karatzis ofi 500x167

lokal-500-176-2019

kortsidakis 500x176 arxontiko

metropole500x167

KABAKAS-mvpnnnn

assariotakis500x176

benneto ofi 414x140

georgia500X176

skai-korts500x176

dandaliskentriko-banner-500x167

ALMYRA2018

stella

500x167 garden

ASFALEISKRITI500X176

manolios4800x167

sevensc500x167

terranet500x176

dandaliskentriko-banner-500x176

vavoulas black-clean 500x167

pastarela-500-176-2019

watercity500x176

proactive-414-140

autotrack 500X176 2

koumantakis500x176

fimi500x167

fastfitness 500X176 01

winnerkorts

george

george

Πατέρας έγινε ο Βασίλης Κουτσιανικούλης, καθώς η σύζυγος του, έφερε στον κόσμο ένα υγιέστατο αγοράκι!

Η ανακοίνωση της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 αναφέρει:

Πατέρας έγινε ο Βασίλης Κουτσιανικούλης, καθώς η σύζυγος του, έφερε στον κόσμο, ένα υγιέστατο αγοράκι.

Το Δ.Σ. της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 εύχεται στον Βασίλη και τη σύζυγο του, να του ζήσει το νεογέννητο και να το δουν όπως πραγματικά επιθυμούν!".

Ευχές και απο εμάς στον Βασίλη, για καλή ανατροφή και πρόοδο!

Του Γιώργου Κορτσιδάκη

Δεν θα ευχαριστήσω εκείνους που θεωρούν «τελειωμένο» και «καταδικασμένο» τον ΟΦΗ, επειδή έκανε την πρώτη του ήττα στη φετινή σεζόν με την Παναχαική στο Γεντί Κουλέ.

Κακό αποτέλεσμα σίγουρα, το οποίο η ομάδα αυτή, θα «κουβαλάει» καιρό, αλλά όχι (ακόμη) καταδικαστικό.

Δεν θα συμφωνήσω, επίσης με εκείνους, που έχουν τον ΟΦΗ «χαμένο από χέρι» στο Κλεάνθης Βικελίδης, απέναντι στον Αρη.

Ο ΟΦΗ πηγαίνει «πληγωμένος», αλλά όχι «σκοτωμένος» σε αυτό το ματς.

Παίζει με μια ομάδα (Αρης) που η ψυχολογία της είναι στο μάξιμουμ, έχει κάνει 7 νίκες σε ισάριθμα παιχνίδια, με ανατροπές και ψυχολογία,  δείχνει να είναι στην καλύτερη της στιγμή και έχει τον κόσμο στο πλευρό της,  αλλά στο ποδόσφαιρο δεν παίζουν μπάλα τα μαθηματικά και οι αριθμοί.

Οι παίκτες του ΟΦΗ, που έχουν τεθεί υπο κρίση, μετά το «στραπάτσο» από την Παναχαική, έχουν μεγάλο κίνητρο σε αυτό το παιχνίδι, να αποδείξουν ότι μπορούν να επαναφέρουν την ομάδα και τους εαυτούς τους στις επιτυχίες και να τον κρατήσουν «ζωντανό» στο κόλπο της ανόδου.

Και οφείλουν να το κάνουν, αν θέλουν να έχουν ένα πιο εύκολο δρόμο για την άνοδο, απο εκείνο που φαίνεται σήμερα.

Οι παίκτες του ΟΦΗ, θα έχουν σίγουρα  το άγχος, καθώς αν χάσουν η διαφορά από τον Αρη θα ανέβει στους 10 βαθμούς και ουσιαστικά η πρώτη θέση απομακρύνεται, αλλά ίσως αυτό τους βοηθήσει να βγάλουν στο γήπεδο, όλα αυτά τα στοιχεία, που δεν είχε η ομάδα κόντρα στην Παναχαική. Πάθος, ψυχή, εγωισμό.

Πέρσι, ο ΟΦΗ έπαιξε στο μισό γήπεδο τον Αρη στο Χαριλάου και παρ’ ότι έχασε με 1-0, το αποτέλεσμα ήταν «πλασματικό» και αποτέλεσε δημιούργημα του διαιτητή Αρετόπουλου, ο οποίος έκλεισε τα μάτια σε ένα καθαρό πέναλτι υπέρ του ΟΦΗ, σε ανατροπή του Χαντί από τον Μπούρμπο.

Την Κυριακή στο «Βικελίδης» σφυρίζει ο Φωτιάδης από την Καστοριά, ο οποίος έπαιξε τον ΟΦΗ στην Καρδίτσα, όπου η κρητική ομάδα, σημείωσε την πρώτη της φετινή απώλεια (0-0).

Παρ’ όλα αυτά, ο Παπαδόπουλος μετά το παιχνίδι συνεχάρη το διαιτητή, θέλοντας να επισημάνει ότι ο ΟΦΗ δεν κέρδισε το παιχνίδι, αποκλειστικά επειδή, δεν έκανε η ομάδα αυτό που έπρεπε και η διαιτησία δεν είχε καμία συμμετοχή στο τελικό αποτέλεσμα.

Μια ανάλογη διαιτησία «πενήντα-πενήντα» θέλει ο ΟΦΗ στο παιχνίδι με τον Αρη, για να παλέψει σε μια δύσκολη έδρα, για να βρεί τους 5 βαθμούς που έχει πετάξει μέχρι σήμερα (Καρδίτσα 0-0 και εντός έδρας ήττα με την Παναχαική) και οι οποίοι του λείπουν πολύ από τον βαθμολογικό πίνακα, για τον αποκλειστικό στόχο της ανόδου που έχει θέσει.

Πρεμιέρα στο πρωτάθλημα Νέων κάνει το Σάββατο (16/12, 12.30μμ), η ομάδα Κ19 του ΟΦΗ, που αγωνίζεται εκτός έδρας με την Καλλιθέα, για το πρώτο παιχνίδι του πρωταθλήματος.

Στόχος του ΟΦΗ και φέτος σε αυτό το πρωτάθλημα, είναι η ανάδειξη παιδιών, για την πρώτη ομάδα.

Πέρσι η ομάδα του ΟΦΗ κατέκτησε το πρωτάθλημα Ελλάδος, ενώ δυο παιδιά (Πλευράκης-Παναγιώτου) υπέγραψαν επαγγελματικά συμβόλαια, με την πρώτη ομάδα.

Φέτος ο στόχος είναι και πάλι υψηλός, αλλά το κυριότερο, να μπορέσουν κάποια παιδιά του ΟΦΗ, να κάνουν το παραπάνω βήμα.

Όπως δήλωσε στην επίσημη σελίδα της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925, ο προπονητής της Κ19 του ΟΦΗ Βασίλης Κρασανάκης «διαθέτουμε ένα διαφορετικό ,σε μεγάλο βαθμό, σύνολο , από το περσινό , πολύ πιο νεανικό , ακόμα και για τα δεδομένα του πρωταθλήματος, αλλά πιστεύουμε σε αυτά τα παιδιά και με στόχο να γινόμαστε κάθε μέρα καλύτεροι για να φτάσουν κάποια στιγμή να χτυπήσουν την πόρτα της μεγάλης ομάδας, παίζοντας σωστό ποδόσφαιρο , θα πορευτούμε σε αυτό το πρωτάθλημα».

Ο τεχνικός της Κ19 του ΟΦΗ θεωρεί για το φετινό πρωτάθλημα Νέων ότι «για μας είναι πολύ σημαντικό το γεγονός ότι ξεκινάει , έστω και με αυτή τη μορφή , το πρωτάθλημα της Κ19 , και τα παιδιά να έχουν την ευκαιρία να αγωνιστούν σε ένα ανάλογο ηλικιακά αλλά  και αγωνιστικά πρωτάθλημα. Όλο αυτό το καιρό έχουμε δουλέψει αρκετά γι αυτό και είμαι πολύ ευχαριστημένος με την δουλειά αλλά και την διάθεση των παιδιών. Το βασικό είναι να έχουμε υγεία και όλα θα πάνε καλά !»

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ

Αφιέρωμα στην Κ19 του ΟΦΗ

 

Νεότερα Άρθρα

Terranet Services

stoixim2019

logo rossetti 300dpi