Το παιχνίδι του ΟΦΗ με τον Αρη, στο Κλεάνθης Βικελίδης, είχε μόλις τελειώσει.
Ο ΟΦΗ, που μετά την ήττα από την Παναχαική στο Γεντί Κουλέ, κλονίστηκε και έχασε έδαφος στην μάχη της ανόδου, πήρε μια παλικαρίσια ισοπαλία (0-0), απέναντι σε ένα αντίπαλο που είναι πρώτος και πριν το παιχνίδι μετρούσε 7 νίκες σε ισάριθμα παιχνίδια.
Ο τεχνικός του ΟΦΗ ήταν έξαλλος και με ένα… σπρίντ, έφτασε στους διαιτητές, για να τον συγκρατήσουν οι άνθρωποι της ομάδας, ο τεχνικός διευθυντής Παύλος Αδάμος, κάποιοι άνθρωποι από την ασφάλεια του Αρη και αστυνομικοί.
Ο προπονητής του ΟΦΗ, τα είχε με τους βοηθούς και ειδικότερα τον πρώτο βοηθό Κωσταντίνου από την Πρέβεζα.
Ο τελευταίος στο τελευταίο δεκάλεπτο, έκανε τα πάντα για να κλείσει τον ΟΦΗ μέσα στην περιοχή του.
Είναι χαρακτηριστικό ότι στα τελευταία λεπτά η μπάλα βγήκε τρείς φορές εκτός γηπέδου και ο βοηθός δεν σήκωσε τη σημαία για να δώσει πλάγιο άουτ υπέρ του ΟΦΗ!
Ο Παπαδόπουλος του φώναξε αρκετές φορές στα τελευταία λεπτά, όπως επιβεβαίωσε η τηλεοπτική μετάδοση (κανένα ριπλέι δυστυχώς και πάλι από την ΕΡΤ3), αλλά στο τελευταίο σφύριγμα δεν άντεξε!
Πήγε προς το μέρος των διαιτητών και έδειχνε από το ύφος του, πόσο δυσαρεστημένος ήταν.
Τα παράπονα του Παπαδόπουλου ήταν κυρίως για τους βοηθούς Κωσταντίνου (Πρέβεζας) και Κόλλιας (Ηπείρου).
Ο δεύτερος έκλεισε τα μάτια σε ένα καθαρό φάουλ πάνω στον Μάνο στο 67’ όταν ο ΟΦΗ έψαχνε την κόντρα στην πίεση του Αρη, στο δεύτερο ημίχρονο.
Σε ένα γήπεδο που κόχλαζε ο Νίκος Παπαδόπουλος, έδειξε για μια ακόμη φορά, το πάθος με το οποίο δουλεύει για τον ΟΦΗ και την αγάπη του για την ομάδα.
Δεν τον ένοιαζε ούτε το γεμάτο γήπεδο, ούτε οι αποδοκιμασίες.
Τον ένοιαζε να φωνάξει και να αντισταθεί στην άδικη συμπεριφορά προς την ομάδα και τους παίκτες του.
Δείτε στο παρακάτω VIDEO στο 7.25’ το… σπρίντ του Παπαδόπουλου μετά τη λήξη του αγώνα στο Κλεάνθης Βικελίδης.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
O ΟΦΗ με καλή αμυντική λειτουργία σε όλη τη διάρκεια του αγώνα, πήρε την ισοπαλία (0-0) απο τον πρωτοπόρο και προερχόμενο απο 7 σερί νίκες Αρη, βγάζοντας αντίδραση μετά την ήττα απο την Παναχαική στο Γεντί Κουλέ.
Καλά διαβασμένος στα επιθετικά ατού του αντιπάλου, ο ΟΦΗ, έκλεισε τους διαδρόμους, δε απειλήθηκε και αν του έλειψε κάτι ήταν η τελική προσπάθεια και ίσως και η τύχη στην φάση του 86' με τον Χαντί να σουτάρει και τον γκολκήπερ του Αρη, να κάνει την επέμβαση του αγώνα.
Δείτε στο παρακάτω VIDEO της κρατικής τηλεόρασης, τα καλύτερα στιγμιότυπα του αγώνα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
«Βγάλαμε αντίδραση μετά από ένα κακό αποτέλεσμα και αυτό είναι το σημαντικό».
Με τα λόγια αυτά ο Ανέστης Νάστος, σχολίασε την ισοπαλία που πήρε ο ΟΦΗ στο Κλεάνθης Βικελίδης κόντρα στον Αρη (0-0).
Ο αρχηγός του ΟΦΗ ανέφερε στην συνέντευξη τύπου ότι «δεν απειληθήκαμε απο τον Αρη, ενώ με την ευκαιρία του Χαντί μπορούσαμε να κερδίσουμε το παιχνίδι».
Αναλυτικά οι αναφορές του Ανέστη Νάστου στην συνέντευξη τύπου, μετά τη λήξη του αγώνα Αρης-ΟΦΗ 0-0 στο Κλεάνθης Βικελίδης:
«Μπήκαμε αποκλειστικά για τους τρείς βαθμούς στο γήπεδο, γιατί είμαστε μεγάλη ομάδα. Στο πρώτο ημίχρονο δεν απειληθήκαμε και αν είχαμε κάποιες καλύτερες τελικές, θα μπορούσαμε να σκοράρουμε.
Στο δεύτερο ημίχρονο επίσης ο Αρης δεν είχε κάποια μεγάλη φάση, ενώ εμείς θα μπορούσαμε να κλέψουμε το παιχνίδι με το σουτ του Χαντί.
Βγάλαμε αντίδραση μετά από ένα κακό αποτέλεσμα και αυτό είναι σημαντικό.
Συγχαρητήρια σε όλα τα παιδιά. Πρέπει να συνεχίσουμε και να δουλέψουμε.
Το πρωτάθλημα έχει πολύ δρόμο. Ευχαριστούμε τους φιλάθλους μας, που ήρθαν εδώ.
Ηταν ωραία ατμόσφαιρα στο παιχνίδι. Είναι διασκέδαση είναι χαρά. Υπάρχει αντιπαλότητα, αλλά τίποτε άλλο. Εγινε ένα καλό παιχνίδι, χωρίς σκοπιμότητες. Όλα καλά».
Για το αν οι παίκτες του ΟΦΗ, έπαιξαν και για το Νίκο Παπαδόπουλο:
"Παίζουμε για τον προπονητή, για τις οικογένειες μας, για τους εαυτούς μας, για τη φανέλα. Σίγουρα παίζουμε και για τον προπονητή μας. Ηρθε από πέρσι στην ομάδα και την αγαπάει».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ