Η 6η περιφερειακή συνάντηση για τον στρατηγικό σχεδιασμό ανάπτυξης του ελληνικού ποδοσφαίρου θα πραγματοποιηθεί στις 4 Απριλίου 2018 στο Ηράκλειο Κρήτης (Galaxy Hotel Iraklio, ώρες 17:15-19:15).
Στην εν λόγω συνάντηση θα παραβρίσκονται ο υπεύθυνος διοργάνωσης των πρωταθλημάτων υποδομής της Ένωσης, οι ενωσιακοί προπονητές, ο πρόεδρος του τοπικού συνδέσμου προπονητών, οι υπεύθυνοι των γυναικείων σωματείων, καθώς επίσης οι υπεύθυνοι και/ή οι προπονητές των ερασιτεχνικών ακαδημιών που παίρνουν μέρος στα τοπικά πρωταθλήματα υποδομής.
Κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης θα αναπτυχθούν από στελέχη της Ομοσπονδίας οι πυλώνες πάνω στους οποίους θα στηριχθεί το στρατηγικό πλάνο, ενώ θα δοθεί η δυνατότητα σε όλους τους συμμετέχοντες να καταθέσουν τις προτάσεις τους πάνω στο αντικείμενο της συνάντησης.
Η συζήτηση θα επικεντρωθεί στους εξής πυλώνες:
-Grassroots / Ακαδημίες / Άνοιγμα στην κοινωνία
-Ανάπτυξη γυναικείου ποδοσφαίρου
-Ανάπτυξη Εθνικών Ομάδων / Αναπτυξιακές Διοργανώσεις
-Εκπαίδευση / Νέες τεχνολογίες
Οι Μικτές ομάδες
Στην τελική ευθεία μπαίνει την Μεγάλη Εβδομάδα η προετοιμασία της Μικτής Νέων ΕΠΣΗ για την συμμετοχή της στην τελική φάση του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Προεπιλογής Εθνικών Ομάδων που θα γίνει από τις 11 έως τις 13 Απριλίου, με τους αγώνες να ορίζονται στο γήπεδο της Βάρης.
Η Επιτροπή Μικτών Ομάδων και ο ενωσιακός προπονητής κ. Γιάννης Χατζησεβαστός ευχαριστούν όλα τα σωματεία του Ηρακλείου, τους προπονητές και τους παράγοντες για την στήριξή τους στα παιδιά της Μικτής Ομάδας Νέων, τα οποία είμαστε σίγουροι ότι θα εκπροσωπήσουν για άλλη μια φορά επάξια το ηρακλειώτικο ποδόσφαιρο.
Συλλυπητήρια απο την ΕΠΣΗ
Ο πρόεδρος Νίκος Τζώρτζογλου και το Διοικητικό Συμβούλιο της Ένωσης Ποδοσφαιρικών Σωματείων Ηρακλείου εκφράζουν τα θερμά τους συλλυπητήρια για τον θάνατο του παράγοντα της ΑΕΚ, Μάκη Καζάκου.
Ο εκλιπών υπήρξε ένας άνθρωπος με μεγάλη προσφορά στο σωματείο του Κατσαμπά και στο ερασιτεχνικό ποδόσφαιρο γενικότερα και γι' αυτό το λόγο πρόσφατα η ΕΠΣΗ τον είχε τιμήσει σε μία εκδήλωσή της.
Αντιπροσωπεία της Ένωσης θα παραστεί στην εξόδιο ακολουθία που θα ψαλεί την Πέμπτη στις 12 το μεσημέρι στον Ι.Ν. Αγίου Δημητρίου στον Κατσαμπά.
Με 19 κομάντο, ταξιδεύει για την Πάτρα, ο ΟΦΗ με στόχο τη νίκη, που θα του δώσει τη δυνατότητα να "κλειδώσει" την άνοδο.
Με τη διαφορά στο +10 απέναντι στην Παναχαική, ο ΟΦΗ θα παίξει ουσιαστικά για δυο αποτελέσματα, ωστόσο στη σκέψη τεχνικής ηγεσίας και παικτών, είναι η νίκη και μονο αυτή.
Η προετοιμασία ολοκληρώθηκε με το Λεάλ να έχει κάποιες ενοχλήσεις στο ισχίο, αλλά να είναι στην αποστολή. Επιστρέφουν οι Βουό και Μπολάκης στα πλάνα της τεχνικής ηγεσίας. Εκτός οι τραυματίες Μονιάκης και Παπαστεριανός.
Η επίσημη ενημέρωση της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 αναφέρει:
Mε προπόνηση που έγινε την Παρασκευή (30/3) το πρωί στο Βαρδινογιάννειο αθλητικό κέντρο, ο ΟΦΗ ολοκλήρωσε την προετοιμασία του, για την αναμέτρηση, με την Παναχαική στην Πάτρα (Σάββατο, 31/3, 3μμ).
Ο Σέρτζιο Λεάλ, προπονήθηκε επιφυλακτικά, καθώς έχει ενοχλήσεις στο ισχίο, ωστόσο ο Νίκος Παπαδόπουλος, τον συμπεριέλαβε στην αποστολή και θα αποφασίσει την τελευταία στιγμή εμτά απο συζήτηση που θα έχει με τον παίκτη.
Εκτός είναι οι τραυματίες Μονιάκης-Παπαστεριανός.
Επιστρέφουν στα πλάνα της τεχνικής ηγεσίας, οι Βουό και Μπολάκης.
Ο Νίκος Παπαδόπουλος, επέλεξε για την αποστολή 19 παίκτες.
Αυτοί είναι οι: Στρέζος, Δερμιτζάκης, Φαζός, Κοιλιάρας, Κομεσίδης, Μπολάκης, Ποτουρίδης, Βαφέας, Αργυρόπουλος, Νάστος, Πουρτουλίδης,Μαχαίρας, Κοέλιο, Περογαμβράκης, Μάνος, Λεάλ, Κουτσιανικούλης, Ντίνας, Βουό.
Eκτός αποστολής έμειναν οι: Παναγιώτου, Γιαγκιόζης, Μονιάκης, Παπαστεριανός, Οικονόμου, Πλευράκης, Κοντογιάννης, Παπατόλιος, Τοπούζης, Νοικοκυράκης.
Η αποστολή του ΟΦΗ αναχωρεί το απόγευμα της Παρασκευής, αεροπορικώς για την Αθήνα και από εκεί με το πούλμαν της ομάδας, για την Πάτρα. Θα επιστρέψει στο Ηράκλειο, το Σάββατο το βράδυ, μετά το παιχνίδι.
Ο Γιάννης Ποτουρίδης φώναξε "¨παρών" στην προπόνηση της Πέμπτης (29/3) και έτσι τέθηκε στην διάθεση της τεχνικής για το παιχνίδι με την Παναχαική στην Πάτρα (31/3, 3μμ). Ο δυναμικός κεντρικός αμυντικός έσφιξε τα δόντια για να μπορέσει να αγωνιστεί σε αυτό το κρίσιμο παιχνίδι για τον ΟΦΗ. Στην προπόνηση εκ μέρους της διοίκησης και οι κ.κ. Αλετράς, Καζανάκης, Παπαδάκης, είχαν μια σύντομη συζήτηση με τον προπονητή Νίκο Παπαδόπουλο.
Η επίσημη ενημέρωση της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 αναφέρει:
Με προπόνηση που έγινε την Πέμπτη (29/3) το απόγευμα στο Γεντί Κουλέ, η προετοιμασία του ΟΦΗ, για το παιχνίδι του Σαββάτου (31/3, 3μμ) με την Παναχαική στην Πάτρα, έφτασε στην κορύφωση της.
Ο Γιάννης Ποτουρίδης ακολούθησε όλο το πρόγραμμα και τέθηκε στην διάθεση της τεχνικής ηγεσίας για το παιχνίδι.
Ετσι, οι τραυματίες Μονιάκης και Παπαστεριανός, είναι τα μοναδικά προβλήματα του ΟΦΗ, για το παιχνίδι.
Με προπόνηση που θα γίνει το πρωί της Παρασκευής (11.30 π.μ.) στο Βαρδινογιάννειο αθλητικό κέντρο, ο ΟΦΗ θα ολοκληρώσει την προετοιμασία του για την αναμέτρηση με την Παναχαική.
Μετά τον τέλος της προπόνησης, ο Νίκος Παπαδόπουλος, θα ανακοινώσει την αποστολή για το παιχνίδι στην Πάτρα.
Η αποστολή του ΟΦΗ θα αναχωρήσει το μεσημέρι της Παρασκευής αεροπορικώς για την Αθήνα και από εκεί οδικώς για την Πάτρα με το πούλμαν της ομάδας.
*Την προπόνηση της Πέμπτης (29/30 στο Γεντί Κουλέ, παρακολούθησαν ο Γιώργος Αλετράς, ο Κώστας Καζανάκης και ο επιχειρηματίας Αντώνης Παπαδάκης. Μετά την προπόνηση, είχαν μια σύντομη συζήτηση με το Νίκο Παπαδόπουλο.