Μια αγωνιστική πριν το φινάλε στον 8ο όμιλο της Γ' Εθνικής, κρίθηκαν τα πάντα. Ο Ηρόδοτος είχε εξασφαλίσει και μαθηματικά τον τίτλο, απο την προηγούμενη αγωνιστική και αυτή τη φορά, ήταν η σειρά των ομάδων που πάλευαν για τη σωτηρία. Ο ΠΟΑ, χωρίς να αγωνιστεί (είχε ρεπό) χαμογέλασε καθώς η νίκη του ΟΦΙεράπετρας επί της Κηφισιάς (5-0) τον κράτησε και μαθηματικά στην κατηγορία.
Σώθηκε και η ομάδα της Ιεράπετρας, είχε σωθεί απο την προηγούμενη αγωνιστική η Παλαιόχωρα Χανίων, ενώ υποβιβάστηκαν οι δυο ομάδες του Ρεθύμνου, ο Ερμής Ζωνιανών και η ΑΕ Μυλοποτάμου.
Υποβιβάστηκαν ακόμη ο ιστορικός Φωστήρας (αντίπαλος του ΟΦΗ, πριν δυο χρόνια για την άνοδο), αλλά και η Κηφισιά!
Στην κεντρική φωτογραφία η ομαδα της Ιεράπετρας (ΟΦΙ) πανηγυρίζει την παραμονή στην κατηγορία.
Τα αποτελέσματα της 21ης αγωνιστικής στον 8ο όμιλο της Γ' Εθνικής:
Ηρόδοτος-ΑΕΜ 1-0
Αγ. Ιερόθεος-Αιγάλεω 2-0
ΟΦΙ-Κηφισιά 5-0
Ηλυσιακός-Φωστήρας 2-2
Ερμής Ζ.-Παλαιόχωρα 1-0
Ρεπό: ΠΟΑ
Η επόμενη αγωνιστική (22η-τελευταία)
ΑΕΜ-ΟΦΙ
Κηφισιά-Αγ. Ιερόθεος
Αιγάλεω-Παλαιόχωρα
ΠΟΑ-Ηλυσιακός
Φωστήρας-Ερμής Ζωνιανών
Ρεπό: Ηρόδοτος
H βαθμολογία:
1. Ηρόδοτος 44
2. Αιγάλεω 33
3. ΟΦ Ιεράπετρας 27
4. Ηλυσιακός 27
5. Παλαιόχωρα 26
6. Άγιος Ιερόθεος 25
7. ΠΟΑ 24
-----------------------------
8. Κηφισιά 20
9. Φωστήρας 19
10. ΑΕ Μυλοποτάμου 16*
11. Ερμής Ζωνιανών 15*
* AE Μυλοποτάμου και Ερμής Ζωνιανών έχουν -3 βαθμούς...

Του Γιώργου Κορτσιδάκη
Στα 43 του χρόνια, ο Κώστας Κιάσσος, εξακολουθεί να εντυπωσιάζει!
Οι λέξεις-καμιά φορά- μοιάζουν μικρές για τον έμπειρο αμυντικό, ο οποίος όχι μόνο δεν λέει να σταματήσει τη μπάλα, αλλά εξακολουθεί να κάνει εκπληκτικά πράγματα στο γήπεδο!
Ο Κιάσσος, μετά την αποχώρηση του απο τον ΟΦΗ, συνεχίζει το ποδόσφαιρο στην ΑΕ Μυλοποτάμου, μια κρητική ομάδα απο το Ρέθυμνο, η οποία αγωνίζεται στον 8ο όμιλο της Γ' Εθνικής.
Μετά απο μια σύντομη παρουσία του στην Αγγλία, αποφάσισε τον Ιανουάριο, να επιστρέψει την Κρήτη, προκειμένου να βοηθήσει την προσπάθεια του φίλου του, Γιώργου Κόλτζου, ο οποίος είναι προπονητής στην ομάδα του Ρεθύμνου.
Ο Κιάσσος, στο παιχνίδι με την Κηφισιά στο "Ζηρίνειο" έβαλε ένα γκολ για χαι-λάιτ, απο το κέντρο!
Με χτύπημα φάουλ, είδε τον αντίπαλο τερματοφύλακα σε λάθος θέση και με μια εκπληκτική εκτέλεση, πιθανόν και με τη βοήθεια του αέρα, έστειλε τη μπάλα στα δίχτυα, σε ένα γκολ σπάνιας ομορφιάς και...επινόησης, δείγμα της μεγάλης κλάσης, του σπουδαίου αυτού ποδοσφαιριστή!
Το ποδόσφαιρο είναι...μυαλό! (Διαχρονική φράση Κιάσσου).
Aν είχε βάλει αυτό το γκολ με τον ΟΦΗ ο ώστας, θα είχανπέσει τα...τσιμέντα!
Το έβαλε με το Μυλοπόταμο όμως! Ας είναι όταν είσαι ερωτευμένος με τη μπάλα σε ενδιαφέρει η κατηγορία,αλλά μόνο να παίζεις. Να είσαι εκεί. Ζωντανός, δυνατός και όρθιος.
Για την ιστορία, η ομάδα του Μυλοποτάμου (η τωρινή ομάδα του Κιάσσου δηλαδή) γνώρισε την ήττα με 2-1 και είναι σε δύσκολη θέση για να παραμείνει στην κατηγορία, ωστόσο θα έχει να το λέει, ότι φιλοξένησε και αυτή, τον πολύπειρο αυτό κρητικό ποδοσφαιριστή.
Δείτε στο παρακάτω VIDEO το εκπληκτικό γκολ του Κώστα Κιάσσου...
O προπονητής του Εργοτέλη Τάκης Γκώνιας, έδωσε συγχαρητήρια στον ΟΦΗ για τη νίκη και χαρακτήρισε δίκαιη τη νίκη του. Εκανε λόγο για την "μεγάλη ποιότητα του ΟΦΗ", ωστόσο εξέφρασε κάποια παράπονα για την διαιτησία, ενώ επικέντρωσε τις αναφορές του, στην εξέλιξη που δείχνει η ομάδα του και τόνισε ότι θα συνεχίσει να παίζει αυτό το στυλ ποδοσφαίρου. Με τη σειρά του ο αμυντικός του Εργοτέλη Μανόλης Νικολακάκης, ευχήθηκε στον ΟΦΗ άνοδο στην Σούπερ Λίγκ "γιατί είναι μια ομάδα που τη χρειάζεται το Ελληνικό ποδόσφαιρο", ενώ για τον Εργοτέλη ανέφερε ότι η δουλειά που γίνεται είναι επιπέδου Α' Εθνικής!
Ο προπονητής του Εργοτέλη Τάκης Γκώνιας, ανέφερε στην συνέντευξη τύπου μετά την ήττα με 4-2 από τον ΟΦΗ στο Γεντί Κουλέ:
“Θέλω να δώσω συγχαρητήρια στην ομάδα του ΟΦΗ για τη νίκη.
Εύχομαι να πετύχει τους στόχους της.
Για μας, κάναμε ένα από τα καλύτερα ξεκινήματα στο πρωτάθλημα.
Πετύχαμε δυο πανέμορφα γκολ.
Για άλλη μια φορά πετυχαίνουμε γκολ στο πρώτο λεπτό.
Για άλλη μια φορά πετυχαίνουμε γκολ, χωρίς η αντίπαλη ομάδα να πειράξει τη μπάλα.
Πρέπει να είναι το τρίτο γκολ που συμβαίνει από τη σέντρα να σκοράρουμε.
Εχει συμβεί με τρείς διαφορετικές ομάδες.
Αξίζουν πολλά συγχαρητήρια στα παιδιά, για αυτό.
Δυστυχώς για μας, δεν κατορθώσαμε στο 0-2, να κυκλοφορήσουμε τη μπάλα, όπως ξέρουμε και να κερδίσουμε και χρόνο.
Το 1-2 έγινε πολύ γρήγορα.
Κινδυνεύαμε μόνο από μεγάλες μπάλες, όπως συμβαίνει με τις περισσότερες ομάδες της κατηγορίας.
Και από τις αρνητικές μεταβάσεις, που εκεί είχαμε μεγάλο πρόβλημα.
Αλλά και στην ποιότητα των ποδοσφαιριστών του ΟΦΗ, που ειδικά στο δεύτερο γκολ, είναι μεγάλη μπάλα από τον τερματοφύλακα, κοντρόλ, σέντρα, γκολ.
Υπάρχει ποιότητα μεγάλη.
Εμείς σε όλη τη διάρκεια ελέγχαμε το παιχνίδι, ακόμα και με δέκα παίκτες.
Κινδυνεύαμε μόνο σε αντεπιθέσεις.
Είμαι πολύ περήφανος για αυτά τα παιδιά.
Σε οποιαδήποτε έδρα και αν παίζουν, παίζουν το ίδιο πράγμα.
Για μένα είναι συγκλονιστικό το πώς έχουν εξελιχθεί.
Δυστυχώς αυτό δεν έχει μετουσιωθεί σε βαθμούς.
Σε αυτό παίζουν και άλλοι ρόλο.
Και μια ομάδα όπως εμείς που θέλει να παίξει ποδόσφαιρο, αν δεν έχει την προστασία από τον διαιτητή, υπάρχει πρόβλημα.
Υπήρχε πρόβλημα με τον Αρη, υπήρχε πρόβλημα και σήμερα στο πρώτο ημίχρονο, όπου ο αντίπαλος δεν δέχθηκε καμία κίτρινη παρά το σκληρό παιχνίδι του ΟΦΗ.
Όπως δεν είδε ένα χέρι μέσα στην περιοχή, αλλά είδε την κόκκινη στον Βογιατζή.
Τα παιδιά έχουν εξελιχθεί πάρα πολύ και στις 6 αγωνιστικές του δευτέρου γύρου, με 4 ματς εκτός έδρας, η ομάδα έχει μαζέψει περισσότερους βαθμούς από ότι στον πρώτο γύρο.
Θα έπρεπε να έχει περισσότερους».
-Είχατε πεί ότι η Παναχαική είναι η καλύτερη ομάδα της κατηγορίας.
Ο ΟΦΗ είναι στην πρώτη θέση όμως και η Παναχαική τρίτη…
«Το στυλ ποδοσφαίρου της Παναχαικής, είναι πιο κοντά στα δικά μου θέλω. Από εκει και πέρα δεν υπάρχει σωστό και λάθος στο ποδόσφαιρο. Ο καθ’ ένας προσπαθεί να κερδίσει το παιχνίδι, με όποιο τρόπο αυτός νομίζει».
-Η εξέλιξη δεν πρέπει να συμβαδίζει με το αποτέλεσμα; Ο Εργοτέλης δείχνει να έχει ένα πρόβλημα στη διαχείριση του αποτελέσματος…
«Αυτό είναι δική σας θεωρία. Ο καθ’ ένας έχει τη δική του οπτική γωνία. Λέτε τη γνώμη σας, αλλά δεν μπορώ να συμφωνήσω. Για μένα η ομάδα έχει εξελιχθεί. Χαίρομαι που έχετε μεγάλες βλέψεις για τον Εργοτέλη. Εμείς συνεχίζουμε αυτό που παίζουμε, τόσο καιρό, αυτό θα συνεχίσουμε να κάνουμε, μέχρι το τέλος».
-Θεωρείτε δίκαιη τη νίκη του ΟΦΗ;
«Πάντα όποιος κερδίζει είναι δίκαιο».
Ο ποδοσφαιριστής του Εργοτέλη, Μανόλης Νικολακάκης ανέφερε στην συνέντευξη τύπου:
«Δίνω συγχαρητήρια στην ομάδα του ΟΦΗ. Πέτυχε μια ακόμη νίκη και εύχομαι μέσα από την καρδιά μου να εκπληρώσει τους στόχους της, γιατί είναι μια ομάδα που της χρειάζεται το Ελληνικό ποδόσφαιρο. Ειδικά το σημερινό Ελληνικό ποδόσφαιρο.
Στο αγωνιστικό κομμάτι, θα συμφωνήσω με τον προπονητή. Κάναμε ένα ονειρεμένο ξεκίνημα. Τα γκολ που βάλαμε ήταν βάση σχεδίου. Μετά δεχθήκαμε γκολ από φάσεις, που μας τις τόνιζε το τεχνικό επιτελείο, όλη την εβδομάδα. Και εγώ έκανα λάθος στο δεύτερο γκολ. Δεν μπορέσαμε να το διαχειριστούμε. Φάγαμε 4 γκολ ένώ είχαμε τον έλεγχο του παιχνιδιού.
Εκανε φάσεις ο ΟΦΗ, αλλά κάναμε και εμείς, ενώ είχαμε και την κατοχή της μπάλας.
Προχωράμε. Για μας δεν αλλάζει κάτι. Δουλεύουμε σε καλούς ρυθμούς. Είναι στο χέρι μας, να εξελισσόμαστε. Είμαστε τυχεροί γιατί δουλεύουμε πολύ καλά. Δουλεύουμε σε επίπεδο Α’ Εθνικής. Πρέπει να το καταλάβουμε».
-Ένα σχόλιο για τη μάχη της ανόδου…
«Δεν είμαι ο υπεύθυνος. Εγώ κοιτάω την ομάδα μου. Εύχομαι να ανέβουν ομάδες, που έχουν να δώσουν στο Ελληνικό ποδόσφαιρο, όπως είναι ο ΟΦΗ. Εύχομαι να ανέβει ο καλύτερος. Μακάρι να είναι ο ΟΦΗ που είναι ομάδα της πόλης μας, του Ηρακλείου και της Κρήτης».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ