
Του Γιώργου Κορτσιδάκη
Ένα παιχνίδι που έπρεπε να το καθαρίσει με άνεση, με 3-4 γκολ διαφορά, με βάση τις ευκαιρίες που είχε, δεν κατάφερε να κερδίσει ο ΟΦΗ, στα Περβόλια.
Το τελικό 1-1 μοιάζει με «αυτοκτονία» για τον ΟΦΗ, ο οποίος αν είχε την στοιχειώδη αποτελεσματικότητα, που έπρεπε στις φάσεις που δημιούργησε, θα είχε εύκολο απόγευμα.
Ο ΟΦΗ προηγήθηκε στο 69’ με υπέροχο γκολ του Ντίνα, είχε τις φάσεις να τελειώσει το παιχνίδι, με τον τερματοφύλακα του ΑΟΧανιά/Κισσαμικού να είναι ο κορυφαίος του αγώνα, αλλά η μπάλα τον τιμώρησε στην τελευταία φάση του παιχνιδιού.
Κρατούσε το 0-1 μέχρι το 93’ και αρκούσε να κρατήσει λίγο τη μπάλα, για να λήξει το παιχνίδι, αλλά «έδωσε» την τελευταία επίθεση στους γηπεδούχους, οι οποίοι με γκολ του Ξύδα, ισοφάρισαν σε 1-1.
Να σημειωθεί, ότι ο ΟΦΗ έπαιζε με δέκα παίκτες από το 76’ για αποβολή του Κουτσιανικούλη με δεύτερη κίτρινη κάρτα για χέρι.
Στη φάση αυτή, ο διαιτητής έδωσε άδικη πρώτη κίτρινη κάρτα στον Κουτσιανικούλη στο 42' με μια φάση που αντίπαλος χτύπησε στο κεφάλι τον Πορτουλίδη και ο διαιτητής δεν διέκοψε το παιχνίδι.
Με δέκα παίκτες ο ΟΦΗ, προσπάθησε να προστατέψει το σκορ μέχρι το τέλος, αλλά δεν τα κατάφερε.
Ο ΟΦΗ εκτός από τις μεγάλες ευκαιρίες, είχε και δοκάρι με τον Κοέλιο στο 10’.
Ουσιαστικά ο ΟΦΗ, «πέταξε» δυο βαθμούς στα Χανιά σε ένα παιχνίδι δικό του.
Αν και αγωνίστηκε με πολλές απουσίες (8 απόντες) ο ΟΦΗ ήλεγξε το παιχνίδι και αν είχε εκμεταλλευτεί τις ευκαιρίες που δημιούργησε, θα το τελείωνε εύκολα.
Όπως και στη Δράμα, δεν το έκανε όμως και έτσι το πλήρωσε.
Ακόμα και έτσι, ο ΟΦΗ είναι πολύ κοντά στην άνοδο, απλά, έχασε την ευκαιρία, να τελειώσει πιο γρήγορα την αποστολή του.
Να σημειωθεί ότι ο ΟΦΗ, έχει δικαιολογημένα παράπονα από την διαιτησία του Αντωνίου από την Αθήνα, ο οποίος έκανε σωρεία λαθών στο παιχνίδι, με μεγάλα ζητήματα ειδικά στον πειθαρχικό έλεγχο.
Του Γιώργου Κορτσιδάκη
Τέσσερα πονταλάκια και… άντε γεια, με την άνοδο ο ΟΦΗ!
Δεν χρειάζεται να κοιτάμε τι κάνουν οι αντίπαλοι.
Μας ενδιαφέρει ο ΟΦΗ και μόνο αυτός. Σα να μην υπάρχουν, οι...άλλοι.
Εχοντας «μέσα» Παναιγιάλειο, Απόλλωνα Λάρισας και Σπάρτη στην τελευταία αγωνιστική, ούτε με …μάγια και βουντού, δεν χάνει την άνοδο, ο ΟΦΗ.
Τέσσερα πονταλάκια, λοιπόν και…άντε γειά!
Όπως ακριβώς, τα γράψαμε και μετά το «θόρυβο» του αγώνα του ΟΦΗ στα Χανιά (1-1):
Δεν τρέχει… κάστανο για τον ΟΦΗ για το 1-1.
Δεν κέρδισε, ούτε ο Αρης την Καλαμαριά (0-0), οπότε ούτε γάτα, ούτε ζημιά!
Δεν κέρδισε, δεν έχασε τίποτα, ο ΟΦΗ, σε αυτήν την αγωνιστική.
Τσάμπα κόπος η «βαβούρα» και ο «σαματάς».
Πρώτος, συνεχίζει ο ΟΦΗ και οι …εχθροί του, σκάνε από το κακό τους!
ΟΦΗ και Αρης, τα παιδιά της Σούπερ Λίγκ, είναι σαφές, ότι περιμένουν απλά την μαθηματική εξασφάλιση της ανόδου.
Και επειδή, δεν έχουν αντίπαλο 7 στροφές πριν από το τέλος (στο +11 ο ΟΦΗ από την τρίτη Παναχαική, στο +10 ο Αρης), είναι λογικό να κάνουν και καμιά …γκέλα.
Υπάρχει η κόπωση, οι κάρτες, αλλά και το γεγονός ότι και οι δυο ομάδες επιχειρούν να «προστατέψουν» σε αυτή τη φάση, την διαφορά ασφαλείας που έχουν χτίσει.
Ο ΟΦΗ στα Περβόλια, είχε το τρίποντο στα χέρια του, αλλά πέταξε τους δυο βαθμούς δεχόμενος γκολ στο 93’ και πληρώνοντας συνολικά την επιπολαιότητα του, για το γεγονός ότι δεν «σκότωσε» το παιχνίδι όταν έπρεπε, αλλά το άφησε να «σπαρταράει» και στο τέλος, το πλήρωσε.
Ο Αρης στην Καλαμαριά (0-0), ήταν σκέτη... απογοήτευση!
Παιχνίδι-βασανιστήριο για τον τηλεθεατή.
Μέχρι και ο Καρυπίδης του Αρη, πόσταρε στο instagram μια φωτογραφία, στην οποία έβαζε… κολλύριο στα μάτια του (!), προφανώς μη αποδεχόμενος το θλιβερό θέαμα. (Ειλικρινής παραδοχή, ο Αρης δεν βλεπόταν!).
Όπως προαναφέραμε, τα παιδιά της Σούπερ Λίγκ, περιμένουν την… Σούπερ Λίγκ.
Αν οι παράγοντες του ΟΦΗ, αποφασίσουν να δημοσιεύσουν το «ηχητικό» που υπάρχει από τον καβγά στα αποδυτήρια , τότε –όπως λένε-κάποιος θα νοιώσει ντροπή, που είναι Κρητικός.
Το κινητό έγραφε την ώρα, που εκτοξευόταν απειλές για την άνοδο και ...παράξενα υπονοούμενα, τα οποία κανείς δεν μπορεί να ξέρει αν ήταν μόνο κουβέντες θυμού ή αν πρόκειται για κάτι άλλο.
Τρελάθηκε ο Μιχάλης Τζιράκης στα Περβόλια με το αντεθνικό σύνθημα για το Ηράκλειο, από κάποιους Χανιώτες και όρμισε σε εκείνους που ξεπέρασαν τα όρια. Δεν μασάει ο Μιχάλης, σε τέτοια.
Πάντως, λέγεται, χωρίς διάθεση να δικαιολογήσω καμία συμπεριφορά, ότι το προκλητικό σύνθημα αυτό, απο τους Χανιώτες για το Ηράκλειο, έπαιξε το ρόλο του στην... αρπαγή του πανό, μετά τη λήξη του αγώνα.
Ηταν -λένε- αυτό που άναψε τη ...σπίθα για το ρεσάλτο, του οπαδού.
Τρέχα Δημήτρη Μάνο! Σε πέρασε ο Κάιπερς! (20 γκολ, έναντι 19). Κόλλησε ο Δημήτρης τελευταία, πυροβολεί κατά βούληση ο Βέλγος. Ο ένας σκέφτεται τον Ολυμπιακό (;), o άλλος που θα πουληθεί του χρόνου!
Διάφορες εκδοχές για τον σαματά από τον... πρόεδρο:
-Το έκανε για να πουλήσει εκδούλευση;
- Το έκανε για να πάρει ψήφους, καθώς τον ενδιαφέρει και το… βουλευτιλίκι , εκτός από την συμμετοχή του ως αθλητικός παράγων (τρομάρα του!) της περιοχής; (Γνωστή τακτική).
-Aπο που αντλεί αυτό το θράσος;
-Στο ...όνομα ποιού μιλάει? (το ξέρει...ο άλλος, ότι τον χρησιμοποιεί?)
Ασφαλώς και οι τελευταίες εμφανίσεις, κάποιων παικτών του ΟΦΗ, μπορεί και να αποτελούν και κριτήριο για του… χρόνου! Κάποιοι θα την πληρώσουν, έτσι που το πάνε...
Τρομερή και συγκινητική η φωτογραφία «Ευχαριστούμε ΔΑΣΚΑΛΕ Ευγένιε» στην τελετή
λήξης του παιδικού τουρνουά ποδοσφαίρου της ΕΠΣ Ηρακλείου που είχε την ονομασία “ΕΥΓΕΝΙΟΣ ΓΚΕΡΑΡΝΤ”.
Δεν θα σε ξεχάσουμε ποτέ, Ολλανδέ, Ολλανδέ!
-Πρόεδρος του …γλυκού νερού: «Πόσο κοστίζει το πανό; Kοστίζει….».
ΝΤΡΟΠΗ για την Κρήτη!
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
Είχε χάσει εκτός έδρας στον πρώτο γύρο, έχασε και εντός έδρας στο δεύτερο γύρο, απο τον προτελευταίο Ικαρο Νέα Σμύρνης το Ηράκλειο, για την 26η αγωνιστική στον Νότιο όμιλο της Β' Εθνικής. Η ομάδα του Γιώργου Μακράκη, ηττήθηκε με 71-77 στα Δυο Αοράκια, απο μια ομάδα που παλεύει να σωθεί. Στην 8η θέση με 38 βαθμούς παραμένει η ομαδα του Ηρακλείου.
Ηράκλειο-Ίκαρος Ν. Σμύρνης 71-77
Δεκάλεπτα: 15-16, 32-35, 47-61, 71-77
Ηράκλειο (Μακράκης): Αλεξάκης, Γουμενάκης, Μποχωρίδης 16 (3), Λιανός 22 (1), Πρωτογεράκης 6, Καλατζής 3 (1), Χάλαρης 8, Παπαδάκης 3, Στιβακτάκης, Λάκκας 13, Πετράκης.
Ίκαρος Νέας Σμύρνης (Καρακώστας ): Γοργόνης 6, Μελισσουργός 2, Βελιζιώτης 5 (1), Γραμματικός 21 (5), Σπυρόπουλος, Βούζας 19 (2), Σπυρόπουλος, Λάβαρης 2, Δορκοφίκης 8 (2), Μιχαλόπουλος 4, Ανέστης, Ζούκας 8, Δαρμόγιαννης 2.
Αναλυτικά τα αποτελέσματα της 26ης αγωνιστικής:
Παγκράτι-Ιπποκράτης Κω 89-81
ΚΑΟ Κορίνθου-ΑΕ Ν. Κηφισιάς 55-65
Πρωτέας Βούλας-Πανερυθραϊκός 79-61
Κορωπί-Πανελευσινιακός 85-73
ΓΣ Μάνδρας Νικηφόρος-Ιωνικός Νικαίας 75-108
ΕΦΑΟΖ-Δάφνη Δαφνίου 69-79
Διαγόρας Δρυοπιδέων-Τρίτωνας 84-77
Η βαθμολογία:
1. Ιωνικός Νικαίας 51 (25-1)
2. Διαγόρας Δρυοπιδέων 46 (20-6)
————————————————–
3. Ιπποκράτης Κω 44 (18-8)
4. Τρίτων 41 (15-11)
5. Πανερυθραϊκός 40 (14-11)
6. Πρωτέας Βούλας 39 (13-13)
7. ΓΣ Μάνδρας Νικηφόρος 39 (13-13)
8. Ηράκλειο 38 (12-14)
9. Παγκράτι 37 (11-15)
10. ΚΑΟΚ 37 (11-15)
11. Δάφνη Δαφνίου 37 (11-15)
12. Κηφισιά 36 (10-16)
————————————————–
13. Κορωπί 35 (9-17)
14. Πανελευσινιακός 35 (9-17)
15. Ίκαρος Νέας Σμύρνης 35 (9-17)
16. ΕΦΑΟΖ 34 (8-18)
Επόμενη αγωνιστική (27η, 29/4):
Ιπποκράτης Κω – ΚΑΟΚ
Ν. Κηφισιά – Πρωτέας Βούλας
Πανελευσινιακός – Πανερυθραϊκός
Ικαρος Ν. Σμύρνης – Πγκράτι
Ιωνικός Νικαίας – Ηράκλειο
Δάφνη Δαφνίου – Μάνδρα/Νικηφόρος
Τρίτων – ΕΦΑΟΖ
Κορωπί – Διαγόρας Δρυοπιδέων