Είναι ο φύλακας-άγγελος της εστίας του ΟΦΗ. Ο Γιώργος Στρέζος μίλησε στην αθλητική εφημερίδα SportDay για την πορεία του ΟΦΗ για την επιστροφή στην Σούπερ Λίγκ, αλλά και για τον πρώτο σκόρερ της κατηγορίας και συμπαίκτη του, Δημήτρη Μάνο.
Ακόμη, ο τερματοφύλακας του ΟΦΗ σε μια σπουδαία δήλωση, αναφέρθηκε στο πόσο οι παίκτες του ΟΦΗ, θέλουν να τιμήσουν τη μνήμη του Ευγένιου Γκέραρντ, με την επιστροφή της ομάδας στην Σούπερ Λίγκ.
Αναλυτικά οι αναφορές του γκολκίπερ του ΟΦΗ στην SportDay:
-Ένα σχόλιο για την μέχρι τώρα πορεία της ομάδας;
Μέχρι τον Δεκέμβρη είχαμε προβλήματα, μετά όμως μείναμε ενωμένοι σαν μια οικογένεια και με σερί νικηφόρα αποτελέσματα βρισκόμαστε στην κορυφή. Μπορούμε ακόμη καλύτερα, και θέλουμε να εξασφαλίσουμε και μαθηματικά την άνοδο.
-Πως καταφέρατε να γυρίσετε την κατάσταση;
Μείναμε ενωμένοι, μιλήσαμε μαζί με τον προπονητή και είπαμε πως θα πάμε σαν μια γροθιά μέχρι το τέλος. Πέρασε σε όλους μας σαν πρώτος στόχος η άνοδος, και αφοσιωθήκαμε να το πετύχουμε έστω και κάτω από τις πιο δύσκολες συνθήκες.
-Υπάρχει κάποιο μυστικό;
Τα πάντα ξεκινάνε από την καλή ψυχολογία, αφού είναι ο παράγοντας που παίζει τον πρώτο και σημαντικότερο ρόλο. Ο καθένας μας νιώθει σημαντικός μέσα στην ομάδα, και αυτό είναι κάτι που μας κάνει να θέλουμε να παλεύουμε. Υπάρχουν αρκετά καλά στοιχεία, αλλά όχι μυστικά άλλωστε όλα βγαίνουν στον αγωνιστικό χώρο.
-Πόσο σημαντικό ρόλο έχει παίξει ο προπονητής;
Αρκετοί από τους παίκτες μείναμε γι’ αυτόν, εκείνος έχτισε την ομάδα. Από τα Χριστούγεννα και μετά που δυσκόλεψε η κατάσταση ήταν ο στυλοβάτης μας. Μας έχει προσφέρει πάρα πολλά, είναι ένας άνθρωπος που σε κάνει να παίζεις για εκείνον. Τα μέχρι στιγμής αποτελέσματα, δικαιώνουν τόσο εμάς όσο και εκείνον. Ο προπονητής μας δεν αντιμετώπισε πρώτη φορά δύσκολες καταστάσεις, κι αυτό τον έκανε να ξέρει πως θα αντιμετωπίσει και να βοηθήσει στο να αντιστραφεί η κατάσταση.
-Τι δυσκολίες παρουσιάζει Football League για έναν τερματοφύλακα;
Εμένα ο μοναδικός μου στόχος είναι να δίνω το 100%, δεν εξετάζω τις δυσκολίες. Από την στιγμή που με επιλέγει ο προπονητής, αυτό που πρέπει να κάνω είναι να δουλεύω για να βοηθήσω την ομάδα μου να πάρει την άνοδο.
-Πως βλέπεις την επόμενη σεζόν στην Super League;
Εμένα μου αρέσει να βάζω έναν-έναν στόχο, δεν μπορώ να πω από τώρα για την επόμενη μέρα. Έχω άλλον έναν χρόνο συμβόλαιο με την ομάδα, σίγουρα είναι μεγάλη πρόκληση να παίξεις στην Super League, αλλά πρώτα να πετύχουμε τους στόχους που έχουμε θέσει και μετά κοιτάμε το αύριο.
-Τι θα ήθελες να πεις στον κόσμο;
Ένα μεγάλο ευχαριστώ για την μέχρι τώρα στήριξη, μας δίνουν όση δύναμη δεν φαντάζονται. Θέλω να τους πω να συνεχίσουν να μας στηρίζουν μέχρι τέλους, μαζί θα πανηγυρίσουμε την μεγάλη επιστροφή στην Super League. Μια μεγάλη ομάδα όπως είναι ο ΟΦΗ, με τέτοιο κόσμο αξίζει να βρίσκεται ψηλά.
-Η άνοδος αποτελεί κίνητρο για να την αφιερώσετε στην μνήμη του Ευγένιου Γκέραρντ;
Ξέρουμε πόσο σημαντικός άνθρωπος, ήταν ο Ευγένιος Γκέραρντ για τον ΟΦΗ αλλά και συνολικά για το ελληνικό ποδόσφαιρο. Το να τερματίσουμε στην κορυφή, και να επιστρέψει η ομάδα εκεί που αξίζει, είναι ένας τρόπος να τον τιμήσουμε.
-Για την επίδοση του Μάνου;
Με τον Δημήτρη δεν μπορώ να είμαι αντικειμενικός, οι αριθμοί μιλάνε από μόνοι τους. Έμεινε και βοήθησε την ομάδα σε πολύ δύσκολες στιγμές, έχει πετύχει κρίσιμα γκολ άλλωστε δεν βρίσκεις εύκολα φορ που να έχει 19 γκολ στο ενεργητικό του.
-Πως προσεγγίζει ο ΟΦΗ το ντέρμπι με την Δόξα;
Θέλουμε να εξασφαλίσουμε και μαθηματικά την άνοδο, ο αγώνας με την Δόξα είναι άλλο ένα μεγάλο ντέρμπι. Έχουμε μια σειρά από δύσκολα παιχνίδια ακόμη, και πρέπει να μείνουμε συγκεντρωμένοι. Θα συνεχίσουμε να δουλεύουμε σκληρά, και θα πηγαίνουμε παιχνίδι με το παιχνίδι.
Πηγή:ofi1925.gr
Τηλεοπτικό απο την ΕΡΤ3 θα είναι και το προσεχές παιχνίδι του ΟΦΗ με τη Δόξα Δράμας, εκτός έδρας.
Το παιχνίδι θα γίνει την Κυριακή 15 Απριλίου στις 5μμ. Πλέον όλα τα παιχνίδια στην Football league θα γίνονται στις 5μμ (θερινή ώρα).
Για την 26η αγωνιστική, τηλεοπτικό θα είναι και το Πανσερραϊκός - ΑΟΧ Κισσαμικός, που θα γίνει Σάββατο (14/4) και είναι το μοναδικό που θα ξεκινήσει στις 3μμ.
Από τη Web TV της ΕΡΤ θα καλυφθεί η κρίσιμη αναμέτρηση στη μάχη της σωτηρίας Σπάρτη - Αναγέννηση Καρδίτσας.
Δεν υπάρχει τηλεοπτική κάλυψη στο Εργοτέλης-Απόλλων Λάρισας, που θα γίνει την Κυριακή (15/4, 5μμ) στο Παγκρήτιο στάδιο.
Αναλυτικά οι αναμετρήσεις της 26ης αγωνιστικής στην Football league:
Σάββατο 14 Απριλίου
Πανσερραϊκός - ΑΟΧ Κισσαμικός (15:00 ΕΡΤ3, Δημ. Σερρών)
Καραϊσκάκης Άρτας - Καλλιθέα (17:00, Δημ. Αγίων Αναργύρων)
Κυριακή 15 Απριλίου
Δόξα Δράμας - ΟΦΗ (17:00 ΕΡΤ3, Γήπεδο Δόξας)
Σπάρτη - Αναγέννηση Καρδίτσας (17:00 Web TV, Δημ. Στάδιο Σπάρτης)
Άρης - Παναιγιάλειος (17:00, «Κλεάνθης Βικελίδης»)
Παναχαϊκή - Απόλλων Πόντου (17:00, Γήπεδο Αγυιάς)
Εργοτέλης - Απόλλων Λάρισας (17:00, Παγκρήτιο Στάδιο)
Βέροια - Αιγινιακός Δ.Δ.
Αχαρναϊκός - Τρίκαλα Δ.Δ.
Ο Εργοτέλης προέρχεται απο δυο θετικά αποτελέσματα, τη νίκη επί του Παναιγιάλειου με 5-1, αλλά και την εκτός έδρας ισοπαλία στην Καλαμαριά (1-1), ωστόσο παραμένει στην ζώνη του υποβιβασμού. Η προσοχή στρέφεται πλέον στο παιχνίδι της Κυριακής με τον Απόλλωνα Λάρισας στο Παγκρήτιο στάδιο, όπου η νίκη είναι μονόδρομος.
Η επίσημη ενημέρωση του Εργοτέλη αναφέρει:
Οι Άγιες ημέρες του Πάσχα έφεραν πολυήμερη άδεια για τους παίκτες του Εργοτέλη. Μετά την ισοπαλία στην Καλαμαριά επί του Απόλλωνα Πόντου ο Τάκης Γκώνιας αποφάσισε να δώσει τέσσερις ημέρες off στους ποδοσφαιριστές του, προκειμένου να γεμίσουν τις μπαταρίες τους ενόψει της τελικής ευθείας του πρωταθλήματος.
Έτσι, λοιπόν, οι παίκτες μας έχουν την ευκαιρία να ξεκουραστούν και να δουν τα αγαπημένα τους πρόσωπα.
Το νέο ραντεβού για την επιστροφή στις προπονήσεις δόθηκε για την Δευτέρα του Πάσχα στις 6 το απόγευμα στο Παγκρήτιο Στάδιο όπου και θα ξεκινήσει η προετοιμασία για την δύσκολη εντός έδρας αναμέτρηση με τον Απόλλων Λαρισας η οποία θα διεξαχθεί την Κυριακή 15 Απριλίου.
*Στα γραφεία της ΠΑΕ Εργοτέλης διαβιβάστηκε επίσημα το σκεπτικό της απόφασης του Πρωτοβάθμιου Οργάνου Αδειοδότησης. Μετά την θετική εισήγηση του Διευθυντή Αδειοδότησης κ. Δημητρίου και το Π.Ο.Α. μελέτησε τον φάκελο του Εργοτέλη και αποφάνθηκε ότι πληροί τις προϋποθέσεις που απαιτούνται από τη διαδικασία επιτήρησης.
*Το Διοικητικό Συμβούλιο του Γ.Σ. Εργοτέλης, με ανακοίνωση του, εκφράζει τα θερμά του συλλυπητήρια στην οικογένεια του παλιού διαιτητή Μανώλη Βλαχάκη για τον χαμό του.
Ας είναι ελαφρύ το χώμα που θα τον σκεπάζει.