Η οικογένεια Τζιράκη θα είναι κοντά στον ΟΦΗ.
Στην τελευταία Γενική Συνέλευση της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925, ο Δημήτρης Τζιράκης, υιός του παλαίμαχου ποδοσφαιριστή της ομάδας και πετυχημένου επιχειρηματία Μιχάλη Τζιράκη, εκπροσώπησε την οικογένεια του, στην διαδικασία και δήλωσε «παρών» στην προσπάθεια που κάνει ο ΟΦΗ, για να επανέλθει στην Σούπερ Λίγκ.
Η οικογένεια Τζιράκη θα βοηθήσει οικονομικά την προσπάθεια που κάνει αυτήν την εποχή ο ΟΦΗ, ενώ θα επιχειρήσει θα συμπαρασύρει και άλλους επιχειρηματίες από το Ηράκλειο, να σταθούν στο πλευρό της ομάδας, σε αυτήν την κρίσιμη χρονική στιγμή, για το σύλλογο.
Ο Δημήτρης Τζιράκης, εκ μέρους της οικογένειας του, εξέφρασε την πλήρη στήριξη του στο πρόσωπο του Κώστα Καζανάκη, αλλά και στο Δ.Σ. της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925, στο οποίο ευχήθηκε καλή επιτυχία.
Ο Κώστας Καζανάκης ανέφερε ότι «ο Μιχάλης (σ.σ. Τζιράκης) και ο Δημήτρης θα είναι κοντά μας σε ότι χρειαστεί. Η οικογένεια Τζιράκη θα είναι κοντά στον ΟΦΗ και τους ευχαριστώ από καρδιάς, για αυτό».
Στην φωτογραφία ο Κώστας Καζανάκης με τον Δημήτρη Τζιράκη.
Πηγή:ofi1925.gr
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
Για τη σημασία του επόμενου αγώνα του ΟΦΗ με την Παναχαική στην Πάτρα, αλλά και τη μαθηματική εξασφάλιση της ανόδου, μέσα απο τα επόμενα 3-4 παιχνίδια μίλησε ο προπονητής του ΟΦΗ, Νίκος Παπαδόπουλος.
Ο τεχνικός της κρητικής ομάδας, με δηλώσεις του στον ραδιοφωνικό σταθμό Fair Play 96,1 fm ανέφερε ότι παρά τη διαφορά των 10 βαθμών που έχει ο ΟΦΗ απο την Παναχαική, θα πάει στην Πάτρα για τη νίκη και ζήτησε την συμπαράσταση του κόσμου, στα επόμενα παιχνίδια, όπως αυτό με τον Αρη, που ακολουθεί μετά το παιχνίδι της Πάτρας, για τον οποίο είπε ότι "μαζί με τον ΟΦΗ, είναι οι καλύτερες ομάδες της κατηγορίας".
Οι αναφορές του προπονητή του ΟΦΗ:
Για τον ΟΦΗ: «Έχουμε μια διάφορα από την Παναχαϊκή. Αλλά εμείς βλέπουμε το επόμενο παιχνίδι που είναι πολύ σημαντικό. Πρέπει να κερδίσουμε και να εξασφαλίσουμε και μαθηματικά την άνοδο. Εάν δεν το κάνουμε δεν μπορούμε να είμαστε σίγουροι. Οι επόμενες τρεις, τέσσερις αγωνιστικές είναι παρά πολύ κρίσιμες».
Για την προσεχή αναμέτρηση κόντρα στην Παναχαϊκή: «Η νοοτροπία μας δεν είναι να παίζουμε για την ισοπαλία. Η ομάδα έδεσε μέσα από τις δύσκολες στιγμές. Έχουμε την νοοτροπία του νικητή, και το έχουμε αποδείξει σε πολλά παιχνίδια. Όπως και στο τελευταίο παιχνίδι, που βρεθήκαμε πίσω. Είχαμε πολύ καλή αντίδραση απέναντι σε μια καλή και απρόβλεπτη ομάδα σαν τον Εργοτέλη. Το πρωτάθλημα έχει πολύ δρόμο ακόμα».
Για τη διαφορά από την τρίτη θέση: «Στο ποδόσφαιρο όλα μπορούν να συμβούν. Η Παναχαϊκή είναι μια πολύ καλή ομάδα με νέα παιδιά. Ακόμα και στο παιχνίδι με την Δράμα η Παναχαϊκή πάλεψε. Θα μπορούσε να ξαναμπεί στο παιχνίδι».
Για τις ανακατατάξεις στο έμψυχο δυναμικό του ΟΦΗ: «Είχαμε αρκετά προβλήματα γιατί χάσαμε αρκετούς παίκτες. Όμως οι παίκτες που ήρθαν προσαρμόστηκαν κατευθείαν. Αλλά θα πρέπει να ευχαριστήσουμε τους ποδοσφαιριστές που έμειναν στην ομάδα. Πραγματικά μας βοήθησαν σε δύσκολες στιγμές για την ομάδα. Και τα παιδιά ζήτησαν την στήριξη του κόσμου με ανακοίνωσή τους. Αυτή η ομάδα πραγματικά αξίζει για την μεγάλη προσπάθεια που έκανε».
Για τις οικονομικές δυσκολίες των ομάδων: «Και για τον Άρη και για τον ΟΦΗ ήταν μια πολύ δύσκολη χρονιά , καθώς δεν υπάρχουν έσοδα στη Football league. Τέτοιες ομάδες με τέτοια δυναμική και κόσμο δεν μπορούν να μείνουν και άλλη χρόνια στη δεύτερη κατηγορία».
Για τον Άρη: «Είναι μια παρά πολύ καλή ομάδα. Δεν καταλαβαίνω γιατί υπάρχει τόση κριτική αφού η ομάδα είναι αήττητη. Άρης και ΟΦΗ είναι οι καλύτερες ομάδες της κατηγορίας. Όμως θέλει συγκέντρωση, όλες οι ομάδες έχουν προβλήματα με τραυματισμούς».
Για την επομένη χρόνια: «Το συμβόλαιο μου τελειώνει το καλοκαίρι. Δεν έχω συμφωνήσει για του χρόνου. Η επιθυμία του κόσμου και των ανθρώπων εδώ είναι να μείνω. Αλλά πρώτα θέλω να πετύχω τον στόχο που βάλαμε».
Πηγή:ofi1925.gr
Το καθιερωμένο σεμινάριο από τη Sportradar παρακολούθησε η ομάδα του ΟΦΗ στο πλαίσιο της διαδικασίας αδειοδότησης ενόψει της νέας χρονιάς. Το σεμινάριο είχε αντικείμενο, τους κινδύνους, του στοιχηματισμού, τις συνέπειες και τις ευθύνες για τους ποδοσφαιριστές και τις ομάδες που συμμετέχουν και εμπλέκονται σε αυτό, αλλά και τους τρόπους ελέγχου των ύποπτών ή χειραγωγημένων αγώνων.
Tο ενδιαφέρον σεμινάριο έγινε τη Δευτέρα (26/3) το απόγευμα στο Βαρδινογιάννειο αθλητικό κέντρο και το παρακολούθησαν οι ποδοσφαιριστές και το τεχνικό επιτελείο της ομάδας.
Η φωτογραφία είναι απο το σεμινάριο της sportsradar στους παίκτες του ΟΦΗ, στο Βαρδινογιάννειο αθλητικό κέντρο.
Πηγή:ofi1925.gr