karatzis ofi 500x167

lokal-500-176-2019

kortsidakis 500x176 arxontiko

metropole500x167

KABAKAS-mvpnnnn

assariotakis500x176

benneto ofi 414x140

georgia500X176

skai-korts500x176

dandaliskentriko-banner-500x167

ALMYRA2018

stella

500x167 garden

ASFALEISKRITI500X176

manolios4800x167

sevensc500x167

terranet500x176

dandaliskentriko-banner-500x176

vavoulas black-clean 500x167

pastarela-500-176-2019

watercity500x176

proactive-414-140

autotrack 500X176 2

koumantakis500x176

fimi500x167

fastfitness 500X176 01

winnerkorts

george

george

"Τίποτα δεν έχει τελειώσει. Συνεχίζουμε με την ίδια σοβαρότητα και βλέπουμε κάθε παιχνίδι ξεχωριστά" είναι το σύνθημα που επικρατεί στον ΟΦΗ. H νίκη επί του Εργοτέλη (4-2), αλλά και το +10 απο την άνοδο, δεν φέρνει εφησυχασμό στην κρητική ομάδα. Η σκέψη στο παιχνίδι του Σαββάτου (31/3) με την Παναχαική στην Πάτρα, αλλά και στα 4 δυνατά παιχνίδια που ακολουθούν με Παναχαική (εκτός), Αρη (εντός), Δόξα Δράμας (εκτός) και ΑΟΧανιά/Κισσαμικό (εκτός), τα οποία χρειάζονται πολύ μεγάλη προσοχή και σοβαρότητα.

Η επίσημη ενημέρωση της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 αναφέρει:

Στο παιχνίδι του Σαββάτου (31/3) με την Παναχαική στην Πάτρα, στρέφει την προσοχή του ο ΟΦΗ.

Η νέα νίκη επί του Εργοτέλη (4-2), το σερί των δέκα συνεχόμενων νικών, αλλά και το γεγονός, ότι η ομάδα παραμένει στην πρώτη θέση, έχοντας μάλιστα και μια διαφορά 10 βαθμών απ την 3η θέση, προκαλεί ικανοποίηση, αλλά όχι και εφησυχασμό.

Αλλωστε το μήνυμα αυτό έστειλε και ο Νίκος Παπαδόπουλος, αμέσως μετά τη νίκη επί του Εργοτέλη. Ο ΟΦΗ έχει μπροστά του τέσσερα σημαντικά παιχνίδια με Παναχαική (εκτός), Αρη (εντός), Δόξα Δράμας (εκτός) και ΑΟΧανιά/Κισσαμικό (εκτός), τα οποία χρειάζονται πολύ μεγάλη προσοχή και σοβαρότητα.

Ο ΟΦΗ συνεχίζει να βλέπει τα παιχνίδια ένα προς ένα και το επόμενο, είναι με την Παναχαική στην Πάτρα, στο οποίο ο ΟΦΗ θα επιχειρήσει να διευρύνει το σερί του και να κάνει ένα ακόμη σημαντικό βήμα για την άνοδο.

"Τίποτα δεν έχει τελειώσει. Συνεχίζουμε με την ίδια σοβαρότητα και βλέπουμε κάθε παιχνίδι ξεχωριστά" είναι το σύνθημα που επικρατεί στον ΟΦΗ.

Οι παίκτες του ΟΦΗ, μετά το ρεπό που πήραν την Κυριακή, επιστρέφουν τη Δευτέρα (26/3) στις προπονήσεις, για να ξεκινήσουν την προετοιμασία τους για το παιχνίδι με την Παναχαική.

Το ιατρικό επιτελείο του ΟΦΗ, θα αξιολογήσει τους τραυματισμούς των Μονιάκη (διάστρεμμα), και Ποτουρίδη (χτύπημα στο γόνατο), στο παιχνίδι με τον Εργοτέλη, αλλά και του Παπαστεριανού (θλάση).

Στο προσεχές παιχνίδι επιστρέφει ο Μπολάκης, που εξέτισε την ποινή του, ενώ μάχιμος είναι ο Βουό, ο οποίος ήταν αποστολή στο παιχνίδι με τον Εργοτέλη, αλλά τελικά δεν χρησιμοποιήθηκε από την τεχνική ηγεσία.

Η προπόνηση της Δευτέρας (26/3) θα γίνει στις 4μμ στο Βαρδινογιάννειο αθλητικό κέντρο.

Φωτογραφία Πέτρος Ανδρουλάκης: τηλ. 6971741097

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ

Οι γκολάρες στο ΟΦΗ-Εργοτέλης 4-2 (VIDEO)

Αρχοντας Λεάλ, εκτελεστής Κουτσιανικούλης!

Στο +10 απο την άνοδο βρίσκεται πλέον ο ΟΦΗ, μετά τη νίκη της Δόξας Δράμας, επί της Παναχαικής με 2-0.

Οι Πατρινοί που είναι ο επόμενος αντίπαλος του ΟΦΗ, έχασαν πλέον πολύ έδαφος στην μάχη της ανόδου, καθώς ΟΦΗ και Αρης, είναι μπροστά της, με 10 βαθμούς.

Oι Δραμινοί με τη σειρά τους, προχώρησαν στο τέταρτο διαδοχικό τρίποντο χωρίς να δεχτούν γκολ και μείωσαν στους τέσσερις βαθμούς από την τρίτη θέση. Γκότοβος και Κάσες οι σκόρερ.
Τα αποτελέσματα της 23ης αγωνιστικής:

Σάββατο 24 Μαρτίου

ΑΟΧ Κισσαμικός - Άρης 2-3 (17' και 62' Λεό / 25' και 43' Διαμαντόπουλος, 85' Πασάς)

Αν. Καρδίτσας - Καραϊσκάκης Άρτας 1-0 (52' πέν. Τζέκος)

Παναιγιάλειος - Καλλιθέα 0-0

Αιγινιακός - Απόλλων Λάρισας 1-2 (36' πέν. Γιαζιτζόγλου / 45'+2 Λίταινας, 75' Κανούλας)

Απόλλων Πόντου - Τρίκαλα 1-1 (48' Χασομέρης / 60' Χιντζίδης)

ΟΦΗ - Εργοτέλης 4-2 (4', 17' Κουτσιανικούλης, 52' Ντίνας, 72' Λεάλ - 2' Κάιπερς, 3' Σταματάκος)

Σπάρτη - Βέροια 3-0 α.α.

Πανσερραϊκός - Αχαρναϊκός 3-0 α.α.

Κυριακή 25 Μαρτίου

Δόξα Δράμας - Παναχαϊκή 2-0 (9' Γκότοβος, 14' Κάσες)
Η βαθμολογία

1. ΟΦΗ 57

2. Αρης 57

...............................................

3. Παναχαϊκή 47

4. Δόξα Δράμας 43

5. Απόλλων Λάρισας 40

6. Απόλλων Πόντου 38

7. ΑΟΧ Κισσαμικός 37

8. ΑΕ Καραϊσκάκης 36

9. Τρίκαλα 35

10. Σπάρτη 32

11. Αναγέννηση Καρδίτσας 25

12. Αιγινιακός 23

...............................................

13. Εργοτέλης 23

14. Πανσερραϊκός 22

15. Παναιγιάλειος 21

16. Καλλιθέα 16

17. Βέροια -

18. Αχαρναϊκός -

* Βέροια και Αχαρναϊκός έχουν αποσυρθεί από το πρωτάθλημα

Η επόμενη αγωνιστική (24η)

Σάββατο 31 Μαρτίου

Παναχαϊκή - ΟΦΗ (15:00 ΕΡΤ3, Γήπεδο Αγυιάς)

Σπάρτη - ΑΟΧ Κισσαμικός (15:00, Δημ. Στάδιο Σπάρτης)

Εργοτέλης - Παναιγιάλειος (15:00, Παγκρήτιο Στάδιο)

Απόλλων Λάρισας - Τρίκαλα (15:00, Αλκαζάρ)

Κυριακή 1 Απριλίου

Καλλιθέα - Απόλλων Πόντου (15:00 ΕΡΤ3, «Γρ. Λαμπράκης»)

Άρης - Δόξα Δράμας (15:00, «Κλ. Βικελίδης»)

Καραϊσκάκης Άρτας - Αιγινιακός (15:00, Δημ. Αγίων Αναργύρων)

Βέροια - Πανσερραϊκός 0-3 α.α.

Αχαρναϊκός - Αν. Καρδίτσας 0-3 α.α.

Δείτε στο παρακάτω VIDEO τα καλύτερα στιγμιότυπα της αναμέτρησης Δόξα Δράμας-Παναχαική 2-0

Του Γιώργου Κορτσιδάκη

Ένα από τα πιο τρελά παιχνίδια, που έχουν γίνει ποτέ στο Γεντί Κουλέ, ήταν το ΟΦΗ-Εργοτέλης 4-2!

Το ξεκίνημα-θρίλερ, έφερε απανωτά καρδιακά επεισόδια και εγκεφαλικά!

Τρία γκολ στο πρώτο πεντάλεπτο του αγώνα!

Εχει ξαναγίνει;

Στο Γεντί Κουλέ, δεν το θυμάμαι ποτέ, τα τελευταία 30 χρόνια!

Δεν ξέρω καν, αν έχει γίνει και στο Ελληνικό ποδόσφαιρο!

Το ...λόγο έχουν οι στατιστικολόγοι, να μελετήσουν το φαινόμενο και να μας πούν!

Ο Εργοτέλης, δεν πέτυχε μόνο τον απόλυτο αιφνιδιασμό, όπως έκανε άλλωστε και στο πρώτο παιχνίδι του πρώτου γύρου, επί του ΟΦΗ, στο Παγκρήτιο, με σκόρερ σε εκείνο το ματς τον Εντιαγιέ (τελικά έχασε και πάλι με 2-4).

Αυτή τη φορά, έπιασε στον… ύπνο την άμυνα του ΟΦΗ, η οποία έμεινε -φαίνεται-στα αποδυτήρια!

Το 0-1 στο 1ο λεπτό (Κάιπερς), με τη σέντρα του αγώνα (!), έγινε 0-2 στο 3’, σε μια πολύ ωραία φάση με τον Μπουτσάκη να βρίσκει τον Σταματάκο, ο οποίος μόνος μέσα στην περιοχή, με ωραίο πλασέ, έστειλε τη μπάλα στα δίχτυα του Στρέζου.

Ο ΟΦΗ απάντησε με τη… σέντρα του δευτέρου γκολ, που δέχθηκε!

Ο Ντίνας, στο 5’ έβγαλε ωραία στον κενό χώρο τον Κουτσιανικούλη, ο οποίος πλάσαρε ιδανικά (1-2).

Τρία γκολ σε 5 λεπτά, στις τρείς πρώτες φάσεις του αγώνα!

Ολοι κοιτάζαμε ο ένας τον άλλο, για να δούμε αν είναι …πραγματικότητα αυτό που συμβαίνει!

Και όχι μόνο ήταν αληθινό, αυτό το εντυπωσιακά θεαματικό ξεκίνημα, για ένα ψύχραιμο ποδοσφαιρικό θεατή, που είχε δεί LIVE τρία γκολ σε 5 λεπτά, τα οποία δεν βλέπαμε ούτε όταν παίζαμε μπάλα στη γειτονιά μας, αλλά το …έργο είχε και συνέχεια!

Στο 17’ ο Κουτσιανικούλης «έγραψε» και πάλι! 2-2 και 4 γκολ σε 17 λεπτά αγώνα!

Στη φάση της ισοφάρισης του ΟΦΗ (2-2), κάποιοι πιτσιρικάδες του Εργοτέλη, μπορεί να ζήτησαν και ...αυτόγραφο, από τον «άρχοντα» Λεάλ, για τον τρόπο που κοντρολάρει τη μπάλα, που έρχεται από πολύ ψηλά, μετά το βολέ του Στρέζου.

Ο Λεάλ "κολάει" τη μπάλα στο πόδι του και με  «συστημένη» σέντρα, στέλνει τη μπάλα, στο κεφάλι του Κουτσιανικούλη, για το 2-2.

Ο Λεάλ έκανε σίγουρα το καλύτερο του παιχνίδι με τον ΟΦΗ, έβαλε και ένα εύκολο γκολ στο 72’ (4-2) και εξαργύρωσε δίκαια, αυτήν την σπουδαία του εμφάνιση, για την οποία γνώρισε την αποθέωση από τον κόσμο του ΟΦΗ, τη στιγμή της αλλαγής του στο 75’.

Ητα μια αναγνώριση σε ένα σπουδαίο παίκτη, που βοηθάει πολύ τον ΟΦΗ, αλλά δυστυχώς ήρθε στο Γεντί Κουλέ, με μερικά χρόνια… καθυστέρηση.

Αν ο Λεάλ είχε έρθει στα 30-32 και όχι στα 36 που είναι σήμερα, θα έριχνε και τα …τσιμέντα!

Την ώρα που ο Λεάλ, γινόταν αντικείμενο λατρείας από τους 6 περίπου χιλιάδες φιλάθλους του ΟΦΗ, οι καμιά 40αριά Εργοτελίτες, που ήταν στην θύρα 6….μελαγχολούσαν.

Στο 0-2 πίστεψαν σε μια μεγάλη νίκη επί του συμπολίτη, αλλά το όνειρο τους,  το έκανε εφιάλτη, ένας αγαπημένος τους (πρώην) παίκτης, ο Σέρτζιο Λεάλ!

Και ένας ακόμη (πρώην)! Ο Κουτσιανικούλης!

Ο Βασίλης, ήταν ο παίκτης που κράτησε «ζωντανό» τον ΟΦΗ, όταν το έδαφος του Γεντί Κουλέ, χανόταν κάτω από τα πόδια των παικτών του Παπαδόπουλου, στο 0-2.

Ο «Κούτσια» έκανε το 1-2 γρήγορα στο 5’ , που ήταν ίσως η πιο καθοριστική φάση του αγώνα, αλλά και το 2-2 στο 17’.

Ο ΟΦΗ ανέβηκε γρήγορα την… ανηφόρα, που του έβαλε ο Εργοτέλης, όπως είπε και ο Ντίνας και η υπόθεση νίκη, έγινε μετά, ευκολότερη.

Στην πρώτη γραμμή, των διακριθέντων του ΟΦΗ και πάλι ο Ντίνας!

Μετά τα δυο φάουλ αλά Φραντζέσκος στο Ελ Πάσο, έκανε καλή δουλειά και με τον Εργοτέλη.

Δική του η ασίστ, στο πρώτο γκολ του Κουτσιανικούλη (1-2), αλλά και υπέροχο τελείωμα από πλάγια θέση στο 52’, για να γίνει η ολική ανατροπή, από το 0-2 στο 3’ σε 3-2 στο 52’.

Κάπου εκεί τελείωσαν όλα στο παιχνίδι και αν ο Εργοτέλης δεν είχε κορυφαίο τον γκολκήπερ Κατσιμήτρο, το σκορ θα έπαιρνε μεγαλύτερες διαστάσεις.

Μπράβο στον Εργοτέλη, για το θαρραλέο παιχνίδι του στο Γεντί Κουλέ.

Παιχνίδι «στα ίσια» και χωρίς σκοπιμότητες και καθυστερήσεις, όπως άλλες ομάδες με τον ίδιο στόχο.

Επαιξε για ένα πολύτιμο αποτέλεσμα στη μάχη που κάνει για τη σωτηρία, αλλά και για τους φιλάθλους του.

Το ίδιο έκανε και με την Παναχαική και την κέρδισε.

Η στάση του Εργοτέλη στο παιχνίδι, δίνει μεγαλύτερη αξία στη νίκη του ΟΦΗ.

Όχι όπως κάποιοι άλλοι που κερδίζουν αντιπάλους, που ανοίγουν τα πόδια.

21 λεπτά ανέλυε στους δημοσιογράφους την ποδοσφαιρική του κοσμοθεωρία ο Τάκης Γκώνιας στην συνέντευξη τύπου. Φανταστείτε να είχε πάρει και «κάτι» από το ματς. Θα ξημερωνόμασταν εκεί!

Ο Γκώνιας πιστεύει πολύ σε αυτό που κάνει και κανένας δεν θα του αλλάξει γνώμη, αυτό είναι βέβαιο.

Συμφωνώ σε αυτό που είπε, ότι η ομάδα του εξελίσσεται και βελτιώνεται.

Πράγματι, ο σημερινός Εργοτέλης, δεν έχει σχέση με τον Εργοτέλη του πρώτου γύρου και αυτό πιστώνεται σαφώς και στο προπονητικό του «στάφ».

Γενικά θεωρώ ότι ο Εργοτέλης, δεν έχει σχέση-και το έχω γράψει καιρό αυτό- με ομάδες όπως η Καρδίτσα και ο Αιγινιακός, τις οποίες ανταγωνίζεται για να σωθεί.

Και αυτό όμως είναι ένα θέμα, που πρέπει να προβληματίσει τον προπονητή του. Η ομάδα αυτλη δεν αξίζει να βρίσκεται κάτω απο την ζώνη του υποβιβασμού και αν χάσει την κατηγορία, θα είναι "έγκλημα".

Αναγνώρισε την μεγάλη ποδοσφαιρική ποιότητα του ΟΦΗ ο Γκώνιας και χαρακτήρισε δίκαιη τη νίκη του αντιπάλου. Σωστό. Εκεί κρίθηκε. Στην ανώτερη ατομική ποιότητα, των παικτών του ΟΦΗ και στα προσωπικά λάθη των παικτών του Εργοτέλη, στην πίεση.

Διαφωνώ με τον Γκώνια για την αναφορά του, στην διαιτησία.

Μακάρι ο Εργοτέλης, να έχει και σε άλλα εκτός έδρας παιχνίδια, διαιτησία, όπως αυτή στο Γεντί Κουλέ.

Η μεγάλη παραφωνία του αγώνα, κατά την άποψη μου, ήταν η διαιτησία του Σωτηριάδη από το Λασίθι.

Εμαθα ότι δεν έχει καταγωγή από το όμορφο Λασίθι, αυτός.

Μεταγραφή είναι. Από αλλού μας έχει έρθει.

Τι ήθελε να αποδείξει το παλικάρι;

Ηταν θέμα ανικανότητας τα σφυρίγματα του, ή κάτι άλλο;

"Υποπτη" γενικώς η συμπεριφορά του, σε ένα παιχνίδι με δυο ομάδες της ίδια πόλης, τις οποίες, κατάφερε να τις αφήσει με παράπονα.

Θα μπορούσε να χαρακτηριστεί και διαφορετικά, η διαιτησία του και αν επρόκειτο για ένα διαιτητή από σύνδεσμο εκτός νησιού, θα είχε πιο σκληρή αντιμετώπιση.

Ο «Μπάμπης» όπως είναι το μικρό του, που είναι και «πυροσβέστης», πήγε να ανάψει «φωτιά», αλλά το… σπίρτο ήταν μάλλον σκάρτο!

«Είσαι γενίτσαρος!» του φώναξε ένας γνωστός στην αθλητική πιάτσα, από το περιβάλλον του ΟΦΗ, γνωστός για το καθαρό του μυαλό και την ψυχραιμία του. Δεν άντεξε όμως, το...τραγούδι του ρέφερυ.

Μια δυσάρεστη έκπληξη, ήταν για όλους, η διαιτησία του. Απογοήτευση, σκέτη...

Ισως το DVD του αγώνα, να πρέπει να σταλεί αρμοδίως, ώστε να αντιληφθούν εκείνοι που τον όρισαν, ότι δεν είναι έτοιμος για τέτοια παιχνίδια.

Δυο κολλητές ανατροπές, ο ΟΦΗ στην πιο κρίσιμη στροφή για την άνοδο. Το 1-0 στο Ελ Πάσο έγινε 1-3. Το 0-2 με τον Εργοτέλη έγινε 4-2. Το λες και καρδιά πρωταθλητή αυτό...

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ

Οι γκολάρες στο ΟΦΗ-Εργοτέλης 4-2 (VIDEO)

Αρχοντας Λεάλ, εκτελεστής Κουτσιανικούλης!

Νεότερα Άρθρα

Terranet Services

stoixim2019

logo rossetti 300dpi