karatzis ofi 500x167

lokal-500-176-2019

kortsidakis 500x176 arxontiko

metropole500x167

KABAKAS-mvpnnnn

assariotakis500x176

benneto ofi 414x140

georgia500X176

skai-korts500x176

dandaliskentriko-banner-500x167

ALMYRA2018

stella

500x167 garden

ASFALEISKRITI500X176

manolios4800x167

sevensc500x167

terranet500x176

dandaliskentriko-banner-500x176

vavoulas black-clean 500x167

pastarela-500-176-2019

watercity500x176

proactive-414-140

autotrack 500X176 2

koumantakis500x176

fimi500x167

fastfitness 500X176 01

winnerkorts

george

george

Αυτός ο ΟΦΗ είναι ΟΜΑΔΑ ΣΟΥΠΕΡ ΛΙΓΚ. Η ομάδα του Νίκου Παπαδόπουλου έκανε επίδειξη ισχύος στην Πάτρα επί της Παναχαικής και με το καθαρό 0-3, πανηγύρισε μια ΜΕΓΑΛΗ νίκη που φέρνει πλέον τον ΟΦΗ ΠΟΛΥ ΚΟΝΤΑ στην άνοδο.

Κυρίαρχος από το πρώτο μέχρι και το τελευταίο λεπτό του αγώνα ο ΟΦΗ ΑΠΕΔΕΙΞΕ ξανά ότι είναι με ΔΙΑΦΟΡΑ η καλύτερη ομάδα της κατηγορίας αυτήν την εποχή.

Πέτυχε την 11η ΣΥΝΕΧΟΜΕΝΗ νίκη του στο πρωτάθλημα και μάλιστα με ένα καθαρό σκορ (0-3), το οποίο θα μπορούσε να είναι και ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ με βάση τις ευκαιρίες, που ο ΟΦΗ έκανε στην Αγυιά.

Το ΑΣΦΥΚΤΙΚΟ ΠΡΕΣΙΓΚ του ΟΦΗ έκοψε στα δυο την Παναχαική και ήταν το στοιχείο που του έδωσε τη ΚΑΘΟΛΙΚΗ επικράτηση στο παιχνίδι.

Οι αντεπιθέσεις του ΟΦΗ ήταν πραγματικές «ζωγραφιές».

Ο ΟΦΗ έκανε ένα πρώτο ημίχρονο ΟΝΕΙΡΟ, έβαλε ΚΑΙ ΤΑ ΤΡΙΑ γκολ και στο δεύτερο ημίχρονο, διαφύλαξε το αποτέλεσμα και έκανε και συντήρηση δυνάμεων για το παιχνίδι με τον Αρη, την προσεχή Τετάρτη, στο Γεντί Κουλέ!

Δυο γκολ ο Μάνος και ένα ο Κουτσιανικούλης στην εμφάνιση ΟΝΕΙΡΟ του ΟΦΗ στην Πάτρα.

Σε ένα παιχνίδι που ΚΑΝΕΙΣ δεν υστέρησε. ΟΛΟΙ ήταν ΔΙΑΚΡΙΘΕΝΤΕΣ.

Αν και το παιχνίδι ξεκίνησε με ένα λάθος του διαιτητή Γρατσάνη (Τρικάλων), ο οποίος δεν απέβαλε τον γκολκίπερ της Παναχαικής (Σούλη), ο οποίος ανέτρεψε τον επιθετικό του ΟΦΗ, σε προφανή θέση για γκολ, ενώ δεν άφησε και τον Κουτσιανικούλη στην εξέλιξη της φάσης να σκοράρει, η «θεία δίκη» ήρθε  πριν καν κοπάσουν οι διαμαρτυρίες των παικτών του ΟΦΗ.

Ο Ντίνας εκτέλεσε φάουλ, ο Μπουτζίκος με απλωμένο χέρι βρήκε τη μπάλα και ο διαιτητής έδειξε την άσπρη βούλα.

Το πέναλτι εκτέλεσε ψύχραιμα ο Μάνος και έκανε το 0-1, βάζοντας μπροστά τον ΟΦΗ στο 12’.

Ο ΟΦΗ ξαναδάγκωσε τον αντίπαλο του στο 21’. Ο Κουτσιανικούλης ελίχθηκε υπέροχα μέσα στην περιοχή και με ένα ωραίο σουτ με το αριστερό έστειλε τη μπάλα στα δίχτυα (0-2) και αφού προηγούμενα αυτή βρήκε σε κεφάλι αμυντικού.

Στο 43’ ο ΟΦΗ έκανε το 0-3 σε μια αντεπίθεση για…σεμινάριο! Ο Κουτσιανικούλης έδωσε πάσα πάρε-βάλε στον Μάνο και αυτός ουσιαστικά καθάρισε το παιχνίδι για τον ΟΦΗ.
 

Στο δεύτερο ημίχρονο ο ΟΦΗ είχε στην κόντρα επίθεση και άλλες ευκαιρίες για γκολ, αλλά από ένα σημείο και μετά άρχισε να σκέφτεται και το παιχνίδι με τον Αρη, καθώς όλα στην Πάτρα είχαν κριθεί.

Η Παναχαική δεν είχε το ειδικό βάρος σαν ομάδα, να εμποδίσει την εντυπωσιακή επέλαση του ΟΦΗ, για την άνοδο, αλλά και για τον τίτλο.

Με τη νίκη αυτή ο ΟΦΗ ξέφυγε 13 ΠΟΝΤΟΥΣ από την τρίτη θέση και πηγαίνει με καλή ψυχολογία στο ντέρμπι με τον Αρη την Τετάρτη, παιχνίδι το οποίο ίσως κρίνει και τον ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗ της Football league.

Διαιτητής: Γρατσάνης (Τρικάλων).

Βοηθοί: Κόλλιας (Ηπείρου), Καλαμπόκης (Αιτωλοακαρνανίας),

4ος: Κορδολαίμης (Αν.Αττικής).

H ενδεκάδα της Παναχαικής στο παιχνίδι με τον ΟΦΗ (Προπονητής: Σωκράτης Οφρυδόπουλος):

Σούλης, Πολίμος, Γκίνο, Αργυρόπουλος (80' Μουστακόπουλος),Σωτηράκος, Φωτάκης (72' Αντνακόπουλος), Ελευθεριάδης, Πολυχρόνης (46' Κυνηγόπουλος), Λουμπαρδέας, Μπουτζίκος, Μωραίτης.

Στον πάγκο οι: Βρονταράς, Πλέγας, Αποστολόπουλος, Μουστακόπουλος, Κυνηγόπουλος, Αντωνακόπουλος, Μακρυδημήτρης.

Η ενδεκάδα της ομάδας μας στο παιχνίδι με την Παναχαική (Προπονητής: Νίκος Παπαδόπουλος):

Στρέζος, Νάστος, Ντίνας, Βουό (78' Πουρτουλίδης), Μάνος, Κομεσίδης, Κοιλιάρας, Μπολάκης, Μαχαίρας, Κουτσιανικούλης (58' λ.τ Περογαμβράκης), Ποτουρίδης (17' λ.τ. Βαφέας).

Στον πάγκο οι: Δερμιτζάκης, Αργυρόπουλος, Βαφέας, Λεάλ, Κοέλιο, Περογαμβράκης, Πουρτουλίδης.

ΜΙΚΡΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΑΤΡΑ

*Συγκλονιστική η παρουσία των φιλάθλων του ΟΦΗ στην Πάτρα. Πάνω απο 500 άτομα στο γήπεδο. Ταξίδεψαν απο όλα τα μέρη της Ελλάδας, για να συμπαρασταθούν στον ΟΦΗ. Εξαιρετική η εικόνα στο γήπεδο και χωρίς κανένα πρόβλημα. Ομορφη ποδοσφαιρικήατμόσφαιρα στο γήπεδο της Παναχαικής, λίγα λεπτά πριν απο τη σέντρα της αναμέτρησης. Περίπου 5 χιλιάδες οι θεατές στις εξέδρες, με μια πρόχειρη εκτίμηση.

Εικόνα που θα τη ζήλευαν σίγουρα πολλά  γήπεδα της Σούπερ Λίγκ!

*Πολυμελής η διοικητική αποστολή του ΟΦΗ στην Πάτρα. Εκτός απο τους ...μόνιμους Ζερβάκη-Φασομιτάκη, στην Πάτρα βρίσκονται ο Γιώργος Αλετράς, ο Κώστας Καζανάκης, αλλά και ο παλιός παράγοντας του ΟΦΗ, Κώστας Ρεπανάκης και το μέλος του Δ.Σ. Μανόλης Γουρνιεζάκης.

ΤΟ ΦΙΛΜ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ

Το παιχνίδι ξεκίνησε! Πάμε ΟΦΗ!

1' Το πρώτο σουτ του αγώνα για την Παναχαική με το Μωραίτη, ο Στρέζος μπλοκάρει.

7' O Boυό απέναντι απο τον τερματοφύλακα της Παναχαικής, ανατρέπεται αλλά ο διαιτητής δεν τον αποβάλει με κόκκινη κάρτα. Διαμαρτυρίες απο τους παίκτες του ΟΦΗ για μια πεντακάθαρη φάση αποβολής. Κίτρινη κάρτα απο το διαιτητή, ο οποίος δεν άφησε και το πλεονέκτημα στον Κουτσιανικούλη, που είναι έτοιμος να σκοράρει. Δεν πήγε για μπάλα ο γκολκήπερ της Παναχαικής και έπρεπε να αποβληθεί. Εξαλλος ο Νίκος Παπαδόπουλος, με την απόφαση του διαιτητή Γρατσάνη. Μεγάλο λάθος του διαιτητή.

12' ΠΕΝΑΛΤΙ για τον ΟΦΗ, με την επανέναρξη του αγώνα. Απευθείας φάουλ του Ντίνα, η μπάλα στο χέρι του Μπουτζίκου, καθαρό χέρι, ο διαιτητής δίνει πέναλτι. Το εκτελεί ο Μάνος και στέλνει τη μπάλα στα δίχτυα!!!! 0-1 ο ΟΦΗ μέσα στην Πάτρα.

16' Απο θέση οφσάιντ ξεκινάει ο Μωραίτης την φάση για την Παναχαική. Ανάποδο ψαλίδι για τον επιθετικό της Παναχαικής, η μπάλα άουτ.

17' Αναγκαστική αλλαγή για τον ΟΦΗ. Ο Ποτουρίδης που είχε πρόβλημα στο γόνατο δίνει τη θέση του στον Βαφέα.

21' ΓΚΟΟΟΟΛ. Το 0-2 για τον ΟΦΗ. Ο Κουτσιανικούλης με ωραίο σουτ με το αριστερό, η μπάλα κοντράρει στο κεφάλι του Λουμπαρδέα και καταλήγει στα δίχτυα. Εξαλλα πανηγύρια απο παίκτες και κόσμο του ΟΦΗ!!!

30' Μεγάλη φάση για τον ΟΦΗ για το 0-3. Ο Μάνος δίνει έτοιμο γκολ στον Κουτσιανικούλη, ο οποίος πλάσαρε μόνος απο το πέναλτι η μπάλα σύριζα άουτ!!! Τέλεια αντεπίθεση του ΟΦΗ!!

ΣΧΟΛΙΟ: Κυρίαρχος ο ΟΦΗ στο πρώτο ημίωρο της αναμέτρησης. Εχει βάλει δυο γκολ με Μάνο και Κουτσιανικούλη και είχε μια ακόμη μεγάλη ευκαιρία για το 0-3 (Κουτσιανικούλης). Φαρμάκι στις αντεπιθέσεις ο ΟΦΗ, έχει εκμεταλευτεί τα κενά της Παναχαικής στην άμυνα, ενώ δεν έχει απειληθεί απο τους γηπεδούχους.

Εμφάνιση ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗ Ο ΟΦΗ στο πρώτο ημίωρο στην Πάτρα.

Σπουδαίο πρέσινγκ απο ΟΛΟΥΣ τους παίκτες του ΟΦΗ. Ακόμα και ο Βουό, έχει δώσει μεγάλες βοήθειες ανασταλτικά.

36' Κίτρινη κάρτα στον Ντίνα, τον οποίο παίζουν πολύ σκληρά οι γηπεδούχοι. Πρώην παίκτης της Παναχαικής ο Ντίνας.

38' Νέα αντεπίθεση του ΟΦΗ με το Μάνο, ο οποίος καθυστερεί να πλασάρει ή να δώσει στον αφύλακτο Βουό. Οταν το κάνει έχουν προλάβει να διώξουν οι αμυντικοί της Παναχαικής.

43' ΓΚΟΟΟΟΟΛ. Το 0-3 για τον ΟΦΗ. Εκπλητική αντεπίθεση του ΟΦΗ, με εξαιρετικό συνδιασμό Μάνου-Κουτσιανικούλη, ο τελευταίος με πάσα πάρε-βάλε στον Μάνο, έδωσε την ευκαιρία στον τελευταίο να στείλει τη μπάλα στα δίχτυα (0-3). Δεύτερο γκολ ο Μάνος. Σπουδαία εμφάνιση ο ΟΦΗ!

ΗΜΙΧΡΟΝΟ 0-3. Ονειρεμένο πρώτο 45λεπτο του ΟΦΗ στην Πάτρα και επίδειξη ισχύος!

46' Αλλαγή για την Παναχαική. Εξω ο Πολυχρόνης, μέσα ο Κυνηγόπουλος.

Ξεκίνησε το δεύτερο ημίχρονο!

49' Απειλεί η Παναχαική με τον Μωραίτη να πλασάρει απο κοντά, η μπάλα άουτ. Καλή στιγμή για τους γηπεδούχους.

50' Φάτσα με το 0-4 ο ΟΦΗ. Ο Λουμπαρδέας έκλεψε την τελευταία στιγμή τη μπάλα απο τον Κουτσιανικούλη που ήταν έτοιμος να σκοράρει.

58' Δεύτερη αναγκαστική αλλαγή για τον ΟΦΗ. Εξω ο Κουτσιανοικούλης, μέσα ο Περογαμβράκης.

62' Ο Στρέζος διώχνει το σουτ του Κυνηγόπουλου μέσα απο την περιοχή.

65' Ο διαιτητής χαρίζεται στην δεύτερη κίτρινη κάρτα στον Μπουτζίκο για φάουλ με κίνηση καράτε πάνω στο Μάνο. Κλωτσάνε στο ψαχνό οι παίκτες της Παναχαικής με την ανοχή του διαιτητή.

68' ΝΕΑ μεγάλη φάση για τον ΟΦΗ, σε μια αντεπίθεση ...ζωγραφιά. Ο Βουό βγάζει τον Ντίνα, εκείνος για τον Περογαμβράκη αυτός βγάζει το Μάνο, ο οπίος πλασάρει πάνω στον αντίπαλο τερματοφύλακα και δεν κάνει το χατ-τρικ και το 0-4 για τον ΟΦΗ!

ΜΟΝΟ Η ΦΩΝΗ των φιλάθλων του ΟΦΗ ακούγεται στο γήπεδο της Αγυιάς. ΜΕΓΑΛΗ ΕΜΦΑΝΙΣΗ για τα ΠΑΛΙΚΑΡΙΑ του ΟΦΗ!

76' Νέα φάση για τον ΟΦΗ με τον Βουό, απέναντι στον τερματοφύλακα να πλασάρει πάνω του.

77' Κίτρινη κάρτα στον Μπολάκη.

78' Τρίτη αλλαγή για τον ΟΦΗ. Εξω ο Βουό, μέσα ο Πουρτουλίδης. Σκέφτεται και το παιχνίδι της Τετάρτης με τον Αρη, ο Νίκος Παπαδόπουλος.

81' Σούτ του Πολίμου εκτός περιοχής, μπλοκάρει ο Στρέζος.

ΤΕΛΙΚΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ 0-3

Πάρτι στις εξέδρες απο τους φιλάθλους του ΟΦΗ, αλλά και πανηγυρισμοί απο τους παίκτες του ΟΦΗ, για τη σπουδαία νίκη. Οι παίκτες του ΟΦΗ μαζί με τους 500 και πλέον φιλάθλους, που βρέθηκαν στην Πάτρα, πανηγυρίζουν την μεγάλη νίκη! Μπράβο σε όλους. Συνεχίζουμε. Την Τετάρτη με τον Αρη, δεν πρέπει να υπάρχει ούτε ένα άδειο κάθισμα στο Γεντί Κουλέ! Το αξίζουν αυτά τα παιδιά. Ο προπονητής μας και οι παίκτες μας! ΟΦΗ ΕΙΣΑΙ!

Πηγή: ofi1925.gr

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ

Ο ΜΕΓΑΣ ΛΑΟΣ του ΟΦΗ στην Πάτρα! (VIDEOS και ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ)

Εικόνα που θα την...ζήλευαν γήπεδα της Σούπερ Λίγκ, στο γήπεδο της Αγυάς στην Πάτρα, για το παιχνίδι Παναχαική-ΟΦΗ, για το πρωτάθλημα της Football league.

Περίπου 5 χιλιάδες θεατές στο γήπεδο, εκ των οποίων πάνω απο 500 φίλοι του ΟΦΗ, οι οποίοι ταξίδεψαν απο όλα τα μέρη της Ελλάδας, για να συμπαρασταθούν στην κρητική ομάδα, στο κρίσιμο παιχνίδι.

Η εξέδρα του ΟΦΗ στην Πάτρα, είναι πραγματικά συγκλονιστική. Εξαιρετική η ατμόσφαιρα στο γήπεδο, χωρίς κανένα πρόβλημα.

Ομορφη ποδοσφαιρική ατμόσφαιρα, που την έχει ανάγκη το Ελληνικό ποδόσφαιρο.

Φωτογραφικά στιγμιότυπα και με φιλάθλους των δυο ομάδων, να φωτογραφίζονται μαζί πριν το παιχνίδι!

Δείτε παρακάτω ερασιτεχνικά VIDEOS και φωτογραφίες που ανέβασαν οι φίλαθλοι του ΟΦΗ απο την Πάτρα!

Του Γιώργου Κορτσιδάκη

Στην αρχή λέγανε για...ρούβλια, που έρχονται απο το Λευκό Πύργο.

Μετά, το γύρισαν. Τα ...ρούβλια, έγιναν... μαρούλια, που καταφθάνουν απο το λιμάνι.

Τώρα που η σωτηρία του ΟΦΗ, αποδείχθηκε υπόθεση, καθαρόαιμων Ηρακλειωτών επιχειρηματιών με ...ονοματεπώνυμο μάλιστα, κάποιοι θα μπορούσαν να πούν έστω μια συγγνώμη για τις...πατάτες και το σανό που ταισαν καποιους.

Εβαλε ο Τζιράκης με την "ομάδα" του, έβαλε ο Παπαδάκης, έβαλαν κάποιοι μέτοχοι, αλλά και κάποιοι άλλοι, για να μπορέσει ο ΟΦΗ, να πάρει το "φιλί ζωής" που χρειαζόταν.

Ανθρωποι της περιοχής μας, της γειτονιάς μας, άνθρωποι που τους βλέπουμε καθημερινά στο δρόμο και τους χαιρετάμε, άνθρωποι της τοπικής μας, κοινωνίας.

Αυτοί βοήθησαν, σε τούτη την ιστορικά κρίσιμη στιγμή, που η ομάδα είναι ένα βήμα απο το στόχο της ανόδου, στην Σούπερ Λίγκ και το έκαναν για να συνεχίσει απρόσκοπτα την πορεία της, για τον τελικό στόχο.

Η χρηματοδότηση αυτή, που έγινε τις τελευταίες μέρες, είναι το κλειδί των εξελίξεων στον ΟΦΗ.

Και είναι πολύ σημαντικό, που έγινε μέσα απο το Ηράκλειο. Απο ντόπιους επιχειρηματίες, φίλους της ομάδας.

Ετσι έπρεπε να γίνει!

Η "ομάδα" Τζιράκη, μάζεψε το ποσό που χρειάζεται για να καλυφθούν οι τρύπες της αδειοδότησης (προσφυγές, εκκρεμότητες με το δημόσιο κ.λ.π) και οι υπόλοιποι για να μοιραστούν χρήματα στο υφιστάμενο ποδοσφαιρικο τμήμα, το οποίο είναι και εκείνο που έχει φέρρει την ομάδα πρώτη στην βαθμολογία, αλλά και πιστώνεται σε αυτούς (προπονητή-παίκτες), αυτή η συσπείρωση ΤΟΠΙΚΩΝ οικονομικών δυνάμεων.

Γιατί αν δεν είχαν έρθει οι αγωνιστικές επιτυχίες και οι μεγάλες νίκες απο τον Παπαδόπουλο και τους παίκτες του, αντιλαμβάνεται κανείς, ότι δεν θα υπήρχε η δύναμη και η πίστη για να γίνει αυτό που γίνεται τις τελευταίες ημέρες στον ΟΦΗ.

Και μακάρι να συνεχιστεί. Να έρθουν και άλλοι επιχειρηματίες κοντά και να συνδράμουν και αυτοί στη ΜΕΓΑΛΗ ευκαιρία, που έχει μπροστά του ο ΟΦΗ.

Κανείς δεν περισσεύει. Ολοι οι καλοί χωράνε, στην προσπάθεια για την άνοδο.

Πρέπει να έπεσε πολύ κλάμα, σε κάποιες "ψυχές",  για τις ευχάριστες και ενθαρρυντικές εξελίξεις στον ΟΦΗ!

Κάποιοι, που είχαν χαρακτηρίσει τον ΟΦΗ εύκολο στόχο, έπεσαν έξω και τα ...δυσοίωνα προγνωστικά τους, δεν επιβεβαιώθηκαν.

Κλάμα στην Δράμα, που έχουν πεί -λέει- στον Μπύρο ότι ο ΟΦΗ χρωστάει 5 εκατομμύρια (μάλλον μπέρδεψαν την... παλιά ΠΑΕ με την καινούργια, κάποιοι που προφανώς του πουλάνε σανό), κλάμα στην Πάτρα για το ίδιο σενάριο της 3ης θέσης, που συνδέεται με την αδειοδότηση.

Κλάμα όμως και στα μέρη μας, απο κάποιους κουτσομπόληδες, καθώς οι κακίες τους, έμειναν λόγια. Κοινώς...τρίχες!

Δεν ξέρω για τον Αρη, αλλά ο ΟΦΗ έχει πλέον όλες τις προυποθέσεις για ένα φάκελο αδειοδότησης Σούπερ Λίγκ, απο τη στιγμή που τα χρήματα που μαζεύτηκαν, είναι αρκετά για να καλυφθούν όλες οι "επικίνδυνες" εκκρεμότητες μέχρι 31/3.

Πλέον ο ΟΦΗ, μπορεί να βαδίσει συγκεντρωμένος στον αγωνιστικό στόχο, χωρίς να φοβάται ότι θα έρθει κάποιος να τους στερήσει στα χαρτιά, αυτό που τα παιδιά του, θα πετύχουν στο γήπεδο!

Λένε ότι το μήλο πέφτει κάτω απο τη μηλιά. Στην περίπτωση Τζιράκη, ισχύει αυτό. Μάγκας και δυναμικός ο Μιχάλης, την εποχή που ήταν παράγοντας στον ΟΦΗ (μετά ασφαλώς την σπουδαία του ποδοσφαιρική καριέρα!).

Δυνατός και με πιο ισχυρό ταπεραμέντο, ο υιός του ο Δημήτρης! Σπουδαγμένος, με αποφασιστικότητα, δυναμισμό και ωραίο λόγο, εντυπωσίασε με την αποτελεσματικότητα του, να μαζευτεί γρήγορα, απο επιχειρηματίες, του στενού του κύκλου, ένα πολυ σημαντικό ποσό για τον ΟΦΗ.

Το πήρε προσωπικά ο Δημήτρης και καθάρισε τις υποθέσεις, κάνοντας πράξη τη δέσμευση της οικογένειας, στον φίλο απο τα παλιά Κώστα Καζανάκη, που χτύπησε την πόρτα τους.

Μακάρι, ο ΟΦΗ να μπορέσει να κρατήσει τον Δημήτρη (Τζιράκη) κοντά του, στο μέλλον. Εχει ΜΕΓΑΛΗ αγάπη και ΟΡΑΜΑ για αυτήν την ομάδα. Και την πονάει.

Εμείς το γνωρίζαμε. Τώρα το έμαθαν και κάποιοι άλλοι.

Δεν είναι τυχαίο, ότι το παιδί αυτό, κρατάει απο μικρή ηλικία ΟΛΗ τη σπουδαία ξενοδοχειακή επένδυση, της οικογένειας του.

Ο πατέρας του (Μιχάλης) έχει δίκιο, που είναι η "ασπίδα" του, σε όλα.  Και στην υπόθεση του ΟΦΗ, ασφαλώς. Ξέρει καλά!

Μια παρεξήγηση, που δημιουργήθηκε εντός του ΟΦΗ, έφερε την παραίτηση του Δημήτρη Αποστολάκη, για "προσωπικούς και οικογενειακούς λόγους".

Ο Δημήτρης -αυτή τη φορά-είχε δίκιο. Τα μέλη της Διοίκησης του ΟΦΗ, είναι τσιτωμένα τον τελευταίο καιρό, λόγω της πίεσης και της κρισιμότητας των στιγμών.

Αυτή η πίεση βγήκε στην συγκεκριμένη υπόθεση. Ηδη έχει ξεκινήσει μια προσπάθεια, να μην επειμείνει στην επιστολή παραίτησης ο Δημήτρης, ο οποίος έχει παίξει σημαντικό ρόλο την τελευταία τριετία, στη συσπείρωση των μετόχων, αλλά και στην ανάδειξη της σημασίας, να προστατέψουν την επένδυση άνω των 2 εκ. ευρώ, που έχουν κάνει στον ΟΦΗ.

Ο Δημήτρης είναι ευγενής, μεγάλη καρδιά και δεν κρατάει κακία. Πιστεύω ότι με λίγη καλή θέληση, η παραίτηση θα ανακληθεί. (Και πρέπει!).

Αλλωστε ο ίδιος είναι και πρεσβευτής της συστράτευσης! Δεν θα κάνει τώρα πίσω...

 

 

Νεότερα Άρθρα

Terranet Services

stoixim2019

logo rossetti 300dpi