Για «καθοδηγούμενα δημοσιεύματα, που εξυπηρετούν προφανείς σκοπούς» κάνει λόγο η ΠΑΕ ΟΦΗ 1925, αναφορικά με δημοσίευμα εφημερίδας, που αναπαράχθηκε και αναφέρει ότι ο ΟΦΗ αντιμετωπίζει κίνδυνο υποβιβασμού, για προσπάθεια χειραγώγησης του αγώνα με τον Αιγινιακό (6-0).
«Κάποιοι που μέσα στο γήπεδο, βλέπουν ότι δεν μπορούν να σταματήσουν τον ΟΦΗ, κάνουν …όνειρα θερινής νυκτός!» αναφέρουν στην κρητική ΠΑΕ.
«Το χειρότερο είναι» αναφέρουν στον ΟΦΗ, ότι «κάποιοι με αυτά που γράφουν και έτσι όπως τα γράφουν, καρφώνονται, για να εξυπηρετήσουν συμφέροντα, άλλων».
Στον ΟΦΗ προσθέτουν ότι «δεν έχουμε καμία ενημέρωση, για την υπόθεση αυτή, από καμία αρμόδια αρχή».
Και καταλήγουν λέγοντας ότι «ο ΟΦΗ είναι πρώτος για αυτό και τον χτυπάνε. Εμείς συνεχίζουμε τον αγώνα μας μέσα στο γήπεδο, εκεί που όπως έχουμε δείξει, απαντάμε. Και μάλιστα σκληρά. Ο κόσμος του ΟΦΗ να μην παρασύρεται από ανοησίες, που μόνο σκοπό έχουν να μας αποπροσανατολίσουν από το στόχο μας. Θα αποτύχουν πανηγυρικά».
Τι αναφέρει το δημοσιεύμα
Σύμφωνα με το δημοσίευμα, η εισαγγελική έρευνα, για το παιχνίδι ΟΦΗ-Αιγινιακός 6-0 στις 12 Νοεμβρίου 2017 έδειξε ότι παράγοντες και παίκτες του Αιγινιακιού ταξίδεψαν στην Κρήτη με πληρωμένα εισιτήρια, από παράγοντα που ήταν τότε στην διοίκηση του ΟΦΗ (Τσάλος).
Και ότι ο φάκελος θα διαβιβαστεί στην Επιτροπή Δεοντολογίας της ΕΠΟ, για τα περαιτέρω.
Το δημοσίευμα αναφέρει:
«Η υπόθεση αφορά τις καταγγελίες του προπονητή του Απόλλωνα Πόντου Δ.Καλαϊτζίδη, για χειραγωγημένα παιχνίδια και ειδικότερα το ΟΦΗ-Αιγινιακός 6-0 (4-0 ημίχρονο). Σύμφωνα πάντα με τον προπονητή του Απόλλωνα Πόντου, ο πρόεδρος του Αιγινιακού Γ.Νιώπας, του αποκάλυψε ότι είχε χρηματιστεί για το Άρης-Αιγινιακός 5-0, ενώ το ΟΦΗ- Αιγινιακός, στήθηκε για στοιχηματικούς λόγους.
Με τον τότε πρόεδρο του ΟΦΗ, Φ.Τσάλο, σύμφωνα πάντα με τη καταγγελία, να καλύπτει τα έξοδα μετακίνησης κάποιων ποδοσφαιριστών και παραγόντων του Αιγινιακού.
Που σε αντίθεση με τα υπόλοιπη αποστολή είχαν μεταβεί στο Ηράκλειο αεροπορικώς. Και τον προϊστάμενο της Εισαγγελίας Πρωτοδικών Θεσσαλονίκης Λ.Τσόγκα να ζητά τη διενέργεια, επείγουσας προκαταρτικής εξέτασης. Για να διερευνηθεί αν στοιχειοθετούνται, αδικήματα δωροδοκίας-δωροληψίας για αλλοίωση αποτελέσματος.
Σύμφωνα με τις πληροφορίες, που επικαλείται το εν λόγω δημοσιεύμα, το αποτέλεσμα της εισαγγελικής έρευνας ανέδειξε ότι σχετικό παραστατικό (τιμολόγιο) για την έκδοση και πληρωμή των εισιτηρίων παραγόντων και ποδοσφαιριστών του Αιγινιακού, έχει εκδοθεί στο όνομα παράγοντα που μετείχε τη συγκεκριμένη χρονική περίοδο στο ΔΣ του ΟΦΗ.
Σ αυτή τη περίπτωση, η ευθύνη της ομάδας της Κρήτης είναι αυτονόητη. Και κατά συνέπεια ο κίνδυνος να τιμωρηθεί, με ποινή υποβιβασμού, όταν ο φάκελος διαβιβαστεί στην Επιτροπή Δεοντολογίας της ΕΠΟ.
Αντί δηλαδή να βρεθεί στη Superleague, καθώς έχει σχεδόν εξασφαλίσει την άνοδο, να βρεθεί στη Γ Εθνική. Και τη θέση της να πάρει η τρίτη της βαθμολογίας Παναχαϊκή».
Ερωτηματικά
Πάντως, το δημοσίευμα που έχει πολλά «θολά» σημεία, καθώς κάνει λόγο για «αυτονόητη» τιμωρία του ΟΦΗ, χωρίς να υπάρχουν καν ενδείξεις για κάτι τέτοιο, ενώ προαναγγέλει την …άνοδο της Παναχαικής!
Παράλληλα, αν και αναφέρεται στο παιχνίδι Αρης-Αιγινιακός 5-0, το οποίο επίσης έχει καταγγελθεί από τον Καλαιτζίδη, δεν γίνεται καμία αναφορά για κίνδυνο τιμωρίας του Αρη, που επίσης εμπλέκεται σύμφωνα με τις καταγγελίες.
Παράλληλα η… βεβαιότητα του υποβιβασμού του ΟΦΗ και η άνοδος της Παναχαικής, από πού πηγάζει;
Kαι κάτι ακόμη. Εστω ότι η έρευνα για το παιχνίδι ΟΦΗ-Αιγινιακός 6-0 προχωράει. Πότε θα ολοκληρωθεί; Σε αντίστοιχες υποθέσεις του παρελθόντος, πήρε…χρόνια!
Στον ΟΦΗ, επισημαίνουν ότι έχουν άγνοια για το θέμα, καμία αρχή δεν τον έχει καλέσει και αν συμβεί αυτό θα διατυπώσει τη θέση του, ενώ ο παράγοντας που εμπλέκεται δεν έχει πλέον καμία σχέση με την ομάδα (όπως και του Αιγινιακού).
O κόσμος του ΟΦΗ θα πρέπει να είναι προσεκτικός για το τι διαβάζει αυτήν την εποχή.
Δεν χρειάζεται πανικός.
Κανένα δημοσιεύμα, καθοδηγούμενο ή μη δεν μπορεί να καταδικάσει μια ομάδα.
Είναι σίγουρο πάντως, ότι μετά τη διασφάλιση της ανόδου είναι βέβαιο, ότι θα υπάρξουν κάθε λογής τρικλοποδιές στον ΟΦΗ, αφού στο γήπεδο δεν μπορούν να τον σταματρήσουν...
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
To Δ.Σ. της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 στην συνεδρίαση του, ασχολήθηκε με "καυτά" τρέχοντα θέματα. Αδειοδότηση, εκσυγχρονισμός εγκαταστάσεων, υποδομές και άλλα ζητήματα, στην ατζέντα της συνεδρίασης.
Η επίσημη ενημέρωση της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 αναφέρει:
Συνεδρίασε το Δ.Σ της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 και ασχολήθηκε με τρέχοντα θέματα της ομάδας.
Παράλληλα, έγινε κατανομή αρμοδιοτήτων και ρόλων προς τα μέλη του Δ.Σ για την καλύτερη λειτουργία της ομάδας.
Η υπόθεση της αδειοδότησης, η οποία ακολουθεί μετά την ευτυχή κατάληξη που είχε για τον ΟΦΗ, το θέμα της επιτήρησης, ήταν από τα βασικά θέματα.
Ο ΟΦΗ πέρασε με επιτυχία την πρώτη φάση της αδειοδότησης και πλέον προχωράει για τη δεύτερη φάση.
Το Δ.Σ. ασχολήθηκε ακόμη, με θέματα εκσυγχρονισμού των εγκαταστάσεων που πρέπει να γίνουν, τόσο στο Γεντί Κουλέ, όσο και στο Βαρδινογιάννειο αθλητικό κέντρο.
Όπως επίσης και το θέμα των υποδομών, στο οποίο θα υπάρξει μια αναδιοργάνωση, εφ’ όσον η ομάδα, ολοκληρώσει το στόχο της ανόδου στην Σούπερ Λίγκ.
Συζητήθηκαν ακόμη, θέματα, που αφορούν συζητήσεις ,που έχουν ξεκινήσει σε θέματα συζητήσεων με διαφημιστικές εταιρείες και εταιρείες ρουχισμού.
Ακόμη, το Δ.Σ. ασχολήθηκε με το ταξίδι στη Δράμα και τα επόμενα παιχνίδια του πρωταθλήματος.
«Ο ΟΦΗ είναι κοντά στο στόχο του, αλλά δεν έχει επιτευχθεί ακόμη και πρέπει η προσπάθεια να συνεχιστεί από όλους με την ίδια δύναμη, όπως μέχρι σήμερα», τονίζεται από την πλευρά της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925.
Χωρίς τρείς θα αγωνιστεί ο ΟΦΗ την Κυριακή (15/4, 5μμ) στη Δράμα. Οι τραυματίες Παπαστεριανός, Μονιάκης και ο τιμωρημένος Λεάλ δεν είναι στα πλάνα της τεχνικής ηγεσίας. Τελευταία προπόνηση στη Δράμα το Σάββατο το μεσημέρι ο ΟΦΗ.
Η επίσημη ενημέρωση της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 αναφέρει:
Mε προπόνηση που έγινε την Πέμπτη (12/4) στο Βαρδινογιάννειο αθλητικό κέντρο, η προετοιμασία του ΟΦΗ για το παιχνίδι με την Δόξα Δράμας, μπήκε στην τελική της ευθεία.
Ο Γιάννης Κοιλιάρας ακολούθησε ξανά το κανονικό πρόγραμμα και είναι στην διάθεση της τεχνικής ηγεσίας, για το παιχνίδι.
Ο Μανόλης Παπαστεριανός ακολούθησε και πάλι ατομικό πρόγραμμα και θεραπεία και δεν υπολογίζεται για το παιχνίδι στη Δράμα.
Όπως και οι Λεάλ (τιμωρημένος) και Μονιάκης (τραυματίας).
Την Παρασκευή (13/4) η προπόνηση θα γίνει το μεσημέρι στο Βαρδινογιάννειο αθλητικό κέντρο.
Η αποστολή του ΟΦΗ θα αναχωρήσει αεροπορικώς με πτήση για την Θεσσαλονίκη, το Σάββατο νωρίς το πρωί από το Ηράκλειο.
Η τελευταία προπόνηση θα γίνει το μεσημέρι του Σαββάτου στη Δράμα.