karatzis ofi 500x167

lokal-500-176-2019

kortsidakis 500x176 arxontiko

metropole500x167

KABAKAS-mvpnnnn

assariotakis500x176

benneto ofi 414x140

georgia500X176

skai-korts500x176

dandaliskentriko-banner-500x167

ALMYRA2018

stella

500x167 garden

ASFALEISKRITI500X176

manolios4800x167

sevensc500x167

terranet500x176

dandaliskentriko-banner-500x176

vavoulas black-clean 500x167

pastarela-500-176-2019

watercity500x176

proactive-414-140

autotrack 500X176 2

koumantakis500x176

fimi500x167

fastfitness 500X176 01

winnerkorts

george

george

«Ο ΟΦΗ ανήκει στην Σούπερ Λίγκ». Με τα λόγια αυτά ο Περιφερειάρχης Κρήτης Σταύρος Αρναουτάκης δέχθηκε στο γραφείο του αντιπροσωπεία της διοίκησης της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925, σε μια προγραμματισμένη συνάντηση με σκοπό την προετοιμασία που κάνει η κρητική ομάδα, ενόψει της επιστροφής της στην μεγάλη κατηγορία.

Αναβάθμιση και εκσυγχρονισμός των γηπεδικών εγκαταστάσεων και υποδομές που πρέπει να ξεκινήσουν άμεσα ήταν στην ατζέντα της συζήτησης των ανθρώπων του ΟΦΗ με τον Περιφερειάρχη Κρήτης, ο οποίος ενημερώθηκε για τα σχέδια της διοίκησης του ΟΦΗ και τάχθηκε για μια ακόμη φορά στο πλευρό, της μεγάλης ομάδας της Κρήτης.

«Σας Περιφέρεια Κρήτης θα είμαστε κοντά στον ΟΦΗ, όπως κάνουμε πάντα» ήταν το μήνυμα του Περιφερειάρχη στους ανθρώπους του ΟΦΗ,οι οποίοι δήλωσαν ικανοποιημένοι από την συνάντηση.

Να σημειωθεί ότι ο Στ. Αρναουτάκης ήταν στο γήπεδο του ΟΦΗ στο νικηφόρο αγώνα επί του Αρη (2-0) και έδωσε συγχαρητήρια στους ανθρώπους της ομάδας, για την εμφάνιση, τη νίκη, αλλά και την υποδειγματική παρουσία των φιλάθλων του ΟΦΗ, οι οποίοι δημιούργησαν εντυπωσιακή ατμόσφαιρα στο γήπεδο.

«Ευχαριστούμε τον Περιφερειάρχη Κρήτης Σταύρο Αρναουτάκη για την διαχρονική του προσφορά στον ΟΦΗ και τη συμπαράσταση του σε ότι του ζητηθεί για θέματα που αφορούν την ομάδα μας» ανέφερε εκ μέρους του Δ.Σ της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 ο κ. Κώστας Καζανάκης.

Στην συνάντηση με τον Περιφερειάρχη Κρήτης, συμμετείχαν εκ μέρους της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925  ο αντιπρόεδρος της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 Κώστας Καζανάκης, ο μέτοχος της ΠΑΕ Μιχάλης Μυλωνάκης, το μέλος του Δ.Σ. της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 Δημήτρης Αποστολάκης και ο υπεύθυνος Τύπου της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 Γιώργος Κορτσιδάκης.

*Ρεπό μέχρι την Τρίτη του Πάσχα, θα έχουν οι παίκτες του ΟΦΗ, με απόφαση του Νίκου Παπαδόπουλου. Την Τρίτη (10/4) θα ξεκινήσουν την προετοιμασία τους για το εκτός έδρας παιχνίδι με τη Δόξα Δράμας (15/4).

Πηγή: ofi1925.gr

Του Γιώργου Κορτσιδάκη

Αφανείς ήρωες του ΟΦΗ!

Αυτούς εννοούσε ο Παπαδόπουλος, στην «αποκάλυψη» του, μετά το νέο θρίαμβο επί του Αρη (2-0) και το «κλείδωμα» της ανόδου.

Ηταν οι άνθρωποι, που «ταρακουνήθηκαν» πρώτοι, μπροστά στο φάσμα της διάλυσης του ΟΦΗ, μετά τα Χριστούγεννα, παραμονές του αγώνα με τον ΑΟΧανιά/Κισσαμικό.

To παιχνίδι απο το οποίο, ξεκίνησε αυτή η "τρελή" πορεία της ομάδας, με 16 νίκες σε 17 ματς μέχρι σήμερα!

Εκείνη την εβδομάδα πριν απο το ματς, που οι παίκτες έφευγαν ο ένας μετά τον άλλο, ο Παπαδόπουλος και μερικοί φίλοι του ΟΦΗ (αλλά και δικοί του), έδιναν μάχη για να κρατήσουν την ομάδα όρθια.

Η φράση του προπονητή τα είπε όλα: Στις 7.30 το πρωί στην τράπεζα, για να μπούν χρήματα από τις  τσέπες κάποιων φίλων του ΟΦΗ, στους λογαριασμούς των παικτών, για να μην γίνουν και άλλες προσφυγές.

Οι άνθρωποι αυτοί, σε μια στιγμή που ο «μηχανισμός» του ΟΦΗ έμοιαζε ξεχαρβαλωμένος, έριξαν… λάδι στη μηχανή, για να μην καταστραφεί.

Παρείχαν μια σημαντική διευκόλυνση στην ομάδα, χωρίς να είναι σίγουροι ότι θα πάρουν πίσω τα χρήματα τους.

Κάποια έχουν επιστραφεί, κάποια θα καθυστερήσουν λίγο ακόμη, μέχρι η ομάδα να μπορέσει να καθαρίσει όλες της, τις υποχρεώσεις.

Οι άνθρωποι αυτοί, οι φίλοι του ΟΦΗ, έχουν ιστορική συμβολή σε αυτό που έχει γίνει μέχρι σήμερα.

Και το κυριότερο: Θέλουν να είναι ανώνυμοι, γεγονός που προσδίδει ακόμα μεγαλύτερη σημασία στην πράξη τους.

Γιατί, αν από την αγάπη τους για την ομάδα, δεν είχαν κάνει αυτή τη μεγάλη κίνηση, ίσως σήμερα να μην …υπήρχε ομάδα!

Υπάρχει όμως! Ζεί και…βασιλεύει! Και για να συμβεί αυτό, συνέβαλαν ανώνυμοι και ...επώνυμοι.

Και το πιο σημαντικό: ΟΛΟΙ από το Ηράκλειο, το οποίο (ευτυχώς) ξύπνησε την κατάλληλη στιγμή!

Η ΑΝΟΔΟΣ για τον ΟΦΗ «κλείδωσε» κατά τη γνώμη μου. Μένει το πρωτάθλημα, όμως ο ΜΕΓΑΛΟΣ στόχος, η ΑΝΟΔΟΣ είναι γεγονός. Από τώρα πρέπει να ξεκινήσει ο προγραμματισμός και η οργάνωση για την επόμενη χρονιά.

Πρώτα ο προπονητής και μετά οι παίκτες, που ανέβασαν την ομάδα.

Ο Καζανάκης, έστειλε το μήνυμα στους παίκτες στα αποδυτήρια κοιτάζοντας τους στα μάτια: «τιμάτε τη φανέλα του ΟΦΗ και αυτή θα σας τιμήσει».

Με λίγα λόγια, κανείς δεν θα ξεχάσει αυτό που πρόσφεραν αυτά τα παιδιά, που γραφούν ΙΣΤΟΡΙΑ με τον ΟΦΗ!

ΜΕΤΡΗΤΑ 10 χιλιάδες ευρώ μέτρησε στους παίκτες του ΟΦΗ, στα αποδυτήρια, ο επιχειρηματίας Αντώνης Παπαδάκης, για τη νίκη επί του Αρη.

Το είχε υποσχεθεί στον Παπαδόπουλο, πριν το παιχνίδι με την Παναχαική και το έκανε πράξη.

Το «δεκαχίλιαρο» πήγε στα χέρια του αρχηγού Νάστου, από τον δακρυσμένο επιχειρηματία, που έχει βοηθήσει σημαντικά τον ΟΦΗ (οικονομικά) το τελευταίο τρίμηνο. Μακάρι να τον ακολουθήσουν και άλλοι...

Το ΕΞΤΡΑ ΠΡΙΜ στον ΟΦΗ, έδειξε μια ΝΕΑ ΕΠΟΧΗ; Ισως…

ΩΡΑΙΑ κίνηση απο τον Γ.Κ. τον μεγάλο ΟΦΗτζή χρυσοχόο (στους ανώνυμους και αυτός!), με τις χρυσές καρφίτσες του ΟΦΗ, στο Νίκο Παπαδόπουλο (οι αδυναμίες) και στα μέλη της νέας διοίκησης του ΟΦΗ! Ο "Πάπ" μάλιστα την εγκαινίασε στην συνέντευξη τύπου μετά το ματς και την φορούσε στο πέτο, πάνω απο τη φόρμα του ΟΦΗ!

ΔΕΝ υπάρχει γκολ στην φάση που φωνάζει ο Αρης. Ο διαιτητής έχει σφυρίξει πριν ο παίκτης του Αρη σουτάρει για να στείλει τη μπάλα στα δίχτυα, την ώρα που οι παίκτες και ο τερματοφύλακας του ΟΦΗ έχουν σταματήσει. Επρεπε να αφήσει το πλεονέκτημα, αλλά από τη στιγμή που σφύριξε, δεν υπάρχει παιχνίδι από εκεί και πέρα.

ΚΑΛΗ ΟΜΑΔΑ ο Αρης. Με ηγέτη τον ποιοτικό Πλατέλα, έκανε κατά διαστήματα καλό παιχνίδι στο Γεντί Κουλέ και έδειξε ότι είναι με τον ΟΦΗ μακράν οι καλύτερες ομάδες του πρωταθλήματος. Δίκαια χέρι-χέρι στην Σούπερ Λίγκ. Το αξίζουν και οι δυο.

ΠΕΡΑΣΤΙΚΑ στον τεχνικό διευθυντή του Αρη, Παύλο Μυροφορίδη!

Εφυγε με νεύρα από το "φλεγόμενο" Γεντί Κουλέ, λόγω της αποβολής του από το διαιτητή.

Στην καταπακτή, όταν κατέβαινε τα σκαλιά, φάνηκε κάτι να λέει σε έντονο ύφος, αλλά δεν είδε την πόρτα, που έκλεινε πάνω από το κεφάλι του!

Οι άνθρωποι του ΟΦΗ, έσπευσαν να τον βοηθήσουν, αλλά ευτυχώς το χτύπημα δεν ήταν σοβαρό, αν και θα μπορούσε από τη βαριά σιδερένια πόρτα, που ενώνει υπόγεια το γήπεδο, με τα… αποδυτήρια!

Μια απλή ζάλη, για τον Παύλο, ο οποίος είχε έτσι και αλλιώς, τον «πονοκέφαλο» της πρώτης ήττας στο πρωτάθλημα (ο νόμος του Γεντί Κουλέ).

Καλό Πάσχα και Καλή Ανάσταση σε όλο τον κόσμο.

Για τους φίλους του ΟΦΗ, η πρώτη Ανάσταση έγινε...

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ

Η αποκάλυψη του Παπαδόπουλου μετά τη νίκη επί του Αρη!

Μεγάλη νίκη για τον ΟΦΗ, σπουδαία ατμόσφαιρα στο Γεντί Κουλέ (VIDEO)

To τρένο του ΟΦΗ "πάτησε" και τον Αρη!

Αυτός είναι ο ΟΦΗ που θέλουμε! (VIDEO)

Ο προπονητής του Αρη Δημήτρης Σπανός, είχε μόνο καλά λόγια να πεί για την ατμόσφαιρα στο Γεντί Κουλέ, αλλά και γενικότερα της αναμέτρηση ΟΦΗ-Αρης (2-0). "Ηταν ένα παιχνίδι Σούπερ Λίγκ" ανέφερε, έκανε λόγο για ένα παιχνίδι "σε πολύ καλό επίπεδο, με ωραία ατμόσφαιρα, με καλό ποδόσφαιρο" και όπως ανέφερε χαρακτηριστικά "θα χαιρόμουν αν έπαιζα σε όλη μου τη ζωή τέτοια παιχνίδια".

Για το προβάδισμα ανόδου, που έχουν ο ΟΦΗ και ο Αρης, ανέφερε ότι "φαίνεται μέσα στο γήπεδο πως οι δύο ομάδες είναι τα φαβορί. Δεν το λέγαμε στα λόγια, αλλά το αποδείξαμε στο γήπεδο. Δεν μπορεί να μας αμφισβητήσει κανείς και δίκαια φτάνουμε εκεί που φτάνουμε".

Ο προπονητής του Άρη ανέφερε χαρακτηριστικά στην συνέντευξη τύπου, του Γεντί Κουλέ: «Ήταν ένα παιχνίδι αντάξιο της ιστορίας, της δυναμικότητας και της θέσης των δυο ομάδων. Έγινε σε πολύ καλό επίπεδο, με ωραία ατμόσφαιρα, με καλό ποδόσφαιρο και καλή τακτική γενικά.
Εμείς ήμασταν καλύτεροι στο πρώτο ημίχρονο, είχαμε τις καλύτερες ευκαιρίες για γκολ, αλλά κόντρα στη ροή του ματς όταν δέχεσαι γκολ στο 45’ και στο 47’, χάνεις τη συγκέντρωσή σου. Αναλωθήκαμε στη συνέχεια σε φάσεις και είχαμε θέματα πίσω.
Δεν αξίζαμε την ήττα, γιατί σε ένα πολύ καλό ημίχρονο που κάναμε, θα ήταν διαφορετικά τα πράγματα αν είχαμε βάλει γκολ. Εκεί ήταν η διαφορά των δύο ομάδων, στο ότι ο αντίπαλός μας αξιοποίησε τις ευκαιρίες του, κάτι που δεν κάναμε εμείς.
Συνεχίζουμε απτόητοι, θέλαμε το αήττητο, αλλά θα συνεχίσουμε. Συγχαρητήρια σε όλους, ήταν ένα παιχνίδι Super League, θα χαιρόμουν αν έπαιζα σε όλη μου τη ζωή τέτοια παιχνίδια».
Ερωτηθείς για τη διαιτησία, απάντησε: «Κάποια στιγμή πίστεψα πως το σκορ ήταν 2-1, δεν έχω ασχοληθεί όμως με τη διαιτησία και δεν θα το κάνω ούτε τώρα».
Ενώ για τη συνέχεια του πρωταθλήματος και την πορεία ΟΦΗ και Άρη μέχρι τώρα, υπογράμμισε: «Θέλαμε και το αήττητο και την κατάκτηση του πρωταθλήματος. Δεν μπορεί κανείς να πει όμως πως χάθηκε κάτι, στεναχωρηθήκαμε, δεν θέλαμε να χάσουμε, συνεχίζουμε και θέλουμε την επόμενη Κυριακή να πάρουμε το ματς που ακολουθεί. Φαίνεται μέσα στο γήπεδο πως οι δύο ομάδες είναι τα φαβορί. Δεν το λέγαμε στα λόγια, αλλά το αποδείξαμε στο γήπεδο. Δεν μπορεί να μας αμφισβητήσει κανείς και δίκαια φτάνουμε εκεί που φτάνουμε. Να περιμένουμε όμως να τελειώσει και μαθηματικά».

Από τους παίκτες του Άρη, ο αρχηγός  της ομάδας Γιώργος Δεληζήσης, ανέφερε: «συγχαρητήρια στον ΟΦΗ για τη νίκη και την πορεία του. Το ίδιο όμως και στους συμπαίκτες μου γιατί το αξίζουν και μέχρι τώρα μέσα από δυσκολίες ήταν αήττητοι. Ο στόχος δεν έχει τελειώσει, έχουμε 8 ματς που θέλουμε να τα νικήσουμε όλα για να βγούμε πρώτοι. Είναι περίεργο συναίσθημα η ήττα, μεγάλη πίκρα, αλλά δεν μπορούμε να κάνουμε κάτι άλλο από το να συνεχίσουμε».

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ

Μεγάλη νίκη για τον ΟΦΗ, σπουδαία ατμόσφαιρα στο Γεντί Κουλέ (VIDEO)

To τρένο του ΟΦΗ "πάτησε" και τον Αρη!

Αυτός είναι ο ΟΦΗ που θέλουμε! (VIDEO)

Νεότερα Άρθρα

Terranet Services

stoixim2019

logo rossetti 300dpi