
Του Γιώργου Κορτσιδάκη
Ο ΟΦΗ συνεχίζει την πορεία του για την άνοδο, πετυχαίνοντας την δέκατη σερί νίκη του, που τον κρατάει στην πρώτη θέση της βαθμολογίας.
Μπροστά σε 6 χιλιάδες και πλέον θεατές, κέρδισε τον Εργοτέλη με 4-2 σε ένα πολύ ανοιχτό και επιθετικό παιχνίδι με τρελό ρυθμό!
Η νίκη δεν ήταν εύκολη για τον ΟΦΗ, ο οποίος βρέθηκε στα πρώτα λεπτά να χάνει με 0-2, με γκολ από τους Κάιπερς (1’) και Σταματάκο (3’).
Παρά το σοκ, οι παίκτες του ΟΦΗ βρήκαν τη δύναμη να αντιδράσουν.
Μείωσαν στο 5’ σε 1-2 με τον Κουτσιανικούλη (τρία γκολ στο πρώτο 5λεπτο στο παιχνίδι!) και κατάφεραν να το φέρουν στα ίσια στο 17’ ξανά με τον Κουτσιανικούλη (2-2).
Στη φάση αυτή, όλα τα λεφτά είναι το κοντρόλ και η ασίστ του αρχοντικού Λεάλ.
Μετά απο βολέ του τερματοφύλακα, ο Ουρουγουανός κοντρολάρει ιδανικά τη μπάλα και με μια έξοχη σέντρα, στο κεφάλι του Κουτσιανικούλη, δίνει την ευκαιρία στον τελευταίο, να κάνει το 2-2.
Από εκεί και μετά, ο ΟΦΗ ήταν κυρίαρχος και είχε μεγάλες ευκαιρίες για να σκοράρει.
Το 3-2 για τον ΟΦΗ πάντως, άργησε να έρθει (το ημίχρονο έληξε 2-2).
Στο 52’ ο μαέστρος Λεάλ και κορυφαίος του ΟΦΗ στο παιχνίδι, έδωσε έτοιμο γκολ στον Ντίνα, ο οποίος έκανε το 3-2, με τον ΟΦΗ να ολοκληρώνει την ανατροπή.
Ενώ ο Ουρουγουανός στο 71’ εξαργύρωσε τη σπουδαία του εμφάνιση με ένα υπέροχο γκολ (4-2), μετά από συνδιασμό Ντίνα-Μάνου και σέντρα του τελευταίου.
Εκεί ουσιαστικά τελείωσε και το παιχνίδι.
Ο Εργοτέλης έμεινε με δέκα παίκτες στο 76’ με κόκκινη κάρτα στον Βογιατζή και στο υπόλοιπο του αγώνα, ο ΟΦΗ είχε μεγάλες ευκαιρίες για περισσότερα τέρματα, με τον γκολκήπερ Κατσιμήτρο, να είναι ο κορυφαίος του συμπολίτη, καθώς με τις επεμβάσεις του, κράτησε το σκορ σε αξιοπρεπή επίπεδα.
Ο ΟΦΗ, όπως και στο παιχνίδι του πρώτου γύρου (2-4), κέρδισε με το ίδιο σκορ τον συμπολίτη Εργοτέλη (4-2), σε ένα παιχνίδι, που ήταν η αποθέωση του επιθετικού ποδοσφαίρου.
Ο ΟΦΗ ανέδειξε την επιθετική του ποιότητα, όπως και ο Εργοτέλης, ο οποίος όμως προδόθηκε από τα αμυντικά του λάθη.
Στα αξιοσημείωτα η επισυροφή στο γήπεδο του Αλέξη Περογαμβράκη μετά από 6 μήνες.
Ο ΟΦΗ πηγαίνει πρώτος στη βαθμολογία και με καλή ψυχολογία από το 10Χ10, στο παιχνίδι με την Παναχαική, στην Πάτρα, έχοντας προβλάδισμα 10 βαθμών απο τον αντίπαλο του, που είναι στην τρίτη θέση!
«Μεμονωμένο περιστατικό, που έγινε εκτός γηπέδου». Υπερβολικές χαρακτήρισαν τις αναφορές των ανθρώπων του Εργοτέλη, οι άνθρωποι του ΟΦΗ, αναφορικά με κάποιες πέτρες που έπεσαν στην θύρα 6. Το περιστατικό αυτό έγινε από άτομα έξω από το γήπεδο και δεν επηρέασε το παιχνίδι.
«Είναι κάτι που το καταδικάζουμε, καθώς δεν έχουμε να χωρίσουμε τίποτα με τους φίλους του Εργοτέλη, τους οποίους μάλιστα φιλοξενήσαμε στο γήπεδο μας» ανέφεραν στον ΟΦΗ. Και συνέχισαν λέγοντας στον ΟΦΗ ότι «το περιστατικό αυτό δεν μπορεί να αμαυρώσει την όμορφη ποδοσφαιρική εικόνα που δημιούργησαν 6 και πλέον χιλιάδες θεατές».
Στον ανέφεραν ότι οι άνθρωποι του Εργοτέλη, θα έπρεπε να συμπεριλάβουν στην ανακοίνωση τους, την ωραίο ποδοσφαιρική ατμόσφαιρα στο Γεντί Κουλέ, με 6 χιλιάδες κόσμο και γεμάτες εξέδρες, την οποία έχει ανάγκη το Ελληνικό ποδόσφαιρο και όχι αγώνες μεταξύ συγγενών και φίλων.
Στην ανακοίνωση του, ο Εργοτέλης αναφέρει ότι «στο σημείο αυτό, θα θέλαμε να καταδικάσουμε την αναίτια επίθεση με πέτρες που δέχτηκαν οι φίλαθλοι της ομάδος μας, οι οποίοι βρέθηκαν στην θύρα 6 και ως εκ θαύματος δεν θρηνήσαμε θύματα. Τέτοιου είδους γεγονότα, αμαυρώνουν τον χώρο του αθλητισμού και οι υπεύθυνοι, θα πρέπει να λάβουν άμεσα πιο δραστικά μετρά, προκειμένου να μην επαναληφθούν στο μέλλον αντίστοιχα συμβάντα».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
Χωρίς τον Μονιάκη, ο οποίος υπέστη κάταγμα στο μεσαίο δάχτυλο του ποδιού του στο παιχνίδι με τον Εργοτέλη, θα παραταχθεί ο ΟΦΗ το Σάββατο (31/3) στην Πάτρα. Επιστρέφει όμως ο Μπολάκης, που εξέτισε την ποινή του, αλλά και ο Βουό, ο οποίος προφυλάχθηκε στο παιχνίδι με τον Εργοτέλη. Ξεκίνησε την προετοιμασία του ο ΟΦΗ, για την αναμέτρηση στην Πάτρα.
Η επίσημη ενημέρωση της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 αναφέρει:
Mε προπόνηση που έγινε τη Δευτέρα (26/3) το απόγευμα στο Βαρδινογιάννειο αθλητικό κέντρο, ο ΟΦΗ ξεκίνησε ουσιαστικά την προετοιμασία του για την εκτός έδρας αναμέτρηση του Σαββάτου (31/3) με την Παναχαική.
Στο παιχνίδι αυτό, ο ΟΦΗ θα στερηθεί τις υπηρεσίας του έμπειρου αριστερού μπάκ Μανόλη Μονιάκη, ο οποίος στο παιχνίδι με τον Εργοτέλη, υπέστη κάταγμα στο μεσαίο δάχτυλο του δεξιού του ποδιού.
Αυτό έδειξε η ακτινογραφία που έκανε ο παίκτης, ο οποίος έγινε αναγκαστική αλλαγή στο παιχνίδι.
Κόντρα στην Παναχαική, επιστρέφει ο Μπολάκης, που εξέτισε την ποινή του, αλλά και ο Βουό, που ήταν στον πάγκο στο παιχνίδι με τον Εργοτέλη, αλλά προφυλάχθηκε από την τεχνική ηγεσία.
Ατομικό πρόγραμμα και θεραπεία, συνεχίζει να ακολουθεί ο Μανόλης Παπαστεριανός.
Ολοι οι υπόλοιποι παίκτες είναι στην διάθεση της τεχνικής ηγεσίας.
Στην προπόνηση της Δευτέρας, αποθεραπεία έκαναν οι παίκτες που αγωνίστηκαν βασικοί στο παιχνίδι με τον Εργοτέλη.
Οι υπόλοιποι γυμνάστηκαν κανονικά.