Όταν τελειώσει το φετινό πρωτάθλημα, θα συζητήσει με τη διοίκηση του ΟΦΗ, την παραμονή του στην ομάδα και τη νέα περίοδο, τονίζει ο Γιάννης Ποτουρίδης.
Ο 26χρονος δυναμικός αριστεροπόδαρος κεντρικός αμυντικός, πραγματικός βράχος στην άμυνα του ΟΦΗ, μίλησε στο ραδιόφωνο του ΣΠΟΡ FM για το μέλλον του στον ΟΦΗ και υπογράμμισε ότι «υπάρχει μια θετική ατμόσφαιρα για να συνεχίσω και τον επόμενο χρόνο».
Ο Ποτουρίδης απολαμβάνει τον ενθουσιασμό που υπάρχει από τους φιλάθλους του ΟΦΗ, για τους οποίους λέει ότι «μας λένε ότι έχουμε πετύχει ένα μικρό θαύμα και το πετύχαμε όλοι μαζί» και εξέφρασε τον ενθουσιασμό του για την εικόνα του γηπέδου στο παιχνίδι με τον Αρη, λέγοντας ότι «θύμισε άλλες εποχές».
O Ποτουρίδης έπλεξε το εγκώμιο του Νίκου Παπαδόπουλου, λέγοντας ότι «δεν έχω ξαναδεί προπονητή να αγαπάει τόσο πολύ την ομάδα».
Αναλυτικά οι αναφορές του Γιάννη Ποτουρίδη στον ΣΠΟΡ FM:
Για το μέλλον του στον ΟΦΗ: «Πρέπει να τελειώσει το φετινό πρωτάθλημα και μαθηματικά για να σκεφτούμε τη συνέχεια. Όπως έχει πει ο προπονητής μας, μετά πρέπει να κάτσουμε συγκεντρωμένοι και με καθαρό μυαλό για να φτιάξουμε την νέα σεζόν. Προσωπικά περιμένω σιγά-σιγά να μιλήσω με τους ανθρώπους της ομάδας. Υπάρχει μια θετική ατμόσφαιρα για να συνεχίσω και τον επόμενο χρόνο. Πρώτα όμως να τελειώσουμε τη σεζόν και μετά με ηρεμία να συνεχίσουμε στον ίδιο δρόμο»
Για το διοικητικό κομμάτι:« Έχουν έρθει κοντά στην ομάδα άνθρωποι που την αγαπάνε, υπάρχει θετικό κλίμα και πιστεύω πως θα διατηρηθεί. Πρέπει να έρθουν ακόμα πιο κοντά στην ομάδα, γιατί του χρόνου οι απαιτήσεις είναι περισσότερες. Δεν πρέπει να γίνουν τα ίδια λάθη, που έγιναν το περασμένο καλοκαίρι».
Για τον κόσμο του Ηρακλείου: «Ο κόσμος μας λέει ότι έχουμε πετύχει ένα μικρό θαύμα. Το πετύχαμε όλοι μαζί. Έχουμε δώσει μεγάλη χαρά στον κόσμο μας, με τη θέση που έχει φτάσει η ομάδα και ειδικά επειδή προσφέρει καλό ποδόσφαιρο. Οι φίλαθλοι που έρχονται στο γήπεδο και μας παρακολουθούν χαίρονται».
Για το αν περιμένουν αντίστοιχη στήριξη και τη νέα περίοδο: «Σίγουρα, γιατί ο κόσμος περιμένει πως και πως την άνοδο. Είναι κρίμα ο ΟΦΗ να βρίσκεται σε αυτή την κατηγορία. Έχει μεγάλη ιστορία και πολύ κόσμο που τον ακολουθεί εντός και εκτός έδρας. Πρέπει να βρεθεί γρήγορα στην Α’ Εθνική, που θα έχει ακόμα περισσότερο κόσμο στο πλευρό του».
Για το ότι έσπασαν το αήττητο του Άρη: «Ο Άρης και ο ΟΦΗ δίκαια βρίσκονται σε αυτή τη θέση και παίρνουν την άνοδο στη Σούπερ Λίγκα. Δείξαμε ότι παίζουμε καλό ποδόσφαιρο, χωρίς σκοπιμότητες. Στην έδρα μας ήμασταν απόλυτα συγκεντρωμένοι να πετύχουμε τη νίκη και δευτερευόντως να σπάσουμε το αήττητο του Άρη».
Για τον κόσμο που γέμισε το γήπεδο του ΟΦΗ, στο παιχνίδι με τον Αρη: «Ήταν μια ξεχωριστή μέρα για τον ΟΦΗ. Μετά από πολλά χρόνια ξαναγέμισε το γήπεδο και θύμισε παλιές εποχές. Αποδείξαμε ότι μπορούμε να τα καταφέρουμε, αν επιστρέψει η ομάδα με σκληρή δουλειά και δίνοντας τον καλύτερό μας αυτό για τον στόχο που ήταν από την αρχή η άνοδος στη Σούπερ Λίγκα».
Για τα προβλήματα που ταλαιπώρησαν την ομάδα: «Στην αρχή της προετοιμασίας ήμασταν μια χαρά, πήγαιναν όλα καλά. Από τον Δεκέμβριο ήταν λίγο δύσκολα για εμάς, τους ποδοσφαιριστές. Ήμασταν απλήρωτοι 3-4 μήνες. Μετά τα Χριστούγεννα είχαμε μείνει 13 ποδοσφαιριστές, καθώς οι υπόλοιποι κοίταξαν το μέλλον τους σε άλλες ομάδες. Όσοι μείναμε είπε ότι δεν πρέπει να κάνουμε κακό στην ομάδα. Βάλαμε πλάτη στα προβλήματα και γίναμε μια γροθιά. Αυτό μας κράτησε και μας οδήγησε σε αυτήν την πορεία».
Για τον ρόλο που είχε ο Νίκος Παπαδόπουλος σε δύσκολες συνθήκες: «Δεν υπάρχει λόγος να κρυβόμαστε. Εκείνη τη περίοδο, πριν το ματς με τα Χανιά, όλοι είχαμε δικαίωμα προσφυγής. Δεν έχω ξαναδεί προπονητή να αγαπάει τόσο πολύ την ομάδα. Να είναι απλήρωτος και να τρέχει το πρωί να βρει λεφτά για να μην κάνουν άλλοι παίκτες προσφυγή. Έτρεχε μέρα νύχτα να μιλήσει με φίλους, με επιχειρηματίες, ώστε να βρεθούνε λεφτά να προχωρήσει η ομάδα. Το κατάφερε, του αξίζουν πάρα πολλά συγχαρητήρια γιατί έλυσε πάρα πολλά προβλήματα, χωρίς να είναι υποχρέωσή του. Άλλος προπονητής στη θέση του θα είχε αποχωρήσει».
Πηγή: ofi1925.gr
Για την πιο σημαντική στιγμή στην καριέρα του που θα είναι η άνοδος του ΟΦΗ στην Σούπερ Λίγκ, μίλησε στην αθλητική ιστοσελίδα sport24.gr o αρχηγός του ΟΦΗ, Ανέστης Νάστος και ένας εκ των κορυφαίων της φετινής εντυπωσιακής πορείας που κάνει ο ΟΦΗ.
Σε μια συνέντευξη με πολύ συναίσθημα, ο 29χρονος μέσος, δήλωσε δικαιωμένος που παρέμεινε στον ΟΦΗ, τονίζοντας πως «το χειρότερο που θα μπορούσε να μου συμβεί θα ήταν να έφευγα από τον ΟΦΗ και τελικά να τα κατάφερνε. Αυτό δεν θα το άντεχα».
Αποκάλυψε ότι τον Ιανουάριο δεχόταν πιέσεις από άλλη ομάδα για να αποχωρήσει, αλλά όπως ανέφερε «με κράτησε το συναίσθημα για τον ΟΦΗ. Είναι η τρίτη μου χρονιά, έζησα μία άνοδο, ήθελα και δεύτερη».
O Νάστος, χαρακτήρισε «αδέρφια μου» τους συμπαίκτες του στον ΟΦΗ για όλα αυτά που τους ένωσαν στην φετινή χρονιά και υπογράμμισε ότι για να έρθει η επιτυχία μέτρησε το ότι «γίναμε ομάδα» ωστόσο, υπογράμμισε πως «κανείς δεν μπορεί να αμφισβητήσει «την ποιότητα που έχουν οι παίκτες»
Ο Νάστος , έπλεξε το εγκώμιο του Νίκου Παπαδόπουλου, ανέφερε ότι «θα ήταν ο τελευταίος που θα έφευγε από τον ΟΦΗ «έχει μεγάλο όραμα για τον ΟΦΗ κα δικαιώθηκε».
Ενώ για το αν θα ήθελε να είναι μέλος αυτής της ομάδας και στην Σούπερ Λίγκ, υπογράμμισε πως «ποιος δεν θα ήθελε να παίξει στη Σούπερ Λίγκ με τον ΟΦΗ;»
αλλά υπογράμμισε ότι ακόμα και αν δεν είναι στις επιλογές, δεν θα αλλάξει τη γνώμη του για τον προπονητή.
Όπως ανέφερε χαρακτηριστικά «εγώ είμαι στρατιώτης, αυτός επιλέγει".
Παράλληλα, εξέφρασε την ικανοποίηση του για τη διοικητική ηρεμία που έχουν φέρει τα πρόσωπα που είναι σήμερα στην ομάδα και τόνισε ότι θα είναι καλό να συνεχίσουν και την επόμενη χρονιά στην Σούπερ Λίγκ.
Αναλυτικά οι αναφορές του Ανέστη Νάστου στην αθλητική ιστοσελίδα sport24.gr:
- Αισθάνεσαι ότι αυτή θα είναι η πιο σημαντική στιγμή της καριέρας σου, δηλαδή η άνοδος με τον ΟΦΗ στον οποίο είσαι αρχηγός;
"Θα είναι η σπουδαιότερη στιγμή της καριέρας μου αν πετύχουμε την άνοδο, που θα την πετύχουμε. Είμαι χαρούμενος, δικαιωμένος, γιατί παρά τα προβλήματα του Ιανουαρίου που τραβήξαμε πολλά, κανείς δεν πίστευε ότι θα φτάσουμε στο σημείο που είμαστε σήμερα, πρώτοι δηλαδή. Το πίστευαν όμως οι παίκτες και ο προπονητής".
- Μπορείς να μου περιγράψεις μερικές από τις δύσκολες στιγμές που περάσατε τον Ιανουάριο;
"Δύσκολη στιγμή ήταν όταν κατεβαίναμε για προπόνηση και ήμασταν 13 παίκτες. Δύσκολη στιγμή ήταν όταν έμπαιναν στην αποστολή παίκτες τραυματίες και μας έλεγαν θα έρθουμε κι εμείς. Επίσης, όταν μετά τον αγώνα με τον ΑΟΧ Κισσαμικό νικήσαμε 3-0 και κλαίγαμε στα αποδυτήρια. Όταν μαζευόμασταν στο σπίτι όσοι είχαμε απομείνει και αναρωτιόμασταν «τι γίνεται από εδώ και πέρα...»".
-Μέσα στη σεζόν φοβήθηκες ότι αυτή η σεζόν χάνεται; Αν ναι, πότε;
"Εκείνο το διάστημα που έφευγαν παίκτες, υπήρχε στο μυαλό μου αυτή η σκέψη. Ακόμη κι εγώ πιεζόμουν από άλλη ομάδα. Με κράτησε το συναίσθημα για τον ΟΦΗ. Είναι η τρίτη μου χρονιά, έζησα μία άνοδο, ήθελα και δεύτερη. Αλλιώς ξεκινήσαμε, αλλιώς εξελίχθηκε και αλλιώς πάει να ολοκληρωθεί. Αυτό που δεν θα άντεχα, είναι να έφευγα από τον ΟΦΗ και εντέλει να τα κατάφερνε. Θα ήταν το χειρότερο που θα μπορούσε να μου συμβεί. Είπα ότι θα μείνω και ας κατέβουμε με επτά παίκτες. Πιέστηκα οικονομικά. Σκεφτόμουν όχι τόσο το μέλλον το δικό μου, αλλά της οικογένειάς μου. Επέλεξα να συνεχίσω και δικαιώθηκα. Όπως αυτό ισχύει και για τα υπόλοιπα παιδιά, οι οποίοι πέρα από συμπαίκτες μου, έγιναν και αδέρφια μου. Τα προβλήματα σε φέρνουν πιο κοντά. Με βοήθησε ο Θεός, το συναίσθημα και έμεινα στην ομάδα και δικαιώθηκα".
- Η υπάρχουσα διοίκηση μπορεί να αντέξει τη νέα σεζόν στη Super League;
"Ποτέ σαν Ανέστης δεν κατηγόρησα κάποιον από τη διοίκηση. Δεν είμαι σε καμία ομάδα για ένα συγκεκριμένο όνομα. Είμαι για τον ΟΦΗ. Ένα μέγεθος όπως ο ΟΦΗ, πρέπει να διοικείται από σωστούς ανθρώπους. Νομίζω ότι αυτή τη στιγμή όπως λειτουργεί η διοίκηση, παρότι δεν είναι έμπειρος παραγοντικά ο νέος πρόεδρος (σ. ο Γιώργος Αλετράς), είναι λογικός, κοιτάζει το καλό του ΟΦΗ και μπορεί να αντέξει το βάρος της Super League. Υπάρχουν στη διοίκηση και πολύ έμπειροι παράγοντες, όπως ο κ. Καζανάκης και ο κ. Πολεμαρχάκης.
Θα πρέπει να αφήσουν ως πρόεδρο τον Αλετρά και πιστεύω ότι μπορεί να γίνει καλή δουλειά στην ομάδα. Αυτά και σε συνδυασμό με έναν άνθρωπο που ξέρει πολύ καλά πώς να διαχειριστεί μια ομάδα, τον προπονητή, μπορούν να βάλουν βάσεις για έναν ΟΦΗ που θα μείνει τα επόμενα χρόνια στη μεγάλη κατηγορία και που θα λειτουργεί επαγγελματικά σε όλους τους τομείς, όχι μόνο στο οικονομικό. Νομίζω ότι είναι κατάλληλοι οι άνθρωποι που είναι στην ομάδα".
- Ο προπονητής σας δήλωσε μετά τη νίκη επί του Άρη, ότι πήγαινε στις 07.30 το πρωί στην τράπεζα για να βάλει ο ίδιος χρήματα στους παίκτες του ΟΦΗ, ώστε να μην έχουν δικαίωμα προσφυγής. Ποιο είναι το σχόλιό σου για τον Νίκο Παπαδόπουλο;
"Θα ήταν ο τελευταίος άνθρωπος που θα έφευγε από τον ΟΦΗ. Θα ήταν αυτός που θα έκλεινε την πόρτα στο Βαρδινογιάννειο Αθλητικό Κέντρο. Θα ήταν αυτός που θα έπαιρνε το κλειδί και θα έβαζε το λουκέτο. Έχει κάνει πολλά πράγματα για τον ΟΦΗ και πιστεύω ότι θα συνεχίσει να κάνει. Έχει μεγάλο όραμα για τον ΟΦΗ. Δικαιώθηκε.
Είχε πίστη και του πήγαν όλα όπως τα σκεφτόταν. Ασχολήθηκε από το πιο ασήμαντο, μέχρι το πιο σημαντικό ζήτημα, βάζοντας πάνω από όλα τη λογική του. Αυτά ως χαρακτήρας. Προπονητικά δεν θα μιλήσω εγώ. Τον κρίνουν τα αποτελέσματα. Εγώ είμαι στρατιώτης, αυτός επιλέγει".
- Έχεις καταγράψει μία συμμετοχή στη Super League. Πώς έχεις στο μυαλό σου τη νέα σεζόν;
"Δεν θα ήμουν χαρούμενος αν έφευγα από την ομάδα. Ευελπιστώ να είμαι κι εγώ μέλος του ΟΦΗ τη νέα σεζόν, αλλά αυτό θα κριθεί από άλλους. Αυτό που ήταν να αποδείξω, το απέδειξα. Τα κριτήρια είναι άλλων. Ανεξάρτητα από το τι θα γίνει, δεν πρόκειται να αναιρέσω όσα έχω πει για τους ανθρώπους της ομάδας, όπως για παράδειγμα για τον προπονητή. Το επαγγελματικό με το συναισθηματικό κομμάτι, είναι εντελώς διαφορετικό.
Αν δεν με κρατήσει, ας πούμε, δεν σημαίνει ότι δεν θα έχω καλές σχέσεις με τον Νίκο Παπαδόπουλο. Με βοήθησε μέσα στη χρονιά και σε προσωπικό και σε επαγγελματικό επίπεδο. Φυσικά και θα ήθελα να παίξω στη Super League με τον ΟΦΗ, αλίμονο! Και ποιος δεν θα το επιθυμούσε!".
- Στα περισσότερα παιχνίδια ο ΟΦΗ μαζεύει πολύ κόσμο στο Γεντί Κουλέ. Με τον Άρη η ατμόσφαιρα ήταν ακόμη πιο δυναμική. Τι έχεις να πεις για τους οπαδούς της ομάδας;
"Τα προβλήματα που αντιμετωπίσαμε συσπείρωσαν και τον κόσμο. Είμαι χαρούμενος με ό,τι αντίκρισα στο παιχνίδι με τον Άρη. Δεν είναι μόνο δική μου χαρά να βλέπω γεμάτο το γήπεδο, αλλά κάθε φιλάθλου. Ένας κόσμος που έρχεται με αγάπη και πάθος να στηρίξει την ομάδα του, χωρίς να προκαλέσει προβλήματα. Είναι ωραίο για το ποδόσφαιρο να βλέπεις τέτοιο παλμό, τέτοια αύρα και τέτοια δυναμική. Σε εμάς τους παίκτες δίνει κίνητρο και δύναμη".
- Τι μαθήματα πρέπει να πάρει η ομάδα για να έχει σταθερή πορεία στη Super League;
"Θέλει τους κατάλληλους ανθρώπους στην κατάλληλη θέση. Θέλει σωστή διαχείριση, εμπειρία και ανθρώπους που έχουν βιώσει ξανά ανάλογες καταστάσεις μιας ομάδας που αποπνέει υγεία. Χρειάζεται ένα συνδυασμό ατόμων. Μια ομάδα αποτελείται από δυνατή αλυσίδα.
Είναι οι παίκτες, το τιμ, οι άνθρωποι που διοικούν, οι γενικοί αρχηγοί... Όλοι αυτοί στο ρόλο τους πρέπει να είναι σωστοί. Αν όλοι αυτοί σκέφτονται λογικά και σωστά, η ομάδα δεν έχει να φοβηθεί τίποτα, κανένα παιχνίδι και κανένα αντίπαλο. Με λίγα λόγια, θέλει ανθρώπους να αγαπάνε την ομάδα".
-Χρειάζεται να διατηρηθεί ένας κορμός από την εφετινή ομάδα;
"Αυτό που κράτησα από τον προπονητή, από τότε που ήρθε, ήταν η λέξη ομάδα. Χρειάστηκε χρόνος, αλλά έγινε πραγματικότητα, κυρίως επειδή ο ΟΦΗ έγινε ομάδα. Ο ένας συμπλήρωνε τον άλλο. Ο ΟΦΗ έχει πολύ καλό κορμό, αλλά υπεύθυνος είναι ο προπονητής να επιλέξει τι θα κάνει".
- Πώς αιτιολογείς το γεγονός ότι σχεδόν όλοι οι παίκτες του ΟΦΗ έκαναν εφέτος την καλύτερη χρονιά της καριέρας τους;
"Όταν ξεκίνησε η ομάδα και έκανε όλη αυτή την καλή πορεία, από τους παίκτες έφυγε ένα βάρος από πάνω τους. Απελευθερώθηκαν. Είπαν ότι «εμείς θα μπούμε στο γήπεδο, θα κάνουμε αυτό που μπορούμε, θα παίξουμε για τους εαυτούς μας, για την ομάδα». Ο κάθε παίκτης έβγαλε τον καλύτερό του εαυτό. Κανείς βέβαια δεν μπορεί να αμφισβητήσει την ποιότητα που έχουν οι παίκτες αυτής της ομάδας. Το σερί δεν ήταν τυχαίο. Υπάρχει ικανότητα".
- Ποιους παίκτες ξεχώρισες στην κατηγορία εφέτος;
"Ίσως να ξεχάσω κάποιο ποδοσφαιριστή και να τον αδικήσω, αλλά οι δύο πρώτοι που μου έρχονται στο μυαλό είναι ο δικός μας, ο Μάνος, ο οποίος κάνει εξαιρετική χρονιά, και ο άλλος ο Κάιπερς του Εργοτέλη. Αυτούς τους δύο μπορώ να τους ξεχωρίσω. Από την ομάδα μου, βέβαια, όλοι κάνουν τρομερή σεζόν. Μήπως δεν είναι ο Στρέζος; Ο Κομεσίδης; Ο Κουτσιανικούλης;".
Πηγή:ofi1925.gr
Ηρθε τον Ιανουάριο στον ΟΦΗ και τον έχει βοηθήσει σημαντικά στην προσπάθεια του για την άνοδο.
Ο Δημήτρης Μαχαίρας, μίλησε στην ΕΡΑ-ΣΠΟΡ και στον Σήφη Βοτζάκη, για το "μυστικό" της επιτυχίας του ΟΦΗ, που είναι πολύ κοντά στην επιστροφή στην Σούπερ Λίγκ, για το οικογενειακό κλίμα στα αποδυτήρια της ομάδας, και το σπουδαίο ρόλο του προπονητή Νίκου Παπαδόπουλου, αλλά και για την ατμόσφαιρα στο Γεντί Κουλέ και τον κόσμο της ομάδας, που είναι στο πλευρό του ΟΦΗ, εντός και εκτός έδρας.
Ακόμη αναφέρεται στον συμπαίκτη του, Δημήτρη Μάνο, ο οποίος είναι πρώτος σκόρερ της Football league, για τον οποίο λέει ότι εκτός απο καλός επιθετικός είναι και εξαιρετικός χαρακτήρας και τον συμβουλεύει να πάρει την σωστή απόφαση για το μέλλον του.
Aκόμη επισημαίνει ότι όλοι οι παίκτες που είναι σήμερα στο ρόστερ του ΟΦΗ, μπορούν να αγωνιστούν στην Σούπερ Λίγκ, καθώς οι περισσότεροι το έχουν καταφέρει στο παρελθόν.
Αναλυτικά οι αναφορές του Δημήτρη Μαχαίρα στην ΕΡΑ-ΣΠΟΡ:
-Εχεις αποκτήσει και εσύ χαρακτηριστικά Κρητικού. Παίζεις λες και είσαι παίκτης του ΟΦΗ, όχι τρείς μήνες αλλά δέκα χρόνια…
«Παίζει ρόλο και ο προπονητής σε αυτό. Μας έχει κάνει μια οικογένεια. Παίζουμε ο ένας για τον άλλο. Εχει γίνει μεγάλη προσπάθεια από όλους μας. Από τους παίκτες, από τη διοίκηση, για να φτιαχτούν τα προβλήματα που υπήρχαν. Εχουμε κάνει ένα εκπληκτικό σερί με 12 νίκες».
-O OΦΗ δείχνει και στοιχεία ομάδας, που δεν τα βλέπουμε ούτε στην Σούπερ Λίγκ. Φαίνεται ότι είναι μια καλά δομημένη ομάδα…
«Θεωρώ ότι σε αυτό παίζει μεγάλο ρόλο και ότι έχουμε πολύ καλά αποδυτήρια. Αυτό μας το έχει περάσει και ο προπονητής μας. Παίζουμε ο ένας για τον άλλο. Εγω παίζω για παράδειγμα στο κέντρο. Παίζω και για τον Παπαστεριανό που είναι τραυματίας και έχει κάνει και αυτός εξαιρετική χρονιά. Ο στόχος μου είναι να προσφέρω στην ομάδα για να υλοποιήσει το στόχο της που είναι η άνοδος στην Σούπερ Λίγκ».
-Ο Νίκος Παπαδόπουλος έχει παίξει σημαντικό ρόλο. Είχε υπομονή και επιμονή και το αποτέλεσμα τον δικαιώνει…
«Είναι ένας άνθρωπος που αγαπάει το σύλλογο. Εχει παίξει πολλά χρόνια στον ΟΦΗ του Γκέραρντ. Δουλεύει πολύ για την ομάδα και την βάζει πάνω από όλα. Πάνω και από το δικό του εγώ, βάζει την ομάδα».
-Εγιναν τον Ιανουάριο προσθήκες στην ομάδα, που έπαιξαν καθοριστικό ρόλο…
«Σίγουρα. Εμένα από την πρώτη στιγμή που πήγα στην ομάδα, οι παίκτες με αγκάλιασαν. Λες και τους ήξερα χρόνια! Πιστεύω ότι αυτό είναι το κλειδί. Εχουμε γίνει μια μεγάλη οικογένεια. Εχουμε και μεγάλη βοήθεια από τον κόσμο, όπου και αν παίζουμε. Είτε είναι στο Γεντί Κουλέ, είτε είναι εκτός έδρας, είναι πάντα εκεί. Είτε μας βγαίνει το παιχνίδι, είτε όχι, πάλι είναι εκεί για μας. Εμείς δίνουμε το 100% στα παιχνίδια και ο κόσμος το εκτιμάει».
-ΟΦΗ και Αρης μας έχουν πείσει όλους ότι είναι οι δυο ομάδες, που αξίζουν να ανέβουν…
«Τα φαβορί ήταν από την αρχή ο ΟΦΗ και ο Αρης. Είναι μεγάλες και ιστορικές ομάδες.
Η Παναχαική προσπάθησε, αλλά πλέον η διαφορά είναι μεγάλη. Μακάρι να μπορέσουν στο μέλλον και ομάδες όπως η Παναχαική και η Δόξα Δράμας, να ανέβουν στην Σούπερ Λίγκ».
-Πως είναι η ατμόσφαιρα για ένα παίκτη να παίζει στο Γεντί Κουλέ…
«Είναι άλλη αίσθηση! Ο κόσμος του ΟΦΗ διψάει να επιστρέψει η ομάδα στην μεγάλη κατηγορία. Είναι εκπληκτική η ατμόσφαιρα πραγματικά».
-Εχει γίνει μεγάλη συζήτηση για τον συμπαίκτη σου, το Δημήτρη Μάνο…
«Εκτός του ότι είναι πολύ καλός ποδοσφαιριστής, είναι και ένα πολύ καλό παιδί. Τον διακρίνει ο σεβασμός. Του εύχομαι να έχει υγεία και να σκοράρει, γιατί αυτή είναι η δουλειά του, να βάζει γκολ».
-Πιστεύεις ότι ο θόρυβος γύρω από το όνομα του, τον έχει αποσυντονίσει;
«Δε νομίζω. Μάλλον τον εμψυχώνει για να δώσει το κάτι παραπάνω. Σε αυτήν την ομάδα αναδείχθηκε, σε αυτήν έβαλε τα γκολ. Δείχνει το ποιος είναι. Σκοράρει, δουλεύει, προσφέρει στην ομάδα. Του εύχομαι να συνεχίσει έτσι και να είναι δυνατός, αλλά και να πάρει τη σωστή απόφαση για το μέλλον του».
-Για το αν υπάρχουν παίκτες από την Football league που μπορούν να παίξουν στην Σούπερ Λίγκ:
«Εμένα η δουλειά μου είναι να παίζω ποδόσφαιρο και να ευχαριστιέμαι το παιχνίδι. Από την ομάδα μου, όλα τα παιδιά μπορούν να παίξουν στην Σούπερ Λίγκ. Όλα τα παιδιά έχουν περάσει από την κατηγορία και την ξέρουν. Γιατί όχι να μην μπορούν να αγωνιστούν και στην Α’ Εθνική».
Πηγή:ofi1925.gr