Με δυο γκολ του Θανάση Ντίνα, με απευθείας χτυπήματα φάουλ και ένα ακόμη απο το Δημήτρη Μάνο, ο οποίος έφτασε τα 16, ο ΟΦΗ πέτυχε την ένατη σερί νίκη του, αυτή τη φορά επί της Καλλιθέας στο Ελ Πάσο με 1-3 και συνεχίζει την πορεία του για την άνοδο στην Σούπερ Λίγκ.
Δείτε στο παρακάτω VIDEO της κρατικής τηλεόρασης τα καλύτερα στιγμιότυπα της σπουδαίας νίκης του ΟΦΗ...
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
"Σερίφης" του ΟΦΗ ο Ντίνας στο Ελ Πάσο!
"Με σύνθημα γεμίστε το γήπεδο και βοηθήστε την ομάδα. Είναι πρώτη και το αξίζει" η Διοικούσα Επιτροπή της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925, ανακοίνωσε τις τιμές των εισιτηρίων για το παιχνίδι του Σαββάτου (24/3, 5μμ) με τον Εργοτέλη στο Γεντί Κουλέ.
Σε αυτό το παιχνίδι δεν θα ισχύσει το εισιτήριο των 5 ευρώ και η ελεύθερη είσοδος σε γυναίκες.
Οι τιμές των εισιτηρίων είναι 10 και 15 ευρώ.
"Η ομάδα μας σε αυτήν την κρίσιμη χρονική στιγμή, ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ την ΗΘΙΚΗ, αλλά και την ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΣΥΜΠΑΡΑΣΤΑΣΗ όλων, για να μπορέσει να τα καταφέρει" αναφέρει στην ανακοίνωση της, η Διοικούσα Επιτροπή.
Η ανακοίνωση της Διοικούσας Επιτροπής της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 αναφέρει:
Φίλαθλοι του ΟΦΗ,
Το Σάββατο (24/3, 5μμ) η ομάδα μας, δίνει ένα ακόμη σημαντικό παιχνίδι για το στόχο.
Υποδέχεται τον συμπολίτη Εργοτέλη, στο γήπεδο μας.
Το Γεντί Κουλέ, θα πρέπει να είναι ΓΕΜΑΤΟ, τόσο σε αυτό το παιχνίδι, όσο και σε όλα που ακολουθούν στο σπίτι μας, μέχρι το φινάλε του πρωταθλήματος.
Η ομάδα μας είναι ΠΡΩΤΗ και το ΑΞΙΖΕΙ.
Με απόφαση της Διοικούσας Επιτροπής της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925, οι τιμές των εισιτηρίων, για αυτό το παιχνίδι, θα είναι στα οικονομικά επίπεδα που ήταν στο ξεκίνημα της χρονιάς.
Και αυτό γιατί, η ομάδα μας σε αυτήν την κρίσιμη χρονική στιγμή, ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ την ΗΘΙΚΗ, αλλά και την ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΣΥΜΠΑΡΑΣΤΑΣΗ όλων, για να μπορέσει να τα καταφέρει.
Τα εισιτήρια για τις θύρες 1,4,5 τιμώνται 10 ευρώ, για τις θύρες 6,7,8,9 15 ευρώ.
Στο παιχνίδι αυτό ελεύθερη θα είναι η είσοδος μόνο σε παιδιά, εφ’ όσον συνοδεύονται.
ΓΕΜΙΣΤΕ το γήπεδο και βοηθήστε την ομάδα μας!
Η Διοικούσα Επιτροπή της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925
Μετά τον Μαχαίρα και οι Κοιλιάρας, Κουτσιανικούλης επέστρεψαν στο κανονικό πρόγραμμα για το παιχνίδι του Σαββάτου με τον Εργοτέλη στο Γεντί Κουλέ. Ερωτηματικό ο Βουό, εκτός ο Παπαστεριανός.
Η επίσημη εμηνέρωση της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 αναφέρει:
Μετά το Δημήτρη Μαχαίρα, άλλοι δυο ποδοσφαιριστές του ΟΦΗ, επέστρεψαν στο κανονικό πρόγραμμα την Τρίτη (20/3) ανεβάζοντας στροφές για το παιχνίδι με τον Εργοτέλη, που θα γίνει το Σάββατο (24/3,5μμ) στο Γεντί Κουλέ.
Ο Γιάννης Κοιλιάρας και ο Βασίλης Κουτσιανικούλης, οι οποίοι δεν συμμετείχαν λόγω ενοχλήσεων στην προπόνηση της Δευτέρας, προπονήθηκαν κανονικά και τέθηκαν και οι δυο στη διάθεση της τεχνικής ηγεσίας, για το προσεχές παιχνίδι.
Ατομικό πρόγραμμα και θεραπεία συνέχισε ο Τζίλι Βουό, όπως και ο Μανόλης Παπαστεριανός.
Η προετοιμασία για το παιχνίδι με τον Εργοτέλη, θα συνεχιστεί με προπόνηση που θα γίνει την Τετάρτη (21/3, 4μμ) στο Βαρδινογιάννειο αθλητικό κέντρο.