«Ο ΟΦΗ χρειάζεται χρήματα, αλλά χρειάζεται και αγάπη».
Με τα λόγια αυτά ο πρόεδρος της Διοικούσας Επιτροπής της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925, Γιώργος Αλετράς, αναφέρθηκε στην Γενική Συνέλευση της ΠΑΕ, για το έργο της Διοικούσας Επιτροπής, τους τρείς μήνες, που είχε τις τύχες της ομάδας.
Ο πρόεδρος της Διοικούσας ευχαρίστησε τους συνεργάτες του για το έργο, που έκαναν και τη βοήθεια προς την ομάδα, στην κρίσιμη στιγμή.
«Η ομάδα χρειάζεται χρήματα, αλλά και αγάπη. Και τα δυο έλειπαν, όταν αναλάβαμε εμείς. Δώσαμε αγάπη, αλλά και όσα χρήματα μπορέσαμε να βρούμε, απο τους μετόχους. Τα διαχειριστήκαμε με σύνεση. Ευχαριστώ τα παιδιά της Διοικούσας Επιτροπής. Ρισκάραμε πολύ. Είχαμε στο μυαλό μας μόνο πως θα σωθεί η ομάδα, χωρίς να έχουμε στο μυαλό μας, τους εαυτούς μας και τα σπίτια μας. Πετύχαμε περισσότερα από ότι περιμέναμε. Κάποιοι από εμάς συνεχίζουν στη νέα διοίκηση, για να ολοκληρώσουμε, αυτό που έχουμε ξεκινήσει.Τα πράγματα παραμένουν δύσκολα, αλλά πιστεύω ότι στο τέλος θα πετύχουμε το στόχο μας» ανέφερε ο κ. Αλετράς.
Πηγή: ofi1925.gr
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
Ο ΟΦΗ με ομόφωνη απόφαση των μετόχων, εξέλεξε νέο 9μελές διοικητικό συμβούλιο, με το οποίο και θα πορευθεί μέχρι το τέλος της αγωνιστικής περιόδου, με στόχο την άνοδο στη Σούπερ Λίγκ. Στο νέο Δ.Σ. μετέχουν και επίσημα οι Κώστας Καζανάκης και Γιάννης Πολεμαρχάκης, οι οποίοι έχουν παίξει έτσι και αλλιώς σημαντικό ρόλο τελευταία, αλλά και εκπρόσωπος του επιχειρηματία Αντώνη Παπαδάκη, ο οποίος έχει βοηθήσει οικονομικά το τελευταίο διάστημα.
Το 9μελες συμπληρώνουν απο την Διοικούσα Επιτροπή, η οποία ολοκλήρωσε τη θητεία της, ο πρόεδρος αυτής, Γιώργος Αλετράς και οι κ.κ. Αποστολάκης, Ζερβάκης, Φασομιτάκης, Γουρνιεζάκης.
Στην ανακοίνωση της η ΠΑΕ, επισημαίνει ότι αν και δεν μπήκαν στο νέο Δ.Σ., πολύ κοντά στο έργο της νέας διοίκησης, θα είναι οι μέτοχοι Μιχάλης Μυλωνάκης και Γιάννης Βάβουλας, αλλά και ο Δημήτρης Τζιράκης, υιός του παλαίμαχου ποδοσφαιριστή της ομάδας Μιχ. Τζιράκη.
Η επίσημη ενημέρωση της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 αναφέρει:
Ο ΟΦΗ συνεχίζει δυναμικά την πορεία του για την Σούπερ Λίγκ, με μια ισχυρή διοίκηση, η οποία εκλέχθηκε στη Γενική Συνέλευση, που έγινε την Πέμπτη (22/3) το βράδυ.
Μια διοίκηση η οποία διαθέτει εμπειρία, αλλά και κάποιους νέους παράγοντες της Διοικούσας Επιτροπής, οι οποίοι έδειξαν στα δύσκολα, ότι μπορούν να βοηθήσουν την ομάδα.
Η διοίκηση της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925, πλαισιώνεται και με το νομικό εκπρόσωπο του επιχειρηματία Αντώνη Παπαδάκη, τον δικηγόρο Γιάννη Καραισκάκη.
Το νέο 9μελές διοικητικό συμβούλιο της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 απολαμβάνει την εμπιστοσύνη, των μετόχων της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925, οι οποίοι ομόφωνα, εξέλεξαν τα μέλη του νέου διοικητικού συμβουλίου και δήλωσαν έμπρακτα την στήριξη τους, στη νέα διοίκηση.
Η νέα διοίκηση, έπιασε αμέσως δουλειά, προκειμένου να καλυφθούν οι άμεσες υποχρεώσεις της ομάδας.
Ο πολύπειρος παράγοντας του ΟΦΗ Κώστας Καζανάκης ανέφερε για τα πρόσωπα του νέου διοικητικού συμβουλίου, ότι «η ομάδα προχωράει δυνατά, με στόχο την Σούπερ Λίγκ. Κανείς μας δεν έχει δικαίωμα να αφήσει τώρα την ομάδα. Πρέπει όλοι να την βοηθήσουμε να φτάσει εκεί που πρέπει και θα το κάνουμε. Υπάρχει εμπειρία στο νέο Δ.Σ. και κάποια νέα παιδιά, τα οποία αγαπάνε την ομάδα και τρέχουν καθημερινά πολλές ώρες για αυτήν. Στο Δ.Σ. μπήκε και ο δικηγόρος του επιχειρηματία Αντώνη Παπαδάκη, ο κ. Γιάννης Καραισκάκης. Θέλω να πω ότι βρήκα ανταπόκριση απο τον κ. Παπαδάκη, τον τελευταίο καιρό και πιστεύω ότι έχει πρόθεση να βοηθήσει την ομάδα. Η ομάδα θα φτάσει εκεί που πρέπει και θα φτάσει».
Το νέο 9μελές διοικητικό συμβούλιο της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 απαρτίζουν οι παρακάτω: Κώστας Καζανάκης, Γιάννης Πολεμαρχάκης, Γιώργος Αλετράς, Γιάννης Καραισκάκης, Δημήτρης Αποστολάκης, Κώστας Ζερβάκης, Γιάννης Φασομιτάκης, Μανόλης Γουρνιεζάκης και ο εκπρόσωπος του Ερασιτέχνη ΟΦΗ, Παναγιώτης Σπυριδάκης.
Να σημειωθεί ότι αν και δεν μπήκαν στο νέο Δ.Σ., πολύ κοντά στο έργο της νέας διοίκησης, θα είναι οι μέτοχοι Μιχάλης Μυλωνάκης και Γιάννης Βάβουλας, αλλά και ο Δημήτρης Τζιράκης, υιός του παλαίμαχου ποδοσφαιριστή της ομάδας Μιχ. Τζιράκη.
Να σημειωθεί ότι το νέο Δ.Σ. της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 θα συγκροτηθεί σε σώμα τις επόμενες ημέρες.
Η φωτογραφία είναι απο την Γ.Σ. της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925, που έγινε την Πέμπτη (22/3).
Η Αφρικανική σκόνη επισκέφθηκε την Κρήτη και ο ...ΟΦΗ δεν θα μπορούσε να μείνει ανεπηρέαστος! Η εικόνα στο Βαρδινογιάννειο αθλητικό κέντρο την Πέμπτη (22/3), εντυπωσιακή, αλλά η ατμόσφαιρα αποπνικτική για τους παίκτες!
H φωτογραφία που ανέβασε στην επίσημη σελίδα της η ΠΑΕ ΟΦΗ 1925, τα λέει όλα.
Η επίσημη ενημέρωση της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 αναφέρει:
Η Αφρικανική σκόνη που έχει σκεπάσει την Κρήτη μας , έκανε την επίσκεψη της και στο Αθλητικό κέντρο της ομάδας μας!
Την Πέμπτη (22/3) η εικόνα στο ΒΑΚ ήταν …Αφρικάνικη, αλλά και αποπνικτική, λόγω της σκόνης!
Ο Νίκος Παπαδόπουλος, προνόησε και μετέθεσε την προπόνηση της ομάδας, από το απόγευμα που είχε αρχικά οριστεί, για το πρωί (το απόγευμα, λόγω της σκόνης, δεν υπήρχε καθόλου ορατότητα!)
Και πάλι όμως, οι συνθήκες ήταν πραγματικά πολύ δύσκολες για τους παίκτες, οι οποίοι ακολούθησαν πάντως το προπονητικό πρόγραμμα της τεχνικής ηγεσίας.
Την προπόνηση ακολούθησαν όλοι οι παίκτες, με εξαίρεση τους Βουό και Παπαστεριανό, οι οποίοι έκαναν ατομικό πρόγραμμα και θεραπεία.
Η προετοιμασία του ΟΦΗ για το παιχνίδι με τον Εργοτέλη θα ολοκληρωθεί με προπόνηση που θα γίνει το μεσημέρι της Παρασκευής (12μμ) στο Γεντί Κουλέ.
Μετά τα τέλος της προπόνησης, ο Νίκος Παπαδόπουλος, θα ανακοινώσει την αποστολή για την αναμέτρηση με τον Εργοτέλη.