Ο διαιτητής Φωτιάδης του συνδέσμου Καστοριάς, θα διευθύνει το μεγάλο ντέρμπι της 8ης αγωνιστικής της Football League ανάμεσα στον Άρη και ΟΦΗ που θα διεξαχθεί την προσεχή Κυριακή 17/12 στο «Κλεάνθης Βικελίδης».
Ο Φωτιάδης είχε σφυρίξει φέτος τον ΟΦΗ και στο 0-0 με την Αναγέννηση Καρδίτσας.
Ο Γκάμαρης απο την Αθήνα θα σφυρίξει στο Εργοτέλης-Απόλλων Πόντου που θα γίνει την Κυριακή στο Παγκρήτιο στάδιο.
Ενώ ο Βουρνέλης (Μακεδονίας) στο Δόξα Δράμας-ΑΟΧανιά/Κισσαμικός.
Αναλυτικά οι διαιτητές της 8ης αγωνιστικής:
Σάββατο 16/12
Δόξα Δράμας-ΑΟΧανιά/Κισσαμικός
Διαιτητής: Βουρνέλης (Μακεδονίας)
Βοηθοί: Αϊνάλης (Μακεδονάις), Τοροσιάδης (Μακεδονίας)
Σπάρτη-Πανσερραϊκός
Διαιτητής: Ρατσιάτος (Αργολίδας)
Βοηθοί: Σεφέρης (Κορινθίας), Μπουρτζοβίτης (Κορινθίας)
Καραϊσκάκης-Τρίκαλα
Διαιτητής: Μαλούτας (Ημαθίας)
Βοηθοί: Παρασίου (Ημαθίας), Παπαδάκης (Ημαθίας)
Κυριακή 17/12
Βέροια-Αναγέννηση Καρδίτσας
Διαιτητής: Κοτσάνης (Δράμας)
Βοηθοί: Καμπούρης (Σερρών), Δημόπουλος (Φλώρινας)
Άρης-ΟΦΗ
Διαιτητής: Φωτιάδης (Καστοριάς)
Βοηθοί: Κωνσταντίνου (Πρέβεζας), Κόλλιας (Ηπείρου)
Παναχαϊκή-Παναιγιάλειος
Διαιτητής: Μακρυπόδης (Αχαΐας)
Βοηθοί: Μεσσήνης (Αχαΐας), Οικονόμου (Αχαΐας)
Εργοτέλης-Απόλλων Πόντου
Διαιτητής: Γκάμαρης (Αθηνών)
Βοηθοί: Τζιλίρης (Πειραιά), Δέτση (Αθηνών)
Καλλιθέα-Απόλλων Λάρισας
Διαιτητής: Ανούσος (Λακωνίας)
Βοηθοί: Σταματάκος (Λακωνίας), Καρβούνης (Μεσσηνίας)
Tα προγνωστικά τους για το ντέρμπι Αρης-ΟΦΗ που θα γίνει την Κυριακή στο Κλεάνθης Βικελίδης, κατέθεσαν με δηλώσεις τους, σε ραδιοφωνικούς σταθμούς της Θεσσαλονίκης, ο Νίκος Μαχλάς και ο Ανδρέας Σκέντζος.
«Αυτό το παιχνίδι έπρεπε να γίνεται στην Σούπερ Λιγκ και όχι στην Φούτμπολ Λιγκ, είναι κρίμα να μην βρίσκονται τόσο ψηλά και να ομορφαίνουν το Ελληνικό ποδόσφαιρο" τόνισε ο Νίκος Μαχλάς.
Ενώ ο Ανδρέας Σκέντζος, που πέρασε απο τον πάγκο του Αρη μαζί με το Νίκο Αναστόπουλο, ανέφερε ότι "φαβορί για άνοδο είναι ο ΟΦΗ και ο Άρης. Όποιος θα πει κάτι διαφορετικό θα είναι ρίσκο".
"Oι καλύτερες ομάδες"
Αναλυτικά οι αναφορές του Νίκου Μαχλά:
"Νομίζω ότι είναι ένα παιχνίδι που είναι οι δύο καλύτερες ομάδες, θα είναι ένα ντέρμπι από τα παλιά και όπως το βλέπω όλα είναι ανοιχτά, γιατί έχω δει και τον Άρη και πάνω κάτω δεν διαφέρουν και πολύ οι ομάδες, σίγουρα ο Άρης έχει το πλεονέκτημα της έδρας".
Ο πρώην άσος και παράγοντας του ΟΦΗ ανέλυσε τις ομάδες: "Ο Άρης φαίνεται ότι είναι ομάδα που παίρνει τις νίκες, τον βλέπουμε να γυρίζει δύο παιχνίδια και με Εργοτέλη και με Δράμα, έχει πάρει νίκες σημαντικές και νομίζω ότι δείχνει ένα καλό οιωνό για την ομάδα, γιατί στα δύσκολα είναι η τύχη μαζί του. Ο ΟΦΗ έχει βάθος και με τις προσθήκες που θα γίνουν, θα έχει καλύτερη συνέχεια. Όποιος πετύχει πρώτος γκολ θα έχει το πλεονέκτημα. Ο Παπαδόπουλος ξέρει τον Άρη και θέλει να πάρει αποτέλεσμα ".
Για το πρωτάθλημα, σημείωσε ότι έχει δρόμο ακόμη: "Ο Άρης έχει το πλεονέκτημα. Η Παναχαϊκή έχει ένα περίεργο τρόπο παιχνιδιού και είναι ομάδα που ξέρει να παίζει καλή μπάλα, όπως και η Δόξα. Ο ΟΦΗ ξεκίνησε πολύ καλά, τον πήγε λίγο πίσω το παιχνίδι με την Παναχαϊκή, αλλά αυτό τον κάνει πιο δυνατό, πρέπει να προσπαθείς συνέχεια, γιατί η Β' Εθνική είναι δύσκολο πρωτάθλημα".
"Ο ΟΦΗ είναι καλός και ο Άρης κερδίζει τα παιχνίδια"
Ντέρμπι Σούπερ Λιγκ χαρακτήρισε το ντέρμπι και ο Ανδρέας Σκέντζος, υποστηρίζοντας ότι πρόκειται για ένα δύσκολο παιχνίδι και για τις δύο ομάδες: «Δεν είναι ομάδες για Β εθνική, έχουν πολύ κόσμο. Θα είναι δύσκολο το παιχνίδι και για τους δύο. Είναι ντέρμπι και δεν υπάρχουν φαβορί. Ο ΟΦΗ είναι καλός και ο Άρης κερδίζει τα παιχνίδια. Θα είναι ένα δύσκολο παιχνίδι. Φαβορί για άνοδο είναι ο ΟΦΗ και ο Άρης. Όποιος θα πει κάτι διαφορετικό θα είναι ρίσκο».
Αναλύοντας την πορεία του Άρη, ο Ανδρέας Σκέντζος υποστήριξε ότι «φέτος η ομάδα είναι πιο αποτελεσματική, παίρνει τα αποτελέσματα και η ομάδα κερδίζει. Όπως και να παίξει κερδίζει και αυτό είναι και το ζητούμενο. Υπάρχει μια διαφορετική φιλοσοφία, είναι μαχητές, είναι νικητές και πιο τυχεροί."
Σημείωσε ακόμη: "Πέρυσι δεν είχαμε την μαχητικότητα, είχαμε όμως πιο ποιοτικούς παίκτες. Η Β' Εθνική θέλει μια διαφορετική φιλοσοφία και καλώς ή κακώς οι παίκτες πέρυσι με τους φετινούς είναι διαφορετικοί χαρακτήρες και παίκτες. Μπορεί να πάνε Σούπερ Λιγκ και να μην μπορούν να παίξουν. Πέρυσι δε δώσανε αυτό που πιστεύαμε εμείς ότι μπορούσαμε να δώσουμε».
Τα λόγια του για τον Νίκο Αναστόπουλο ήταν για μια ακόμη φορά εγκωμιαστικά: «Κανένας καλός δεν χάνεται. Αποτυχία δεν ήταν. Δεν ήταν αποτυχία αφού έφυγε στη μέση της σεζόν και όταν δεν τελειώνεις το έργο σου δεν μπορείς να θεωρηθείς αποτυχημένος. Εάν καθόμασταν μέχρι το τέλος πέρυσι η ομάδα θα έβγαινε. Θα υπήρχαν προσθήκες και θα τα καταφέρναμε. Κάποιες προσθήκες ποδοσφαιριστών θα γινόταν. Αποτυχία δεν ήταν δική μας η περσινή».
O ΟΦΗ πάλεψε το παιχνίδι με την ΑΕΚ στο κλειστό του ΜΕΤΣ, αλλά τελικά μετά από τρία γεμάτα σετ, γνώρισε την ήττα με 3-1 και έτσι δεν συνεχίζει στην επόμενη φάση του Κυπέλλου Ελλάδος στο βόλει.
Το άσχημο για τον ΟΦΗ είναι ο τραυματισμός του Τζελάτη στον αχίλλειο τένοντα, μετά από μια άτσαλη πτώση στο τελευταίο σετ, με τις πρώτες εκτιμήσεις να κάνουν λόγο για ρήξη στον αχίλλειο.
Ο αθλητής του ΟΦΗ θα υποβληθεί σε ιατρικές εξετάσεις στο Ηράκλειο, για να διαπιστωθεί το μέγεθος του τραυματισμού του.
Στον τραυματισμό του Τζελάτη, στάθηκε περισσότερο και στις δηλώσεις του ο προπονητής της ομάδας βόλει του ΟΦΗ Δημήτρης Ζλατιλίδης στην επίσημη σελίδα του Ερασιτέχνη ΟΦΗ ofierasitechnis.gr μετά το τέλος του αγώνα με την ΑΕΚ. Όπως ανέφερε «είμαι πολύ στεναχωρημένος γιατί ο Τζελάτη είναι ένα βασικό μας γρανάζι. Θα δούμε τη σοβαρότητα του τραυματισμού και θα μπορέσουμε να πούμε περισσότερα. Ο ΟΦΗ, αλλά και ο πρόεδρος μας ο Γιάννης Δανδάλης, θα είναι δίπλα στον παίκτη σε ότι χρειαστεί και θα τον περιμένουμε να επιστρέψει 100% υγιής. Εμείς οφείλουμε να συνεχίσουμε την προσπάθεια μας και να δώσουμε πλέον και το κάτι παραπάνω».
Επόμενο παιχνίδι για τον ΟΦΗ, το προσεχές Σάββατο με την Καλαμάτα για την Α2 βόλει.
Τα σετ: 25-23, 25-23, 18-25, 25-13.
Πηγή:ofierasitechnis.gr