«Οι παίκτες μου είναι μάγκες. Αυτό που έχει γίνει με την ομάδα μας, από τον Ιανουάριο και μετά, είναι ένα μικρό θαύμα».
Με τα λόγια αυτά ο Νίκος Παπαδόπουλος, μετά την άφιξη της αποστολής του ΟΦΗ από την Πάτρα και το σπουδαίο διπλό επί της Παναχαικής, έπλεξε για μια ακόμη φορά το εγκώμιο των παικτών του, για την προσπάθεια που έχουν κάνει και έχουν φέρει τον ΟΦΗ στην πρώτη θέση, αλλά και κοντά στην άνοδο στην Σούπερ Λίγκ.
Πάντως ο προπονητής του ΟΦΗ, τόνισε ότι ακόμα και αν ο ΟΦΗ είναι κοντά στο στόχο «πρέπει να είμαστε σοβαροί μέχρι το τέλος και να πάρουμε πόντους, ώστε να εξασφαλίσουμε και μαθηματικά την άνοδο».
Ενώ για το παιχνίδι της Τετάρτης με τον Αρη, ανέφερε ότι «είναι ένα σημαντικό παιχνίδι με ένα πολύ καλό αντίπαλο».
Αναλυτικά η τοποθέτηση του Νίκου Παπαδόπουλου:
Για τη νίκη στην Πάτρα και το +13 του ΟΦΗ:
«Εχουμε πάρει μια πολύ μεγάλη διαφορά και αυτό ήταν και το ζητούμενο.
Πρέπει να πω όμως, ότι ανεξάρτητα από το λένε όλοι, για μένα δεν έχει τελειώσει τίποτα, μέχρι και μαθηματικά να είμαστε στην Σούπερ Λίγκ.
Πρέπει να είμαστε σοβαροί μέχρι το τέλος και να πάρουμε πόντους, ώστε να εξασφαλίσουμε και μαθηματικά την άνοδο.
Δεν έχουμε κανένα δικαίωμα σαν ομάδα με την ιστορία και τη δυναμική που έχουμε, να χαλαρώνουμε”.
Για το παιχνίδι της Τετάρτης με τον Αρη:
«Θεωρώ ότι έχουμε ένα ακόμη σημαντικό παιχνίδι μπροστά μας, με ένα αντίπαλο, πολύ καλό.
Μέχρι να εξασφαλίσουμε και μαθηματικά την άνοδο, θα πανηγυρίζω για μια μέρα. Την επόμενη μέρα, θα σκέφτομαι το επόμενο παιχνίδι».
Για τον ΟΦΗ που έχει κάνει 11Χ11 :
«Οι παίκτες που έχει ο ΟΦΗ αυτή τη στιγμή είναι μάγκες. Το έχουν αποδείξει πολλές φορές.
Εχουν στηρίξει την ομάδα και συνεχίζουν να τη στηρίζουν. Αυτό που έχει γίνει με την ομάδα μας, από τον Ιανουάριο και μετά, είναι ένα μικρό θαύμα.
Εδώ είμαστε όμως, για να συνεχίσουμε να βάλουμε και άλλες όμορφες στιγμές στην ιστορία της ομάδας μας».
Για τη στήριξη του κόσμου:
«Η αγάπη του κόσμου είναι δεδομένη. Καταλαβαίνω τη χαρά και την αγάπη τους».
Πηγή:ofi1925.gr
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
Στιγμές ευτυχίας για τον καλό φίλο και επιτυχημένο επιχειρηματία του Ηρακλείου Αντώνη Καράτζη.
Η σύζυγος του Γιούλια, έφερε στον κόσμο ένα υγιέστατο κοριτσάκι και ο Αντώνης δεν κρύβει τη χαρά του.
Θερμές ευχές, απο όλους μας στο mvpmagazine.gr στον Αντώνη και τη σύζυγο του για το νέο μέλος της οικογένειας του.
Με ανακοινώσεις της, η οικογένεια του ΟΦΗ, λόγω της δυναμικής συμμετοχής της εταιρείας Καράτζης στην μετοχική σύνθεση της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925, εύχεται στον Αντώνη Καράτζη ότι καλύτερο.
Η ανακοίνωση αναφέρει: Η οικογένεια του ΟΦΗ, τα διοικητικά συμβούλια της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 και του Ερασιτέχνη ΟΦΗ, εκφράζουν τις θερμότερες ευχές τους, στην οικογένεια Καράτζη και προσωπικά στον Αντώνη Καράτζη (βασικός μέτοχος της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925) και στην σύζυγο του, για την γέννηση της κόρης τους.
Να είναι καλότυχη και υγιής και να την δούν όπως πραγματικά επιθυμούν".
Γ. Κορτς
ΟΜΑΔΑ-ΟΝΕΙΡΟ στην Πάτρα ο ΟΦΗ, έδειξε ποιός είναι το ΑΦΕΝΤΙΚΟ της κατηγορίας.
Εκανε επίδειξη ισχύος και πήρε μια ΜΕΓΑΛΗ νίκη, που τον φέρνει πολύ κοντά στο στόχο της επιστροφής στην Σούπερ Λίγκ.
Δείτε στο παρακάτω VIDEO της κρατικής τηλεόρασης τα καλύτερα στιγμιότυπα της αναμέτρησης και τις ΓΚΟΛΑΡΕΣ του ΟΦΗ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ