Ισόπαλη 2-2 με την Καλλιθέα, αναδείχθηκε η Κ19 του ΟΦΗ, στην πρεμιέρα του πρωταθλήματος Νέων, σε παιχνίδι που έγινε το Σάββατο (16/12) στο γήπεδο των Τζιτζιφιών.
Ο ΟΦΗ ισοφαρίστηκε με πέναλτι που δόθηκε στο 93’ του αγώνα, για το οποίο υπήρξαν παράπονα απ πλευράς ΟΦΗ, όπως επίσης και για ένα πέναλτι που δεν δόθηκε νωρίτερα υπέρ του ΟΦΗ.
Η ομάδα του Βασίλη Κρασανάκη προηγήθηκε με 0-2 με δυο γκολ του Κουράκη στο 37’ και στο 63’, αλλά οι γηπεδούχοι ισοφάρισαν με γκολ που πέτυχαν στο 74’ και στις καθυστερήσεις του αγώνα.
Ο τεχνικός της Κ19 του ΟΦΗ με δηλώσεις του στην επίσημη σελίδα της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 ανέφερε ότι «το αποτέλεσμα μας αφήνει μια πικρία διότι θεωρώ ότι αξίζαμε να φύγουμε νικητές από αυτό το παιχνίδι. Ημασταν αρκετά δυνατοί , συγκεντρωμένοι και παίζαμε πάνω στις αδυναμίες του αντιπάλου, για αυτό και προηγηθήκαμε με δυο γκολ , δυστυχώς μετά μπήκαν και άλλοι παράγοντες στο παιχνίδι και δεν μπορέσαμε να ανταπεξέλθουμε.
Αφήνουμε αυτό το παιχνίδι στην άκρη, μαθαίνουμε από αυτό και προχωράμε για το επόμενο. Να δώσω συγχαρητήρια σε όλα τα παιδιά για την προσπάθεια και τον χαρακτήρα που έδειξαν σε ένα εκτός έδρας παιχνίδι και είμαι σίγουρος ότι θα πάρουμε αυτό αφήσαμε σε αυτό παιχνίδι ,σε κάποιο άλλο».
Κ19 ΟΦΗ: Παναγιώτου Πλουμής, Λαγουδάκης, Κοκολογιάννης Κορνάρος, Περδίκης Σουρνάκης, Αζίζι, Νοικοκυράκης, Καλαιτζάκης, Κουράκης .
Επαιξαν και οι Σταυρακάκης, Ρουσσάκης, αντί Αζίζι και Καλαϊτζάκη.
Στον πάγκο ήταν και οι: Ζερβάκης, Τζωρτζάκης, Ξενοκτιστάκης, Μαραγκάκης, Κουγιουμτζής.
Στην Θεσσαλονίκη, έγινε η τελευταία προπόνηση του ΟΦΗ, ενόψει του αγώνα με τον Αρη,που θα γίνει την Κυριακή (17/12, 5μμ) στο Κλεάνθης Βικελίδης. Η προπόνηση ολοκληρώθηκε χωρίς περαιτέρω προβλήματα για το Νίκο Παπαδόπουλο.
Η επίσημη ενημέρωση της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 αναφέρει:
Mε προπόνηση που έγινε το Σάββατο το απόγευμα σε γήπεδο της Σουρωτής στη Θεσσαλονίκη, ο ΟΦΗ ολοκλήρωσε την προετοιμασία του για το παιχνίδι με τον Αρη, που θα γίνει την Κυριακή (17/12, 5μμ) στο Κλεάνθης Βικελίδης.
Η τελευταία προπόνηση ολοκληρώθηκε χωρίς προβλήματα για το Νίκο Παπαδόπουλο.
Η αποστολή του ΟΦΗ αμέσως μετά την προπόνηση κατέλυσε στο ξενοδοχείο, ενόψει του αγώνα με τον Αρη.
Στο Ηράκλειο, θα επιστρέψει τη Δευτέρα το πρωί.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
Με ένα ακόμη πρόβλημα τραυματισμού ολοκληρώθηκε επι κρητικού εδάφους η προετοιμασία του ΟΦΗ για το παιχνίδι με τον Αρη που θα γίνει την Κυριακή (17/12, 5μμ) στο Κλεάνθης Βικελίδης. Ο Ισπανός Ορτέγκα λόγω ενοχλήσεων στους προσαγωγούς έμεινε εκτός αποστολής απο την αναμέτρηση. Στη Θεσσαλονίκη η τελευταία προπόνηση του ΟΦΗ. Με 19 παίκτες η αποστολή.
Η επίσημη ενημέρωση της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 αναφέρει:
Με προπόνηση που έγινε την Παρασκευή (15/12) το πρωί στο Βαρδινογιάννειο αθλητικό κέντρο, ολοκληρώθηκε η προετοιμασία του ΟΦΗ, επι κρητικού εδάφους για το παιχνίδι με τον Αρη, που θα γίνει την Κυριακή (17/12, 5μμ) στο Κλεάνθης Βικελίδης.
Ο Ισπανός Αρμίτσε Ορτέγκα, που είχε ενοχλήσεις στους προσαγωγούς, δεν κατάφερε να προπονηθεί και έμεινε εκτός αποστολής.
Ετσι και ο Ορτέγκα προστέθηκε στις απουσίες που έχει ο ΟΦΗ, λόγω τραυματισμού (Ορτέγκα, Κοιλιάρας, Μάρτος, Μονιάκης, Οικονόμου,Περογαμβράκης), από το παιχνίδι της Κυριακής.
Η αποστολή του ΟΦΗ θα αναχωρήσει το Σάββατο (16/12) το πρωί, αεροπορικώς από το Ηράκλειο για την Θεσσαλονίκη και θα κάνει το μεσημέρι στην συμπρωτεύουσα την τελευταία προπόνηση, πριν το παιχνίδι.
Η αποστολή του ΟΦΗ , θα επιστρέψει στο Ηράκλειο, την Δευτέρα το πρωί.
Την αποστολή του ΟΦΗ απαρτίζουν oι: Στρέζος, Δερμιτζάκης, Φαζός, Κομεσίδης, Σιώπης, Ζιαμπάρης, Ποτουρίδης, Μπολάκης, Ρούσσος, Νάστος, Χαντί, Πουρτουλίδης, Παπατόλιος, Παπαστεριανός, Μάνος, Ογκμποε, Κουσκουνάς, Κουτσινικούλης, Λεάλ.
Εκτός αποστολής είναι οι τραυματίες Ορτέγκα, Κοιλιάρας, Μάρτος, Μονιάκης, Οικονόμου,Περογαμβράκης και οι Παναγιώτου, Πλευράκης και Κοντογιάννης.