Τον « Έλληνα με τον υψηλότερο δείκτη νοημοσύνης (189 στην κλίμακα Standford-Binet)» και «έναν από τους 50 εξυπνότερους ανθρώπους στον κόσμο», υποδέχθηκε το TALOS PLAZA, την Κυριακή 25 Μαρτίου 2018.
Μαζί με τους μαθητές του μας μύησε σε Παιχνίδια έξυπνης Παιδείας , δηλώνοντας : «Τα Παιχνίδια έξυπνης Παιδείας επιτρέπουν την ανάπτυξη του εγκεφάλου. Έχουν ως χαρακτηριστικό να απαιτούν μια έντονη δραστηριότητα, αξιοποιώντας την δυνατότητα της σκέψης και αποτελούν εφαρμογή υψηλής στρατηγικής».
Ο Νίκος Λυγερός είναι Έλληνας ερευνητής (μαθηματικά, ποίηση, ζωγραφική, στρατηγική και γεωπολιτική, κ.ά.)
Έχει διατελέσει ειδικός σύμβουλος στις Σχολές Εθνικής Άμυνας, Πολεμικής Αεροπορίας, Αστυνομικής Ακαδημίας, Εθνικής Ασφάλειας, και τη Σχολή Στρατολογικού. Ως ερευνητής έχει ασχοληθεί με τους τομείς της άλγεβρας, της θεωρίας αριθμών και της συνδυαστικής.
Έχει ιδρύσει την οργάνωση The Pi Society στην οποία για να εγγραφεί κάποιος πρέπει να έχει IQ 176. Είναι επίσης δημιουργός δοκιμασιών νοημοσύνης μεγάλου εύρους.
Παράλληλα από το πολύ δραστήριο σκακιστικό τμήμα του ΟΦΗ, έγιναν αγώνες σκάκι blitz, στο TALOS PLAZA.
Οι αγώνες είχαν 2ωρη διάρκεια και υπήρξε ελεύθερη είσοδο για όσους αγαπούν το σκάκι.
Τα τελευταία χρόνια είναι ιδιαίτερα διαδεδομένοι οι αγώνες rapid (25 λεπτά) και blitz (5 λεπτά χρόνος σκέψης), όπου δεν είναι υποχρεωτική η καταγραφή (παρτιδόφυλλο) και είναι αρκετά θεαματικοί για παρακολούθηση από θεατές.
Το blitz (=αστραπή) είναι ιδιαίτερα δημοφιλές στους ισχυρούς σκακιστές που είναι εξοικειωμένοι στο γρήγορο παίξιμο.
Προκαλεί ιδιαίτερες συγκινήσεις στους φίλους του αθλήματος και είναι πολύ χρήσιμο σε ...πολυάσχολους ερασιτέχνες σκακιστές, που δεν έχουν πολύ χρόνο να διαθέσουν για συμμετοχή σε μεγάλα επίσημα τουρνουά.
Το σκακιστικό τμήμα του ΟΦΗ διοργανώνει τελευταία αρκετά τέτοια τουρνουά αγώνων blitz, κυρίως σε καφετέριες του Ηρακλείου, σε πιο χαλαρό περιβάλλον από τους επίσημους αγωνιστικούς χώρους που έχουν περιορισμούς στην προσέλευση θεατών και χρονοβόρα ολοκλήρωση των αγώνων.
Μια Κυριακή… στρατηγικής για μικρούς και μεγάλους στο TALOS PLAZA.
Με 8 γκολ και 6 ασίστ ο Βασίλης Κουτσιανικούλης, κάνει την καλύτερη σεζόν της καριέρας του και είναι ένας απο τους σημαντικούς παίκτες στην προσπάθεια του ΟΦΗ για την άνοδο. Ο 30χρονος επιθετικός, που έβαλε δυο γκολ στο 4-2 επί του Εργοτέλη, δηλώνει σε συνέντευξη του στο Αθηναϊκό - Μακεδονικό Πρακτορείο Ειδήσεων, συναισθηματικά δεμένος με τον ΟΦΗ, στον οποίο αγωνίζεται για 4η χρονιά, τονίζει ότι θα ήθελε να αγωνιστεί ξανά με τον ΟΦΗ στην Σούπερ Λίγκ και τονίζει ότι η φετινή χρονιά είναι για τον ίδιο ένα στοίχημα με τον εαυτό του, να για ένα καλό restart στην καριέρα του. Παράλληλα, στέλνει το μήνυμα του στον κόσμο της ομάδας και εύχεται να δικαιωθεί και αυτός για την στήριξη που παρέχει στην ομάδα και να πανηγυρίσουν όλοι μαζί στο τέλος την άνοδο.
Αναλυτικά μερικές απο τις αναφορές του Βασίλη Κουτσιανικούλη στο ΑΠΕ - ΜΠΕ:
ΕΡ: Βασίλη, νικήσατε τον Εργοτέλη 4-2 . Ειλικρινά, έχεις ξαναζήσει ένα τόσο «τρελό» παιχνίδι; Στο 3΄ χάνατε 2-0 και στο 5΄ το σκορ ήταν 2-1...
«Έχω ξαναζήσει να μπει γρήγορα γκολ σε ένα ματς, αλλά όχι να χάνουμε στο 3ο λεπτό 2-0. Το σημαντικό ήταν ότι αντιδράσαμε γρήγορα. Από την στιγμή που μειώσαμε άμεσα, το έργο ήταν πιο εύκολο για μας».
ΕΡ: Αν και έχουν περάσει χρόνια, για σένα είναι ιδιαίτερο όταν παίζεις απέναντι στον Εργοτέλη, την ομάδα που σε ανέδειξε;
«Ήταν λίγο περίεργο φέτος. Από εκεί και πέρα, νιώθω περισσότερο ΟΦΗ και είμαι πιο δεμένος με την ομάδα, σε σχέση με τον Εργοτέλη. Άλλωστε, φέτος είναι ο 4ος χρόνος μου στην ομάδα, ενώ στον Εργοτέλη είχα παίξει 3 χρόνια. Η αλήθεια είναι ότι το κλίμα στον ΟΦΗ με τραβάει πιο πολύ, χωρίς να θέλω να ξεχάσω ότι ο Εργοτέλης ήταν η ομάδα που με ανέδειξε».
ΕΡ: Φέτος βρίσκεις τον παλιό καλό Κουτσιανικούλη και πραγματοποιείς εξαιρετικές εμφανίσεις, όχι μόνο σε μεμονωμένα παιχνίδια, αλλά στο σύνολο του πρωταθλήματος. Τι έχει αλλάξει;
«Καλή ερώτηση! Νομίζω ότι έχουν βοηθήσει οι συγκυρίες. Τα Χριστούγεννα, η ομάδα παραλίγο να διαλυθεί, τελικά μείναμε κάποια παιδιά στην ομάδα. Όλη αυτή η κατάσταση μας βγήκε εγωιστικά στην αρχή και στη συνέχεια μπήκε στο πετσί μας η νίκη. Η νοοτροπία ότι πρέπει να παίρνουμε τους τρεις βαθμούς σε κάθε παιχνίδι και στο τέλος να εκπληρώσουμε τον στόχο μας. Αυτές οι συγκυρίες βοήθησαν όχι μόνο την ομάδα, αλλά και ατομικά τον καθένα».
ΕΡ: Ο ΟΦΗ είναι πρώτος στο βαθμολογικό πίνακα μαζί με τον Άρη. Πιστεύεις ότι θα καταφέρει να πανηγυρίσει την άνοδο;
«Πιστεύω ότι θα καταφέρουμε να πάρουμε την άνοδο».
ΕΡ: Φέτος έχεις φτάσει τα 8 γκολ που αποτελούν ρεκόρ για σένα...
«Κάνω μια πολύ καλή χρονιά, έχω πετύχει 8 γκολ και 6 ασίστ και γενικότερα είναι μια σπουδαία χρονιά για μένα, αλλά και για τον ΟΦΗ, καθώς τρία χρόνια προσπαθεί να ανέβει στην Super League. Για μένα ήταν κι ένα στοίχημα με τον εαυτό μου, να κάνω ένα καλό restart ».
ΕΡ: Επομένως, σου είχε λείψει η Super League;
«Στόχος είναι να ανέβει η ομάδα και από εκεί και πέρα να αγωνιστώ κι εγώ όπως παλιά. Εννοείται ότι ο ΟΦΗ πρέπει να είναι στην Super League και, εφόσον το πετύχουμε φέτος, να πανηγυρίσουμε μαζί με τον κόσμο μας και του χρόνου να πραγματοποιήσουμε ανάλογες εμφανίσεις».
ΕΡ: Φέτος η χρονιά για σένα είναι ξεχωριστή. Δεν είναι μόνο οι καλές εμφανίσεις, αλλά ήρθε και ο... άνδρας της ζωής σου. Τρεις μήνες με τον γιό πως είναι;
«Φέτος έχουν συμβεί πολλά πράγματα. Η ομάδα κι εγώ κάνουμε μια πολύ καλή χρονιά, ήρθε κι ο γιος μου. Πραγματικά διανύω μια φοβερή χρονιά σε όλους τους τομείς της ζωής μου και της καριέρας μου».
ΕΡ: Τέλος, ποιο μήνυμα θα ήθελες να στείλεις στον κόσμο του ΟΦΗ;
«Ο κόσμος είναι αυτή την στιγμή ο μόνος που στέκεται καθημερινά στο πλευρό μας, σ' αυτό τον Γολγοθά που δίνουμε. Πραγματικά τον ευχαριστούμε πάρα πολύ, γιατί είναι τόσο κοντά μας. Ελπίζω μαζί με μας να δικαιωθεί κι αυτός στο τέλος και να πανηγυρίσουμε την άνοδο».
Πηγή:ofi1925.gr
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
Καταπληκτική εικόνα για μια ακόμα φορά από την Κ19 του Εργοτέλη η οποία επικράτησε και μέσα στα Χανιά του ΑΟΧ/Κισσαμικού με 3-0 συνεχίζοντας έτσι να οδηγεί την κούρσα του πρωταθλήματος Νέων της Football League.
Οι κιτρινόμαυροι είχαν τον πλήρη έλεγχο και δεν ανησύχησαν σε καμία στιγμή του αγώνα.
Μάλιστα πέρα από τα τρία γκολ που σημείωσαν είχαν και ισάριθμα δοκάρια μετά από σουτ στο 50' του Τσακάνι, στο 62’ του Σαϊτάκη και στο 80' του Σαμπροβαλάκη.
Το σκορ άνοιξε στο 16’ ο Κατσούρι μετά από εύστοχο χτύπημα πέναλτι.
Στο 68’ ο Πλαϊτάκης με κεφαλιά μετά από κόρνερ που εκτέλεσε ο Κατσούρι διπλασίασε τα τέρματα της ομάδας του και στο 83’ μετά από ωραίο συνδυασμό Κουτάντου – Σαϊτάκη ο Σαμπροβαλάκης έγραψε το τελικό 3-0.
ΑΟΧ/Κισσαμικός: Μαλατσιώτης, Λαμπάκης, Γραμώζης, Λουβιτάκης, Βαρουξάκης, Κελέσης, Νικολακάκης, Μπέρτιος, Καζάκος, Χρυσός.
Εργοτέλης: Κορνηλάκης, Λούσι (75’ Μιφτάρι), Κυριαλάνης (68’ Μαυροματίδης), Πλαϊτάκης, Κουτάντος, Κουτεντάκης (81’ Μανιουδάκης), Τσακάνι, Κατσούρι (77’ Παπαδόπουλος) , Σαϊτάκης, Κουτσογιαννάκης (73’ Σαμπροβαλάκης), Δουλγεράκης.