
Του Γιώργου Κορτσιδάκη
Στην αρχή λέγανε για...ρούβλια, που έρχονται απο το Λευκό Πύργο.
Μετά, το γύρισαν. Τα ...ρούβλια, έγιναν... μαρούλια, που καταφθάνουν απο το λιμάνι.
Τώρα που η σωτηρία του ΟΦΗ, αποδείχθηκε υπόθεση, καθαρόαιμων Ηρακλειωτών επιχειρηματιών με ...ονοματεπώνυμο μάλιστα, κάποιοι θα μπορούσαν να πούν έστω μια συγγνώμη για τις...πατάτες και το σανό που ταισαν καποιους.
Εβαλε ο Τζιράκης με την "ομάδα" του, έβαλε ο Παπαδάκης, έβαλαν κάποιοι μέτοχοι, αλλά και κάποιοι άλλοι, για να μπορέσει ο ΟΦΗ, να πάρει το "φιλί ζωής" που χρειαζόταν.
Ανθρωποι της περιοχής μας, της γειτονιάς μας, άνθρωποι που τους βλέπουμε καθημερινά στο δρόμο και τους χαιρετάμε, άνθρωποι της τοπικής μας, κοινωνίας.
Αυτοί βοήθησαν, σε τούτη την ιστορικά κρίσιμη στιγμή, που η ομάδα είναι ένα βήμα απο το στόχο της ανόδου, στην Σούπερ Λίγκ και το έκαναν για να συνεχίσει απρόσκοπτα την πορεία της, για τον τελικό στόχο.
Η χρηματοδότηση αυτή, που έγινε τις τελευταίες μέρες, είναι το κλειδί των εξελίξεων στον ΟΦΗ.
Και είναι πολύ σημαντικό, που έγινε μέσα απο το Ηράκλειο. Απο ντόπιους επιχειρηματίες, φίλους της ομάδας.
Ετσι έπρεπε να γίνει!
Η "ομάδα" Τζιράκη, μάζεψε το ποσό που χρειάζεται για να καλυφθούν οι τρύπες της αδειοδότησης (προσφυγές, εκκρεμότητες με το δημόσιο κ.λ.π) και οι υπόλοιποι για να μοιραστούν χρήματα στο υφιστάμενο ποδοσφαιρικο τμήμα, το οποίο είναι και εκείνο που έχει φέρρει την ομάδα πρώτη στην βαθμολογία, αλλά και πιστώνεται σε αυτούς (προπονητή-παίκτες), αυτή η συσπείρωση ΤΟΠΙΚΩΝ οικονομικών δυνάμεων.
Γιατί αν δεν είχαν έρθει οι αγωνιστικές επιτυχίες και οι μεγάλες νίκες απο τον Παπαδόπουλο και τους παίκτες του, αντιλαμβάνεται κανείς, ότι δεν θα υπήρχε η δύναμη και η πίστη για να γίνει αυτό που γίνεται τις τελευταίες ημέρες στον ΟΦΗ.
Και μακάρι να συνεχιστεί. Να έρθουν και άλλοι επιχειρηματίες κοντά και να συνδράμουν και αυτοί στη ΜΕΓΑΛΗ ευκαιρία, που έχει μπροστά του ο ΟΦΗ.
Κανείς δεν περισσεύει. Ολοι οι καλοί χωράνε, στην προσπάθεια για την άνοδο.
Πρέπει να έπεσε πολύ κλάμα, σε κάποιες "ψυχές", για τις ευχάριστες και ενθαρρυντικές εξελίξεις στον ΟΦΗ!
Κάποιοι, που είχαν χαρακτηρίσει τον ΟΦΗ εύκολο στόχο, έπεσαν έξω και τα ...δυσοίωνα προγνωστικά τους, δεν επιβεβαιώθηκαν.
Κλάμα στην Δράμα, που έχουν πεί -λέει- στον Μπύρο ότι ο ΟΦΗ χρωστάει 5 εκατομμύρια (μάλλον μπέρδεψαν την... παλιά ΠΑΕ με την καινούργια, κάποιοι που προφανώς του πουλάνε σανό), κλάμα στην Πάτρα για το ίδιο σενάριο της 3ης θέσης, που συνδέεται με την αδειοδότηση.
Κλάμα όμως και στα μέρη μας, απο κάποιους κουτσομπόληδες, καθώς οι κακίες τους, έμειναν λόγια. Κοινώς...τρίχες!
Δεν ξέρω για τον Αρη, αλλά ο ΟΦΗ έχει πλέον όλες τις προυποθέσεις για ένα φάκελο αδειοδότησης Σούπερ Λίγκ, απο τη στιγμή που τα χρήματα που μαζεύτηκαν, είναι αρκετά για να καλυφθούν όλες οι "επικίνδυνες" εκκρεμότητες μέχρι 31/3.
Πλέον ο ΟΦΗ, μπορεί να βαδίσει συγκεντρωμένος στον αγωνιστικό στόχο, χωρίς να φοβάται ότι θα έρθει κάποιος να τους στερήσει στα χαρτιά, αυτό που τα παιδιά του, θα πετύχουν στο γήπεδο!
Λένε ότι το μήλο πέφτει κάτω απο τη μηλιά. Στην περίπτωση Τζιράκη, ισχύει αυτό. Μάγκας και δυναμικός ο Μιχάλης, την εποχή που ήταν παράγοντας στον ΟΦΗ (μετά ασφαλώς την σπουδαία του ποδοσφαιρική καριέρα!).
Δυνατός και με πιο ισχυρό ταπεραμέντο, ο υιός του ο Δημήτρης! Σπουδαγμένος, με αποφασιστικότητα, δυναμισμό και ωραίο λόγο, εντυπωσίασε με την αποτελεσματικότητα του, να μαζευτεί γρήγορα, απο επιχειρηματίες, του στενού του κύκλου, ένα πολυ σημαντικό ποσό για τον ΟΦΗ.
Το πήρε προσωπικά ο Δημήτρης και καθάρισε τις υποθέσεις, κάνοντας πράξη τη δέσμευση της οικογένειας, στον φίλο απο τα παλιά Κώστα Καζανάκη, που χτύπησε την πόρτα τους.
Μακάρι, ο ΟΦΗ να μπορέσει να κρατήσει τον Δημήτρη (Τζιράκη) κοντά του, στο μέλλον. Εχει ΜΕΓΑΛΗ αγάπη και ΟΡΑΜΑ για αυτήν την ομάδα. Και την πονάει.
Εμείς το γνωρίζαμε. Τώρα το έμαθαν και κάποιοι άλλοι.
Δεν είναι τυχαίο, ότι το παιδί αυτό, κρατάει απο μικρή ηλικία ΟΛΗ τη σπουδαία ξενοδοχειακή επένδυση, της οικογένειας του.
Ο πατέρας του (Μιχάλης) έχει δίκιο, που είναι η "ασπίδα" του, σε όλα. Και στην υπόθεση του ΟΦΗ, ασφαλώς. Ξέρει καλά!
Μια παρεξήγηση, που δημιουργήθηκε εντός του ΟΦΗ, έφερε την παραίτηση του Δημήτρη Αποστολάκη, για "προσωπικούς και οικογενειακούς λόγους".
Ο Δημήτρης -αυτή τη φορά-είχε δίκιο. Τα μέλη της Διοίκησης του ΟΦΗ, είναι τσιτωμένα τον τελευταίο καιρό, λόγω της πίεσης και της κρισιμότητας των στιγμών.
Αυτή η πίεση βγήκε στην συγκεκριμένη υπόθεση. Ηδη έχει ξεκινήσει μια προσπάθεια, να μην επειμείνει στην επιστολή παραίτησης ο Δημήτρης, ο οποίος έχει παίξει σημαντικό ρόλο την τελευταία τριετία, στη συσπείρωση των μετόχων, αλλά και στην ανάδειξη της σημασίας, να προστατέψουν την επένδυση άνω των 2 εκ. ευρώ, που έχουν κάνει στον ΟΦΗ.
Ο Δημήτρης είναι ευγενής, μεγάλη καρδιά και δεν κρατάει κακία. Πιστεύω ότι με λίγη καλή θέληση, η παραίτηση θα ανακληθεί. (Και πρέπει!).
Αλλωστε ο ίδιος είναι και πρεσβευτής της συστράτευσης! Δεν θα κάνει τώρα πίσω...
Ο Γιάννης Ποτουρίδης, είναι η "ψυχάρα" του ΟΦΗ. Ο δυναμικός κεντρικός αμυντικός, έχει κερδίσει τον κόσμο της ομάδας, για το σκληρό και αποτελεσματικό παιχνίδι του. Ο ίδιος μετά τη νίκη επί του Αρη (2-0) αναφέρθηκε σε αυτό το δέσιμο του με τον κόσμο του ΟΦΗ και αποκάλυψε ότι τα λόγια των φιλάθλων "να μην καταστρέψουμε την ομάδα" στη δύσκολη περίοδο πριν το παιχνίδι με τον ΑΟΧανιά/Κισσαμικό, ήταν εκείνα που τον κράτησαν στον ΟΦΗ.
Ο ίδιος αναφέρθηκε και στο πρόβλημα τραυματισμού στο γόνατο, που έχει καιρό και παίζει με ενέσεις απο το παιχνίδι με τη Σπάρτη, αλλά και την επιθυμία του ίδιου και των συμπαικτών του στον ΟΦΗ να φύγουν απο αυτήν την κατηγορία.
Ο Γιάννης Ποτουρίδης εκ μέρους των ποδοσφαιριστών του ΟΦΗ ανέφερε μετά τη νίκη επί του Αρη (2-0) στην συνέντευξη τύπου:
"Οι παίκτες όλοι, θέλουμε να ευχαριστήσουμε τον κόσμο που παραβρέθηκε στο γήπεδο.
Δεν μπήκαμε καλά στην αρχή του παιχνιδιού. Κινδυνεύσαμε σε μια φάση.
Ελέγχαμε το παιχνίδι. Ο Αρης είχε την κατοχή στο πρώτο ημίχρονο, λίγο περισσότερο από εμάς.
Πιστεύω όμως ότι αυτό που είμαστε ικανοί, το πετύχαμε. Στην αντεπίθεση, να κάνουμε τη φάση και να πετύχουμε το γκολ σε ένα κομβικό σημείο.
Μπήκαμε δυνατά στο δεύτερο ημίχρονο, βάλαμε και ένα δεύτερο γκολ, που ήταν πολύ σημαντικό για μας.
Κάναμε μετά, μια πολύ καλή διαχείριση του αγώνα.
Θέλω να δώσω συγχαρητήρια στον Αρη, γιατί παίζει ωραίο ποδόσφαιρο.
Δίκαια θα είναι μαζί με εμάς στην Α’ Εθνική».
- -Το στοίχημα είναι πλέον η πρώτη θέση;
«Ποιος δεν θέλει το πρωτάθλημα. Κάθε παιχνίδι ξεχωριστά θα βλέπουμε. Τώρα προέχει να ξεκουραστούμε, γιατί έχουμε περάσει πάρα πολλά. Να γεμίσουμε μπαταρίες και να επιστρέψουμε, για να ξεκινήσουμε την προετοιμασία μας για ένα δυνατό εκτός έδρας παιχνίδι και απέναντι σε μια ικανή ομάδα όπως είναι η Δόξα Δράμας».
-Γιάννη έχεις δεθεί πολύ με την ομάδα…
«Από την αρχή που ήρθα στην ομάδα, ήθελα να βοηθήσω την ομάδα να φύγει από την Β’ Εθνική. Ολοι οι παίκτες που είμαστε στην ομάδα, θέλουμε να φύγουμε από αυτήν την κατηγορία.
Εχουμε καταφέρει να δίνουμε τον καλύτερο μας εαυτό.
Πράγματι, έχω δεθεί πολύ με την ομάδα.
Το βλέπω και καθημερινά, που περπατάω στο κέντρο του Ηρακλείου.
Απο την πλευρά μου δίνω το 100% και θα συνεχίσω τις καλές εμφανίσεις μέχρι το τέλος για να βοηθήσω την ομάδα να πετύχει τους στόχους της».
-Αισθάνεστε δικαιωμένοι , εσείς που μείνατε στην ομάδα;
«Εμένα αυτή η περίοδος, μετά την επιστροφή από τις διακοπές των Χριστουγέννων, θα μου μείνει αξέχαστη.
Είχαμε μείνει 13 παίκτες και παραμονή του αγώνα με τον ΑΟΧανιά/Κισσαμικό, είπαμε να παίξουμε και αυτό το παιχνίδι και να δούμε τι θα γίνει.
Είχαν έρθει κάποιοι οπαδοί στο προπονητικό και με κάποια λόγια που είπαν, μόνο τα κλάματα δεν έβαλα.
Είπα μέσα μου είναι κρίμα να καταστρέψουμε αυτήν την ομάδα.
Ετσι κατεβήκαμε να παίξουμε. Υπήρχαν προβλήματα, ήμασταν 3-4 μήνες απλήρωτοι, αλλά είδαμε ότι σιγά-σιγά άλλαξαν κάποια πράγματα και βγήκαμε δικαιωμένοι.
Εχουμε κάνει ένα μικρό θαύμα. Με τόσα προβλήματα και με 13 παίκτες Τετάρτη-Κυριακή να βγάλουμε με νίκες ένα δύσκολο πρόγραμμα.
Είμαι πολύ χαρούμενος που είναι στην κορυφή και σε αυτήν την ομάδα».
-Υπάρχει κάτι που μπορεί να σε κρατήσει έξω από το παιχνίδι; Παίζεις τραυματίας στα τελευταία ματς…
«Εχω ένα πρόβλημα στο γόνατο από το παιχνίδι με τη Σπάρτη.
Στα τελευταία ματς έχει επιβαρυνθεί. Παίζω με ενέσεις. Όταν βγήκα με την Παναχαική και τελείωσε το παιχνίδι, είπα στον κόουτς και τον κ. Καζανάκη, ότι δεν χάνω το ματς με τον Αρη.
Ηθελα πολύ να παίξω. Οσο άντεξα, γιατί μετά άρχισε να βαραίνει το πόδι μου. Χαίρομαι που κέρδισε η ομάδα, αλλά και δεν έπαθα μεγαλύτερη ζημιά».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
Μεγάλη νίκη για τον ΟΦΗ, σπουδαία ατμόσφαιρα στο Γεντί Κουλέ (VIDEO)
Ο Νίκος Παπαδόπουλος μετά το νέο θρίαμβο του ΟΦΗ επί του Αρη, παραδέχθηκε, ότι "εχει ήδη ξεκινήσει μια συζήτηση με τους ανθρώπους του ΟΦΗ για τη νέα χρονιά" και ότι με τη μαθηματική εξασφάλιση της ανόδου, θα καταθέσει την έκθεση του, στην διοίκηση της ομάδας.
Χαρακτήρισε "θαύμα" αυτό που έχει γίνει με τον ΟΦΗ και αποκάλυψε για πρώτη φορά, ότι πριν το παιχνίδι με τον ΑΟΧανιά/Κισσαμικό, που η ομάδα είχε μείνει με 13-14 παίκτες και υπήρχε κύμα φυγής, ο ίδιος ήταν στις 7 το πρωί στην τράπεζα για να βάλει χρήματα απο φίλους του ΟΦΗ, στους παίκτες, ώστε να μην έχουν δικαίωμα προσφυγής.
Ο Νίκος Παπαδόπουλος αναφέρθηκε ακόμη στον Αρη, τον οποίο χαρακτήρισε πολύ καλή ομάδα, που αξίζει να ανέβει μαζί με τον ΟΦΗ, στην Σούπερ Λίγκ.
Ο τεχνικός του ΟΦΗ χαρακτήρισε για μια ακόμη φορά μάγκες τους παίκτες του, ενώ έδωσε συγχαρητήρια και στον κόσμο του ΟΦΗ, για την ατμόσφαιρα που δημιούργησε στο παιχνίδι.
Οπως είπε ήταν μια ατμόσφαιρα που του θύμισε παλιές καλές εποχές, όταν ήταν παίκτης του ΟΦΗ.
Αναλυτικά οι αναφορές του Νίκου Παπαδόπουλου στην συνέντευξη τύπου μετά τη νίκη του ΟΦΗ, επί του Αρη με 2-0:
«Σε ένα παιχνίδι, απέναντι σε ένα πολύ καλό αντίπαλο και πιστεύω ότι το έδειξε στο παιχνίδι, μια ομάδα που έχει καλό πάσινγκ-γκέιμ, χτίζει παιχνίδι από πίσω και ξεκίνησε καλύτερα το ματς από εμάς, εκεί μας κράτησε στο παιχνίδι ο τερματοφύλακας μας, ο οποίος έκανε μια καλή απόκρουση.
Πάλι η δύναμη μας ήταν, όταν κλέψαμε τη μπάλα και τρέξαμε με δύναμη στους κενούς χώρους.
Αυτό το στοιχείο μας έδωσε και αυτή τη νίκη.
Ηταν σημαντικό ότι προηγηθήκαμε λίγο πριν το ημίχρονο και με την καλή τακτική που είχαμε, σκοράραμε πολύ γρήγορα και ένα δεύτερο γκολ.
Θα έλεγα ότι εκεί νοιώσαμε πιο ασφαλείς.
Είχαμε μια καλή ομάδα απέναντι μας.
Είναι μια καλή νίκη για τον κόσμο μας, ο οποίος μετά από πολύ καιρό γέμισε το γήπεδο.
Όπως είπα και στα παιδιά, μου θυμίζει κάτι από τα παλιά χρόνια που ήμουν σαν παίκτης εδώ.
Η αγάπη που δείχνει ο κόσμος προς τους παίκτες και την ομάδα γενικά.
Είναι αυτό το ζητούμενο που θέλαμε όλη τη χρονιά.
Αυτήν την θετική αύρα. Παρά τα προβλήματα που είχαμε.
Αξίζουν πολλά συγχαρητήρια στους παίκτες μου.
Το σημερινό παιχνίδι περισσότερο το κέρδισε η τακτική μας, η ψυχή τους, το τρέξιμο.
Θέλω μέσα από την καρδιά μου να ευχαριστήσω τον κόσμο για αυτήν την ατμόσφαιρα.
Το ζητούμενο είναι η ομάδα να συνεχίσει.
Μένουν και άλλα παιχνίδια.
Στόχος να τερματίσουμε στην κορυφή.
Πολλά συγχαρητήρια στους παίκτες μου και πάλι, για την ψυχή που κατέθεσαν στο γήπεδο.
Είναι μάγκες για αυτό που έχουν καταφέρει από τον Ιανουάριο και μετά, οι παίκτες που μείνανε, αλλά και οι παίκτες που ήρθαν.
Είναι ένα μικρό θαύμα αυτό που έχει γίνει και έχει γίνει από αυτούς και από κανένα άλλο.
Εχουν ακουστεί κάποιες βλακείες και χαζομάρες, για το ότι βοηθάει ο ένας ή ο άλλος.
Ολο αυτό έγινε από την ψυχή και το θέλω των παικτών.
Γίναμε μια οικογένεια και αυτός είναι ο ΟΦΗ.
Συγχαρητήρια στον Αρη για το καλό ποδόσφαιρο που έπαιξε κατά διαστήματα.
ΟΦΗ και Αρης είναι δυο ομάδες που δεν αξίζουν να είναι στην κατηγορία.
Αυτή είναι η αλήθεια.
Με το καλό να τελειώσει το πρωτάθλημα, θέλει σύνεση, μυαλό, οργάνωση για να μην ξαναέρθει η ομάδα σε τέτοιες στιγμές και να μην παίζει σε αυτήν την κατηγορία".
-Τι θυμάστε από τις δύσκολες στιγμές; Παραμονή του αγώνα με τον ΑΟΧανιά/Κισσαμικό η ομάδα είχε μείνει με 13-14 παίκτες. Και τώρα είναι μόνη πρώτη…
«Η ομάδα από την αρχή είχε χτιστεί πολύ καλά. Εχασε καλούς παίκτες.
Δυστυχώς η έλλειψη σοβαρότητας που έδειχνε η ομάδα σε πολλά θέματα, έφερε κάθε μέρα να φεύγουν παίκτες.
Μόνο εγώ ξέρω πως μείνανε αυτοί οι παίκτες. Να είμαι 7.30 ώρα έξω από την τράπεζα να τους βάζω χρήματα από φίλους του ΟΦΗ στο λογαριασμό τους, για να μην έχουν δικαίωμα προσφυγής.
Για να είναι τα χρήματα 8 και 1 στους λογαριασμούς τους και να μην έχουν δικαίωμα προσφυγής.
Σας το λέω τώρα αυτό. Εγινε πριν το παιχνίδι με τον ΑΟΧανιά/Κισσαμικό.
Είναι ένα μεγάλο θαύμα. Συσπείρωσε όλη αυτή η κατάσταση την ομάδα και έφερε ανθρώπους κοντά και τον κόσμο.
Τα αποτελέσματα μετράνε, αλλά και ο χαρακτήρας της ομάδας και η εικόνα που έδειξε προς τα έξω. Μόνο μπράβο μπορώ να πω.
Αυτοί οι παίκτες, όπως τους έχουν πεί και οι διοικούντες, θα γραφτούν με κεφαλαία γράμματα στην ιστορία του ΟΦΗ. Κρατήσανε την ομάδα και θα έχουν κέρδος για τη συνέχεια της καριέρας τους».
-Αυτό το θαύμα θα βοηθήσει και διοικητικά;
«Σας είπα και πριν ότι θέλει μυαλό και γνώση, ώστε η ομάδα να οργανωθεί για να μην ξαναφτάσει σε αυτό το σημείο.
Με το καλό μόλις τελειώσει το πρωτάθλημα, πρέπει να δούμε ένα θέμα. Αυτό της οργάνωσης. Να βγάλουμε παίκτες από τα σπλάχνα μας. Δεν μπορούν να συνεχίσουν οι ομάδες με τα οικονομικά δεδομένα που υπάρχουν να αγοράζουν κάθε χρόνο 15 παίκτες.
Και ο ΟΦΗ πρέπει να προσέξει πολύ σε αυτό το κομμάτι».
-Μένουν 9 αγωνιστικές. Είναι νωρίς να μιλήσουμε για του χρόνου;
«Εχει ανοίξει η συζήτηση με τη διοίκηση, αλλά πρέπει να είμαστε σωστοί ότι η ομάδα πρέπει να εξασφαλίσει και μαθηματικά την άνοδο της, πριν πούμε περισσότερα.
Μέσα στο Πάσχα, που θα έχω ηρεμία θα ετοιμάσω αυτό που θέλω για την επόμενη σεζόν και θα το καταθέσω όταν η ομάδα θα είναι και μαθηματικά στην παραπάνω κατηγορία».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
Μεγάλη νίκη για τον ΟΦΗ, σπουδαία ατμόσφαιρα στο Γεντί Κουλέ (VIDEO)