Το διπλό στην Πάτρα επί της Παναχαικής (0-3), ήταν το αποτέλεσμα που διασφάλισε την άνοδο, σειρά έχει τώρα η νίκη με τον Αρη, που θα δώσει και τον τίτλο!
Ο ΟΦΗ με...φόρα απο τη μεγάλη νίκη της Πάτρας και το 11Χ11 στο πρωτάθλημα, υποδέχεται τον Αρη στο "φλεγόμενο" Γεντί Κουλέ, με στόχο μια ακόμη μεγάλη νίκη που θα τον βάλει για τα καλά σε θέση οδηγού στην πρώτη θέση.
Χωρίς τους τραυματίες Κοιλιάρα, Παπαστεριανό στην αποστολή, αλλά με τον Ποτουρίδη στους 19 που επέλεξε ο Νίκος Παπαδόπουλος στο παιχνίδι, ο ΟΦΗ.
Η επίσημη ενημέρωση της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 αναφέρει:
Με προπόνηση που έγινε την Μεγάλη Τρίτη (3/4) το απόγευμα στο Γεντί Κουλέ, ο ΟΦΗ ολοκλήρωσε την προετοιμασία του για το παιχνίδι με τον Αρη (Μεγάλη Τετάρτη 4/4/, 3μμ).
Ο Γιάννης Κοιλιάρας δεν κατάφερε να ξεπεράσει τις ενοχλήσεις στους προσαγωγούς και έμεινε εκτός αποστολής.
Ετσι προστέθηκε στις απουσίες των Παπαστεριανού και Μονιάκη, οι οποίοι λόγω τραυματισμού δεν θα ενισχύσουν την ομάδα μας, στο παιχνίδι.
Ο Ποτουρίδης γυμνάστηκε κανονικά, ωστόσο ο Νίκος Παπαδόπουλος, θα αποφασίσει λίγο πριν την έναρξη του αγώνα, αν θα τον χρησιμοποιήσει.
Ολοι οι υπόλοιποι παίκτες, είναι στη διάθεση της τεχνικής ηγεσίας.
Στην αποστολή του ΟΦΗ για το παιχνίδι με τον Αρη, μετέχουν 19 παίκτες.
Πρόκειται για τους: Στρέζο, Δερμιτζάκη, Φαζό, Κομεσίδη, Μπολάκη, Ποτουρίδη, Βαφέα, Αργυρόπουλο, Νάστο, Πουρτουλίδη, Παπατόλιο, Μαχαίρα, Κοέλιο, Περογαμβράκη, Μάνο, Λεάλ, Κουτσιανικούλη, Ντίνα, Βουό.
Εκτός αποστολής έμειναν οι: Παναγιώτου, Γιαγκιόζης, Κοιλιάρας, Μονιάκης, Παπαστεριανός, Οικονόμου, Πλευράκης, Κοντογιάννης, Τοπούζης, Νοικοκυράκης.
Η αποστολή του ΟΦΗ μετά το μεγάλο διπλό στην Πάτρα, επί της Παναχαικής (0-3), που φέρνει τον ΟΦΗ πολύ κοντά στην επιστροφή στην Σούπερ Λίγκ, επέστρεψε… μεσάνυχτα στο Ηράκλειο, από την Αθήνα, ωστόσο αυτό δεν εμπόδισε 50 περίπου φίλους της ομάδας, να βρεθούν στο αεροδρόμιο και να αποθεώσουν προπονητή και παίκτες.
Κεντρικό πρόσωπο ο προπονητής, Νίκος Παπαδόπουλος, από τον οποίο οι φίλαθλοι του ΟΦΗ ζήτησαν να μείνει για πολλά χρόνια στην ομάδα, ενώ από τους παίκτες οι φίλαθλοι ζήτησαν νίκη και στο παιχνίδι της Τετάρτης επί του Αρη στο Γεντί Κουλέ και κατάκτηση του πρωταθλήματος.
Πάντως στις δηλώσεις του, ο Νίκος Παπαδόπουλος, κράτησε χαμηλούς τόνους και ανέφερε ότι ο ίδιος και οι παίκτες του δεν πρόκειται να πανηγυρίζουν αν ο στόχος της ανόδου δεν επιτευχθεί και μαθηματικά και κάλεσε τους φιλάθλους του ΟΦΗ να γεμίζουν το Γεντί Κουλέ, στο παιχνίδι με τον Αρη.
Δείτε παρακάτω στο video που ανέβασε η ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 στην επίσημη σελίδα της στο Facebook την θερμή υποδοχή στο αεροδρόμιο Ηρακλείου στους παίκτες του ΟΦΗ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
Με σύνθημα τη φράση "έφτασε η ώρα της επιστρΟΦΗς" η διοίκηση της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925, με ανακοίνωση της απευθύνει κάλεσμα στον κόσμο της ομάδας, να γεμίσει το γήπεδο στο παιχνίδι με τον Αρη, αλλά και να προστατέψει την ομάδα, απο ενέργειες που μπορεί να βλάψουν το σύλλογο.
Η ανακοίνωση της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 αναφέρει:
Φίλαθλοι του ΟΦΗ,
Την Μεγάλη Τετάρτη (4/4, 3μμ) το γήπεδο μας, θα έχει ξανά άρωμα Σούπερ Λίγκ!
ΟΦΗ-Αρης, σε ένα μεγάλο παιχνίδι, μεταξύ δυο ιστορικών ομάδων, οι οποίες συγκυριακά και μόνο, βρίσκονται στην Football league και όλοι γνωρίζουν, πόσο ανάγκη τις έχει, το Ελληνικό ποδόσφαιρο.
Καλούμε για μια ακόμη φορά τον κόσμο του ΟΦΗ, να δημιουργήσει την ατμόσφαιρα που μας έχει συνηθίσει, στη φετινή χρονιά.
Μια ατμόσφαιρα ΙΔΑΝΙΚΗ και ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΙΚΗ όπως ΜΟΝΟ το Γεντί Κουλέ, μπορεί να προσφέρει.
Θέλουμε ένα γήπεδο γεμάτο, με δυνατή φωνή, για να αποθεώσουμε ξανά αυτά τα ΠΑΛΙΚΑΡΙΑ, τον προπονητή και τους παίκτες μας, για αυτό που έχουν καταφέρει.
Θέλουμε ένα γήπεδο, με παλμό και δυνατή κερκίδα.
Προσοχή όμως: Nα προστατέψουμε ΠΡΩΤΑ ΟΛΟΙ ΕΜΕΙΣ αυτό που έχουν καταφέρει αυτά τα παιδιά.
Να προστατέψουμε το ΣΠΙΤΙ μας και την ΟΜΑΔΑ μας.
Να είμαστε έτοιμοι, ανα πάσα στιγμή, να αποτρέψουμε οποιαδήποτε ενέργεια, μπορεί να βλάψει τον ΟΦΗ μας.
Και να πανηγυρίσουμε ΜΙΑ ΑΚΟΜΗ μεγάλη νίκη, που θα μας φέρει ΠΙΟ ΚΟΝΤΑ στο στόχο μας.
Εφτασε η ώρα της επιστρΟΦΗς !