Ο ΠΑΝΟΜ έκανε την έκπληξη και με γκολ του Μυλωνά στο 90' κέρδισε με 1-0 τον ΠΟΑ και κατέκτησε το Κύπελλο ΕΠΣΗ.
Αν και τις δυο ομάδες χωρίζει μια κατηγορία (ο ΠΑΝΟΜ Α1 ΕΠΣΗ και ο ΠΟΑ Γ' Εθνική) τελικά οι Μαλιώτες πήραν τον τίτλο και το πανηγύρισαν!
Δείτε στα παρακάτω VIDEOS της ΚΡΗΤΗ-TV τα έξαλλα πανηγύρια της ομάδας των Μαλλίων για την κατάκτηση του Κυπέλλου ΕΠΣΗ.
Οι συνθέσεις των δύο ομάδων:
ΠΑΝΟΜ: Ζαχαριουδάκης, Μαυρίδης, Διαμαντάκης, Χαλκιαδάκης, Τζιράκης, Κολιακουδάκης, Μυλωνάς, Μανιαδής, Φουκαράκης (78' Συσκάκης), Δαριβιανάκης, Καπετανάκης (73' Τζιράκης Δ.).
ΠΟΑ: Μανουσάκης, Βρεττός (46' Χατζηανδρέου), Ρουμπάκης (84' Παπαδομιχελάκης), Χαμαλάκης, Πετράκης (46' Καρβελλάς), Τζανής, Τριανταφύλλου, Χαρίτος, Ξυλούρης, Φραγκιαδάκης (61' Μπέρκης), Πατηνιώτης.
Του Γιώργου Κορτσιδάκη
Μεγάλη Τετάρτη στις 3μμ το μεγάλο ντέρμπι της Footballleague ΟΦΗ-Αρης στο Γεντί Κουλέ.
Το παιχνίδι της χρονιάς, ίσως για πολλούς, αλλά σίγουρα ένα ματς, που όλοι περιμένουν, με προσμονή στο Ηράκλειο.
Ωστόσο η μέρα (αλλά κυρίως) η ώρα του αγώνα, έχουν φέρει αντιδράσεις στους φίλους του ΟΦΗ, καθώς για τους εργαζόμενους φιλάθλους, δεν θα είναι εύκολο να πάνε στο γήπεδο!
Με μηνύματα τους στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, οι φίλοι του ΟΦΗ, ζητούν από τη διοίκηση της ομάδας, να ζητήσει να γίνει το παιχνίδι στις 5μμ αντί στις 3μμ.
Εδώ θα πρέπει να σημειωθεί, ότι η ώρα του αγώνα, είναι «πονοκέφαλος» για την διοίκηση του ΟΦΗ, από την πρώτη στιγμή, που ανακοινώθηκε από την διοργανώτρια αρχή.
Η διοίκηση του ΟΦΗ, που περιμένει να έχει έσοδα από το παιχνίδι με τον Αρη, πίεσε εδώ και καιρό την Footballleague αλλά και την EΡΤ 3, ώστε το παιχνίδι να γίνει στις 5μμ και το ΖΗΤΗΣΕ.
Βρήκε...τοίχο, όμως και αυτό γιατί όπως της έγινε γνωστό ,η ΕΡΤ3 μετά τις 5μμ έχει προγραμματίσει όλη τη Μεγάλη εβδομάδα, ζωντανό εκκλησιαστικό πρόγραμμα το απόγευμα!
Για το λόγο αυτό , η κρατική τηλεόραση, δεν δέχθηκε την μετάδοση του αγώνα, αργότερα από τις 3μμ.
Για τον ίδιο λόγο, το παιχνίδι, δεν γίνεται στις 4μμ, που επίσης αποτελούσε μια δεύτερη επιλογή.
Πάντως, το παιχνίδι Παναιγιάλειος-Παναχαική, που γίνεται Μεγάλη Πέμπτη θα γίνει στις 5μμ (εδώ δεν υπάρχει εκκλησιαστικό πρόγραμμα; ορθή απορία...).
Στον ΟΦΗ, τονίζουν, ότι και οι ίδοι επιθυμούν να αλλάξει η ώρα του παιχνιδιού, καθώς και εμπορικά για τον ΟΦΗ θα ήταν καλύτερα να γίνει το παιχνίδι στις 5μμ, καθώς από το παιχνίδι με τον Αρη, περιμένουν έσοδα τα οποία είναι σημαντικά αυτήν την εποχή.
Ισως πρέπει να γίνει μια ακόμη δυναμική προσπάθεια, στο θέμα της "αλλαγής". Μέρες υπάρχουν μέχρι την επόμενη Τετάρτη.
Θα έλεγα ότι είναι κρίμα, που ένα τέτοιο παιχνίδι, μεταξύ των δυο μεγάλων δυνάμεων της Footballleague, που θα το ζήλευαν και ομάδες της Σούπερ Λίγκ, δεν γίνεται Σαββατοκύριακο και σε μια ώρα που θα ήταν βολική για να πάει όσο το δυνατόν περισσότερος κόσμος στο γήπεδο.
Τέτοιες εικόνες, με γεμάτα γήπεδα και αυθεντική ποδοσφαιρική ατμόσφαιρα όπως εκείνη του Γεντί Κουλέ, τις έχει ανάγκη το Ελληνικό ποδόσφαιρο!
"Ο ΟΦΗ λείπει απο την Σούπερ Λίγκ και αυτό φαίνεται. Είναι μια ομάδα που ανταγωνίζεται τις μεγάλες ομάδες, σε θέμα πληρότητας στο γήπεδο, σε κόσμο, έχει τεράστια ιστορία, βαριά φανέλα και ελπίζω η άνοδος να έρθει όσο πιο γρήγορα γίνεται".
Με τα λόγια αυτά ο Βασίλης Κουτσιανικούλης αναφέρθηκε σε συνέντευξη που έδωσε στην KΡΗΤΗ-TV στην προσπάθεια του ΟΦΗ για την άνοδο, στο δικό του δέσιμο με την ομάδα, στα 4 χρόνια που έχει αγωνιστεί συνολικά σε αυτήν, ενώ στέλνει και το μήνυμα του στον κόσμο του ΟΦΗ, για το ντέρμπι της επόμενης αγωνιστικής με τον Αρη, καλώντας τους να γεμίσουν το γήπεδο και να σπρώξουν τον ΟΦΗ στη νίκη, καθώς όπως τονίζει στα δυο προσεχή ντέρμπι με Παναχαική και Αρη, θα κριθούν πολλά.
Οι αναφορές του Βασίλη Κουτσιανικούλη στην ΚΡΗΤΗ-TV:
-Στο παιχνίδι με τον Εργοτέλη. Το ρολόι δείχνει 3ο λεπτό και το σκορ είναι ήδη 0-2. Εκείνη τη στιγμή τι περνάει από το μυαλό σου;
«Εκείνη τη στιγμή κανείς δεν έχει συνειδητοποιήσει ότι είναι 0-2, γιατί μέσα σε τρία λεπτά έγιναν δύο φάσεις και δεχθήκαμε δύο πολύ γρήγορα γκολ και το δεύτερο που πέτυχε ο Εργοτέλης ήταν πολύ ωραίο. Ευτυχώς για εμάς ήταν πολύ άμεση η απάντηση, στο 5ο λεπτό έγινε το 1-2 και από κει και πέρα με την ώθηση του κόσμου και η ψυχολογία ισορρόπησε. Δεν είχαμε την παγωμάρα της αρχής και πιστεύαμε ότι θα γίνει η ανατροπή».
-Εσύ, βάζεις δύο γκολ πριν συμπληρωθεί το πρώτο 20λεπτο, είναι θέμα πίστης;
«Πραγματικά ήταν άμεση αντίδραση, όχι μόνο προσωπικά, αλλά από όλη την ομάδα. Νομίζω και ο κόσμος, μετά το 1-2 υπήρχε τεράστια ώθηση από τις κερκίδες. Ένα σύνολο από αυτά τα γεγονότα έφεραν στα ίσα το παιχνίδι άμεσα».
-Πάντως, ακόμη και μετά το 0-2 από τον Εργοτέλη, η ενθάρρυνση από τον κόσμο ήταν το ίδιο δυναμική...
«Κατάλαβε και ο κόσμος, ότι η εικόνα τριών λεπτών δεν ήταν αυτό που περίμενε ή περιμέναμε εμείς. Σωστά αντέδρασε, αυτό χρειαζόμαστε και πιστεύω τον δικαιώσαμε».
-Για άλλη μια φορά κόντρα στην παλιά σου ομάδα, καθώς στον Εργοτέλη αγωνίστηκες 3 χρόνια;
«Όπως είχε συμβεί και στην Σούπερ Λίγκα όταν ήμουν στον ΟΦΗ, έτσι και τώρα ανταμώσαμε και στη Football League. Για μένα έχω πει ότι ο Εργοτέλης ήταν το ξεκίνημα της καριέρας μου και από εκεί πήρα μια μεγάλη μεταγραφή. Υπάρχουν ανάμεικτα συναισθήματα και για τον Εργοτέλη, αν και έχουν περάσει αρκετά χρόνια, όμως κάτι θα με αγγίζει όταν θα είμαστε αντίπαλοι».
-Το κεφάλαιο ΟΦΗ, τι σημαίνει για σένα;
«Για μένα καθημερινά γράφει κάτι καινούριο. Συνολικά είναι ο 4ος χρόνος στην ομάδα και νομίζω ότι έχει φανεί πως έχω δεθεί με την ομάδα, τον κόσμο, αυτό το γήπεδο, με το μέρος. Υπάρχουν πολλά θετικά για μένα και με ευνοούν πάρα πολύ».
-Κάνεις με εξαιρετική σεζόν, με 8 γκολ ως τώρα και 6 ασίστ στο ενεργητικό σου...
«Για μένα ήταν ένα μεγάλο στοίχημα η εφετινή χρονιά. Εκτός του ότι στόχος ήταν η άνοδος, αλλά και σε προσωπικό επίπεδο. Έφυγα κάπως περίεργα από τη Λάρισα, μετά την 1η αγωνιστική στα τέλη Αυγούστου. Η τύχη ήταν να έρθω εδώ και πάλι, έστω την τελευταία ημέρα των μεταγραφών του Σεπτεμβρίου. Για μένα ξεκίνησε ένα προσωπικό στοίχημα με τον εαυτό μου και νομίζω ότι από τα μισά του πρώτου γύρου και μετά άρχισα να βρίσκω τα πατήματα μου και να ανεβαίνω συνέχεια, σε κάθε αγώνα».
-Ο ΟΦΗ είναι στην κορυφή της βαθμολογίας, μαζί με τον Άρη, στο +10 πλέον από την Παναχαϊκή και ο στόχος της ανόδου δείχνει πολύ κοντά...
«Νομίζω ότι αυτή τη στιγμή είμαστε πάρα πολύ κοντά να πετύχουμε το στόχο που βάλαμε το καλοκαίρι, σε ένα δύσκολο πρωτάθλημα με πολλά προβλήματα. Αυτή τη στιγμή είμαστε κοντά, έχουμε ένα σερί αγώνων ντέρμπι. Έχουμε ένα πολύ καλό προβάδισμα από την 3η ομάδα, που μας κυνηγούσε σε όλο το πρωτάθλημα, είτε είμαστε εμείς από κάτω. Με την ψυχολογία που έχουμε αυτή τη στιγμή, θα τα καταφέρουμε, αν όχι εύκολα, θα τα καταφέρουμε καλά».
-Σάββατο και Τετάρτη, ακολουθούν τα δύο ντέρμπι με Παναχαϊκή και Άρη. Θεωρείς ότι τα ματς αυτά μπορεί να «κλειδώσουν» το στόχο;
«Θα τον κλειδώσουν αν είναι θετικά προς εμάς τα αποτελέσματα. Αν ξεκινήσουμε από το Σάββατο κιόλας με νίκη, νομίζω ότι για εμάς στο θέμα αυτό θα είναι πιο εύκολο, να πούμε ότι κλείδωσε η άνοδος. Μετά έχουμε το ματς της Τετάρτης, που πάμε σε άλλο κομμάτι. Παίζουμε ένα ντέρμπι, που είναι οι δύο πρώτες ομάδες της Football League, και εννοείται θέλουμε να έχουμε γεμάτο γήπεδο να πάρουμε και τη νίκη».
-Την φετινή χρονιά υπήρχαν δυσκολίες, βιώσατε οι παίκτες κάποιες καταστάσεις, όμως η αγωνιστική παρουσία έμεινε σε υψηλό επίπεδο. Αυτό το δείχνουν και οι 10 συνεχόμενες νίκες…
«Πράγματι τα Χριστούγεννα φτάσαμε στο μηδέν σε όλα τα επίπεδα. Είδαμε παίκτες να φεύγουν καθημερινά. Νομίζω ότι το κλειδί εκείνη την περίοδο, ήταν ότι είχαμε απανωτά παιχνίδια ανά τρεις μέρες. Δεν μας άφησε να μπούμε σε διαδικασίες και να σκεφτόμαστε τι γίνεται στο εξωαγωνιστικό. Ξεκινήσαμε με το ματς απέναντι στον ΑΟΧ/Κισσαμικό, το 3-0 εδώ μέσα, που ήμασταν ήδη 12-13 άτομα ετοιμοπόλεμοι. Αυτό ήταν το ξεκίνημα για ότι κάναμε μέχρι σήμερα».
-Ποδοσφαιριστές, τεχνικό τιμ, τα στελέχη της ομάδας, έχετε πει πολλές φορές όσο κι αν ακούγεται κλισέ, ότι είστε μια οικογένεια. Αυτό σας κράτησε;
«Μόνο αυτό μας κράτησε. Το οικογενειακό κλίμα που είχαμε και μεταξύ μας τα παιδιά, αλλά και το τεχνικό τιμ, που είναι πάρα πολύ κοντά στην ομάδα. Ήταν όλο το κλειδί της επιτυχίας. Βλέπουμε και σε κάθε αγώνα, ότι υπάρχει οικογενειακό κλίμα».
-Για την παρουσία του Νίκου Παπαδόπουλου. Κάποια στιγμή ήταν κάτι περισσότερο από προπονητής;
«Δεν ήταν, είναι ακόμη κάτι περισσότερο από προπονητής. Ασχολείται με όλα τα κομμάτια. Είναι δίπλα μας σε ότι χρειαζόμαστε και μιλάμε μαζί του καθημερινά. Είναι άνθρωπος, ο οποίος καταλαβαίνει τον ποδοσφαιριστή, καθώς έχει αγωνιστεί και ξέρει τη θέση μας. Αυτό είναι το πιο σημαντικό για ένα προπονητή, να ξέρει και να μπορεί να κατανοήσει την ψυχολογία ενός ποδοσφαιριστή».
-Η επιστροφή του ΟΦΗ στην Σούπερ Λίγκα, όταν έρθει με το καλό, τι σηματοδοτεί για σένα;
«Για μένα είναι μια νέα πρόκληση για τον εαυτό μου. Εννοείται ότι θα είναι κάτι σπουδαίο για τον ΟΦΗ, γιατί μετά από τρία χρόνια, που αγωνίστηκε στη Γ’ και στη Β’ Εθνική, έλειπε από την πρώτη κατηγορία. Φαίνεται κιόλας. Είναι μια ομάδα που ανταγωνίζεται τις μεγάλες ομάδες, σε θέμα πληρότητας στο γήπεδο, σε κόσμο, έχει τεράστια ιστορία, βαριά φανέλα και ελπίζω η άνοδος να έρθει όσο πιο γρήγορα γίνεται».
-Tα συναισθήματα στο Γεντί Κουλέ;
«Έχουμε πάντα τον ίδιο στόχο. Μέσα από τα αποδυτήρια, από την ώρα που ερχόμαστε στο γήπεδο, να κερδίσουμε. Η προσέλευση του κόσμου είναι νωρίς, γιατί από τη στιγμή που βγαίνουμε για ζέσταμα είναι στις κερκίδες. Έχει δημιουργηθεί ένα τέλειο κλίμα εδώ στο Γεντί Κουλέ και νομίζω αυτό βγαίνει στο γήπεδο αγωνιστικά».
-Από την προηγούμενη φορά που φορούσες τη φανέλα του ΟΦΗ έχουν αλλάξει πολλά...
«Σίγουρα έχουν αλλάξει πολλά. Ξεκινάνε όλα από τις εγκαταστάσεις στο Βαρδινογιάννειο, που είδα διαφορές στα αποδυτήρια. Έχουν φτιαχτεί τα αποδυτήρια, το κέντρο αποκατάστασης. Νομίζω ότι ο προπονητής έχει κάνει μεγάλες αλλαγές, ώστε ο ποδοσφαιριστής που έρχεται για προπόνηση να είναι χαρούμενος και να έχει αυτά που χρειάζεται ένα προπονητικό κέντρο».
-Έχεις αγωνιστεί και στην πρώτη κατηγορία, έχεις εμπειρία, πως βλέπεις τις καταστάσεις που βιώνουμε στο ελληνικό ποδόσφαιρο;
«Γίνονται πράγματα πάρα πολλά, αυτή τη στιγμή είχε διακοπεί το πρωτάθλημα. Αυτό το κομμάτι, δε μπορώ ούτε εγώ να το εξηγήσω. Το βλέπει ο κόσμος, το βλέπουμε όλοι τι γίνεται. Ελπίζω κάποια στιγμή να μπουν τα πράγματα σε μια σειρά και να υπάρχει μια ομαλότητα στο πρωτάθλημα της Σούπερ Λίγκας».
-Έχεις φανταστεί τον Βασίλη μετά το τέλος της καριέρας σου, είναι εντός ποδοσφαίρου;
«Δεν το σκέφτομαι ακόμη αυτό. Δόξα το Θεό είμαι γερός, έχω χρόνια ακόμα και άμα έρθει αυτή η στιγμή θα αρχίσω να το σκέφτομαι πιο σοβαρά. Τώρα κοιτάω μόνο να αγωνίζομαι, μ’ αρέσει αυτό που κάνω, το αγαπώ πολύ και ελπίζω να είμαι γερός για να παίξω χρόνια ακόμα».
-Φέτος η χρονιά πέρα από καλή ποδοσφαιρικά για σένα, είναι και οικογενειακά με τον ερχομό του γιου σου;
«Είναι η χρονιά μου σε όλα τα επίπεδα και προσωπικά και αγωνιστικά. Ήρθε και ο γιος μου αυτή τη σεζόν, είναι ένα φανταστικό συναίσθημα. Όσο μπορώ τον απολαμβάνω, με τα πεταχτά ταξίδια στη Λάρισα, γιατί η κατάσταση δεν ήταν ευνοϊκή για να τον έχω μαζί μου εδώ. Ελπίζω από τη νέα σεζόν, αφού πάνε όλα καλά να είμαστε και οι τρεις μας κάτω».
-Κλείνοντας, θες να στείλεις ένα «μήνυμα» στο φίλαθλο κόσμο του ΟΦΗ…
«Τον ευχαριστούμε πάρα πολύ. Είναι ο 12ος παίκτης στο γήπεδο. Μας έχει στηρίξει αφάνταστα και το κάνει όλα τα χρόνια, όχι μόνο φέτος. Στο επόμενο ματς με τον Άρη, να είναι γεμάτο το γήπεδο να του δώσουμε τη χαρά που θέλει. Το βλέπω ότι το θέλει πολύ, αυτή τη νίκη. Να πανηγυρίσουμε όλοι μαζί την άνοδο της ομάδας στην Σούπερ Λίγκα».