Με νίκη συνέχισε τις υποχρεώσεις της στο πρωτάθλημα Νέων της Football league η Κ19 του ΟΦΗ, που κέρδισε την Καλλιθέα με 2-1 στο Βαρδινογιάννειο αθλητικό κέντρο.
Αν και βρέθηκαν πίσω στο σκορ στο ξεκίνημα του αγώνα (2’) οι μικροί του ΟΦΗ, τελικά κατάφεραν να κάνουν την ανατροπή και με δυο γκολ με τους Νοικοκυράκη στο 42’ και Κουράκη στο 67’, να πάρουν τη δίκαιη νίκη.
Ο ΟΦΗ δείχνει να έχει κλειδώσει τη δεύτερη θέση η οποία οδηγεί στα πλέι-οφ για την κατάκτηση του τίτλου.
Ο προπονητής της Κ19 του ΟΦΗ Βασίλης Κρασανάκης ανέφερε στην επίσημη σελίδα του ΟΦΗ, ότι:
“Mετά το παιχνίδι με τον Εργοτέλη το οποίο και χάσαμε, είχαμε να αντιμετωπίσουμε μια ακόμη αξιόλογη ομάδα. Παρ’ ότι βρεθήκαμε νωρίς πίσω στο σκορ δείξαμε χαρακτήρα και κερδίσαμε. Πήραμε δίκαια τους τρείς βαθμούς και παραμένουμε σε τροχιά πλέι-οφ»
Κ19 ΟΦΗ (Προπονητής: Βασίλης Κρασανάκης): Παναγιώτου, Περδίκης, Λαγουδάκης, Κοκολογιάννης, Ρουσάκης, Σουρνάκης, Λαμπριανίδης (65’ Ξενοχτιστάκης), Καλαιτζάκης, Σταυρακάκης (72’ Αζίζι), Νοικοκυράκης (90’ Ζερβάκης), Κουράκης (90’ Μαρινάκης).
Πηγή:ofi1925.gr

Του Γιώργου Κορτσιδάκη
Σιγά-σιγά αποκαλύπτεται η σκευωρία που έχει στηθεί απο κάποιους σε βάρος του ΟΦΗ, για τα όσα...παράξενα είδαν το φως της δημοσιότητας, τις τελευταίες ημέρες, για το παιχνίδι ΟΦΗ-Αιγινιακός.
Οι υποτιθέμενες κατηγορίες σε βάρος του ΟΦΗ, ότι παράγοντας της ομάδας, πλήρωσε τα εισιτήρια παικτών του Αιγινιακού, ώστε να ταξιδέψουν αεοροπορικώς στο Ηράκλειο, αμφισβητούνται πλέον ανοιχτά, καθώς ένας απο τους παίκτες του Αιγινιακού, που ταξίδεψαν αεροπορικώς για το συγκεκριμένο παιχνίδι, τονίζει ότι τα έξοδα μετακίνησης τα πλήρωσε ο ίδιος και αυτό αποδεικνύεται όπως λέει "μέσω του ταξιδιωτικού πρακτορείου της Θεσσαλονίκης που έκλεισα τα εισιτήρια...».
Τη δήλωση αυτή έκανε ο γκολκήπερ Θανάσης Τόλιος, με δηλώσεις του για το επίμαχο θέμα στην ιστοσελίδα FootballleagueNews.gr. O ίδιος αναφέρει ότι "ταξίδεψα με δικά μου έξοδα στο Ηράκλειο".
Κανείς δεν του τα πλήρωσε, πόσο μάλλον παράγοντας του ΟΦΗ!
Αναλυτικά η τοποθέτηση του τερματοφύλακα του Αιγινιακού:
«Κατά τη διάρκεια του καλοκαιριού είχα σοβαρό τραυματισμό. Η γιατρός μου μού είχε απαγορεύσει να ταξιδέψω οδικώς και ακολούθως ακτοπλοϊκώς για το Ηράκλειο. Δηλαδή επτά ώρες ταξίδι με το πούλμαν για Πειραιά και από εκεί οκτώ ώρες ακτοπλοϊκώς για το λιμάνι του Ηρακλείου. Αντιμετώπισα ένα σοβαρό θέμα και είχε παραλύσει η γάμπα μου και ο δικέφαλος. Αν δείτε, στα πρώτα παιχνίδια της χρονιάς δεν αγωνιζόμουν. Με τη Βέροια, για παράδειγμα, ήμουν δηλωμένος, και τελικά δεν έπαιξα. Και ο Αιγινιακός ίσως είναι η μόνη επαγγελματική ομάδα με δύο τερματοφύλακες, και όχι τρεις.
Για το ματς με τον ΟΦΗ αποφάσισα να ταξιδέψω αεροπορικώς, με δικά μου έξοδα, ώστε να είμαι πιο ξεκούραστος και να βοηθήσω τον Αιγινιακό. Αν ένιωθα καλά, τότε θα έπαιζα. Χρησιμοποιήθηκα στο αρχικό σχήμα, αλλά στο 9', δεν άντεξα και έγινα αλλαγή. Έτσι ακριβώς έχουν τα πράγματα. Ταξίδεψα με δικά μου έξοδα και αυτό μπορείτε να το δείτε μέσω του ταξιδιωτικού πρακτορείου της Θεσσαλονίκης που έκλεισα τα εισιτήρια...».
Η τοποθέτηση αυτή, του τερματοφύλακα του Αιγινιακού, αλλά πιθανόν και άλλων ποδοσφαιριστών, αποτελεί ένα απο τα σοβαρά επιχείρηματα του ΟΦΗ, αν και όταν κληθεί απο τις αρμόδιες αρχές, για να αποδείξει ότι ουδεμία σχέση έχει με αυτή τη σκευωρία.
Στον ΟΦΗ, απο την πρώτη στιγμή της υπόθεσης, συλλέγουν στοιχεία και το νομικό επιτελείο της ομάδας, όταν και αν χρειαστεί θα τα καταθέσει, προκειμένου να ξεγυμνώσει, εκείνους, που θέλουν να κάνουν ζημιά στον ΟΦΗ, τώρα που είναι πρώτος στην βαθμολογία και είναι ασταμάτητος για την άνοδο στην Σούπερ Λίγκ.
Στον ΟΦΗ, έχουν στοιχεία, που θα αποδείξουν ότι η κρητική ΠΑΕ δεν έχει καμία ευθύνη και καμία εμπλοκή σε μια υπόθεση, που έχει σχεδιαστεί απο κάποιους, που βλέπουν ότι ο ΟΦΗ αγωνιστικά είναι αχτύπητος και θέλουν με πλάγιους τρόπους να τον ...βλάψουν.
Στην κρητική ομάδα, τονίζουν ότι όταν έρθει η ώρα, θα ανοίξουν τα χαρτιά τους και ετοιμάζουν...εκπλήξεις στους σκευωρούς και όσους χρησιμοποιούν το όνομα του ΟΦΗ στην υπόθεση αυτή και οι οποίοι θα λογοδοτήσουν στη δικαιοσύνη.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
Το δημοσίευμα που "έριξε" τον ΟΦΗ και "ανέβασε" την Παναχαική!

Του Γιώργου Κορτσιδάκη
Στον τελικό του Ενωσιακού πρωταθλήματος Ελλάδος στην κατηγορία Νέων, που έγινε στο γήπεδο της Βάρης, η Μακεδονία, σήκωσε την κούπα, κερδίζοντας 1-0 το Ηράκλειο, σε ένα παιχνίδι δυνατό, με καλό επίπεδο ανάμεσα στις δυο ομάδες.
Τα παιδιά της Μακεδονίας και του Ηρακλείου, τα έδωσαν όλα για τη «στιγμή» που τους έδινε η συμμετοχή τους σε ένα τελικό, ώστε να σηκώσουν την κούπα.
Νικήτρια αναδείχθηκε η ομάδα της Μακεδονίας, καθώς κατάφερε να εκμεταλλευτεί τις ευκαιρίες που δημιούργησε και με ένα γκολ στο 51’ να πάρει εκείνη τη νίκη και να σηκώσει το τρόπαιο.
Καλό επίπεδο υπήρχε και στην εξέδρα, με τους ανθρώπους της ΕΠΣΗρακλείου (εξπέρ σε αυτά ο Νίκος Τζώρτζογλου), να δίνουν… κρητικό χρώμα στο παιχνίδι.
Είχε φροντίσει (ο Τζώρτζογλου) από την παραμονή στο ξενοδοχείο όπου διέμεναν οι αποστολές να …κεράσει αντικριστό αρνί, τους συνοδούς της αποστολής της Μακεδονίας, σε ένα μικρό γλέντι με πολύ ποδοσφαιρικό πολιτισμό!
Όμως και τη μέρα του αγώνα, είχε φροντίσει ο πρόεδρος της ΕΠΣΗρακλείου στις εξέδρες να βρίσκεται κρητικό συγκρότημα και με λίρες, λαγούτα και… μαντινάδες και να φτιάξει παραδοσιακή Κρητική… ατμόσφαιρα!
Ενώ, εκ μέρους της ποδοσφαιρικής Ενωσης του Ηρακλείου, κάποιος γυρνούσε την κερκίδα και κερνούσε …τσικουδιά τους φιλάθλους, οι οποίοι αποδεχόταν με χαρά το ξεχωριστό κέρασμα!
Μοναδική «παραφωνία» στο ωραίο παιχνίδι, ήταν ο διαιτητής Τσουκαλάς από την Αθήνα, ο οποίος σε κάποιες στιγμές, πήγε να γίνει ο ίδιος πρωταγωνιστής και να κλέψει τη… δόξα από τους πιτσιρικάδες!
Σε ένα καθαρό πέναλτι, υπέρ του Ηρακλείου κλείνει τα μάτια, όπως και σε αρκετές περιπτώσεις δεύτερης κίτρινης κάρτας (αποβολής) παικτών της Μακεδονίας, είπε "όχι", προκαλώντας την αγανάκτηση των ανθρώπων της ΕΠΣΗρακλείου.
Για… κακή του τύχη, (του διαιτητή) το παιχνίδι μεταδόθηκε τηλεοπτικά από την KΡΗΤΗ-TV και η εικόνα επιβεβαιώνει στο απόλυτο, τα παράπονα των ανθρώπων του Ηρακλείου.
Οι πιτσιρικάδες από το Ηράκλειο, έκλαιγαν στα αποδυτήρια απ την οργή τους για τα διαιτητικά σφυρίγματα, τα οποία τους στέρησαν τη δυνατότητα να κερδίσουν κάτι περισσότερο στον τελικό και αυτό και μόνο το στοιχείο, είναι αρκετό στο να αναδείξουμε τι συνέβη στο παιχνίδι, μέσα από την εικόνα της KΡΗΤΗ-TV.
Δείτε το παρακάτω VIDEO και βγάλτε συμπέρασμα, γιατί σε ένα τελικό με 16χρονα παιδιά, και τόσο ωραία ατμόσφαιρα, ένα διαιτητής με το έτσι θέλω προσπαθεί να γίνει πρωταγωνιστής…
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
Η τσικουδιά απο το Ηράκλειο δεν μέθησε τους...Μακεδόνες! (VIDEO)