Χοροεσπερίδα διοργανώνει το προσεχές Σάββατο (24/3) το τμήμα WATERPOLO του ΟΦΗ.
Στην εκδήλωση θα παραβρεθούν όλα τα τμήματα υδατοσφαίρισης του ΟΦΗ (ακαδημίες, πρώτη ομάδα) , αλλά και οι γονείς των αθλητών και έχει το χαρακτήρα της σύσφιξης σχέσεων, που πρέπει να υπάρχει σε όλη την υδατοσφαίριση του ΟΦΗ, η οποία έχει φέτος για πρώτη φορά στην ιστορία της, ομάδα στην Α1 κατηγορία.
Η εκδήλωση θα γίνει στο κέντρο «Αγράμπελη» και η τιμή πρόσκλησης είναι 15 ευρώ.
Ενώ έχει προβλεφθεί το μουσικό συγκρότημα του Νίκου Παντερή «Νότιοι Ανεμοι» να διασκεδάσει τους παρευρισκόμενους.
Το τμήμα WATERPOLO του ΟΦΗ, με ανακοίνωση του, καλεί όλους τους φίλους του ΟΦΗ, να δώσει το «παρών» και να στηρίξει την προσπάθεια της υδατοσφαίρισης του ΟΦΗ.
Πηγή:ofierasitechnis.gr
Ημέρα...τελικού η Κυριακή 25 Μαρτίου για το ποδόσφαιρο του Ηρακλείου, με τη διεξαγωγή του τελικού του Κυπέλλου ΕΠΣΗ.
Την κούπα διεκδικούν ο ΠΟΑ και ο ΠΑΝΟΜ.
Τις δυο ιστορικές ομάδες τις χωρίζει μια κατηγορία (ο ΠΟΑ Γ' Εθνική, ο ΠΑΝΟΜ Α1 ΕΠΣΗ), αλλά όλα δείχνουν ότι ο τελικός θα είναι ανταγωνιστικός και συναρπαστικός.
Η τιμή εισιτηρίου του τελικού ορίστηκε στα 5 ευρώ. Η ΕΠΣΗ έχει αποφασίσει να συγκεντρωθούν τρόφιμα μακράς διάρκειας από τον φίλαθλο κόσμο που θα δώσει το παρών στο γήπεδο του Τυμπακίου και θα δοθούν στο ΚΕ.ΠΕ.Π. Πόμπιας και στο Ε.Ε.Ε.Ε.Κ. Τυμπακίου.Μετά από κλήρωση που έγινε, οι φίλοι του ΠΟΑ θα παρακολουθήσουν τον τελικό από την κεντρική κερκίδα του γηπέδου ενώ οι φίλοι του ΠΑΝΟΜ από την νότια κερκίδα πίσω από το τέρμα.
Ο τελικός θα φιλοξενηθεί στο γήπεδο του Τυμπακίου και θα ξεκινήσει στις 5μμ.
Στο περιθώριο του αγώνα, η ΕΠΣΗ θα τιμήσει πρόσωπα, που έχουν προσφέρει στον αθλητισμό του τόπου.
Συγκεκριμένα θα τιμηθούν οι: Κρητικός Ιωάννης (ΠΑΝΟΜ), Μαστρογιαννάκης Μιχάλης (ΠΟΑ), οικογένεια Καμπουράκη (Δόξα Γαλιάς), Σαββάκης Ζαχαρίας (Μοίρες), Μπουμάκης Μιχάλης (Γόρτυς), Κοτσυφάκης Αντώνης (Ερ. ΟΦΗ) και ο μαντιναδολόγος Μανόλης Μακρυδάκης.
Tην Παρασκευή 23 Μαρτίου και ώρα 20:30 στο εστιατόριο «Πετούσης», η ΕΠΣΗ θα δεξιωθεί τις αποστολές των ομάδων.
Στον Ηρόδοτο, το παιχνίδι του Σαββάτου στην Αλικαρνασό (3μμ) με την ΑΕ Μυλοποτάμου, θα έχει το χαρακτήρα φιέστας, για την ομάδα της Αλικαρνασού, η οποία εξασφάλισε και μαθηματικά το πρωτάθλημα στον 8ο όμιλο της Γ' Εθνικής και θα διεκδικήσει μέσω μπαράζ την άνοδο, καθώς απο τους 8 πρωταθλητές θα ανέβουν κατηγορία οι 4.
Στον Ηρόδοτο με ανακοίνωση τους, απευθύνουν κάλεσμα στον κόσμο της ομάδας, να βρεί στο γήπεδο και να πανηγυρίσει με την ομάδα την ιστορική αυτή επιτυχία του Ηροδότου.
Μάλιστα η διοίκηση του Ηροδότου, έχει τυπώσει και μπλουζάκια για τη φιέστα, που αναφέρουν "πρωταθλητές Γ' Εθνικής 2017-18".
Η ανακοίνωση του Ηροδότου αναφέρει:
«Έφτασε επιτέλους η στιγμή που ανυπομονούσαμε όλη την χρονιά, ο Ηρόδοτος με όπλο τον κόσμο του γιορτάζει την κατάκτηση του πρωταθλήματος του 8ου ομίλου της Γ’ Εθνικής!!
Με τη φωνή και την παρουσία σας! Όλοι μαζί να χειροκροτήσουμε την ομάδα μας για αυτά που κατάφερε και φέτος στο τελευταίο παιχνίδι πριν την έναρξη των play off.
Σας προσκαλούμε όλους στην μεγάλη γιορτή-φιέστα του Ηροδότου και θέλουμε όλος ο κόσμος της Νέας Αλικαρνασσού και του Ηρακλείου να βρίσκεται εκεί και να γιορτάσει μαζί μας!!
Δίπλα στους πρωταγωνιστές που κατάφεραν με πολύ κόπο και προσπάθεια να κάνουν να παραμιλάει όλη η Κρήτη για τα κατορθώματα τους!!
Το Σάββατο στις 15:00 δίνουμε ραντεβού στη Νέα Αλικαρνασσό για την φιέστα μας»!