8 μέρες πριν απο το σπουδαίο παιχνίδι ΟΦΗ-Αρης, που θα γίνει την Μεγάλη Τετάρτη (4/4, 3μμ) στο Γεντί Κουλέ, η ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 ανακοίνωσε, ότι ξεκινάει η προπώληση των εισιτηρίων, καθώς υπάρχει μεγάλο ενδιαφέρον για το παιχνίδι. Οι τιμές τους είναι 10 και 15 ευρώ.
Η επίσημη ενημέρωση της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 αναφέρει:
Λόγω του μεγάλου ενδιαφέροντος που υπάρχει για το παιχνίδι ΟΦΗ-Αρης, η ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 ανακοινώνει ότι ξεκίνησε η προπώληση των εισιτηρίων για την αναμέτρηση, η οποία θα φιλοξενηθεί την Μεγάλη Τετάρτη (4/4, 3μμ) στο Γεντί Κουλέ.
Οι τιμές των εισιτηρίων έχουν ως εξής:
- 10 ευρώ στις θύρες 1,4,5.
-15 ευρώ στις θύρες 2,3,7,8,9
Ελεύθερη θα είναι η είσοδος μόνο στα παιδιά, εφ’ όσον συνοδεύονται.
Τα εισιτήρια θα διατίθενται καθημερινά από τα γραφεία της ΠΑΕ, στο γήπεδο Θεόδωρος Βαρδινογιάννης.
Το έχουμε ξαναγράψει.
Ωραία γκολ, δεν μπαίνουν μόνο στα γήπεδα του επαγγελματικού ποδοσφαίρου.
Γκολάρες μπαίνουν και στο τοπικό.
Ο τελικός του Κυπέλλου ΕΠΣΗρακλείου, μεταξύ του ΠΟΑ και του ΠΑΝΟΜ, κρίθηκε, απο ένα υπέροχο γκολ, το οποίο μάλιστα μπήκε στις καθυστερήσεις του αγώνα και χάρισε στην ομάδα των Μαλίων, την κούπα, σε ένα ενδιαφέρον παιχνίδι με πολύ κόσμο που έγινε στο Τυμπάκι.
Με ένα καταπληκτικό γκολ του Μυλωνά στις καθυστερήσεις του αγώνα, ο ΠΑΝΟΜ, λοιπόν, κέρδισε τον ΠΟΑ με 1-0 στον τελικό του Κυπέλλου ΕΠΣΗ και σήκωσε το τρόπαιο στο Τυμπάκι.
Ο γρήγορος επιθετικός της ομάδας των Μαλίων, έφυγε ταχύτατα απο δεξιά στην κόντρα επίθεση, έβαλε τη μπάλα μπροστά του, έσκασε ...ποδιά στον αντίπαλο αμυντικό και με ένα έξοχο πλασέ στη γωνία, δεν άφησε κανένα περιθώριο αντίδρασης στον γκολκήπερ του ΠΟΑ!
Πραγματικά, πολύ ωραίο τελείωμα και ένα σπουδαίο γκολ, σε ένα τόσο σημαντικό παιχνίδι, απο τον παίκτη του ΠΑΝΟΜ, σε μια άριστα εφαρμοσμένη αντεπίθεση!
Το τελευταίο σφύριγμα του διαιτητή, βρήκε τους παίκτες του ΠΑΝΟΜ, να γίνονται ένα κουβάρι και να πανηγυρίζουν τη νίκη-τίτλος, απέναντι σε μια ομάδα που είναι μια κατηγορία πάνω (ομάδα Α1 ΕΠΣΗ ο ΠΑΝΟΜ, ομάδα Γ' Εθνικής ο ΠΟΑ).
Δείτε στο παρακάτω VIDEO της KΡΗΤΗ-TV τα καλύτερα στιγμιότυπα του τελικού και τη γκολάρα του Μυλωνά, που χάρισε την κούπα στον ΠΑΝΟΜ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
Τηλεοπτικά, απο την ΕΡΤ3 θα είναι τα δυο επόμενα παιχνίδια του ΟΦΗ για το πρωτάθλημα της Football league.
Το προσεχές Σάββατο (31/3), ο ΟΦΗ αγωνίζεται στην Πάτρα με την Παναχαική (3μμ), για την 24η αγωνιστική της Football League.
Τηλεοπτικό απο την ΕΡΤ3 θα είναι όμως και το παιχνίδι που ακολουθεί με τον Αρη, το οποίο θα γίνει την Μεγάλη Τετάρτη (4/4, 3μμ).
Σε ότι αφορά την προσεχή αγωνιστική, το παιχνίδι του Εργοτέλη με τον Παναιγιάλειο, έχει οριστεί για το Σάββατο (31/3, 3μμ), αλλά κάποιες πληροφορίες αναφέρουν ότι οι άνθρωποι του Εργοτέλη, έχουν ζητήσει την αλλαγή του σε Κυριακή. Δεν υπάρχει τηλεοπτική κάλυψη στην αναμέτρηση.
Αναλυτικά το πρόγραμμα της 24ης αγωνιστικής της Football League:
Σάββατο 31 Μαρτίου
Σπάρτη - ΑΟΧ Κισσαμικός (15:00, Δημ. Στάδιο Σπάρτης)
Παναχαϊκή - ΟΦΗ (15:00 ΕΡΤ3, Γήπεδο Αγυιάς)
Απόλλων Λάρισας - Τρίκαλα (16:00, Αλκαζάρ)
Κυριακή 1 Απριλίου
Καλλιθέα - Απόλλων Πόντου (15:00 ΕΡΤ3, «Γρ. Λαμπράκης»)
Εργοτέλης - Παναιγιάλειος (16:00, Παγκρήτιο Στάδιο)
Καραϊσκάκης Άρτας - Αιγινιακός (16:00, Δημ. Αγίων Αναργύρων)
Άρης - Δόξα Δράμας (17:00 Web TV, «Κλ. Βικελίδης»)
Βέροια - Πανσερραϊκός 0-3 α.α.
Αχαρναϊκός - Αν. Καρδίτσας 0-3 α.α.