karatzis ofi 500x167

lokal-500-176-2019

kortsidakis 500x176 arxontiko

metropole500x167

KABAKAS-mvpnnnn

assariotakis500x176

benneto ofi 414x140

georgia500X176

skai-korts500x176

dandaliskentriko-banner-500x167

ALMYRA2018

stella

500x167 garden

ASFALEISKRITI500X176

manolios4800x167

sevensc500x167

terranet500x176

dandaliskentriko-banner-500x176

vavoulas black-clean 500x167

pastarela-500-176-2019

watercity500x176

proactive-414-140

autotrack 500X176 2

koumantakis500x176

fimi500x167

fastfitness 500X176 01

winnerkorts

george

george

«Καμία επαφή, δεν έχει γίνει, ούτε θα γίνει , με παίκτες για τη νέα περίοδο, μέχρι να εξασφαλιστεί και μαθηματικά η άνοδος της ομάδας στην Σούπερ Λίγκ» αναφέρουν στον ΟΦΗ, για …μεταγραφικά σενάρια που βλέπουν το φως της δημοσιότητας.

Στον ΟΦΗ επισημαίνουν ότι αυτό που προέχει σε μεταγραφές και ανανεώσεις είναι να ολοκληρωθεί ο στόχος «και όταν θα έρθει η ώρα για μεταγραφές και ανανεώσεις, θα γίνουν όλα όπως πρέπει».

Ο ΟΦΗ χρειάζεται ακόμη 5 βαθμούς, για να ολοκληρώσει το στόχο και όπως λένε "η προσοχή μας είναι στραμμένη εκεί και πουθενά αλλού".

Σύμφωνα με τα μεταγραφικά σενάρια, των τελευταίων ημερών, μια περίπτωση που φέρεται να εξετάζει ο ΟΦΗ, είναι του 29χρονου μέσου Γιάννη Παπαδόπουλου,ο οποίος αγωνίστηκε στην Κυπριακή Νέα Σαλαμίνα και μένει ελεύθερος.

Ο Έλληνας παίκτης έχει αγωνιστεί σε Ολυμπιακό, Άρη και Βέροια εντός συνόρων. Στο εξωτερικό έχει αγωνιστεί σε Δυναμό Δρέσδης, Κρακόβια Κρακοβίας, Μπνέι Σακχίν, Χάποελ Ακρέ και Χάποελ Κφαρ Σαμπά. Φέτος, στη Νέα Σαλαμίνα μετράει 20 συμμετοχές, οι 10 ως βασικός.

Του Γιώργου Κορτσιδάκη

Ένα παιχνίδι που ο ΟΦΗ το κέρδισε με 6-0 και θα το κέρδιζε σε κάθε περίπτωση, ακόμα και αν κοιμόταν ο Θεός, επέλεξαν οι αθεόφοβοι για να «λερώσουν» την πορεία της ομάδας, που πάει τρένο για την Σούπερ Λίγκ.

Αν και ποτέ δεν σχολιάζω δημοσιεύματα, ένα είναι βέβαιο.

Αυτό που γράφτηκε «βρωμάει». Κάτι κρύβεται πισω του και δεν είναι τυχαίο που γίνεται τώρα.

Φαίνεται από τον τρόπο γραφής, αλλά και τη… σπουδή του συγγραφέα, να «ρίξει» τον ΟΦΗ και να «ανεβάσει» την Παναχαική, με χαρακτηριστική ευκολία. Φύγε εσύ, έλα εσύ.

Λές και μια τέτοια υπόθεση είναι τόσο απλή, την ίδια ώρα που αντίστοιχες υποθέσεις με καταγγελίες για χειραγώγηση αγώνων στο παρελθόν, χρειάστηκαν μήνες ή και χρόνια (koriopolis) για να τελεσιδικήσουν.

Ο δημοσιογράφος όμως, κάνει και τον δικαστή, αλλά και το Κράτος, στην συγκεκριμένη περίπτωση.

Αποφασίζει και διατάζει καταδίκη.

Την ώρα που είναι σε εξέλιξη μια έρευνα (αν γίνεται και αυτή), ο ίδιος χαρακτηρίζει «αυτονόητη» την τιμωρία του ΟΦΗ!

Αν και η υπόθεση χρίζει προσοχής, όπως κάθε μια που εξετάζεται από την δικαιοσύνη (αν εξετάζεται), από πού έως που, μπορεί είναι «αυτονόητη» η τιμωρία του ΟΦΗ και ο «υποβιβασμός του στην Γ’ Εθνική» όπως …γράφει με πάθος και χαρά ο συγγραφέας, πριν καν ολοκληρωθεί η έρευνα (αν γίνεται) κληθούν να καταθέσουν οι εμπλεκόμενοι και οι μάρτυρες, αναλυθεί με κάθε λεπτομέρεια, το τι έχει γίνει στην υπόθεση;

Και πως μπορεί ο ίδιος, να κάνει μια τέτοια εκτίμηση, μαζί με την άνοδο της «Παναχαικής, ως τρίτη» όπως γράφει, από τη στιγμή που το πρωτάθλημα έχει ακόμα 9 αγωνιστικές και η τρίτη θέση είναι ακόμη ανοιχτή;

Kαι κάτι ακόμη. Αφού ο δημοσιογράφος είναι αδέκαστος, γιατί δεν αναφέρει ότι στην ίδια εισαγγελική έρευνα που επικαλείται, υπάρχει και το παιχνίδι Αρης-Αιγιναικός 5-0 με σαφή καταγγελία για χρηματισμό.

Γιατί κάνει επιλεκτική αναφορά, εις βάρος κάποιων και υπέρ κάποιων άλλων και πως έχει τη δυνατότητα να προδικάζει και το αποτέλεσμα μιας εισαγγελικής έρευνας.

Στην ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 εξετάζουν να κινηθούν νομικά εις βάρος του δημοσιεύματος αυτού, για την αναφορά πεί «αυτονόητης» τιμωρίας, την οποία ούτε ο δικαστής δεν μπορεί να χαρακτηρίσει εν μέσω έρευνας, πόσο μάλλον ένας δημοσιογράφος!

Ένα καθοριστικό στοιχείο για την υπόθεση, που θα το βρούμε μπροστά μας:

Παραστατικό της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 δεν υπάρχει, που να αποδεικνύει ότι πληρώθηκαν εισιτήρια παικτών ή παραγόντων του Αιγινιακού.

Αν υπάρχει από κάποιο άλλο φυσικό πρόσωπο, αυτό αφορά το ίδιο και μόνο αυτό. Οχι την ομάδα.

Η εισαγγελική έρευνα (αν γίνεται) θα κρίνει τους εμπλεκόμενους.

Κανένας δεν μπορεί να προδικάσει το αποτέλεσμα μιας τέτοιας διαδικασίας.

Οποιος το κάνει, όπως επιχειρείται από το εν λόγω δημοσίευμα, τότε το κάνει για ίδιον όφελος.

Εξυπηρετεί σκοπούς.

Όπως φαίνεται ξεκάθαρα, ότι ισχύει στην υπόθεση αυτή, η οποία κρατάει από τις 12 Νοεμβρίου και το… επαναφέρουν στο προσκήνιο κάποιοι στις 12 Απριλίου. 5 μήνες αργότερα!

Η νομική υπηρεσία της ΠΑΕ, θα πρέπει να προετοιμαστεί καλού-κακού και για την υπόθεση αυτή, αλλά και κάθε άλλη που πιθανόν προκύψει, καθώς φαίνεται ότι το τρένο του ΟΦΗ, έχει δημιουργήσει παρενέργειες σε κάποιους, οι οποίοι μπορεί να επιστρατεύσουν κάθε θεμιτό ή αθέμιτο μέσο, στο δίμηνο αυτό που θα κριθούν τα πάντα.

Μέσα στο γήπεδο, ο ΟΦΗ τους πάτησε.

Τους ξευτίλησε.

Τους ισοπέδωσε.

Τους πήρε και τα σώβρακα..

Και αφού είδαν, ότι στο γήπεδο, δεν μπορούν να τον σταματήσουν, επιστρατεύουν άλλα μέσα.

Η απάντηση πρέπει να δοθεί στο γήπεδο.

Νίκη σε κάθε ματς!

Μέχρι και το τελευταίο παιχνίδι!

Οσο βλέπουν το σερί να συνεχίζεται, τόσο τρομάζουν και απογοητεύονται.

Έναν ΟΦΗ, αδιαμφισβήτητο πρωταθλητή και δυνατό, δεν θα μπορεί κανείς να τον ακουμπήσει.

ΥΓ1. Ο δημοσιογράφος έχει σχέση με την παλιά ΕΠΟ και την... Εθνική 2004;

YΓ2. Μεγάλη ευθύνη να είσαι στο Δ.Σ. της ΠΑΕ ΟΦΗ.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ

Το δημοσίευμα που "έριξε" τον ΟΦΗ και "ανέβασε" την Παναχαική!

 

Mε ενέργειες της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925, τακτοποιήθηκε το "αγκάθι" της (μεγάλης) οφειλής που υπάρχει στην ΔΕΗ και δημιουργούσε θέματα στο Βαρδινογιάνειο αθλητικο κέντρο και στο Γεντί Κουλέ.

Μετά απο επαφές ανθρώπων του ΟΦΗ με την ΔΕΗ βρέθηκε η χρυσή τομή, μέσω μιας προκαταβολής που καταβλήθηκε ρύθμισης σε δόσεις που επιτεύχθηκε, σε ότι αφορά το χρέος.

Η επίσημη ενημέρωση της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 αναφέρει:

Ένα θέμα που απασχολούσε έντονα το τελευταίο διάστημα την ΠΑΕ ΟΦΗ 1925, διευθετήθηκε.

Ο λόγος για το ζήτημα της ηλεκτροδότησης στο Γεντί Κουλέ και το Βαρδινογιάννειο αθλητικό κέντρο, με αφορμή ένα συσσωρευμένο χρέος που υπάρχει από παλιά (την πρώην ΠΑΕ ΟΦΗ) και είχε εξελιχθεί σε «αγκάθι» το τελευταίο διάστημα για την διοίκηση της ΠΑΕ, αλλά και του Ερασιτέχνη ΟΦΗ.

Μετά από συζητήσεις και επαφές των ανθρώπων του ΟΦΗ. με τις αρμόδιες υπηρεσίες, το θέμα τακτοποιήθηκε, μέσω προκαταβολής που καταβλήθηκε από την ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 και ρύθμιση σε δόσεις της υπόλοιπης οφειλής, εξέλιξη που αποτελεί την καλύτερη δυνατή λύση στην παρούσα φάση και για τον ΟΦΗ, αλλά και για την ΔΕΗ.

Με ανακοίνωση της η ΠΑΕ ΟΦΗ 1925, ευχαριστεί τον πρόεδρο και διευθύνοντα σύμβουλο της ΔΕΗ Α.Ε. Εμμανουήλ Παναγιωτάκη, για την κατανόηση στο αίτημα του ΟΦΗ και την ειλικρινή του στάση, στο θέμα αυτό.

Παράλληλα, ευχαριστεί τον βουλευτή του ΣΥΡΙΖΑ στο Ηράκλειο Σωκράτη Βαρδάκη, για την συνδρομή του στην διευθέτηση του θέματος.

Νεότερα Άρθρα

Terranet Services

stoixim2019

logo rossetti 300dpi