προσινικλής Ν., Τάτσης, Νάνος, Τσολακούδης 1, Μουρατίδης, Παυλίδης, Μαξίμοβιτς 1, Τίγκας 1, Προσινικλής Π., Σιορδίλης.

 Πηγή:ofierasitechnis.gr

 

Νεότερα Άρθρα

Terranet Services

stoixim2019

logo rossetti 300dpi