karatzis ofi 500x167

lokal-500-176-2019

kortsidakis 500x176 arxontiko

metropole500x167

KABAKAS-mvpnnnn

assariotakis500x176

benneto ofi 414x140

georgia500X176

skai-korts500x176

dandaliskentriko-banner-500x167

ALMYRA2018

stella

500x167 garden

ASFALEISKRITI500X176

manolios4800x167

sevensc500x167

terranet500x176

dandaliskentriko-banner-500x176

vavoulas black-clean 500x167

pastarela-500-176-2019

watercity500x176

proactive-414-140

autotrack 500X176 2

koumantakis500x176

fimi500x167

fastfitness 500X176 01

winnerkorts

george

george

Λεάλ και Κουτσιανικούλης φώναξαν "παρών" για το παιχνίδι του ΟΦΗ με τον Αρη, που θα γίνει την Τετάρτη (4/4, 3μμ) στο Γεντί Κουλέ. Οι Ποτουρίδης (γόνατο) και Κοιλιάρας (προσαγωγός) θα επιχειρήσουν να μπούν την Τρίτη (3/4) στο πρόγραμμα.

Η επίσημη ενημέρωση της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 αναφέρει:

Με προπόνηση που έγινε τη Δευτέρα (2/4) στο Γεντί Κουλέ, ο ΟΦΗ συνέχισε την προετοιμασία του για το παιχνίδι της Τετάρτης (4/4, 3μμ) με τον Αρη.

Λεάλ και Κουτσιανικούλης ακολούθησαν όλο το πρόγραμμα και τέθηκαν στην διάθεση της τεχνικής ηγεσίας, για την αναμέτρηση.

Οι Ποτουρίδης (γόνατο) και Κοιλιάρας (προσαγωγός), ακολούθησαν ατομικό πρόγραμμα και θεραπεία και την Τρίτη (3/4) θα επιχειρήσουν να ακολουθήσουν το κανονικό πρόγραμμα.

Νέα προπόνηση θα γίνει την Τρίτη (3/4, 4μμ) στο Γεντί Κουλέ, με την οποία ο ΟΦΗ θα ολοκληρώσει την προετοιμασία του, για το παιχνίδι με τον Αρη.

«Μπράβο παιχταράδες μου! Μπράβο!»

Με τα λόγια αυτά ο χαμογελαστός Νίκος Παπαδόπουλος, μπήκε στα αποδυτήρια, μετά το διπλό στην Πάτρα (0-3) για να συγχαρεί τους παίκτες του για την μεγάλη νίκη, που φέρνει τον ΟΦΗ πλέον πολύ κοντά στην επιστροφή του στην Σούπερ Λίγκ. Η ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 ανέβασε στον λογαριασμό της στο Facebook το video με τα συγχαρητήρια του «τιμονιέρη» της ομάδας, στους παίκτες του.

Το κλίμα στον ΟΦΗ είναι το καλύτερο δυνατό και πλέον η σκέψη όλων είναι στο μεγάλο παιχνίδι της Τετάρτης με τον Αρη στο Γεντί Κουλέ (4/4/, 3μμ).

Δείτε παρακάτω το VIDEO που ανέβασε η ΠΑΕ στην επίσημη σελίδα της, λίγα λεπτά μετά τη λήξη του αγώνα στην Πάτρα, όπου ο ΟΦΗ πέτυχε νίκη-θρίαμβο με μεγαλειώδη εμφάνιση.

Πηγή:ofi1925.gr

«Στο παιχνίδι με τον Αρη, θα δώσουμε τον καλύτερο μας εαυτό» τονίζει ο γκολκήπερ του ΟΦΗ Γιώργος Στρέζος. Ο τερματοφύλακας της κρητικής ομάδας, μετά την επιστροφή του ΟΦΗ από την Πάτρα, αναφέρθηκε στην σπουδαία εκτός έδρας νίκη, αλλά και στο ντέρμπι με τον Αρη.

«Συνεχίζουμε με την ίδια σοβαρότητα. Είναι περήφανος για αυτά που έχουμε καταφέρει με τους συμπαίκτες μου».

Αναλυτικά οι αναφορές του Γιώργου Στρέζου:

-Για το αν ο ΟΦΗ έχει κλειδώσει την άνοδο:

«Είναι πολύ σημαντικό το διπλό στην Πάτρα, αλλά είναι πολύ νωρίς ακόμη να πούμε ότι τελείωσε η άνοδος.

Εμείς θα συνεχίσουμε, με την ίδια σοβαρότητα μέχρι τη μαθηματική διασφάλιση του στόχου.

Συνεχίζουμε με την ίδια συγκέντρωση.

Η ομάδα πέρασε πολλές δυσκολίες. Νοιώθω  υπερήφανος  και για μένα και για τους συμπαίκτες μου, για αυτά που έχουμε καταφέρει».

-Για το παιχνίδι με την Παναχαική:

Το παιχνίδι με την Παναχαική σωστά χαρακτηριζόταν ντέρμπι. Η Παναχαική έχει κάνει μια πολύ καλή πορεία.

Είδαμε όμως ότι αν εμείς πιάσουμε την απόδοση που μπορούμε και έχουμε συνηθίσει το τελευταίο διάστημα, είμαστε η καλύτερη ομάδα του πρωταθλήματος».

-Για το παιχνίδι με τον Αρη:

«Το παιχνίδι με τον Αρη είναι ντέρμπι. Θα δώσουμε τον καλύτερο μας εαυτό. Πιστεύω ότι θα πάμε καλά».

Πηγή:ofi1925.gr

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ

Αποθέωση για Παπαδόπουλο και παίκτες! (VIDEO)

"Oι παίκτες του ΟΦΗ, είναι μάγκες!"

Νεότερα Άρθρα

Terranet Services

stoixim2019

logo rossetti 300dpi