karatzis ofi 500x167

lokal-500-176-2019

kortsidakis 500x176 arxontiko

metropole500x167

KABAKAS-mvpnnnn

assariotakis500x176

benneto ofi 414x140

georgia500X176

skai-korts500x176

dandaliskentriko-banner-500x167

ALMYRA2018

stella

500x167 garden

ASFALEISKRITI500X176

manolios4800x167

sevensc500x167

terranet500x176

dandaliskentriko-banner-500x176

vavoulas black-clean 500x167

pastarela-500-176-2019

watercity500x176

proactive-414-140

autotrack 500X176 2

koumantakis500x176

fimi500x167

fastfitness 500X176 01

winnerkorts

george

george

Μια σημαντική κίνηση ευαισθησίας από τους παίκτες του ΟΦΗ.

Μέσω του charity idols διοργανώνουν δημοπρασία για... καλό σκοπό.

Συγκεκριμένα, μια φανέλα του Αλέξη Περογαμβράκη, υπογεγραμμένη από όλους τους παίκτες και το προπονητικό επιτελείο, θα «χτυπηθεί» στο διαδίκτυο και τα χρήματα που θα μαζευτούν, θα διατεθούν στο νεαρό Γιώργο Ιωαννίδη απο την Κατερίνη, ο οποίος αντιμετωπίζει σοβαρό πρόβλημα υγείας.

''Όλα τα παιδιά της ομάδας στεκόμαστε δίπλα στο Γιώργο Ιωαννίδη και την προσπάθεια συγκέντρωσης χρημάτων για την επιστροφή του στην Κατερίνη στο σπίτι του, προσφέροντας μέσω δημοπρασίας τη φανέλα του αρχηγού μας Αλέξανδρου Περογαμβράκη με τις υπογραφές των παικτών και των προπονητών του ΟΦΗ'' αναφέρουν στην ανακοίνωση τους οι παίκτες του ΟΦΗ, καλώντας τους φιλάθλους της ομάδας και τον κάθε ενδιαφερόμενο, να συμμετάσχουν στην δημοπρασία για καλό σκοπό.

Πηγή:ofi1925.gr

Του Γιώργου Κορτσιδάκη

Το παιχνίδι του ΟΦΗ με τον Αρη, στο Κλεάνθης Βικελίδης, είχε μόλις τελειώσει.

Ο ΟΦΗ, που μετά την ήττα από την Παναχαική στο Γεντί Κουλέ, κλονίστηκε και έχασε έδαφος στην μάχη της ανόδου, πήρε μια παλικαρίσια ισοπαλία (0-0), απέναντι σε ένα αντίπαλο που είναι πρώτος και πριν το παιχνίδι μετρούσε 7 νίκες σε ισάριθμα παιχνίδια.

Ο τεχνικός του ΟΦΗ ήταν έξαλλος και με ένα… σπρίντ, έφτασε στους διαιτητές, για να τον συγκρατήσουν οι άνθρωποι της ομάδας, ο τεχνικός διευθυντής Παύλος Αδάμος, κάποιοι άνθρωποι από την ασφάλεια του Αρη και αστυνομικοί.

Ο προπονητής του ΟΦΗ, τα είχε με τους βοηθούς και ειδικότερα τον πρώτο βοηθό Κωσταντίνου από την Πρέβεζα.

Ο τελευταίος στο τελευταίο δεκάλεπτο, έκανε τα πάντα για να κλείσει τον ΟΦΗ μέσα στην περιοχή του.

Είναι χαρακτηριστικό ότι στα τελευταία λεπτά η μπάλα βγήκε τρείς φορές εκτός γηπέδου και ο βοηθός δεν σήκωσε τη σημαία για να δώσει πλάγιο άουτ υπέρ του ΟΦΗ!

Ο Παπαδόπουλος του φώναξε αρκετές φορές στα τελευταία λεπτά, όπως επιβεβαίωσε η τηλεοπτική μετάδοση (κανένα ριπλέι δυστυχώς και πάλι από την ΕΡΤ3), αλλά στο τελευταίο σφύριγμα δεν άντεξε!

Πήγε προς το μέρος των διαιτητών και έδειχνε από το ύφος του, πόσο δυσαρεστημένος ήταν.

Τα παράπονα του Παπαδόπουλου ήταν κυρίως για τους βοηθούς Κωσταντίνου (Πρέβεζας) και Κόλλιας (Ηπείρου).

Ο δεύτερος έκλεισε τα μάτια σε ένα καθαρό φάουλ πάνω στον Μάνο στο 67’ όταν ο ΟΦΗ έψαχνε την κόντρα στην πίεση του Αρη, στο δεύτερο ημίχρονο.

Σε ένα γήπεδο που κόχλαζε ο Νίκος Παπαδόπουλος, έδειξε για μια ακόμη φορά, το πάθος με το οποίο δουλεύει για τον ΟΦΗ και την αγάπη του για την ομάδα.

Δεν τον ένοιαζε ούτε το γεμάτο γήπεδο, ούτε οι αποδοκιμασίες.

Τον ένοιαζε να φωνάξει και να αντισταθεί στην άδικη συμπεριφορά προς την ομάδα και τους παίκτες του.

Δείτε στο παρακάτω VIDEO στο 7.25’ το… σπρίντ του Παπαδόπουλου μετά τη λήξη του αγώνα στο Κλεάνθης Βικελίδης.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ

 Καλή η ισοπαλία, μπορούσε και νίκη ο ΟΦΗ!

Η μπάλα έπαιξε άσχημο παιχνίδι στον ΟΦΗ, στο πρώτο παιχνίδι με τον Πανιώνιο για την φάση των «16» του Κυπέλλου Ελλάδος.
Ο ΟΦΗ αντί να φύγει νικητής από τη Νέα Σμύρνη, καθώς ήταν καλύτερος από τον αντίπαλο του σε όλη τη διάρκεια του αγώνα και είχε μεγάλες ευκαιρίες για να σκοράρει, τελικά πλήρωσε την έλλειψη συγκέντρωσης και σε δυο λεπτά δέχθηκε δυο γκολ στο δεύτερο ημίχρονο από τους Γεσίλ στο 77’ και Χατζισαφί στο 78’ και τελικά έχασε το παιχνίδι με 2-0!
«Μαγική εικόνα» η τελική έκβαση του αγώνα, για τα παλικάρια του ΟΦΗ, που έπαιξαν στα ίσια μια απο τις καλύτερες ομάδες της Σούπερ Λίγκ και εδικαιούτο, τουλάχιστον ένα γκολ.
Ο ΟΦΗ είχε δοκάρι με τον Ογκμποε στο 65’ σε μια φάση που ο επιθετικός του ΟΦΗ πήγε να κλέψει τη μπάλα από τον γκολκήπερ Μπαντί, αλλά στάθηκε άτυχος, ενώ στα 30 λεπτά του δευτέρου ημιχρόνου, απειλούσε συνεχώς με κόντρα επιθέσεις τον Πανιώνιο και έχασε σημαντικές ευκαιρίες με τους Μάνο (47’), Ογκμποε (55’), Κουτσιανικούλη (61’).
Και αντί να σκοράρει ο ΟΦΗ, τελικά σε δυο λεπτά δέχθηκε δυο γκολ (Γεσίλ 77’ και Χατζισαφί 78’) και η μεγάλη προσπάθεια των ποδοσφαιριστών του ΟΦΗ τινάχθηκε στον αέρα.
Να σημειωθεί ότι στα τελευταία λεπτά οι παίκτες του ΟΦΗ έψαξαν το γκολ, που τους έδινε μεγαλύτερες πιθανότητες στη ρεβάνς που θα γίνει στο Ηράκλειο, αλλά ο γκολκήπερ Μπαντής κράτησε το μηδέν με εντυπωσιακή επέμβαση σε σουτ του Μάνου στη γωνία στο 88’.
Το τελικό αποτέλεσμα βρήκε τους παίκτες του ΟΦΗ να διαμαρτύρονται έντονα στο διαιτητή Λάμπρου από την Εύβοια για τις αποφάσεις του.
Ο ΟΦΗ ζητάει δικαιολογημένα πέναλτι σε χέρι του Σιώπη μέσα στην περιοχή στο 42’ μετά από γύρισμα του Ογκμποε, φάση στην οποία ο διαιτητής είπε όχι μέσα σε πολλές διαμαρτυρίες, από τους παίκτες του ΟΦΗ.
Πάντως παρά τις απουσίες τα 14 Ελληνόπουλα του ΟΦΗ που αγωνίστηκαν στη Νέα Σμύρνη έδωσαν τον καλύτερο τους εαυτό, έκαναν σπουδαίο παιχνίδι και με πολύ καλή τακτική, αφού εξασφάλισαν το «μηδέν» στο πρώτο ημίχρονο, χτύπησαν στην κόντρα επίθεση στο δεύτερο, αλλά πλήρωσαν το γεγονός ότι δεν σκόραραν πρώτοι και η μπάλα τους έπαιξε άσχημο παιχνίδι, καθώς ο Πανιώνιος σε δυο φάσεις έκανε δυο γκολ και πήρε το παιχνίδι με 2-0, που είναι «πλασματικό» με βάση την εικόνα των δυο ομάδων στο γήπεδο.

Διαιτητής: Λάμπρου (Εύβοιας)
Βοηθοί: Καμπούρης (Εύβοιας), Κοντιζάς (Πειραιά)
ΠΑΝΙΩΝΙΟΣ (Μιχάλης Γρηγορίου): Μπαντής, Μπανανά, Βλάχος (66' Παπαγεωργίου), Χατζισαφί, Γκιοατά, Κόρμπος, Σαββίδης (71' Σαραμαντάς), Σιώπης (60' Γεσίλ), Μασούρας, Ντουρμισάι, Λάμπρου.

ΟΦΗ (Νίκος Παπαδόπουλος): Δερμιτζάκης, Κομεσίδης, Μπολάκης, Ποτουρίδης, Παπαστεριανός, Ρούσσος, Νάστος (89' Φαζός), Μάνος, Παπατόλιος (67' Πουρτουλίδης), Όγκμποε, Κουτσιανικούλης (89' Πλευράκης).

Πηγή:ofi1925.gr

Νεότερα Άρθρα

Terranet Services

stoixim2019

logo rossetti 300dpi