karatzis ofi 500x167

lokal-500-176-2019

kortsidakis 500x176 arxontiko

metropole500x167

KABAKAS-mvpnnnn

assariotakis500x176

benneto ofi 414x140

georgia500X176

skai-korts500x176

dandaliskentriko-banner-500x167

ALMYRA2018

stella

500x167 garden

ASFALEISKRITI500X176

manolios4800x167

sevensc500x167

terranet500x176

dandaliskentriko-banner-500x176

vavoulas black-clean 500x167

pastarela-500-176-2019

watercity500x176

proactive-414-140

autotrack 500X176 2

koumantakis500x176

fimi500x167

fastfitness 500X176 01

winnerkorts

george

george

"Αν είχε βάλει το δεύτερο γκολ ο ΟΦΗ στις ευκαιρίες που είχε, δεν θα είχαμε ελπίδες" ανάφερε ο προπονητής του ΑΟΧανιά/Κισσαμικού, Γιώργος Πετράκης, μετά το τέλος του αγώνα με τον ΟΦΗ στα Περβόλια (1-1).

Η τοποθέτηση του προπονητή της ομάδας των Χανίων Γιώργου Πετράκη ήταν η εξής:«Οφείλω να δώσω συγχαρητήρια και στις δύο ομάδες. Ο κόσμος που ήρθε στο γήπεδο νομίζω ότι ευχαριστήθηκε το παιχνίδι. Ήταν ένα ματς, που η μπάλα πήγαινε πάνω-κάτω και σίγουρα αυτό είναι ευχάριστο να το βλέπουμε και σε επίπεδο Football League. Για το παιχνίδι, ξεκινήσαμε αρκετά καλά και κάναμε μία σίγουρα καλή ευκαιρία και κάποιες προϋποθέσεις, καταφέραμε και περιορίσαμε τον ΟΦΗ και φαινόταν ότι είχαμε τον έλεγχο του παιχνιδιού και από την απέναντι πλευρά δεν απειληθήκαμε ιδιαίτερα.

Ο ΟΦΗ με την πολύ καλή ποιότητά του και την ταχύτητα στο ανοιχτό γήπεδο φάνηκε ότι ανά πάσα στιγμή μπορεί να γίνει επικίνδυνος, όπως και μας έκανε κάποιες προϋποθέσεις και 1-2 ευκαιρίες. Στο δεύτερο ημίχρονο δεχθήκαμε ένα γκολ το οποίο ήταν αρκετά όμορφο από την πλευρά της ομάδας του ΟΦΗ. Από εκεί και μετά ήταν το χρονικό σημείο στο οποίο σταθήκαμε τυχεροί, γιατί έκαναν 1-2 ευκαιρίες που μπορούσε το σκορ να γίνει 0-2 και σίγουρα δεν θα είχαμε ελπίδες, αλλά αυτό που οφείλω να κάνω είναι να δώσω πολλά συγχαρητήρια στους παίκτες μου, διότι το πάλεψαν μέχρι το τέλος και καταφέραμε να δικαιωθούμε.

Σαν εικόνα παιχνιδιού αυτό που μας αφήνει στο τέλος είναι ότι ναι μεν είμαστε ευχαριστημένοι από την εμφάνιση και την προσπάθεια απέναντι σε μία σπουδαία ομάδα, αλλά σίγουρα κι εμείς από τη δική μας πλευρά με βάση τη συνολική μας εικόνα μπορούμε να βλέπουμε το μέλλον ακόμα πιο αισιόδοξα».

Για το αν θεωρεί δίκαιο το αποτέλεσμα: «Αν μιλήσω καθαρά βάσει ευκαιριών, θα πω ότι ο ΟΦΗ είχε πιο κλασικές ευκαιρίες από εμάς και σε αριθμό αλλά και όσον αφορά το από πού έγιναν. Από την άλλη πλευρά σαν συνολική εικόνα νομίζω ότι το παιχνίδι ήταν πολύ ισορροπημένο. Κι εμείς καταφέραμε και βγάλαμε κάποιες καλές προϋποθέσεις χωρίς να καταφέρουμε να κάνουμε κάποιες καλές ευκαιρίες, αλλά ήμασταν λίγο επιπόλαιοι στην τελική προσπάθεια, που θα μπορούσε να μας κάνει πιο επικίνδυνους. Οπότε δεν μπορώ να το “ζυγίσω” ακριβώς να πω ποιο είναι πιο δίκαιο. Νομίζω ότι ήταν ένα ωραίο παιχνίδι και πολύ ανοιχτό».

Για το πώς οριοθετούνται οι στόχοι της ομάδας μέχρι το τέλος: «Έχω ερωτηθεί πολλές φορές γι’ αυτό. Εμείς είμαστε μια ομάδα που “χτίστηκε” στην αφετηρία της χωρίς ακριβώς να ξέρουμε πού πατάμε και τι θέλουμε να κάνουμε. Μία ομάδα πολύ νεανική, πολύ καινούρια. Αυτό που μπορώ να πω με σιγουριά είναι ότι εμείς μέρα-μέρα κάτι κερδίζουμε, παιχνίδι-παιχνίδι όλο και κάτι βάζουμε. Δεν θέλω να οριοθετήσω να πω “αυτός είναι ο στόχος”, θα ήταν πολύ καλό να μπορούμε να τερματίσουμε μέσα στην πεντάδα. Για όλους μας θα ήταν μία πολύ καλή θέση και απέναντι σε πολύ σπουδαίους αντιπάλους που έχουμε να αντιμετωπίσουμε σε αυτό».

Ο τερματοφύλακας της ομάδας των Χανίων και εκ των διακριθέντων στο ματς, Γιάννης Παπαδόπουλος, ανέφερε τα εξής: «Το παιχνίδι αρχίζει με το που σφυρίζει ο διαιτητής και τελειώνει πάλι με το που σφυρίξει ο διαιτητής… Το μόνο που με δυσαρεστεί είναι αυτή η εικόνα στο τέλος. Δεν θα έπρεπε να γίνεται σε κανένα γήπεδο, είτε είναι Α’ Εθνική, είτε Β’, είτε είναι Γ’. Όσο για τον ΟΦΗ εύχομαι να βρει τον δρόμο του, είναι μια μεγάλη ομάδα, εύχομαι να πάρει στο τέλος αυτό που του αξίζει. Εμείς παιχνίδι με παιχνίδι στοχεύουμε όλο και πιο ψηλά, βλέπουμε ότι μπορούμε και αυτό θα κάνουμε μέχρι το τέλος».

Για την καλή του εμφάνιση και τις αποκρούσεις του: «Οι τερματοφύλακες είναι για να βγάζουν τα σουτ που πάνε στην εστία και οι επιθετικοί για να τα βάζουν. Όσο σημαντικός ήμουν εγώ για την ομάδα μου ήταν και ο επιθετικός, ο Ξύδας, ο οποίος έβαλε το γκολ στο 93′ και μας έδωσε μεγάλη χαρά. Όση χαρά έδινα εγώ μέσα στο παιχνίδι από τις αποκρούσεις μου, τόση χαρά μας έδωσε και ο Ξύδας που έβαλε το γκολ».

Για το ότι αν δεν έκανε αυτή την εμφάνιση ο ίδιος το γκολ του Ξύδα δεν θα είχε νόημα: «Αυτή είναι η θέση μου, αυτή είναι η δουλειά μου μέσα στο γήπεδο. Αυτό έχω τεθεί να κάνω, αυτό έχω επιλέξει να κάνω, από εκεί και πέρα εσείς είστε απ’ έξω να κρίνετε».

Του Γιώργου Κορτσιδάκη

Ο ΟΦΗ είναι πρώτος, στην Footballleague και πολύ κοντά στην άνοδο στην Σούπερ Λίγκ και οι παίκτες του ΟΦΗ το…απολαμβάνουν!

Η φωτογραφία που ανέβασε ο Μανόλης Μονιάκης στον επίσημο λογαριασμό του στο Facebook μιλάει από μόνη της.

Εικόνες όπως αυτή η selfie "μαστιγώνει" και δίνει ...πόνο σε εκείνους, που θέλουν το κακό της ομάδας και πιστεύουν ότι θα την επηρεάσουν ή θα την αποπροσανατολίσουν, σε αυτήν την τελευταία στροφή του πρωταθλήματος!

Είναι γελασμένοι!

Με χαμόγελα, μπριτζολάκια και μπυρίτσες, οι παίκτες του ΟΦΗ, στέλνουν σπουδαία μηνύματα συσπείρωσης!

Το κλίμα στην ομάδα, παραμένει οικογενειακό και αυτό είναι το μεγάλο μυστικό της επιτυχίας.

Ενας για όλους και όλοι για ένα.

Τα προβλήματα που κλήθηκαν να αντιμετωπίσουν, οχύρωσαν τα αποδυτήρια και "έσφιξαν" τις σχέσεις με τους παίκτες, οι οποίοι έγιναν "αδέρφια" μεταξύ τους.

Μετά την προπόνηση της Τετάρτης (18/4) το μεσημέρι στο Βαρδινογιάννειο αθλητικό κέντρο, το …πρόγραμμα είχε μπάρμπεκιου και όλο το ποδοσφαιρικό τμήμα, έδειξε να απολαμβάνει αυτές τις σπουδαίες οικογενειακές στιγμές, που ζούν αυτήν την εποχή, όλοι στπν ΟΦΗ!

Χαμόγελα ικανοποίησης και δικαίωσης, απο τους παίκτες, για αυτά που έχουν καταφέρει στον ΟΦΗ, απο τον Ιανουάριο και μετά.

Ο ΟΦΗ συνεχίζει ενωμένος και δυνατός την πορεία του για την επιστροφή εκεί που αξίζει και κανείς δεν μπορεί να σταματήσει αυτήν την ομάδα, που είναι μια παρέα, μια οικογένεια.

Τα παιδιά αυτά έχουν ήδη πετύχει πολλά και κανείς δεν θα τους στερήσει αυτά που με κόπο, ιδρώτα και θυσίες, πέτυχαν μέσα στο γήπεδο.

Ο ΟΦΗ του χρόνου, θα αγωνίζεται εκεί που ανήκει.

Είτε αρέσει σε κάποιους, είτε όχι!

 

Στην σοκαριστική στιγμή του τραυματισμού του, όταν δέχθηκε κλωτσιά στο κεφάλι, ο διαιτητής άφησε να συνεχιστεί το παιχνίδι και παρατήτησε με κίτρινη κάρτα τον Κουτσιανικούλη (και αργότερα με κόκκινη), αναφέρθηκε ο Νίκος Πουρτουλίδης, μετά το 1-1 με τον ΑΟΧανιά/Κισσαμικό, στα Περβόλια. "Δεν γίνεται να μη δίνει αυτή τη φάση που ο άλλος μου γυρνάει κλωτσιά στο κεφάλι και στην εξέλιξη της φάσης να δεχόμαστε κάρτες" ανέφερε ο Πουρτουλίδης, ο οποίος έκανε λόγο και τις χαμένες ευκαιρίες του ΟΦΗ.

"Θα μπορούσαμε να είχαμε τελειώσει το παιχνίδι πολύ νωρίτερα. Χάσαμε πολλές φορές ευκαιρίες" ανέφερε.

Ο Νίκος Πουρτουλίδης ανέφερε στην συνέντευξη τύπου, μετά το 1-1 του ΟΦΗ στα Περβόλια:

 «Ήρθαμε στα Χανιά με σκοπό να κάνουμε μια νίκη που θα μας έφερνε ακόμα πιο κοντά στη μαθηματική εξασφάλιση του στόχου που έχουμε. Δυστυχώς μια αδράνεια στο τέλος… Έχουμε πει ότι δεν ψάχνουμε δικαιολογίες, αλλά αδρανήσαμε και ήρθε η ισοφάριση, ενώ θα μπορούσαμε να είχαμε τελειώσει το παιχνίδι πολύ νωρίτερα. Χάσαμε πολλές φορές ευκαιρίες για τα δεδομένα τα δικά μας, έκανε και ο ΑΟΧ-Κισσαμικός την προσπάθειά του και δυστυχώς το παιχνίδι ήρθε ισόπαλο. Προχωράμε να πάμε στο επόμενο παιχνίδι που είναι στην έδρα μας και όπως έχουμε πει κοιτάμε να τελειώσουμε μαθηματικά με τον στόχο που έχουμε και από εκεί και πέρα, ούτως ή άλλως, όλα τα παιχνίδια μέχρι το τέλος έχουμε σκοπό να τα κερδίσουμε και αν μπορούμε να πάρουμε και την 1η θέση. Ο στόχος δεν τελειώνει εκεί πέρα, όταν τελειώσει μαθηματικά. Συγχαρητήρια σε όλα τα παιδιά στην ομάδα, έχουν κάνει υπερπροσπάθεια όλοι τους, ένας προς έναν, παρά την κούραση και τους τραυματισμούς που μπορεί να έχουμε. Τους δίνω συγχαρητήρια και συνεχίζουμε όλοι μαζί. Ευχαριστούμε πολύ τον κόσμο που ήρθε, ταξίδεψε για εμάς, μας κάνουνε πολύ χαρούμενους και θέλαμε να τους δώσουμε τη νίκη σήμερα, αλλά τους υποσχόμαστε σύντομα να τους δώσουμε ακόμα μεγαλύτερες χαρές».

Για το χτύπημα που δέχθηκε στο κεφάλι:  «Χτυπάω με το κεφάλι την μπάλα και δέχθηκα μια κλωτσιά. Αυτό θυμάμαι εκεί πέρα. Για λίγο χάθηκα, αλλά επανήλθα μετά. Δέχθηκα την κλωτσιά στο κεφάλι. Τώρα μετά μου είπαν έγινε μία σύρραξη. Γιατί και η κάρτα που δέχεται ο Κουτσιανικούλης ξεκινάει από αυτή τη φάση, γι’ αυτό μετά ήρθε η κόκκινη. Δεν γίνεται να μη δίνει αυτή τη φάση που ο άλλος μου γυρνάει κλωτσιά στο κεφάλι και στην εξέλιξη της φάσης να δεχόμαστε κάρτες. Αυτό ξέρω, γιατί δεν το συζήτησα πολύ με τα παιδιά. Οι λεπτομέρειες κρίνουν… Με 11-11 πιστεύω θα είχε τελειώσει το παιχνίδι. Απλά δεν το καθαρίσαμε κι εμείς κι ήρθε η ισοφάριση στο τέλος».

Πηγή φωτογραφίας: kissamikos.gr

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ

 Πέταξε δυο βαθμούς ο ΟΦΗ στην τελευταία φάση του αγώνα!

"Εσύ θα μιλήσεις ρε, για τον ΟΦΗ;"

H πικρή ισοπαλία του ΟΦΗ στα Περβόλια (VIDEO)

 

Νεότερα Άρθρα

Terranet Services

stoixim2019

logo rossetti 300dpi