karatzis ofi 500x167

lokal-500-176-2019

kortsidakis 500x176 arxontiko

metropole500x167

KABAKAS-mvpnnnn

assariotakis500x176

benneto ofi 414x140

georgia500X176

skai-korts500x176

dandaliskentriko-banner-500x167

ALMYRA2018

stella

500x167 garden

ASFALEISKRITI500X176

manolios4800x167

sevensc500x167

terranet500x176

dandaliskentriko-banner-500x176

vavoulas black-clean 500x167

pastarela-500-176-2019

watercity500x176

proactive-414-140

autotrack 500X176 2

koumantakis500x176

fimi500x167

fastfitness 500X176 01

winnerkorts

george

george

Του Γιώργου Κορτσιδάκη

Ασχημα, μπήκε αυτή η εβδομάδα.

Με μια πολύ δυσάρεστη είδηση, για την κοινωνία του Ηρακλείου, καθώς ένας λαμπρός επιστήμων, ένας ευχάριστος και χαμογελαστός άνθρωπος, ένας ωραίος τύπος έφυγε πρόωρα από τη ζωή.

Ο οδοντίατρος Δημήτρης Κοφινιδάκης, μετά από πολύμηνη μάχη με την επάρατη νόσο, έφυγε για το μεγάλο ταξίδι, πολύ νέος, σε ηλικία 52 ετών.

Η άσχημη είδηση, ταξίδεψε γρήγορα αργά το απόγευμα της Κυριακής (15/4) και σκόρπισε θλίψη σε όλο το Ηράκλειο, όπου ο Δημήτρης, ήταν πολύ αγαπητός.

Είναι πραγματικά απίστευτο, το άσχημο παιχνίδι που η μοίρα έπαιξε σε ένας τόσο ζωντανό και ευτυχισμένο άνθρωπο, ένα οικογενειάρχη.

Μια ακόμη θλιβερή ιστορία, που πρέπει να μας κάνει όλους να εκτιμάμε τα μικρά της ζωής, γιατί όλα εύκολα και αναπάντεχα μπορεί να αλλάξουν!

Ο Δημήτρης Κοφινιδάκης, υπήρξε κορυφαίος και πετυχημένος οδοντίατρος και διατηρούσε ένα σύγχρονο ιατρείο στο κέντρο του Ηρακλείου, (στην οδό Ψαρομηλίγκων) έναντι του πάρκινγκ που βρίσκεται πίσω από τα Goodys, στην οδό Καλοκαιρινού

Ηταν το μεγάλο του πάθος, να φτιάχνει το… χαμόγελο των πελατών του.

Ηταν ευγενής και ευχάριστος. Ενας ωραίος άνθρωπος!

Μετά την οδοντιατρική, το μεγάλο του πάθος, ήταν το… τένις!

Με τον Δημήτρη, έχουμε ξοδέψει ατέλειωτες ώρες στα γήπεδα, σε προπονήσεις και τουρνουά, όπως και πολλοί Ηρακλειώτες, που παίζουν Ερασιτεχνικά!

Τον τελευταίο χρόνο, όταν έμαθε για την σοβαρή περιπέτεια υγείας του, απείχε αναγκαστικά και ήταν κάτι που του είχε στοιχήσει.

Μεγάλο πάθος, είχε όμως ο Δημήτρης και με τη φωτογραφία!

Είχε προμηθευτεί σύγχρονα μηχανήματα και σε όλα του τα ταξίδια, με την οικογένεια του, ή μόνος του, στα ιατρικά συνέδρια, απαθανάτιζε τις στιγμές.

Η δουλειά του, ήταν σχεδόν επαγγελματική, καθώς ήταν τελειομανής σε ότι και αν έκανε.

Πριν από μερικά χρόνια, η όμορφη σύζυγος του Τίνα, τον έκανε πατέρα για δεύτερη φορά, φέρνοντας στον κόσμο, τον καρπό του έρωτα τους, τον μικρό Ιάσωνα.

Ο Δημήτρης, από τον πρώτο του γάμο, είχε κοντά του και τον μεγάλο του υιό τον Μάνο, ένα σπουδαίο παλικάρι, με μεγάλα όνειρα και φιλοδοξίες.

Δεν υπάρχουν λόγια, για να εκφράσεις πολλές φορές, τη θλίψη σου, για ένα φίλο, που φεύγει νωρίς.

Θερμά συλλυπητήρια στην σύζυγο του, στα παιδιά του στην οικογένεια του, για την μεγάλη απώλεια και καλή δύναμη. Να ζήσουν, να τον θυμούνται.

Ο Δημήτρης, θα λείψει σε όλους μας.

Καλό παράδεισο, γιατρέ!

 

Ο ΟΦΗ έχασε ένα τσουβάλι γκολ στα Περβόλια δεν σιγούρεψε το παιχνίδι και το πλήρωσε στο 93' χάνοντας δυο δικούς του βαθμούς. "Δεν ξέρω πόσες ευκαιρίες πρέπει να κάνουμε για να βάλουμε ένα δεύτερο γκολ" είπε με παράπονο ο Νίκος Παπαδόπουλος στην συνέντευξη τύπου, που ακολούθησε το παιχνίδι. "Δεν διαχειριστήκαμε έξυπνα το παιχνίδι στο τελευταίο λεπτό.Είχαμε την μπάλα στο κόρνερ, θα μπορούσαμε να την κρατήσουμε ή να κάνουμε ένα φάουλ" ανέφερε, ενώ σημείωσε ότι "κοιτάζουμε το επόμενο παιχνίδι στην έδρα μας. Θέλαμε να πανηγυρίσουμε και μαθηματικά την άνοδο στην Κρήτη, αυτό είχαμε πεί με τα παιδιά. Θα το κάνουμε λίγο πιο μετά. Δεν πειράζει".

O προπονητής του ΟΦΗ Νίκος Παπαδόπουλος, ανέφερε στη συνέντευξη τύπου μετά το 1-1 με τον ΑΟΧανιά/Κισσαμικό, στα Περβόλια:

"Σε ένα παιχνίδι στο οποίο θα έλεγα ότι τακτικά ήμασταν άριστοι, εκτός από το πρώτο λεπτό δεν κινδυνεύσαμε καθ’ όλου. Δεν ξέρω πόσες ευκαιρίες πρέπει να κάνουμε για να βάλουμε ένα δεύτερο γκολ. Δικαιούμασταν ένα γκολ στο πρώτο ημίχρονο. Στο δεύτερο αυτοκτονήσαμε και θα έπρεπε να έχουμε τελειώσει το παιχνίδι σε πολλές φάσεις.

Η μπάλα τιμωρεί και μας τιμώρησε στο τελευταίο λεπτό των καθυστερήσεων.

Παρ όλα αυτά δεν μπορώ να διαγράψω την προσπάθεια και το καλό ποδόσφαιρο, που έπαιξε η ομάδα μου.

Πρέπει να συνεχίσουμε να εξασφαλίσουμε και μαθηματικά την άνοδο.

Συγχαρητήρια στους παίκτες μου, είμαστε στεναχωρημένοι από το αποτέλεσμα.

Το μόνο που πρέπει να κάνουμε είναι το επόμενο παιχνίδι και να εξασφαλίσουμε και μαθηματικά την άνοδο».

Για τις χαμένες ευκαιρίες:

"Δεν είναι θέμα άγχους οι χαμένες ευκαιρίες. Είναι θέμα συγκέντρωσης.

Όμως παρ’ όλα αυτά σε ένα παιχνίδι υπάρχουν στιγμές, που πρέπει ο παίκτης να τις διαχειριστεί έξυπνα.

Εμείς στο τελευταίο λεπτό δεν το κάναμε αυτό.

Είχαμε την μπάλα στο κόρνερ, θα μπορούσαμε να την κρατήσουμε ή να κάνουμε ένα φάουλ.

Δυστυχώς έτσι είναι το ποδόσφαιρο. Αυτή είναι η ομορφιά του ποδοσφαίρου.

Μας στεναχωρεί το αποτέλεσμα, τι να κάνουμε».

Για την ένταση που υπήρχε:

"Υπήρχε μια μικρή ένταση, δεν είναι τίποτα σοβαρό. Δεν μπορώ να καταλάβω την ένταση που υπάρχει στο νησί μεταξύ μας. Κατά την άποψη μου δεν πρέπει να γίνεται. Παίξανε δυο καλές ομάδες, το ποδόσφαιρο που παίχθηκε ήταν ωραίο, είχε φάσεις, δεν καταλαβαίνω γιατί γίνεται όλο αυτό και από τις δυο πλευρές.

Κοιτάζουμε το επόμενο παιχνίδι στην έδρα μας.

Θέλαμε να πανηγυρίσουμε και μαθηματικά την άνοδο στην Κρήτη, αυτό είχαμε πεί με τα παιδιά. Θα το κάνουμε λίγο πιο μετά. Δεν πειράζει".

Για τις απουσίες που είχε ο ΟΦΗ:

"Εχουμε δείξει αρκετές φορές σε όλο το πρωτάθλημα, ότι το χτίσιμο που έγινε το καλοκαίρι, μας έφερε μέχρι εδώ. Το βάθος της ομάδας φαίνεται.

Είναι δύσκολο για ένα παίκτη που έχει να παίξει να βρεί ρυθμό, αλλά νομίζω ότι οι περισσότεροι ανταποκριθήκανε σε πολύ καλό βαθμό.

Είναι κρίμα για αυτούς που παίξανε και δεν χαρήκανε τη νίκη την οποία νομίζω άξιζε η ομάδα".

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ

 Πέταξε δυο βαθμούς ο ΟΦΗ στην τελευταία φάση του αγώνα!

"Εσύ θα μιλήσεις ρε, για τον ΟΦΗ;"

H πικρή ισοπαλία του ΟΦΗ στα Περβόλια (VIDEO)

Στην ...υγειά των εχθρών του και εκείνων που επιχειρούν μάταια, να βάλουν τρικλοποδιές, στην προσπάθεια της ομάδας, για την βέβαιη άνοδο στην Σούπερ Λίγκ, ήπιαν και έφαγαν στον ΟΦΗ.

Το μπάρμπεκιου στο αθλητικό κέντρο μετά την προπόνηση μετετράπη σε κρητικό γλέντι και έστειλε προε πάσα κατεύθυνση μήνυμα ότι ο ΟΦΗ είναι πιο ΕΝΩΜΕΝΟΣ και πιο ΔΥΝΑΤΟΣ απο ποτέ!

Προπονητές και παίκτες, έδειξαν για μια ακόμη φορά, το ισχυρό δέσιμο που υπάρχει μεταξύ τους.

Η ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 αναφέρει στην επίσημη σελίδα της ofi1925.gr για το μπάρμπεκιου:

Ένα ηχηρό μήνυμα, συσπείρωσης, προς πάσα κατεύθυνση, σε αυτήν την εποχή, που το πρωτάθλημα μπαίνει στην τελευταία του στροφή και ο ΟΦΗ είναι κοντά στο στόχο της ανόδου στην Σούπερ Λίγκ, έδωσαν παίκτες και προπονητές στο «μπάρμπεκιου» της ομάδας που έγινε μετά την προπόνηση της Τετάρτης στο Βαρδινογιάννειο αθλητικό κέντρο.

Το ποδοσφαιρικό τμήμα του ΟΦΗ, έδειξε ότι είναι πιο ΕΝΩΜΕΝΟ από ΠΟΤΕ και ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ συνεχίζουν ΔΥΝΑΤΑ για να ολοκληρώσουν το στόχο της επιστροφής του ΟΦΗ, εκεί που αξίζει!

Ιδιαίτερη σημασία αποκτά το γεγονός ότι το μπάρμπεκιου, ήταν μια πρωτοβουλία των παικτών, γεγονός που δείχνει πόσο δεμένοι είναι αυτήν την εποχή.

Μετρ του ψησίματος αποδείχθηκε ότι ήταν ο συνεργάτης του Νίκου Παπαδόπουλου Νίκος Καραμπετάκης, αλλά και ο Δημήτρης Μαχαίρας.

Ενώ η ιδέα για το μπάρμπεκιου ανήκε στον αρχηγό της ομάδας, Ανέστη Νάστο, ο οποίος μάλιστα δώρισε και μια φανέλα δική του στον κρητικό καλλιτέχνη Γιώργο Γλυκοκόκαλο, ο οποίος με το συγκρότημα του, ανέλαβε να διασκεδάσει το ποδοσφαιρικό τμήμα της ομάδας, όπως έχει κάνει αρκετές φορές!

Με κοντυλιές και μαντινάδες, αλλά και το γνωστό τραγούδι του καλλιτέχνη για τον ΟΦΗ «ανάψαμε φωτιά και μεγαλώνει» το κέφι εκτοξεύτηκε και όλοι μαζί παίκτες και προπονητές, πέρασαν ένα όμορφο απόγευμα σαν οικογένεια στο αθλητικό κέντρο.

Από αύριο όλοι μαζί επιστρέφουν στο γήπεδο, για το παιχνίδι του Σαββάτου στα Χανιά, όπου ο στόχος, είναι η νίκη, που θα φέρει τον ΟΦΗ, ένα ακόμη βήμα πιο κοντά στην μαθηματική εξασφάλιση της ανόδου.

Δείτε παρακάτω VIDEO και φωτογραφίες που ανέβασε η ΠΑΕ στην επίσημη σελίδα της στο Facebook με την σημείωση:

Αυτός είναι ο Ο.Φ.Η. Είναι ΟΜΑΔΑ, είναι ΠΑΡΕΑ, είναι ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ!

Δείτε παρακάτω και φωτογραφίες απο το μπάρμπεκιου

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ

Με selfie, μπροτζολάκια και μπυρίτσες, δίνουν πόνο τα παιδιά του ΟΦΗ!

Νεότερα Άρθρα

Terranet Services

stoixim2019

logo rossetti 300dpi