Ο Τζίλι Βουό, ακολούθησε ένα μέρος του προγράμματος στην τελευταία προπόνηση της Παρασκευής και ο Νίκος Παπαδόπουλος συμπεριέλαβε τον Ιβοριανό επιθετικό στην 20αδα που επέλεξε για το παιχνίδι με τον Εργοτέλη, που θα γίνει το Σάββατο (24/3, 5μμ) στο Γεντί Κουλέ. Ο τεχνικός του ΟΦΗ θα αποφασίσει την τελευταία στιγμή για τον Βουό.
Η επίσημη ενημέρωση της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 αναφέρει:
Mε προπόνηση που έγινε την Παρασκευή (23/3) το μεσημέρι στο Γεντί Κουλέ, ο ΟΦΗ ολοκλήρωσε την προετοιμασία του, για το παιχνίδι του Σαββάτου με τον Εργοτέλη (24/3, 5μμ).
Ο Νίκος Παπαδόπουλος συμπεριέλαβε στην αποστολή 20 ποδοσφαιριστές.
Μεταξύ αυτών και ο Τζίλι Βουό, για τον οποίο η τεχνική ηγεσία θα αποφασίσει την τελευταία στιγμή. Ο Ιβοριανός επιθετικός ακολούθησε μέρος του προγράμματος στην προπόνηση της Παρασκευής.
Οι 20 παίκτες που είναι στην αποστολή του ΟΦΗ είναι οι: Στρέζος, Δερμιτζάκης, Γιαγκιόζης, Κοιλιάρας, Κομεσίδης, Μονιάκης, Ποτουρίδης, Βαφέας, Αργυρόπουλος, Νάστος, Πουρτουλίδης, Παπατόλιος, Μαχαίρας, Κοέλιο, Περογαμβράκης, Μάνος, Λεάλ, Κουτσιανικούλης, Ντίνας, Βουό.
Εκτός αποστολής έμεινε ο τιμωρημένος Μπολάκης, οι τραυματίες Παπαστεριανός και Οικονόμου και οι Παναγιώτου, Φαζός, Πλευράκης, Κοντογιάννης, Τοπούζης, Νοικοκυράκης.
Η οικογένεια Τζιράκη θα είναι κοντά στον ΟΦΗ.
Στην τελευταία Γενική Συνέλευση της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925, ο Δημήτρης Τζιράκης, υιός του παλαίμαχου ποδοσφαιριστή της ομάδας και πετυχημένου επιχειρηματία Μιχάλη Τζιράκη, εκπροσώπησε την οικογένεια του, στην διαδικασία και δήλωσε «παρών» στην προσπάθεια που κάνει ο ΟΦΗ, για να επανέλθει στην Σούπερ Λίγκ.
Η οικογένεια Τζιράκη θα βοηθήσει οικονομικά την προσπάθεια που κάνει αυτήν την εποχή ο ΟΦΗ, ενώ θα επιχειρήσει θα συμπαρασύρει και άλλους επιχειρηματίες από το Ηράκλειο, να σταθούν στο πλευρό της ομάδας, σε αυτήν την κρίσιμη χρονική στιγμή, για το σύλλογο.
Ο Δημήτρης Τζιράκης, εκ μέρους της οικογένειας του, εξέφρασε την πλήρη στήριξη του στο πρόσωπο του Κώστα Καζανάκη, αλλά και στο Δ.Σ. της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925, στο οποίο ευχήθηκε καλή επιτυχία.
Ο Κώστας Καζανάκης ανέφερε ότι «ο Μιχάλης (σ.σ. Τζιράκης) και ο Δημήτρης θα είναι κοντά μας σε ότι χρειαστεί. Η οικογένεια Τζιράκη θα είναι κοντά στον ΟΦΗ και τους ευχαριστώ από καρδιάς, για αυτό».
Στην φωτογραφία ο Κώστας Καζανάκης με τον Δημήτρη Τζιράκη.
Πηγή:ofi1925.gr
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
"Ούτε ένα καρεκλάκι άδειο στο Γεντί Κουλέ!".
Αυτό είναι το σύνθημα που επικρατεί στον ΟΦΗ, για το παιχνίδι του Σαββάτου (23/3, 5μμ) με τον Εργοτέλη.
Με ανακοίνωση της, το Δ.Σ. της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925, απευθύνει κάλεσμα στον κόσμο, ενώ καλεί τους φιλάθλους να προστατέψουν το γήπεδο.
Από το Δ.Σ. της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 εκδόθηκε η ακόλουθη ανακοίνωση:
Φίλαθλοι του ΟΦΗ,
Το Σάββατο (23/3) η ομάδα μας δίνει ένα ακόμη σημαντικό παιχνίδι.
Υποδέχεται τον συμπολίτη Εργοτέλη.
Για μας αυτό το παιχνίδι, είναι όπως όλα τα υπόλοιπα.
Ένα ακόμη σκαλί, ένα ακόμη βήμα για το στόχο, που έχουμε θέσει.
Καλούμε τον κόσμο του ΟΦΗ να γεμίσει το γήπεδο.
Να μην μείνει άδειο ούτε ένα καρεκλάκι, στο Γεντί Κουλέ!
Με τη δύναμη της κερκίδας, να βοηθήσουμε την ομάδα μας και σε αυτό το παιχνίδι.
Και μην ξεχνάμε κάτι ακόμη: Το γήπεδο μας και τα μάτια μας!
Προστατεύουμε την ομάδα μας από κάθε κίνδυνο και τη βοηθάμε να προχωρήσει.
Ολοι Γεντί Κουλέ.
Η ομάδα μας, μας χρειάζεται!
Η Διοίκηση της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925