karatzis ofi 500x167

lokal-500-176-2019

kortsidakis 500x176 arxontiko

metropole500x167

KABAKAS-mvpnnnn

assariotakis500x176

benneto ofi 414x140

georgia500X176

skai-korts500x176

dandaliskentriko-banner-500x167

ALMYRA2018

stella

500x167 garden

ASFALEISKRITI500X176

manolios4800x167

sevensc500x167

terranet500x176

dandaliskentriko-banner-500x176

vavoulas black-clean 500x167

pastarela-500-176-2019

watercity500x176

proactive-414-140

autotrack 500X176 2

koumantakis500x176

fimi500x167

fastfitness 500X176 01

winnerkorts

george

george

«Μπράβο παιχταράδες μου! Μπράβο!»

Με τα λόγια αυτά ο χαμογελαστός Νίκος Παπαδόπουλος, μπήκε στα αποδυτήρια, μετά το διπλό στην Πάτρα (0-3) για να συγχαρεί τους παίκτες του για την μεγάλη νίκη, που φέρνει τον ΟΦΗ πλέον πολύ κοντά στην επιστροφή του στην Σούπερ Λίγκ. Η ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 ανέβασε στον λογαριασμό της στο Facebook το video με τα συγχαρητήρια του «τιμονιέρη» της ομάδας, στους παίκτες του.

Το κλίμα στον ΟΦΗ είναι το καλύτερο δυνατό και πλέον η σκέψη όλων είναι στο μεγάλο παιχνίδι της Τετάρτης με τον Αρη στο Γεντί Κουλέ (4/4/, 3μμ).

Δείτε παρακάτω το VIDEO που ανέβασε η ΠΑΕ στην επίσημη σελίδα της, λίγα λεπτά μετά τη λήξη του αγώνα στην Πάτρα, όπου ο ΟΦΗ πέτυχε νίκη-θρίαμβο με μεγαλειώδη εμφάνιση.

Πηγή:ofi1925.gr

Ο ΟΦΗ έκανε επιβλητική εμφάνιση στην Πάτρα (0-3), έκανε το 11Χ11 και δείχνει ΑΣΤΑΜΑΤΗΤΟΣ για την επιστροφή του στην Σούπερ Λίγκ.

Αναλυτικά τα αποτελέσματα του Σαββάτου στην 24η αγωνιστική της Football league:
Σάββατο 31 Μαρτίου

Παναχαϊκή - ΟΦΗ 0-3 (14' πεν., 44' Μάνος, 21' Κουτσιανικούλης)

Σπάρτη - ΑΟΧ Κισσαμικός 1-3 (70' Τριανταφυλλάκος - 10', 14' Χαλκιαδάκης, 81' Ξύδας)

Απόλλων Λάρισας - Τρίκαλα 0-1

Κυριακή 1 Απριλίου

Καλλιθέα - Απόλλων Πόντου (15:00 ΕΡΤ3, «Γρ. Λαμπράκης»)

Εργοτέλης - Παναιγιάλειος (16:00, Παγκρήτιο Στάδιο)

Καραϊσκάκης Άρτας - Αιγινιακός (16:00, Δημ. Αγίων Αναργύρων)

Άρης - Δόξα Δράμας (17:00 Web TV, «Κλ. Βικελίδης»)

Βέροια - Πανσερραϊκός Δ.Δ.

Αχαρναϊκός - Αν. Καρδίτσας Δ.Δ.

Η ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ:
1. ΟΦΗ 60

2. Άρης 57

...............................................

3. Παναχαϊκή 47

4. Δόξα Δράμας 43

5. Απόλλων Λάρισας 40

6. ΑΟΧ Κισσαμικός 40

7. Απόλλων Πόντου 38

8. ΑΕ Καραϊσκάκης 36

9. Τρίκαλα 38

10. Σπάρτη 32

11. Αναγέννηση Καρδίτσας 25

12. Αιγινιακός 23

...............................................

13. Εργοτέλης 23

14. Πανσερραϊκός 22

15. Παναιγιάλειος 21

16. Καλλιθέα 16

17. Βέροια -

18. Αχαρναϊκός -

* Βέροια και Αχαρναϊκός έχουν αποσυρθεί από το πρωτάθλημα

«Μεγάλη νίκη, απέναντι σε ένα πολύ καλό αντίπαλο» χαρακτήρισε τη νίκη του ΟΦΗ, επί της Παναχαικής στην Πάτρα (0-3), ο Νίκος Παπαδόπουλος. Ο τεχνικός του ΟΦΗ ήταν συγκινημένος στην συνέντευξη τύπου και τόνισε ότι «συνεχίζουμε σοβαροί, δεν έχει τελειώσει τίποτα», ενώ για το προσεχές παιχνίδι με τον Αρη, ανέφερε ότι «στόχος μας είναι να πάρει χαρά ο κόσμος μας». Δάκρυσε στην συνέντευξη τύπου, ο Γιάννης Κοιλιάρας, ο οποίος ανέφερε ότι «είμαι τυχερός που έχω αυτούς τους συμπαίκτες στον ΟΦΗ».
Αναλυτικά οι αναφορές στην συνέντευξη τύπου:
O τεχνικός του ΟΦΗ Νίκος Παπαδόπουλος, ανέφερε ότι: «Είχαμε μία άψογη φιλοξενία, ευχαριστούμε τους ανθρώπους της Παναχαϊκής. Ήταν ένα παιχνίδι αντάξιο δύο μεγάλων ομάδων και καλών στην κατηγορία. Ξεκινήσαμε πάρα πολύ καλά το ματς, πάνω στο πλάνο μας, δείξαμε ότι είμαστε ομάδα πολύ καλή στο τρανζίσιον. Η Παναχαϊκή κάποιες στιγμές είχε την κατοχή, αλλά ελάχιστες φορές κινδυνεύσαμε. Είναι μία μεγάλη νίκη απέναντι σε έναν πολύ καλό αντίπαλο που φαίνεται ότι σε λίγο καιρό, θα είναι εκεί όπου αξίζει. Δεν έχει τελειώσει τίποτα ακόμα, μέχρι να γίνει μαθηματικά, θα είμαστε σοβαροί για να παίρνουμε νίκες. Συγχαρητήρια στους παίκτες μου και τον κόσμο μας για τη στήριξη. Συγχαρητήρια στην Παναχαϊκή για την εικόνα της και αυτό που βγάζει».
Αν περίμενε η ομάδα του να κερδίσει τόσο εύκολα: «Δεν κερδίσαμε εύκολα, δεχτήκαμε πίεση αρκετές φορές, αλλά είχαμε καλή τακτική και συγκέντρωση στο αμυντικό κομμάτι. Βγήκε το σχέδιό μας, αλλά δεν κερδίσαμε εύκολα».
Για το ντέρμπι με τον Άρη: «Στόχος μας είναι να πάρει χαρά ο κόσμος μας».
O Γιάννης Κοιλιάρας, εκ μέρους των ποδοσφαιριστών του ΟΦΗ, τόνισε ότι :«Πρώτα απ’ όλα θέλω να πω πολλά συγχαρητήρια στον κόσμο μας. Ήταν συγκλονιστικός, πολλά συγχαρητήρια στους συμπαίκτες μου και τους προπονητές μου. Εγώ προσωπικά νιώθω ευλογημένος που παίζω στον ΟΦΗ. Είμαι τυχερός που έχω αυτούς τους συμπαίκτες (σε εκείνο το σημείο βούρκωσε). Θέλω να δώσω πολλά συγχαρητήρια στην Παναχαϊκή για την προσπάθειά της. Έχω περάσει από εδώ σε δύσκολα χρόνια. Όσον αφορά το ματς, κάναμε το καλύτερο ξεκίνημα από όλα τα ματς της χρονιάς. Μας βγήκαν όλα, έχουμε ποιότητα σε όλες τις γραμμές. Πολλά συγχαρητήρια σε όλους. Είμαστε μεγάλη ομάδα και θα πάμε για τη νίκη με τον Άρη».
Ο προπονητής της Παναχαικής Σωκράτης Οφροδόπουλος, υπογράμμισε ότι: “είχαμε ένα καταστροφικό πρώτο ημίχρονο. Όταν χάνεις στο ημίχρονο με 3-0, είναι δύσκολο αποτέλεσμα, τα παιδιά μας δεν έχουν συνηθίσει να βιώνουν τέτοιες καταστάσεις, είναι πιο άπειρα. Δεν χρειάζεται να πούμε πολλά. Ο ΟΦΗ είναι ομάδα με μεγάλη ποιότητα. Ευχαριστούμε τον κόσμο μας, γιατί ήταν εξαιρετικός και ποιοτικός. Το χειροκρότημα ήταν ανταμοιβή για την μεγάλη προσπάθειά των παιδιών. Είναι μία χρονιά κομβική για την Παναχαϊκή, η προσπάθειά μας συνολικά νομίζω είναι καλή. Θα προσπαθήσουμε στα υπόλοιπα ματς, να πάρουμε νίκες”.

Αν υπάρχει ο στόχος 3ης θέσης: “Η Παναχαϊκή έχει στόχο να είναι εκεί που είναι τώρα. Δηλαδή να είμαστε στην 3η θέση μέχρι το τέλος. Αν ήμασταν στην 4η θέση, θα θέλαμε να πάμε στην 3η”.
Για τη συγκομιδή βαθμών, στα τελευταία παιχνίδια: “Κάναμε λάθη αρκετά και τα πληρώσαμε”.

Πηγή:sporfmpatras.gr, ofi1925.gr

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ

RESPECT για ΑΥΤΟΝ τον ΟΦΗ!

Ο ΜΕΓΑΣ ΛΑΟΣ του ΟΦΗ στην Πάτρα! (ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ+VIDEO)

"Eίναι όλοι τους μάγκες!"

Δείτε τις γκολάρες της Πάτρας! (VIDEO)

 

Νεότερα Άρθρα

Terranet Services

stoixim2019

logo rossetti 300dpi