O ΟΦΗ πήρε και το ντέρμπι με τον Αρη με 2-0 και συνεχίζει μόνος πρώτος στην κορυφή της Football league, ανεβάζοντας την διαφορά στο +3 απο τον δεύτερο Αρη και στο +16 απο την τρίτη Παναχαική.
Πολύτιμη ισοπαλία στην μάχη που κάνει για την σωτηρία πήρε ο Εργοτέλης στην Καλαμαριά (1-1).
Αναλυτικά αποτελέσματα της Μ. Τετάρτης στην 25η αγωνιστική της Football league:
Μ. Τετάρτη, 4/4
ΟΦΗ-Άρης 2-0
(45' Μάνος, 48' Βουό)
Απόλλων Πόντου-Εργοτέλης 1-1
(17' Χασομέρης - 82' Κάιπερς)
Πανσερραϊκός-Σπάρτη 3-1
(5' Πόζογλου, 7' Πεν ΕνΓκόνγκ, 90+4' πεν. Κάκο - 34' αυτ. Σιάκας)
Τρίκαλα-Καραϊσκάκης 0-0
Απόλλων Λάρισας-Καλλιθέα 4-3
(39', 88' Μαυρίας, 57' Καρακατσάνης, 64' Κάνουλας - 18',45' Μάκο, 40' Ζυγκερίδης)
Μ. Πέμπτη, 5/4
Κισσαμικός-Δόξα Δράμας (15:00)
Παναιγιάλειος-Παναχαϊκή (17:00)
Αναγγένηση Καρδίτσα-Βέροια 3-0 α.α.
Αιγινιακός-Αχαρναϊκός 3-0 α.α.
Η ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ:
1. ΟΦΗ 63
2. Άρης 60
………………………………………..
3. Παναχαϊκή 47
4. Δόξα Δράμας 43
5. Απόλλων Λάρισας 43
6. Απόλλων Πόντου 42
7. ΑΟΧ Κισσαμικός 40
8.ΑΕ Καραϊσκάκης 40
9. Τρίκαλα 39
10. Σπάρτη 32
11. Αναγέννηση Καρδίτσας 31
12. Πανσερραϊκός 28
………………………………………..
13. Εργοτέλης 27
14. Αιγινιακός 26
15. Παναιγιάλειος 21
16. Καλλιθέα 16
17. Βέροια -
18. Αχαρναϊκός -
* Βέροια και Αχαρναϊκός έχουν αποσυρθεί από το πρωτάθλημα
Επόμενη (26η) αγωνιστική
Σάββατο (14/04)
Πανσερραϊκός-Κισσαμικός (17:00)
Κυριακή (15/04)
Σπάρτη-Αναγέννηση Καρδίτσας (16:00)
Άρης-Παναιγιάλειος (16:00)
Παναχαϊκή-Απόλλων Λάρισας (16:00)
Εργοτέλης-Απόλλων Λάρισας (16:00)
Καραϊσκάκης-Καλλιθέα (16:00)
Δόξα Δράμας-ΟΦΗ (17:00)
Βέροια-Αιγινιακός 0-3 α.α.
Αχαρναϊκός-Τρίκαλα 0-3 α.α.
Πανηγυρικό ήταν το κλίμα στα αποδυτήρια του ΟΦΗ μετά τη νίκη επί του Αρη με 2-0 στο Γεντί Κουλέ.
Παίκτες, τεχνικό επιτελείο και διοίκηση πανηγύρισαν έντονα την μεγάλη νίκη που φέρνει τον ΟΦΗ μόνο πρώτο στην βαθμολογία και πολύ κοντά πλέον στην επιστροφή στην Σούπερ Λίγκ.
Πάνω στα πανηγύρια ο επιχειρηματίας Αντώνης Παπαδάκης, που έχει βοηθήσει σημαντικά οικονομικά τον ΟΦΗ , το τελευταίο διάστημα, συνοδευόμενος από τον Κώστα Καζανάκη, τον πρόεδρο της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 Γιώργο Αλετρά και τη διοίκηση της ΠΑΕ, έδωσε στους παίκτες του ΟΦΗ πριμ 10 χιλιάδων ευρώ για τη νίκη!
Μάλιστα παρέδωσε μετρητά τα χρήματα, στον αρχηγό της ομάδας, Ανέστη Νάστο, μέσα σε πανηγυρισμούς από τους παίκτες του ΟΦΗ.
Φανερά συγκινημένος ο Αντώνης Παπαδάκης, απευθυνόμενος στους παίκτες τους είπε «σας αξίζουν συγχαρητήρια για όλα αυτά που έχετε πετύχει. Εσείς κάνατε την σπίθα σε φωτιά. Σας ευχαριστώ μέσα από την καρδιά μου. Να ξέρετε ότι οι δύσκολες μέρες σας, τελείωσαν. Το μέλλον θα είναι πολύ καλύτερο. Σας το υπόσχομαι αυτό».
Ο Αντώνης Παπαδάκης ο οποίος μέσω το νομικού του, Γιάννη Καραισκάκη μετέχει στο Δ.Σ. της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 και όπως λέει ο ίδιος έχει γεννηθεί στα Καμίνια και είναι ΟΦΗ από μικρό παιδί.
Με τη σειρά του, ο Κώστας Καζανάκης και αυτός συγκινημένος ανέφερε στους παίκτες ότι «τιμάτε τη φανέλα του ΟΦΗ και αυτή θα σας τιμήσει. Σας ευχαριστώ όλους».
Να σημειωθεί ότι εκτός από το έξτρα πριμ από τον Αντώνη Παπαδάκη, οι παίκτες του ΟΦΗ θα μοιραστούν από τη διοίκηση, ένα σημαντικό μέρος από τις εισπράξεις του αγώνα και άλλα χρήματα που έχουν μαζευτεί τις τελευταίες μέρες, για να κάνουν Πάσχα με τις οικογένειες τους.
Η φωτογραφία που δημοσιεύει η επίσημη σελίδα της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 είναι απο την ανακοίνωση του πριμ στους παίκτες του ΟΦΗ, απο τον Αντώνη Παπαδάκη (δεξιά).
Πηγή:ofi1925.gr
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
Μεγάλη νίκη για τον ΟΦΗ, σπουδαία ατμόσφαιρα στο Γεντί Κουλέ (VIDEO)
"Υπέροχη ομάδα! Υπέροχος κόσμος! Αυτός ειναι ο ΟΦΗ που θέλουμε! Ενα μεγάλο ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ στα ΠΑΛΙΚΑΡΙΑ μας μέσα στο γήπεδο αλλα και στην εξέδρα!!! Μπράβο ΟΦΗ!!!" .
Με τα λόγια αυτά και ένα VIDEO απο τους πανηγυρισμούς των παικτών και των φιλάθλων του ΟΦΗ, μετά τη λήξη του αγώνα με τον Αρη στο Γεντί Κουλέ (2-0), η ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 μέσα απο την επίσημη σελίδα της στο Facebook ευχαρίστησε τα παλικάρια...μέσα στο γήπεδο, για την σπουδαία εμφάνιση και μια ακόμη νίκη αλλά και τα ...παλικάρια της εξέδρας, για την εκπληκτική ατμόσφαιρα που δημιούργησαν στο γήπεδο, με πάνω απο 8 χιλιάδες στις εξέδρες, να έχουν ιδανική συμπεριφορά!
Δείτε παρακάτω το VIDEO που ανέβασε η ΠΑΕ απο το Γεντί Κουλέ, μετά τη νίκη επί του Αρη με 2-0.
Πηγή φωτογραφίας: Πέτρος Ανδρουλάκης
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
Μεγάλη νίκη για τον ΟΦΗ, σπουδαία ατμόσφαιρα στο Γεντί Κουλέ (VIDEO)