
Του Γιώργου Κορτσιδάκη
Μεγάλη Τετάρτη στις 3μμ το μεγάλο ντέρμπι της Footballleague ΟΦΗ-Αρης στο Γεντί Κουλέ.
Το παιχνίδι της χρονιάς, ίσως για πολλούς, αλλά σίγουρα ένα ματς, που όλοι περιμένουν, με προσμονή στο Ηράκλειο.
Ωστόσο η μέρα (αλλά κυρίως) η ώρα του αγώνα, έχουν φέρει αντιδράσεις στους φίλους του ΟΦΗ, καθώς για τους εργαζόμενους φιλάθλους, δεν θα είναι εύκολο να πάνε στο γήπεδο!
Με μηνύματα τους στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, οι φίλοι του ΟΦΗ, ζητούν από τη διοίκηση της ομάδας, να ζητήσει να γίνει το παιχνίδι στις 5μμ αντί στις 3μμ.
Εδώ θα πρέπει να σημειωθεί, ότι η ώρα του αγώνα, είναι «πονοκέφαλος» για την διοίκηση του ΟΦΗ, από την πρώτη στιγμή, που ανακοινώθηκε από την διοργανώτρια αρχή.
Η διοίκηση του ΟΦΗ, που περιμένει να έχει έσοδα από το παιχνίδι με τον Αρη, πίεσε εδώ και καιρό την Footballleague αλλά και την EΡΤ 3, ώστε το παιχνίδι να γίνει στις 5μμ και το ΖΗΤΗΣΕ.
Βρήκε...τοίχο, όμως και αυτό γιατί όπως της έγινε γνωστό ,η ΕΡΤ3 μετά τις 5μμ έχει προγραμματίσει όλη τη Μεγάλη εβδομάδα, ζωντανό εκκλησιαστικό πρόγραμμα το απόγευμα!
Για το λόγο αυτό , η κρατική τηλεόραση, δεν δέχθηκε την μετάδοση του αγώνα, αργότερα από τις 3μμ.
Για τον ίδιο λόγο, το παιχνίδι, δεν γίνεται στις 4μμ, που επίσης αποτελούσε μια δεύτερη επιλογή.
Πάντως, το παιχνίδι Παναιγιάλειος-Παναχαική, που γίνεται Μεγάλη Πέμπτη θα γίνει στις 5μμ (εδώ δεν υπάρχει εκκλησιαστικό πρόγραμμα; ορθή απορία...).
Στον ΟΦΗ, τονίζουν, ότι και οι ίδοι επιθυμούν να αλλάξει η ώρα του παιχνιδιού, καθώς και εμπορικά για τον ΟΦΗ θα ήταν καλύτερα να γίνει το παιχνίδι στις 5μμ, καθώς από το παιχνίδι με τον Αρη, περιμένουν έσοδα τα οποία είναι σημαντικά αυτήν την εποχή.
Ισως πρέπει να γίνει μια ακόμη δυναμική προσπάθεια, στο θέμα της "αλλαγής". Μέρες υπάρχουν μέχρι την επόμενη Τετάρτη.
Θα έλεγα ότι είναι κρίμα, που ένα τέτοιο παιχνίδι, μεταξύ των δυο μεγάλων δυνάμεων της Footballleague, που θα το ζήλευαν και ομάδες της Σούπερ Λίγκ, δεν γίνεται Σαββατοκύριακο και σε μια ώρα που θα ήταν βολική για να πάει όσο το δυνατόν περισσότερος κόσμος στο γήπεδο.
Τέτοιες εικόνες, με γεμάτα γήπεδα και αυθεντική ποδοσφαιρική ατμόσφαιρα όπως εκείνη του Γεντί Κουλέ, τις έχει ανάγκη το Ελληνικό ποδόσφαιρο!
Θα μπορούσε να είναι αληθινό, αλλά (δυστυχώς) δεν ήταν!
Η ...συγγνώμη του Γκώνια, στον ΟΦΗ, μετά τη μεγάλη νίκη στην Πάτρα (0-3), ήταν το...Πρωταπριλιάτικο μας, για φέτος!
Αν κρίνω, απο την απήχηση που είχε το άρθρο σε αναγνωσιμότητα, αλλά και απο κάποια σχόλια, έχω την αίσθηση ότι ήταν μάλλον πετυχημένο.
Mάλιστα κάποιοι συνάδελφοι ήταν έτοιμοι να το δημοσιεύσουν, αλλά...υποψιάστηκαν απο κάποια σχόλια αναγνωστών και επικοινώνησαν μαζί μου (ευτυχώς!).
Κάποιοι άλλοι φίλοι του ΟΦΗ, που το πίστεψαν, άρχισαν να συγχαίρουν το Γκώνια για τη στάση του να ζητήσει συγγνώμη, έστω και ...καθυστερημένα.
Θεώρησαν ορισμένοι ότι ο προπονητής του Εργοτέλη, θα μπορούσε να έχει αναθεωρήσει την άποψη του, ότι οι Αχαιοί, που έφαγαν τρία γκολ απο τον ΟΦΗ στην έδρα τους, είναι η καλύτερη ομάδα του πρωταθλήματος, σύμφωνα, πάντα με την δημόσια εκτίμηση, του προπονητή του Εργοτέλη.
Ο Γκώνιας δεν έκανε κανένα τηλέφωνο στους ανθρώπους του ΟΦΗ, για να ...ζητήσει συγγνώμη.
Ηταν μια εφεύρεση της...φαντασίας μας.
Το αν θα μπορούσε ή αν έπρεπε να το κάνει, είναι ένα άλλο θέμα.
Αυτή η ...αναταραχή που δημιουργήθηκε πάντως, ήταν "ταμάμ" για το αληθοφανές, αλλά όχι αληθινό, Πρωταπριλιάτικο μας.
Και του χρόνου, με υγεία παιδιά!
Διαβάστε παρακάτω για την ...Πρωταπριλιάτικη συγγνώμη του Γκώνια:
Ενα τηλεφώνημα μετά τη λήξη του αγώνα του ΟΦΗ στην Πάτρα με την Παναχαική, ξάφνιασε τους ανθρώπους του ΟΦΗ!
Ακόμα και ο Τάκης Γκώνιας υποκλίθηκε στο μεγαλείο του ΟΦΗ.
Ο προπονητής του Εργοτέλη, είχε δηλώσει πριν από μερικές εβδομάδες, ότι η καλύτερη ομάδα της Football league είναι η Παναχαική, αλλά μετά το τρίμπαλο του ΟΦΗ στην Πάτρα (0-3), είχε το σθένος να αναθεωρήσει την άποψη του.
Μάλιστα σύμφωνα με πληροφορίες, ο Γκώνιας, μετά το θρίαμβο του ΟΦΗ στην Πάτρα (0-3), επικοινώνησε με στελέχη της ομάδας του ΟΦΗ και το τεχνικό επιτελείο, τους έδωσε συγχαρητήρια και φέρεται να ζήτησε συγγνώμη για την άποψη που είχε εκφράσει και την οποία δεν είχαν δεί με καλό μάτι, οι φίλοι του ΟΦΗ.
«Εκανα λάθος» φέρεται να είπε ο Γκώνιας. «Ο ΟΦΗ δεν παίζεται» ανέφερε.
Μάλιστα ανέφερε ότι ο τρόπος παιχνιδιού του ΟΦΗ, έχει …κάτι από την Μάντσεστερ Σίτι του Γκουαρντιόλα, την οποία ο Γκώνιας έχει μελετήσει πολύ φέτος και κάποια στοιχεία της Αγγλκής ομάδας, προσπαθεί να τα περάσει στον Εργοτέλη.
«Ο ΟΦΗ της Πάτρας, είχε κάποια τέτοια στοιχεία στο παιχνίδι του, με την επιβλητική εμφάνιση που έκανε» φέρεται –πάντα- να είπε ο Γκώνιας.
Λάθη κάνουν όλοι και είναι προς τιμήν του προπονητή του Εργοτέλη, ο οποίος παραδέχθηκε τη λάθος εκτίμηση που έκανε, με αφορμή την μεγαλειώδη εμφάνιση του ΟΦΗ στην Πάτρα και την μεγάλη του νίκη, αλλά και την αδιαμφισβήτητη ανωτερότητα του ως ομάδα, την οποία αναγνώρισε όλη η ποδοσφαιρική Ελλάδα.
Ισως κάτι να μην είχε… παρατηρήσει κάτι καλά, ο Γκώνιας, στο παιχνίδι του ΟΦΗ και έκανε την τοποθέτηση που είχε κάνει, υπέρ της Παναχαικής.
Λάθη γίνονται!
Πάντως ο Γκώνιας, φέρεται να ανέφερε στους ανθρώπουwς του ΟΦΗ, ότι ο Εργοτέλης ήταν η ομάδα που «διάβασε» καλύτερα απο όλες τις ομάδες το παιχνίδι του ΟΦΗ, καθώς κατάφερε να σκοράρει 4 φορές απέναντι στον ΟΦΗ, άσχετα αν έφαγε 8 γκολ στα δυο φετινά παιχνίδια που έληξαν με το ίδιο σκόρ (2-4 και 4-2).
Τέλος καλό πάντως, όλα καλά και το θέμα ΟΦΗ-Γκώνια, φαίνεται να είναι λήξαν.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ

Του Γιώργου Κορτσιδάκη
Ένα από τα πιο τρελά παιχνίδια, που έχουν γίνει ποτέ στο Γεντί Κουλέ, ήταν το ΟΦΗ-Εργοτέλης 4-2!
Το ξεκίνημα-θρίλερ, έφερε απανωτά καρδιακά επεισόδια και εγκεφαλικά!
Τρία γκολ στο πρώτο πεντάλεπτο του αγώνα!
Εχει ξαναγίνει;
Στο Γεντί Κουλέ, δεν το θυμάμαι ποτέ, τα τελευταία 30 χρόνια!
Δεν ξέρω καν, αν έχει γίνει και στο Ελληνικό ποδόσφαιρο!
Το ...λόγο έχουν οι στατιστικολόγοι, να μελετήσουν το φαινόμενο και να μας πούν!
Ο Εργοτέλης, δεν πέτυχε μόνο τον απόλυτο αιφνιδιασμό, όπως έκανε άλλωστε και στο πρώτο παιχνίδι του πρώτου γύρου, επί του ΟΦΗ, στο Παγκρήτιο, με σκόρερ σε εκείνο το ματς τον Εντιαγιέ (τελικά έχασε και πάλι με 2-4).
Αυτή τη φορά, έπιασε στον… ύπνο την άμυνα του ΟΦΗ, η οποία έμεινε -φαίνεται-στα αποδυτήρια!
Το 0-1 στο 1ο λεπτό (Κάιπερς), με τη σέντρα του αγώνα (!), έγινε 0-2 στο 3’, σε μια πολύ ωραία φάση με τον Μπουτσάκη να βρίσκει τον Σταματάκο, ο οποίος μόνος μέσα στην περιοχή, με ωραίο πλασέ, έστειλε τη μπάλα στα δίχτυα του Στρέζου.
Ο ΟΦΗ απάντησε με τη… σέντρα του δευτέρου γκολ, που δέχθηκε!
Ο Ντίνας, στο 5’ έβγαλε ωραία στον κενό χώρο τον Κουτσιανικούλη, ο οποίος πλάσαρε ιδανικά (1-2).
Τρία γκολ σε 5 λεπτά, στις τρείς πρώτες φάσεις του αγώνα!
Ολοι κοιτάζαμε ο ένας τον άλλο, για να δούμε αν είναι …πραγματικότητα αυτό που συμβαίνει!
Και όχι μόνο ήταν αληθινό, αυτό το εντυπωσιακά θεαματικό ξεκίνημα, για ένα ψύχραιμο ποδοσφαιρικό θεατή, που είχε δεί LIVE τρία γκολ σε 5 λεπτά, τα οποία δεν βλέπαμε ούτε όταν παίζαμε μπάλα στη γειτονιά μας, αλλά το …έργο είχε και συνέχεια!
Στο 17’ ο Κουτσιανικούλης «έγραψε» και πάλι! 2-2 και 4 γκολ σε 17 λεπτά αγώνα!
Στη φάση της ισοφάρισης του ΟΦΗ (2-2), κάποιοι πιτσιρικάδες του Εργοτέλη, μπορεί να ζήτησαν και ...αυτόγραφο, από τον «άρχοντα» Λεάλ, για τον τρόπο που κοντρολάρει τη μπάλα, που έρχεται από πολύ ψηλά, μετά το βολέ του Στρέζου.
Ο Λεάλ "κολάει" τη μπάλα στο πόδι του και με «συστημένη» σέντρα, στέλνει τη μπάλα, στο κεφάλι του Κουτσιανικούλη, για το 2-2.
Ο Λεάλ έκανε σίγουρα το καλύτερο του παιχνίδι με τον ΟΦΗ, έβαλε και ένα εύκολο γκολ στο 72’ (4-2) και εξαργύρωσε δίκαια, αυτήν την σπουδαία του εμφάνιση, για την οποία γνώρισε την αποθέωση από τον κόσμο του ΟΦΗ, τη στιγμή της αλλαγής του στο 75’.
Ητα μια αναγνώριση σε ένα σπουδαίο παίκτη, που βοηθάει πολύ τον ΟΦΗ, αλλά δυστυχώς ήρθε στο Γεντί Κουλέ, με μερικά χρόνια… καθυστέρηση.
Αν ο Λεάλ είχε έρθει στα 30-32 και όχι στα 36 που είναι σήμερα, θα έριχνε και τα …τσιμέντα!
Την ώρα που ο Λεάλ, γινόταν αντικείμενο λατρείας από τους 6 περίπου χιλιάδες φιλάθλους του ΟΦΗ, οι καμιά 40αριά Εργοτελίτες, που ήταν στην θύρα 6….μελαγχολούσαν.
Στο 0-2 πίστεψαν σε μια μεγάλη νίκη επί του συμπολίτη, αλλά το όνειρο τους, το έκανε εφιάλτη, ένας αγαπημένος τους (πρώην) παίκτης, ο Σέρτζιο Λεάλ!
Και ένας ακόμη (πρώην)! Ο Κουτσιανικούλης!
Ο Βασίλης, ήταν ο παίκτης που κράτησε «ζωντανό» τον ΟΦΗ, όταν το έδαφος του Γεντί Κουλέ, χανόταν κάτω από τα πόδια των παικτών του Παπαδόπουλου, στο 0-2.
Ο «Κούτσια» έκανε το 1-2 γρήγορα στο 5’ , που ήταν ίσως η πιο καθοριστική φάση του αγώνα, αλλά και το 2-2 στο 17’.
Ο ΟΦΗ ανέβηκε γρήγορα την… ανηφόρα, που του έβαλε ο Εργοτέλης, όπως είπε και ο Ντίνας και η υπόθεση νίκη, έγινε μετά, ευκολότερη.
Στην πρώτη γραμμή, των διακριθέντων του ΟΦΗ και πάλι ο Ντίνας!
Μετά τα δυο φάουλ αλά Φραντζέσκος στο Ελ Πάσο, έκανε καλή δουλειά και με τον Εργοτέλη.
Δική του η ασίστ, στο πρώτο γκολ του Κουτσιανικούλη (1-2), αλλά και υπέροχο τελείωμα από πλάγια θέση στο 52’, για να γίνει η ολική ανατροπή, από το 0-2 στο 3’ σε 3-2 στο 52’.
Κάπου εκεί τελείωσαν όλα στο παιχνίδι και αν ο Εργοτέλης δεν είχε κορυφαίο τον γκολκήπερ Κατσιμήτρο, το σκορ θα έπαιρνε μεγαλύτερες διαστάσεις.
Μπράβο στον Εργοτέλη, για το θαρραλέο παιχνίδι του στο Γεντί Κουλέ.
Παιχνίδι «στα ίσια» και χωρίς σκοπιμότητες και καθυστερήσεις, όπως άλλες ομάδες με τον ίδιο στόχο.
Επαιξε για ένα πολύτιμο αποτέλεσμα στη μάχη που κάνει για τη σωτηρία, αλλά και για τους φιλάθλους του.
Το ίδιο έκανε και με την Παναχαική και την κέρδισε.
Η στάση του Εργοτέλη στο παιχνίδι, δίνει μεγαλύτερη αξία στη νίκη του ΟΦΗ.
Όχι όπως κάποιοι άλλοι που κερδίζουν αντιπάλους, που ανοίγουν τα πόδια.
21 λεπτά ανέλυε στους δημοσιογράφους την ποδοσφαιρική του κοσμοθεωρία ο Τάκης Γκώνιας στην συνέντευξη τύπου. Φανταστείτε να είχε πάρει και «κάτι» από το ματς. Θα ξημερωνόμασταν εκεί!
Ο Γκώνιας πιστεύει πολύ σε αυτό που κάνει και κανένας δεν θα του αλλάξει γνώμη, αυτό είναι βέβαιο.
Συμφωνώ σε αυτό που είπε, ότι η ομάδα του εξελίσσεται και βελτιώνεται.
Πράγματι, ο σημερινός Εργοτέλης, δεν έχει σχέση με τον Εργοτέλη του πρώτου γύρου και αυτό πιστώνεται σαφώς και στο προπονητικό του «στάφ».
Γενικά θεωρώ ότι ο Εργοτέλης, δεν έχει σχέση-και το έχω γράψει καιρό αυτό- με ομάδες όπως η Καρδίτσα και ο Αιγινιακός, τις οποίες ανταγωνίζεται για να σωθεί.
Και αυτό όμως είναι ένα θέμα, που πρέπει να προβληματίσει τον προπονητή του. Η ομάδα αυτλη δεν αξίζει να βρίσκεται κάτω απο την ζώνη του υποβιβασμού και αν χάσει την κατηγορία, θα είναι "έγκλημα".
Αναγνώρισε την μεγάλη ποδοσφαιρική ποιότητα του ΟΦΗ ο Γκώνιας και χαρακτήρισε δίκαιη τη νίκη του αντιπάλου. Σωστό. Εκεί κρίθηκε. Στην ανώτερη ατομική ποιότητα, των παικτών του ΟΦΗ και στα προσωπικά λάθη των παικτών του Εργοτέλη, στην πίεση.
Διαφωνώ με τον Γκώνια για την αναφορά του, στην διαιτησία.
Μακάρι ο Εργοτέλης, να έχει και σε άλλα εκτός έδρας παιχνίδια, διαιτησία, όπως αυτή στο Γεντί Κουλέ.
Η μεγάλη παραφωνία του αγώνα, κατά την άποψη μου, ήταν η διαιτησία του Σωτηριάδη από το Λασίθι.
Εμαθα ότι δεν έχει καταγωγή από το όμορφο Λασίθι, αυτός.
Μεταγραφή είναι. Από αλλού μας έχει έρθει.
Τι ήθελε να αποδείξει το παλικάρι;
Ηταν θέμα ανικανότητας τα σφυρίγματα του, ή κάτι άλλο;
"Υποπτη" γενικώς η συμπεριφορά του, σε ένα παιχνίδι με δυο ομάδες της ίδια πόλης, τις οποίες, κατάφερε να τις αφήσει με παράπονα.
Θα μπορούσε να χαρακτηριστεί και διαφορετικά, η διαιτησία του και αν επρόκειτο για ένα διαιτητή από σύνδεσμο εκτός νησιού, θα είχε πιο σκληρή αντιμετώπιση.
Ο «Μπάμπης» όπως είναι το μικρό του, που είναι και «πυροσβέστης», πήγε να ανάψει «φωτιά», αλλά το… σπίρτο ήταν μάλλον σκάρτο!
«Είσαι γενίτσαρος!» του φώναξε ένας γνωστός στην αθλητική πιάτσα, από το περιβάλλον του ΟΦΗ, γνωστός για το καθαρό του μυαλό και την ψυχραιμία του. Δεν άντεξε όμως, το...τραγούδι του ρέφερυ.
Μια δυσάρεστη έκπληξη, ήταν για όλους, η διαιτησία του. Απογοήτευση, σκέτη...
Ισως το DVD του αγώνα, να πρέπει να σταλεί αρμοδίως, ώστε να αντιληφθούν εκείνοι που τον όρισαν, ότι δεν είναι έτοιμος για τέτοια παιχνίδια.
Δυο κολλητές ανατροπές, ο ΟΦΗ στην πιο κρίσιμη στροφή για την άνοδο. Το 1-0 στο Ελ Πάσο έγινε 1-3. Το 0-2 με τον Εργοτέλη έγινε 4-2. Το λες και καρδιά πρωταθλητή αυτό...
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ