karatzis ofi 500x167

lokal-500-176-2019

kortsidakis 500x176 arxontiko

metropole500x167

KABAKAS-mvpnnnn

assariotakis500x176

benneto ofi 414x140

georgia500X176

skai-korts500x176

dandaliskentriko-banner-500x167

ALMYRA2018

stella

500x167 garden

ASFALEISKRITI500X176

manolios4800x167

sevensc500x167

terranet500x176

dandaliskentriko-banner-500x176

vavoulas black-clean 500x167

pastarela-500-176-2019

watercity500x176

proactive-414-140

autotrack 500X176 2

koumantakis500x176

fimi500x167

fastfitness 500X176 01

winnerkorts

george

george

Στο εκτός έδρας παιχνίδι με τον Απόλλωνα Καλαμαριάς, που θα γίνει τη Μεγάλη Τετάρτη (3.30μμ), στρέφουν την προσοχή τους στον Εργοτέλη. Βογιατζής και Μπούζας εξέτισαν την ποινή της τιμωρίας τους και επιστρέφουν. Μετά τη νίκη επί του Παναιγιάλειου (5-1), στον Εργοτέλη θέλουν συνέχεια στα θετικά αποτελέσματα, για να διασφαλίσουν το στόχο της σωτηρίας.

Η επίσημη ενημέρωση της ΠΑΕ Εργοτέλης αναφέρει:

Στην εκτός έδρας αναμέτρηση της Μεγάλης Τετάρτης απέναντι στον Απόλλωνα Πόντου έχουν επικεντρώσει πλέον το ενδιαφέρον τους οι κιτρινόμαυροι.

Το γεγονός ότι μεσοβδόμαδα υπάρχει αγωνιστική δράση δεν αφήνει το περιθώριο για ξεκούραση στον Εργοτέλη. Οι παίκτες μας βρέθηκαν σήμερα στο γήπεδο και ιδιαίτερα ευδιάθετοι μετά την σπουδαία και μεγάλη νίκη επί του Παναιγιάλειου δούλεψαν πάνω στον επόμενο αντίπαλο. Ο Τάκης Γκώνιας σχεδιάζει την ομάδα του έχοντας σχεδόν όλα του τα «όπλα». Συγκεκριμένα Βογιατζής και Μπούζας εξέτισαν την ποινή της τιμωρίας τους και επιστρέφουν στην δράση δίνοντας μια ακόμα λύση στον προπονητή τους. Αντίθετα δεν υπολογίζονται ο χειρουργημένος Ροβίθης και ο ανέτοιμος Λαμπάκης.

Νέα προπόνηση έχει προγραμματιστεί για αύριο Μεγάλη Τρίτη το μεσημέρι ενώ το απόγευμα η ομάδα μας θ’ αναχωρήσει για την Θεσσαλονίκη.

Του Γιώργου Κορτσιδάκη

Θα μπορούσε να είναι αληθινό, αλλά (δυστυχώς) δεν ήταν!

Η ...συγγνώμη του Γκώνια, στον ΟΦΗ, μετά τη μεγάλη νίκη στην Πάτρα (0-3), ήταν το...Πρωταπριλιάτικο μας, για φέτος!

Αν κρίνω, απο την απήχηση που είχε το άρθρο σε αναγνωσιμότητα, αλλά και απο κάποια σχόλια, έχω την αίσθηση ότι ήταν μάλλον πετυχημένο.

Mάλιστα κάποιοι συνάδελφοι ήταν έτοιμοι να το δημοσιεύσουν, αλλά...υποψιάστηκαν απο κάποια σχόλια αναγνωστών και επικοινώνησαν μαζί μου (ευτυχώς!).

Κάποιοι άλλοι φίλοι του ΟΦΗ, που το πίστεψαν, άρχισαν να συγχαίρουν το Γκώνια για τη στάση του να ζητήσει συγγνώμη, έστω και ...καθυστερημένα.

Θεώρησαν ορισμένοι ότι ο προπονητής του Εργοτέλη, θα μπορούσε να έχει αναθεωρήσει την άποψη του, ότι οι Αχαιοί, που έφαγαν τρία γκολ απο τον ΟΦΗ στην έδρα τους, είναι η καλύτερη ομάδα του πρωταθλήματος, σύμφωνα, πάντα με την δημόσια εκτίμηση, του προπονητή του Εργοτέλη.

Ο Γκώνιας δεν έκανε κανένα τηλέφωνο στους ανθρώπους του ΟΦΗ, για να ...ζητήσει συγγνώμη.

Ηταν μια εφεύρεση της...φαντασίας μας.

Το αν θα μπορούσε ή αν έπρεπε να το κάνει, είναι ένα άλλο θέμα.

Αυτή η ...αναταραχή που δημιουργήθηκε πάντως, ήταν "ταμάμ" για το αληθοφανές, αλλά όχι αληθινό, Πρωταπριλιάτικο μας.

Και του χρόνου, με υγεία παιδιά!

Διαβάστε παρακάτω για την ...Πρωταπριλιάτικη συγγνώμη του Γκώνια:

Ενα τηλεφώνημα μετά τη λήξη του αγώνα του ΟΦΗ στην Πάτρα με την Παναχαική, ξάφνιασε τους ανθρώπους του ΟΦΗ!

Ακόμα και ο Τάκης Γκώνιας υποκλίθηκε στο μεγαλείο του ΟΦΗ.

Ο προπονητής του Εργοτέλη, είχε δηλώσει πριν από μερικές εβδομάδες, ότι η καλύτερη ομάδα της Football league είναι η Παναχαική, αλλά μετά το τρίμπαλο του ΟΦΗ στην Πάτρα (0-3), είχε το σθένος να αναθεωρήσει την άποψη του.

Μάλιστα σύμφωνα με πληροφορίες, ο Γκώνιας, μετά το θρίαμβο του ΟΦΗ στην Πάτρα (0-3), επικοινώνησε με στελέχη της ομάδας του ΟΦΗ και το τεχνικό επιτελείο, τους έδωσε συγχαρητήρια και φέρεται να ζήτησε συγγνώμη για την άποψη που είχε εκφράσει και την οποία δεν είχαν δεί με καλό μάτι, οι φίλοι του ΟΦΗ.

«Εκανα λάθος» φέρεται να είπε ο Γκώνιας. «Ο ΟΦΗ δεν παίζεται» ανέφερε.

Μάλιστα ανέφερε ότι ο τρόπος παιχνιδιού του ΟΦΗ, έχει …κάτι από την Μάντσεστερ Σίτι του Γκουαρντιόλα, την οποία ο Γκώνιας έχει μελετήσει πολύ φέτος και κάποια στοιχεία της Αγγλκής ομάδας, προσπαθεί να τα περάσει στον Εργοτέλη.

«Ο ΟΦΗ της Πάτρας, είχε κάποια τέτοια στοιχεία στο παιχνίδι του, με την επιβλητική εμφάνιση που έκανε» φέρεται –πάντα- να είπε ο Γκώνιας.

Λάθη κάνουν όλοι και είναι προς τιμήν του προπονητή του Εργοτέλη, ο οποίος παραδέχθηκε τη λάθος εκτίμηση που έκανε, με αφορμή την μεγαλειώδη εμφάνιση του ΟΦΗ στην Πάτρα και την μεγάλη του νίκη, αλλά και την αδιαμφισβήτητη ανωτερότητα του ως ομάδα, την οποία αναγνώρισε όλη η ποδοσφαιρική Ελλάδα.

Ισως κάτι να μην είχε… παρατηρήσει κάτι  καλά, ο Γκώνιας, στο παιχνίδι του ΟΦΗ και έκανε την τοποθέτηση που είχε κάνει, υπέρ της Παναχαικής. 

Λάθη γίνονται!

Πάντως ο Γκώνιας, φέρεται να ανέφερε στους ανθρώπουwς του ΟΦΗ, ότι ο Εργοτέλης ήταν η ομάδα που «διάβασε» καλύτερα απο όλες τις ομάδες το παιχνίδι του ΟΦΗ, καθώς κατάφερε να σκοράρει 4 φορές απέναντι στον ΟΦΗ, άσχετα αν έφαγε 8 γκολ στα δυο φετινά παιχνίδια που έληξαν με το ίδιο σκόρ (2-4 και 4-2).

Τέλος καλό πάντως, όλα καλά και το θέμα ΟΦΗ-Γκώνια, φαίνεται να είναι λήξαν.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ

RESPECT για ΑΥΤΟΝ τον ΟΦΗ!

Ο ΜΕΓΑΣ ΛΑΟΣ του ΟΦΗ στην Πάτρα! (ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ+VIDEO)

"Eίναι όλοι τους μάγκες!"

Δείτε τις γκολάρες της Πάτρας! (VIDEO)

Το νέο Δ.Σ. της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 συγκροτήθηκε σε σώμα, με τον Γιώργο Αλετρά να παίρνει τη θέση του προέδρου και του Διευθύνοντα Συμβούλου. Αντιπρόεδροι Πολεμαρχάκης, Καζανάκης, Φασομιτάκης.

Διαβάστε την συγκρότηση σε σώμα, απο την επίσημη ενημέρωση της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925:

Συγκροτήθηκε σε σώμα το Δ.Σ. της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925. Η σύνθεση του νέου Δ.Σ. της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 έχει ως εξής:

Πρόεδρος και Διευθύνων σύμβουλος: Γιώργος Αλετράς.

Αντιπρόεδροι: Γιάννης Πολεμαρχάκης, Κώστας Καζανάκης,  Γιάννης Φασομιτάκης.

Υπεύθυνος Οικονομικών: Κώστας Καζανάκης.

Γενικός Αρχηγός: Κωσταντίνος Ζερβάκης.

Μέλη: Γιάννης Καραισκάκης, Δημήτρης Αποστολάκης , Μανόλης Γουρνιεζάκης.

Εκπρόσωπος του Ερασιτέχνη ΟΦΗ στην ΠΑΕ ΟΦΗ 1925: Παναγιώτης Σπυριδάκης.

Δημόσιες Σχέσεις: Δημήτρης Αποστολάκης, Νίκος Ανδριαδάκης.

Μάρκετινγκ: Μανόλης Γουρνιεζάκης.

Νεότερα Άρθρα

Terranet Services

stoixim2019

logo rossetti 300dpi