Οριστικά Κυριακή στις 4μμ αντί για Σάββατο, θα γίνει το παιχνίδι του Εργοτέλη με τον Παναιγιάλειο στο Παγκρήτιο στάδιο. Στην αναμέτρηση αυτή η κρητική ομάδα θα παραταχθεί χωρίς τους τιμωρημένους Μπάτζιο-Βογιατζή και τον τραυματία Ροβίθη.
Η επίσημη ενημέρωση της ΠΑΕ Εργοτέλης αναφέρει:
Στην εντός έδρας αναμέτρηση με τον Παναιγιάλειο έχουν στρέψει πλέον το βλέμμα τους στον Εργοτέλη.
Ένα παιχνίδι το οποίο όπως ενημέρωσε και επίσημα η διοργανώτρια αρχή θα πραγματοποιηθεί τελικά την Κυριακή 1 Απριλίου (16:00) και όχι το Σάββατο όπως αρχικά είχε οριστεί λόγο της διεξαγωγής των διασυλλογικών αγώνες Κρήτης στίβου στο Παγκρήτιο στάδιο.
Οι κιτρινόμαυροι έχουν ήδη ξεκινήσει την προετοιμασία τους και μάλιστα υπήρχαν και ευχάριστα νέα στην προπόνηση. Ο λόγος για τον Βασίλη Μπούζα ο οποίος σχεδόν ένα μήνα μετά έβγαλε το μεγαλύτερο μέρος της προπόνησης χωρίς καμία ενόχληση δείχνοντας ότι έχει ξεπεράσει το πρόβλημα με την μέση του θέτοντας έτσι τον εαυτό του στην διάθεση του Τάκη Γκώνια.
Αντίθετα τώρα δυο θα είναι οι απουσίες για την «μάχη» με την ομάδα του Αιγίου. Ο λόγος για τον Χρήστο Μπάτζιο ο οποίος έχει δηλωθεί να εκτίσει την δεύτερη και τελευταία αγωνιστική της τιμωρίας του καθώς είχε συμπληρώσει επτά κάρτες. Επίσης στα πλάνα του Τάκη Γκώνια δεν μπορεί να βρίσκεται και ο Βασίλης Βογιατζής o οποίος στο παιχνίδι με τον ΟΦΗ δέχτηκε την κόκκινη κάρτα.
Επίσης να υπενθυμίσουμε ότι εκτός πλάνων εως το τέλος του πρωταθλήματος θα βρίσκεται και ο χειρουργημένος (ρήξη χιαστού) Μανόλης Ροβίθης.
Όσον αφορά το αυριανό πρόγραμμα οι παίκτες θα βρίσκονται στο γήπεδο στις 9 το πρωί όπου έχει προγραμματιστεί προβολή βίντεο ενώ αμέσως μετά θα διεξαχθεί προπόνηση. Για Την Πέμπτη οι παίκτες μας θα κάνουν ρεπό λόγο αλλαγής της ημέρας του αγώνα με τον Παναιγιάλειο.
Το σεμινάριο της Sportradar
Το ειδικό σεμινάριο που διοργανώνει η εταιρεία Sportradar για την αντιμετώπιση των χειραγωγημένων αγώνων και τη στοιχηματική απάτη, παρακολούθησαν, τα μέλη της πρώτης ομάδας του Εργοτέλη καθώς και η Κ19.
Το σεμινάριο που πραγματοποιήθηκε στην αίθουσα τύπου του Παγκρητίου σταδίου διεξήχθη στο πλαίσιο της διαδικασίας αδειοδότησης της ΠΑΕ.
Τα μέλη της ομάδας μας ενημερώθηκαν για τους κινδύνους του στοιχηματισμού, τις συνέπειες και τις ευθύνες για τους ποδοσφαιριστές και τις ομάδες που συμμετέχουν και εμπλέκονται σε αυτό, αλλά και τους τρόπους ελέγχου των ύποπτων ή χειραγωγημένων αγώνων.
Μέσω του εκπαιδευτικού σεμιναρίου της Sportradar παρουσιάστηκε η έννοια της χειραγώγησης αγώνων, οι τρόποι προσέγγισης των match fixers, οι κανόνες που διέπουν το ποδόσφαιρο για το συγκεκριμένο αντικείμενο και οι επιπτώσεις στις περιπτώσεις χειραγώγησης αγώνων.
Ο ΟΦΗ πήρε τη δέκατη συνεχόμενη νίκη του και παραμένει πρώτος στην βαθμολογία της ανόδου.
Σε ένα ωραίο και θεαμτικό παιχνίδι, κέρδισε τον Εργοτέλη με 4-2 και έκανε ένα ακόμη βήμα για την άνοδο.
Δείτε στο παρακάτω VIDEO της ΚΡΗΤΗ-TV τα γκολ της αναμέτρησης.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
Χωρίς δυο θα αγωνιστεί ο ΟΦΗ το Σάββατο στην Πάτρα κόντρα στην Παναχαική. Οι τραυματίες Μονιάκης και Παπαστεριανός, κάνουν ατομικό και θεραπεία και θα απουσιάσουν από την προσεχή αναμέτρηση του ΟΦΗ.
Απο εκεί και πέρα, όλοι οι υπόλοιποι παίκτες είναι στη διάθεση της τεχνικής ηγεσίας.
Η επίσημη ενημέρωση της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 αναφέρει:
Με προπόνηση που έγινε το απόγευμα της Τρίτης (27/3) στο Βαρδινογιάννειο αθλητικό κέντρο, συνεχίστηκε η προετοιμασία του ΟΦΗ, για το παιχνίδι του Σαββάτου (31/3, 3μμ) με την Παναχαική στην Πάτρα.
Η προετοιμασία του ΟΦΗ συνεχίζεται με δυο προβλήματα. Οι τραυματίες Μονιάκης και Παπαστεριανός, κάνουν ατομικό και θεραπεία και θα απουσιάσουν από την προσεχή αναμέτρηση του ΟΦΗ.
Από εκεί και μετά όλοι οι υπόλοιποι παίκτες, γυμνάστηκαν κανονικά και είναι στην διάθεση της τεχνικής ηγεσίας, για την αναμέτρηση.
Νέα προπόνηση θα γίνει την Τετάρτη το απόγευμα στο Βαρδινογιάννειο αθλητικό κέντρο.
Φωτογραφία Πέτρος Ανδρουλάκης: τηλ. 6971741097