
Του Γιώργου Κορτσιδάκη
Ένα ακόμη παιχνίδι του Εργοτέλη με «τρελό» επιθετικό ρυθμό παρακολούθησαν όσοι βρέθηκαν την Κυριακή στο Παγκρήτιο στάδιο.
Ο Απόλλων Λάρισας, έβαλε από νωρίς σε πρόβλημα την ευάλωτη άμυνα της ομάδας του Τάκη Γκώνια με πολλές καθαρές ευκαιρίες, τετ-α-τετ και απίστευτες φάσεις στην εστία του Εργοτέλη.
Οι Θεσσαλοί, προηγήθηκαν τελικά στο 49’ με τον Τσιλούλη, ο οποίος πέρασε και τον τερματοφύλακα και έστειλε την μπάλα στα δίχτυα για το 0-1.
Ο Εργοτέλης, όχι μόνο δεν πανικοβλήθηκε, αλλά σε έξι λεπτά κατάφερε να «σκοτώσει» το παιχνίδι!
Στο 58’ ο Κάιπερς, με ωραίο πλασέ φέρνει το παιχνίδι στα ίσια (1-1) και ανεβάζει τα γκολ του στα 18 (ένα πίσω από το Μάνο του ΟΦΗ που είναι πρώτος σκόρερ).
Στο 61’ ο Βέλγος επιθετικός, με το κεφάλι βγάζει για τον Σταματάκο ο οποίος με σούτ «βολ-πλανέ» στην κίνηση κάνει την ανατροπή σε 2-1, στην ομορφότερη φάση και σίγουρα στο καλύτερο γκολ του αγώνα.
Τη νίκη του Εργοτέλη, ολοκληρώνει στο 64’ με κεφαλιά ο Πάτας, κάνοντας το 3-1.
Τρία γκολ, σε 6 λεπτά για τον Εργοτέλη, με κάποιους φίλους της ομάδας, να φωνάζουν στον Γκώνια μετά τη λήξη «είναι τρελός, είναι τρελός, ο καραφλός» αποδεχόμενοι το αγωνιστικό ρίσκο της ομάδας, σε ένα ακόμη παιχνίδι-θρίλερ, αλλά με «χάπι εντ» για το κρητικό συγκρότημα.
Ο Εργοτέλης, με αυτη τη νίκη-χρυσάφι βρίσκεται ξανά πάνω απο την επικίνδυνη ζώνη και είναι σε θέση σωτηρίας.
Η καλή αγωνιστική του κατάσταση, αλλά και η οικονομική του ασφάλεια (υπάρχουν κάποιες καθυστερήσεις, αλλά είναι...πταίσμα σε ότι συμβαίνει αλλού), σε αντίθεση με κάποιες ανταγωνιστικές ομάδες της σωτηρίας που εμφανίζουν σημεία διάλυσης και απειλούνται με αφαίρεση βαθμών (-3) γιατί κόπηκαν στην πρώτη φάση της αδειοδότησης , την οποία πέρασε με επιτυχία ο Εργοτέλης, του δίνουν μεγάλα πλεονεκτήματα, ώστε να τερματίσει με χαμόγελο τη φετινή χρονιά και να ανανεώσει τη συμμετοχή του στην κατηγορία.
Δεν νομίζω άλλωστε, να υπάρχει κανείς, που βλέποντας χωρίς παρωπίδες την μάχη της σωτηρίας της Footballleague, να θεωρεί ότι ο Εργοτέλης, με αυτό το υλικό που έχει, αξίζει να βρίσκεται σε αυτό το γκρούπ των ομάδων.
Αυτή η ομάδα, υπο κανονικές συνθήκες, θα έπρεπε τώρα να σφυρίζει αδιάφορα και να ήταν μεταξύ αυτών, που έχουν ολοκληρώσει τη δουλειά και προετοιμάζονται για του…χρόνου!
Δείτε στο παρακάτω video της κρατικής τηλεόρασης το «τρελό» παιχνίδι του Εργοτέλη με τον Απόλλωνα Λάρισας (στο 9’ του video), αλλά και στιγμές από τα γήπεδα της Β’ Εθνικής για την 26η αγωνιστική…
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
Του Γιώργου Κορτσιδάκη
Η φάση του αγώνα στα Περβόλια, δεν ήταν ούτε το ωραίο γκολ του Ντίνα για τον ΟΦΗ (0-1), ούτε το έξοχο διαγώνιο πλασέ του Ξύδα, με το οποίο ο ΑΟΧανιά/Κισσαμικός «έκλεψε» τον πόντο (1-1).
Δεν ήταν ακόμη, ούτε οι σπουδαίες επεμβάσεις του συνονόματου (Παπαδόπουλος) με τον προπονητή του ΟΦΗ, 19χρονου τερματοφύλακα των Χανιωτών (Γιάννης), που θα μπορούσε να χαρακτηριστεί ο MVPτου αγώνα, καθώς κατέβασε τα ρολά.
Η φάση του αγώνα, έγινε στο 40’, με πρωταγωνιστή τον ανεπαρκή διαιτητή Αντωνίου από την Αθήνα, ο οποίος σε μια «εγκληματική» απόφαση, άφησε να συνεχιστεί το παιχνίδι, τη στιγμή που ο Πουρτουλίδης του ΟΦΗ, δέχθηκε κλωτσιά στο κεφάλι από αντίπαλο!
Η στιγμή του τραυματισμού του ποδοσφαιριστή, όπως θα δείτε στο παρακάτω VIDEO (4.58) είναι πραγματικά σοκαριστική.
Ο αντίπαλος, τον βρίσκει με το πόδι στο κεφάλι και ο παίκτης του ΟΦΗ πέφτει σαν να έχει χάσει τις αισθήσεις του, στο έδαφος.
Αν και κάποιοι παίκτες και των δυο ομάδων, έχουν αντιληφθεί τι έχει συμβεί, ο διαιτητής αφήνει το παιχνίδι να συνεχιστεί και δεν το διακόπτει ΑΜΕΣΩΣ σε μια απόφαση, ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΗ για την σωματική ακεραιότητα του τραυματία ποδοσφαιριστή, καθώς σε αυτές τις περιπτώσεις, αν έχει συμβεί κάτι σοβαρό, κάθε δευτερόλεπτο, είναι καθοριστικό!
Ο κανονισμός σε τραυματισμό ποδοσφαιριστή στο κεφάλι, λέει ρητά ότι ο διαιτητής σταματάει ΑΜΕΣΩΣ το παιχνίδι.
Ο διαιτητής Αντωνίου, όμως ήταν στον... κόσμο του.
Χρειάστηκε να γίνει ένας ολόκληρος ξεσηκωμός απο τον πάγκο και τους παίκτες του ΟΦΗ, για να ...πειστεί ο διαιτητής, ότι ...κάτι τρέχει.
Ευτυχώς, ο Πουρτουλίδης ζαλίστηκε απο το χτύπημα, του δόθηκαν οι πρώτες βοήθειες και τελικά συνέχισε τον αγώνα, όμως αυτή η παράλογη και "εγκληματική" απόφαση του διαιτητή, θα πρέπει να διδάσκεται ως απόφαση, προς… αποφυγή, στα σεμινάρια των διαιτητών!
Γιατί, η σωματική ασφάλεια των παικτών, είναι πάνω απο όλους και όλα, στο γήπεδο.
Δεν είναι όμως, μόνο αυτό.
Στην φάση αυτή, ο Κουτσιανικούλης, βλέποντας τον συμπαίκτη του, να πέφτει στο έδαφος από το χτύπημα στο κεφάλι, διαμαρτύρεται στο διαιτητή και του λέει να σταματήσει το παιχνίδι και δέχεται και… κίτρινη κάρτα, από τον αθεόφοβο ρέφερυ!
Η κάρτα αυτή, έπαιξε ρόλο, στο παιχνίδι, καθώς λίγο αργότερα ο Κουτσιανικούλης δέχθηκε (δικαιολογημένα) μια ακόμη για χέρι και αποβλήθηκε από το παιχνίδι, κάτι που δεν θα είχε συμβεί αν ο διαιτητής δεν του είχε δώσει την πρώτη άδικη κίτρινη.
Στην φάση του τραυματισμού του Πουρτουλίδη, οι διαμαρτυρίες από τον πάγκο του ΟΦΗ και το Νίκο Παπαδόπουλο, προς το διαιτητή και τον τέταρτο (Δμητρόπουλος), ήταν έντονες.
Δεν ήταν η μοναδική φορά, καθώς ο διαιτητής είχε μεγάλα θέματα στον πειθαρχικό έλεγχο και γενικά τα έκανε θάλασσα στο παιχνίδι.
Πέρα από όλα αυτά όμως, η φάση του τραυματισμού του Πουρτουλίδη και ο ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟΣ τρόπος που ο διαιτητής αποφασίζει και καθυστερεί να κάνει αυτό που ΠΡΕΠΕΙ για την ΑΣΦΑΛΕΙΑ του τραυματία ποδοσφαιριστή, θα πρέπει να ληφθεί ΠΟΛΥ ΣΟΒΑΡΑ υπόψιν από αυτούς που τον ορίζουν (ΚΕΔ), πριν γίνει κάτι πιο σοβαρό, σε κάποιο άλλο παιχνίδι που θα σφυρίξει.
ΥΓ. Από Αθήνα, Πειραιά και Δυτική Αττική όλη η διαιτητική ομάδα, για το ΑΟΧανιά/Κισσαμικός-ΟΦΗ. Κανείς από την Κρήτη. Ούτε ο τέταρτος!
Δείτε στο 4.58 του παρακάτω VIDEO τον σοκαριστικό τραυματισμό του Πουρτουλίδη και την "εγκληματική" απόφαση του διαιτητή, να καθυστερήσει να διακόψει το παιχνίδι.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
Τι είπε ο Πουρτουλίδης για την κλωτσιά στο κεφάλι!
Χασογκόλης ΟΦΗ, Χανιώτες για θάνατο!
Πέταξε δυο βαθμούς ο ΟΦΗ στην τελευταία φάση του αγώνα!
Του Γιώργου Κορτσιδάκη
Δεν τρέχει… κάστανο για τον ΟΦΗ, για το 1-1 στα Χανιά.
Η άνοδος και μαθηματικά –ίσως- αργήσει μερικές μέρες, αλλά θα έρθει. Αυτό είναι όλο.
Εντάξει, είναι άσχημο να αφήνεις τόσο άδοξα να φεύγουν από τα χέρια σου οι δυο βαθμοί και να δέχεσαι γκολ στο 93’ , αλλά δεν αλλάζει τίποτα για τον ΟΦΗ.
Το ποτάμι ( της ανόδου) δεν γυρίζει πίσω.
Στον ΟΦΗ, για μαθηματικούς και λόγους...ανακούφισης, ήθελαν να «τελειώσουν» πρόωρα τη σεμνή τελετή, με το διπλό στα Χανιά και με μια νίκη-γιορτή στο παιχνίδι της Πέμπτης με τον Παναιγιάλειο στο Γεντί Κουλέ, να πανηγυρίσουν και μαθηματικά με τον κόσμο, όλο αυτό -το μεγάλο- που έχει γίνει.
Ισως χρειαστεί να περιμένουμε μερικές μέρες ακόμη για τη στέψη του ΟΦΗ.
Δεν είναι τίποτα όμως αυτό. Αν δεν γίνει σε αυτήν την αγωνιστική, θα γίνει στην επόμενη.
Μικρό το...κακό.
Στα Περβόλια ο ΟΦΗ, έπαθε…Δράμα.
Όπως και με τη Δόξα, πλήρωσε τις χαμένες ευκαιρίες και τη φλυαρία του στην τελική προσπάθεια.
Ετσι, ένα παιχνίδι που έπρεπε να κερδίσει με 3-4 γκολ διαφορά, η μπάλα τον τιμώρησε.
Ο ΟΦΗ δεν έχει στα τελευταία δυο παιχνίδια, το εύκολο γκολ και ο Δημητράκης ο Μάνος είναι σε αγωνιστική κατάθλιψη, με την απουσία του Βουό.
Μεγάλη απουσία, για την επίθεση του ΟΦΗ. Αναντικατάστατη.
Λείπουν οι κάθετες και η απλή, αλλά αποτελεσματική τελική προσπάθεια, για να ταξιδέψει πιο εύκολα η μπάλα στα δίχτυα.
Άλλος ο Μάνος, με παρτενέρ τον Βουό και άλλος… χωρίς αυτόν.
Μεγάλη αλήθεια, που πρέπει να την έχει κατά νου, για του χρόνου, ο πρώτος σκόρερ.
Στα Περβόλια, ο ΟΦΗ βρήκε μια ακόμη ομάδα που έπαιξε για… θάνατο!
Ο ΑΟΧανιά/Κισσαμικός και ο κόσμος των Χανίων ξαφνικά γιγαντώθηκε, απέναντι στον ΟΦΗ!
Επαιξε κάτι σαν το παιχνίδι της χρονιάς!
Το «γιατί» το ξέρουν οι ίδιοι καλύτερα από μένα.
Τους έχουν πεί-λέει- οι «φίλοι» τους, ότι μπορεί και οι τριτοτέταρτοι της κατηγορίας, να έχουν ελπίδα για την Α’ Εθνική.
Ολοι έχουν δικαίωμα στην ελπίδα και εγώ είμαι εντάξει με αυτό.
Όπως και ότι τα παιδιά του ΑΟΧανιά/Κισσαμικού, προσπάθησαν να είναι ανταγωνιστικοί.
Κανένα πρόβλημα.
Στο ερώτημα «γιατί» δεν είχαν το ίδιο πάθος σε γήπεδο και εξέδρα, στα παιχνίδια με Παναχαική, Αρη και Εργοτέλη, (τα έχασαν και τα τρία παιχνίδια στα Περβόλια και κάποια με αποδοκιμασίες από την εξέδρα για την απόδοση), δεν είμαστε εμείς αυτοί που θα δώσουμε απάντηση.
Ας μην ψάχνουμε για… διαστημικές απαντήσεις στον κόσμο της Β’ Εθνικής.
Μεγάλη αλήθεια είπε ο Νίκος Παπαδόπουλος στο «νταή» πρόεδρο Ροκάκη, στα αποδυτήρια: «Χθεσινοί δεν είμαστε. Ξέρουμε τι γίνεται».
Ο εκρηκτικός πρόεδρος του ΑΟΧανιά/Κισσαμικού, είπε "κάτι" σε μορφή απειλής στους ανθρώπους του ΟΦΗ στα αποδυτήρια, για να προκαλέσει την έκρηξη του Παπαδόπουλου και άλλων.
Αυτό το "κάτι" που είπε, υπάρχει σε ηχητικό, για να το ακούσει ΟΛΗ η Κρήτη; (Κρατήστε το αυτό).
Επαιξε ρόλο στο 1-1 η «τσάμπα» αποβολή του «Κούτσια» ο οποίος για την εμπειρία του, δεν έπρεπε να πέσει σε τέτοια παγίδα, στο κρίσιμο φινάλε με το παιχνίδι "ανοιχτό" στο 0-1.
Ο Βασίλης ήταν εκνευρισμένος από την πρώτη (άδικη) κίτρινη κάρτα, για διαμαρτυρία, λόγω μιας εγκληματικής απόφασης του διαιτητή Αντωνίου από την Αθήνα, να δείξει να συνεχιστεί το παιχνίδι, ενώ ο Πουρτουλίδης του ΟΦΗ, είχε δεχθεί κλωτσιά στο κεφάλι από αντίπαλο!
Δεν έκανε… σεφτέ ο Κοέλιο, που πήρε φανέλα βασικού στα Χανιά. Ένα δοκάρι και δυο τετ-α-τετ μέτρησε ο Πορτογάλος, ο οποίος δεν έχει γράψει ακόμη… ποίημα στον ΟΦΗ!
Δυσκολοχώνευτη, η τελευταία φάση του αγώνα. Ο Περογαμβράκης στο 93’ έχει τη μπάλα στο αντίπαλο κόρνερ και αντί να την κρατήσει, να κερδίσει χρόνο και να τελειώσει το ματς, του την παίρνουν και η μπάλα ταξιδεύει από τα πόδια του Βρεττού (δανεικός από τον ΟΦΗ στα Χανιά!) πριν φτάσει στα πόδια του Ξύδα, για το 1-1!
Θα βγεί άραγε σε καλό, στους Χανιώτες, αυτό που έγινε στα Περβόλια, θα πιάσει τόπο το πριμ (!) που δόθηκε ή θα μείνει μια γλυκιά ανάμνηση το...όνειρο της ανόδου και στην τελική θα χαλάσουν οι καρδιές μας;
Toν Χάρη (Κοντοπυράκη) χτυπήσατε βρε αθεόφοβοι; Τόσο αγώνα έχει κάνει για τον Κισσαμικό και την Κρητική ενότητα. Δεν άρεσε σε καποιους Χανιώτες η ενασχόληση του με την Διοικούσα Επιτροπή του ΟΦΗ. Ντροπή!
Δεν υπάρχει λόγος, για αυτά που έγιναν στα Χανιά. Ούτε απο τη μια, ούτε απο την άλλη πλευρά.
Σωστά, σημειώνεται στο φύλλο αγώνα, ότι ο σπρίντερ φίλαθλος του ΟΦΗ, ΜΕΤΑ ΤΗ ΛΗΞΗ, πηγαίνει ΕΚΤΟΣ ΓΗΠΕΔΟΥ, να αρπάξει ένα πανί, απο την εξέδρα του αντιπάλου, που προκάλεσε μεγάλη ένταση.
Δεν έχει καμία σχέση με τον αγώνα, το περιστατικό, κύριε Ροκάκη μας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
Πέταξε δυο βαθμούς ο ΟΦΗ στην τελευταία φάση του αγώνα!