karatzis ofi 500x167

lokal-500-176-2019

kortsidakis 500x176 arxontiko

metropole500x167

KABAKAS-mvpnnnn

assariotakis500x176

benneto ofi 414x140

georgia500X176

skai-korts500x176

dandaliskentriko-banner-500x167

ALMYRA2018

stella

500x167 garden

ASFALEISKRITI500X176

manolios4800x167

sevensc500x167

terranet500x176

dandaliskentriko-banner-500x176

vavoulas black-clean 500x167

pastarela-500-176-2019

watercity500x176

proactive-414-140

autotrack 500X176 2

koumantakis500x176

fimi500x167

fastfitness 500X176 01

winnerkorts

george

george

"Απολαμβάνω το ποδόσφαιρο στον ΟΦΗ" ανέφερε ο Θανάσης Ντίνας, μετά τη νίκη επί του Εργοτέλη. Ο έμπειρος μέσος συνέχισε τις καλές του εμφανίσεις και μετά τα δυο γκολ στο Ελ Πάσο, σκόραρε και κόντρα στον Εργοτέλη (έκανε το 3-2), ενώ απο δική του πάσα, ο Κουτσιανικούλης πέτυχε το πρώτο γκολ του ΟΦΗ (1-2) στο παιχνίδι.

Ο Ντίνας χαρακτήρισε "ψυχρολουσία" τα δυο γκολ που δέχθηκε νωρίς ο ΟΦΗ, αλλά όπως είπε "η ομάδα έβγαλε προσωπικότητα και χαρακτήρα".

Ο Θανάσης Ντίνας δήλωσε στην συνέντευξη τύπου μετά τη λήξη του αγώνα ΟΦΗ-Εργοτέλης 4-2:

«Ένα παιχνίδι πολύ δύσκολο, ειδικά όπως ξεκίνησε στην αρχή. Δεχθήκαμε δυο γρήγορα γκολ νωρίς και αυτό ήταν μια ψυχρολουσία για μας, να δεχόμαστε δυο γκολ, τόσο νωρίς.

Από εκεί και πέρα, αρχίζει η ανηφόρα για μας. Μου  άρεσε ότι η ομάδα έβγαλε προσωπικότητα και χαρακτήρα.

Κατάφερε να γυρίσει το παιχνίδι, είχε και άλλες ευκαιρίες.

Άλλες φορές η τακτική που ακολουθήσαμε μας έβγαινε, όπως είπε και ο κόουτς, το πρέσινγκ, άλλες φορές όχι.

Σημασία έχει ότι σε μεγάλο βαθμό τα καταφέραμε. Είναι τρείς βαθμοί και προχωράμε».

 -Δείχνεις ανανεωμένος…

«Σίγουρα άλλαξε. Όταν είσαι σε μια ομάδα που την πιστεύεις και έχεις το χαμόγελο στα χείλη, σου βγαίνει και μέσα στο γήπεδο.

Εκανα μια άτυχη επιλογή το καλοκαίρι, δεν μου βγήκε, αλλά τη διόρθωσα γρήγορα και απολαμβάνω ξανά το ποδόσφαιρο».

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ

Οι γκολάρες στο ΟΦΗ-Εργοτέλης 4-2 (VIDEO)

Αρχοντας Λεάλ, εκτελεστής Κουτσιανικούλης!

"Η ψυχή και η θέληση των παικτών έφερε την ανατροπή" δήλωσε ο Νίκος Παπαδόπουλος, μετά το τέλος του αγώνα ΟΦΗ-Εργοτέλης 4-2 στο Γεντί Κουλέ. Ο τεχνικός του ΟΦΗ έκανε λόγο για ένα πολύ ωραίο παιχνίδι, ωστόσο όπως είπε "στην  Footballleague και για μια ομάδα που κάνει πρωταθλητισμό, δεν μπορεί να παίζει τέτοιο παιχνίδι".

Ο προπονητής του ΟΦΗ αναφέρθηκε και στην προσεχή αναμέτρηση του ΟΦΗ στην Πάτρα με την Παναχαική, παιχνίδι για το οποίο είπε ότι "είμαστε στην κορυφή, μένουμε εκεί και βλέπουμε το επόμενο παιχνίδι, το οποίο και είναι πάρα πολύ σημαντικό".

O προπονητής του ΟΦΗ Νίκος Παπαδόπουλος, ανέφερε στην  συνέντευξη τύπου μετά τη λήξη του αγώνα ΟΦΗ-Εργοτέλης 4-2:

"Κατά τη γνώμη μου έγινε ένα πάρα πολύ καλό παιχνίδι, που πρέπει να το βλέπει όλος ο κόσμος. Στο δικό μου το μυαλό όμως, στην  Footballleague και για μια ομάδα που κάνει πρωταθλητισμό, δεν μπορεί να παίζει τέτοιο παιχνίδι.

Θα έλεγα, ότι αιφνιδιαστήκαμε πολύ γρήγορα και δεχθήκαμε δυο γκολ, αλλά η ψυχή των παικτών και ο τρόπος που δουλέψαμε όλη την εβδομάδα, για το πώς πρέπει να παίξουμε και να κλέψουμε τις μπάλες, για να βάλουμε τη μπάλα στα δίχτυα, έφερε την ανατροπή.

Θα είδατε ότι σε όλο το παιχνίδι, προσπαθούσαμε να πιέσουμε ψηλά.

Σε άλλες περιπτώσεις τα καταφέραμε, άλλες φορές όχι.

Οσες φορές τα καταφέραμε, ήταν ευκαιρία για την ομάδα μας.

Απλά δεν είχαμε σωστή αντίδραση, όταν έσπαγε το δικό μας πρέσινγκ και θα έλεγα ότι είχαμε ένα θέμα στον άξονα, ότι εν ήμασταν πιεστικοί.

Παρ’ όλα αυτά, η ανατροπή που έγινε στο ημίχρονο, η ισοφάριση, έγινε από την τακτική , την ψυχή και την θέληση των παικτών.

Μπήκαμε στο δεύτερο ημίχρονο και βάλαμε άλλα δυο γκολ και κερδίσαμε το παιχνίδι.

Ηταν πολύ ανοιχτό το παιχνίδι. Δεν πρέπει να δεχόμαστε τόσες φάσεις, θα έλεγα όμως ότι και επιθετικά ήμασταν επιπόλαιοι και θα μπορούσαμε να έχουμε βάλει και άλλα γκολ.

Είμαστε στην κορυφή, μένουμε εκεί και βλέπουμε το επόμενο παιχνίδι, το οποίο και είναι πάρα πολύ σημαντικό.

Η ομάδα έχει κάποια προβλήματα μικροτραυματισμών και ελπίζω να τα ξεπεράσουμε για να είμαστε ετοιμοπόλεμοι για το επόμενο παιχνίδι.

Συγχαρητήρια στους παίκτες μου, συγχαρητήρια στον κόσμο, πάμε για το επόμενο».

-Για δεύτερη συνεχόμενη αγωνιστική ο ΟΦΗ κάνει ανατροπή. Αυτό κάτι σημαίνει…

«Είναι η νοοτροπία που έχει αυτή η ομάδα. Δεν δέχεται να χάσει. Είναι η νοοτροπία των παικτών, η νοοτροπία της ομάδας. Είναι η στόφα της ομάδας. Θέλει να κερδίσει και να πάρει το πρωτάθλημα».

-Ένα σχόλιο για τα όσα συμβαίνουν στην Σούπερ Λίγκ;

«Είναι άσχημο αυτό που συμβαίνει στο Ελληνικό ποδόσφαιρο. Δεν είναι η πρώτη φορά. Δεν μιλάμε για ποδόσφαιρο. Κάθε φορά θα λέμε ευχές. Κανείς δεν κοιτάζει το ποδόσφαιρο.

Εχει να κάνει με την πολιτεία, με τους ανθρώπους που διοικούν. Εφαρμογή των νόμων, για να υπάρχει ένα δίκαιο ποδόσφαιρο».

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ

Οι γκολάρες στο ΟΦΗ-Εργοτέλης 4-2 (VIDEO)

Αρχοντας Λεάλ, εκτελεστής Κουτσιανικούλης!

Του Γιώργου Κορτσιδάκη

Με ένα βλέμμα σχεδόν θυμωμένο, σα να έλεγε «βρε δεν με παρατάτε ήσυχο» ο Δημήτρης Μάνος, μετά τη νίκη του ΟΦΗ στο Ελ Πάσο επί της Καλλιθέας (1-3), δέχθηκε ερωτήσεις από δημοσιογράφους για τα δημοσιεύματα που τον φέρνουν να έχει συμφωνήσει με τον Ολυμπιακό.

Ο φορ του ΟΦΗ δεν απάντησε σε καμία τέτοια ερώτηση και η τοποθέτηση που έκανε, ήταν μόνο για τη νίκη του ΟΦΗ, στο Ελ Πάσο.

«Νίκη σε κάθε παιχνίδι, για το στόχο της ανόδου» είπε ο 24χρονος φορ, δείχνοντας μια σαφή διάθεση να παραμείνει προσηλωμένος στον ΟΦΗ.

Ο Μάνος έχει πιεστεί πολύ τελευταία.

Πριν από δέκα μέρες τα ΜΜΕ της ΑΕΚ τον «υπέγραψαν» κίτρινο. Γκαραντί. Τώρα τα ΜΜΕ του Ολυμπιακού τον έχουν υπογράψει κόκκινο. Πάλι γκαραντί. Μπορεί να είναι και έτσι.

Η αλήθεια θα φανεί σύντομα. Ολα εξαρτώνται απο τον παίκτη, ο οποίος δεσμεύεται με τον ΟΦΗ μέχρι το καλοκαίρι και εκείνος έχει το καρπούζι και το μαχαίρι, για το μέλλον του. Μπορεί και να έχει υπογράψει όπως γράφουν.

Ο ΟΦΗ δημοσιοποίησε πάντως ότι έχει ήδη καταθέσει πρόταση στον παίκτη για να μείνει στην ομάδα, εφ' όσον αυτή ανέβει στην Σούπερ Λίγκ.

Στον ΟΦΗ γνωρίζουν, ότι αν μπούν οι "μεγάλοι" στο παιχνίδι του Μάνου, οι πιθανότητες δεν είναι μαζί τους για να τον κρατήσουν, ωστόσο έχουν κάνει γνωστή την πρόταση τους στον παίκτη, ώστε να γνωρίζει, ότι ο ΟΦΗ είναι έτοιμος να του δώσει μια στέγη με αγάπη και στήριξη, σε επίπεδο Σούπερ Λίγκ, πάντα.

Αν θέλετε τη γνώμη μου, ο ΟΦΗ της Σούπερ Λίγκ, ίσως είναι η καλύτερη εξέλιξη για τον Δημήτρη Μάνο.

Στα 24 του, θα πρέπει να "κυνηγήσει" σίγουρα ένα καλό συμβόλαιο (αυτό πιθανόν να το βρεί σε ένα απο τους μεγάλους του ελληνικού ποδοσφαίρου, αλλά και η πρόταση του ΟΦΗ της Σούπερ Λίγκ δεν είναι και άσχημη απο ότι γνωρίζω), αλλά και μια ομάδα, που θα συνεχίσει να του δείχνει εμπιστοσύνη, για να μην βάλει φρένο στην εμφανή αγωνιστική του βελτίωση, που έχει στον ΟΦΗ τον τελευταίο 1,5 χρόνο.

Αν είναι να πάει ο Μάνος,  σε κάποια μεγάλη ομάδα και να γυαλίζει τον πάγκο ή να δοθεί δανεικός κάπου αλλού, για να …ψηθεί, μέχρι να ...καεί, όπως έχει γίνει με αρκετούς ποδοσφαιριστές, ανάλογου και ίσως μεγαλύτερου ταλέντου απο τον ίδιο (τα παραδείγματα είναι πραγματικά πολλά), τότε η επιλογή του αυτή, μπορεί "στιγμιαία" να είναι θριαμβευτική, αλλά σε βάθος χρόνου, να αποδειχθεί μοιραία.

Η επιλογή ανήκει αποκλειστικά στον ίδιο και θα πρέπει να σκεφτεί πολύ σοβαρά, το επόμενο βήμα του.

Κάτι μου λέει  ότι -γενικά- δεν θα πρέπει να βιαστούμε για την υπόθεση αυτή.

Ούτε να προεξοφλήσουμε, ότι ο παίκτης δεν θα είναι στο Ηράκλειο του χρόνου (ούτε δανεικός;).

Αυτό που είναι σίγουρο, είναι ότι η  ιστορία αυτή, δεν θα πρέπει να αποπροσανατολίσει κανένα στον ΟΦΗ.

(Σοφή κουβέντα: Προέχει να ανέβει η ομάδα και τα υπόλοιπα θα τα βρούμε στην πορεία...).

Αλλωστε ο Μάνος, μέχρι να καλοκαιριάσει εδώ θα είναι. Να συνεχίσει να βοηθάει με τα γκολ του τον ΟΦΗ να ανέβει κατηγορία και ότι είναι να γίνει, θα...γίνει!

Τι να σκεφτόταν άραγε ο Αγγελος Χαντί, που βρέθηκε στις εξέδρες του Ελ Πάσο, να παρακολουθεί ένα ακόμη «τρίμπαλο» της πρώην ομάδας του (ΟΦΗ).

Ο Αγγελος δεν ήταν στην αποστολή του Αρη για το μεγάλο παιχνίδι με την Παναχαική, καθώς λόγω …Εθνικής Ιορδανίας, είχε ταξίδι και πήγε να δεί την πρώην ομάδα του.

Αυτή η Εθνική Ιορδανίας, στην οποία «έστειλαν» τον Αγγελο, τα παιχνίδια με τον ΟΦΗ, είναι ότι καλύτερο του έμεινε από τη φετινή χρονιά. Θα ήταν και ο ΟΦΗ αν έμενε, αλλά αποφάσισε να ...φύγει. Η επιλογή του Αρη, δεν φαίνεται (συνολικά) να του έχει βγεί σε καλό.

Δύναμη ο ΟΦΗ στο Ελ Πάσο. Ο κόσμος στην εξέδρα και η ομάδα μέσα στο γήπεδο. ΟΛΑ δείχνουν... άνοδο. «Η Σούπερ Λίγκ τον περιμένει» όπως διάβασα σε ένα όμορφο τίτλο!

Ωραία στιγμή με το Ντίνα, να καρφώνει τη μπάλα στα δίχτυα με εξαιρετικό φάουλ για το 1-3 του ΟΦΗ στο Ελ Πάσο!

Ωραίος και ο πανηγυρισμός του Θανάση.

Ψύχραιμος, αλλά ...μεγαλοπρεπής!

Εμεινε σχεδόν ακίνητος, ανοιξε τα χέρια του, σε σχήμα σταυρού και με μπόλικη αυτοπεποίθηση, κοίταξε την εξέδρα των οπαδών του ΟΦΗ, οι οποίοι τον αποθέωσαν!

Αυτός είναι ο ΟΦΗ, που θέλουμε…

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ

"Σερίφης" του ΟΦΗ ο Ντίνας στο Ελ Πάσο!

Ξανά στην κορυφή ο ΟΦΗ!

Οι τρείς...μπαλωθιές του ΟΦΗ στο Ελ Πάσο! (VIDEO)

Η γκολάρα του Ντινα απο την κερκίδα του ΟΦΗ (VIDEO)

Νεότερα Άρθρα

Terranet Services

stoixim2019

logo rossetti 300dpi