karatzis ofi 500x167

lokal-500-176-2019

kortsidakis 500x176 arxontiko

metropole500x167

KABAKAS-mvpnnnn

assariotakis500x176

benneto ofi 414x140

georgia500X176

skai-korts500x176

dandaliskentriko-banner-500x167

ALMYRA2018

stella

500x167 garden

ASFALEISKRITI500X176

manolios4800x167

sevensc500x167

terranet500x176

dandaliskentriko-banner-500x176

vavoulas black-clean 500x167

pastarela-500-176-2019

watercity500x176

proactive-414-140

autotrack 500X176 2

koumantakis500x176

fimi500x167

fastfitness 500X176 01

winnerkorts

george

george

Μετά τους τιμωρημένους Μαχαίρα και Ποτουρίδη, ο ΟΦΗ θα αγωνιστεί στα Χανιά, δίχως και τον Παπαστεριανό, ο οποίος δεν είναι ακόμή 100% έτοιμος, έχει λείψει αρκετό καιρό λόγω τραυματισμού και ο Νίκος Παπαδόπουλος αποφάσισε να μην τον συμπεριλάβει στα πλάνα του, ούτε σε αυτό το παιχνίδι. Ο προπονητής του ΟΦΗ θα περιμένει μέχρι και την Παρασκευή, τους Βουό και Λεάλ, οι οποίοι ακολουθούν ατομικό πρόγραμμα.

Η επίσημη ενημέρωση της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 αναφέρει:

Με αρκετούς παίκτες απόντες από το κανονικό πρόγραμμα συνεχίστηκε και την Τετάρτη (18/4) η προετοιμασία του ΟΦΗ, για το παιχνίδι του Σαββάτου (21/4, 5μμ) με τον ΑΟΧανιά/Κισσαμικό στα Περβόλια.

Στην προπόνηση που έγινε το μεσημέρι στο Βαρδινογιάννειο αθλητικό κέντρο, οι Βουό, Λεάλ, που ταλαιπωρούνται από τραυματισμούς, συνέχισαν το ατομικό τους πρόγραμμα και η συμμετοχή τους παραμένει ερωτηματικό, για το προσεχές παιχνίδι.

Εκτός θα είναι ξανά ο Παπαστεριανός, μετά από απόφαση του τεχνικού επιτελείου, καθώς μετά το μεγάλο διάστημα αποχής που έχει δεν είναι ακόμη 100% έτοιμος.

Η οριστική απόφαση της τεχνικής ηγεσίας για τους Βουό και Λεάλ, θα ληφθεί μέχρι την Παρασκευή.

Στο προσεχές παιχνίδι δεν υπολογίζονται και οι τιμωρημένοι Ποτουρίδης και Μαχαίρας.

Αλλά και οι γνωστοί απόντες (τραυματίες) Μονιάκης, Οικονόμου, Δερμιτζάκης.

Νέα προπόνηση για τον ΟΦΗ, θα γίνει την Πέμπτη το απόγευμα (5μμ) στο Βαρδινογιάννειο αθλητικό κέντρο, με την οποία η προετοιμασία του ΟΦΗ, για το παιχνίδι με τον ΑΟΧανιά, θα μπεί στην τελική της ευθεία.

Ο ΟΦΗ είναι πρώτος, στην Footballleague και πολύ κοντά στην άνοδο στην Σούπερ Λίγκ και οι παίκτες του ΟΦΗ το…απολαμβάνουν!

Η φωτογραφία που ανέβασε ο Μανόλης Μονιάκης στον επίσημο λογαριασμό του στο Facebook μιλάει από μόνη της.

Εικόνες όπως αυτή η selfie "μαστιγώνει" και δίνει ...πόνο σε εκείνους, που θέλουν το κακό της ομάδας και πιστεύουν ότι θα την επηρεάσουν ή θα την αποπροσανατολίσουν, σε αυτήν την τελευταία στροφή του πρωταθλήματος!

Είναι γελασμένοι!

Με χαμόγελα, μπριτζολάκια και μπυρίτσες, οι παίκτες του ΟΦΗ, στέλνουν σπουδαία μηνύματα συσπείρωσης!

Το κλίμα στην ομάδα, παραμένει οικογενειακό και αυτό είναι το μεγάλο μυστικό της επιτυχίας.

Ενας για όλους και όλοι για ένα.

Τα προβλήματα που κλήθηκαν να αντιμετωπίσουν, οχύρωσαν τα αποδυτήρια και "έσφιξαν" τις σχέσεις με τους παίκτες, οι οποίοι έγιναν "αδέρφια" μεταξύ τους.

Μετά την προπόνηση της Τετάρτης (18/4) το μεσημέρι στο Βαρδινογιάννειο αθλητικό κέντρο, το …πρόγραμμα είχε μπάρμπεκιου και όλο το ποδοσφαιρικό τμήμα, έδειξε να απολαμβάνει αυτές τις σπουδαίες οικογενειακές στιγμές, που ζούν αυτήν την εποχή, όλοι στπν ΟΦΗ!

Χαμόγελα ικανοποίησης και δικαίωσης, απο τους παίκτες, για αυτά που έχουν καταφέρει στον ΟΦΗ, απο τον Ιανουάριο και μετά.

Ο ΟΦΗ συνεχίζει ενωμένος και δυνατός την πορεία του για την επιστροφή εκεί που αξίζει και κανείς δεν μπορεί να σταματήσει αυτήν την ομάδα, που είναι μια παρέα, μια οικογένεια.

Τα παιδιά αυτά έχουν ήδη πετύχει πολλά και κανείς δεν θα τους στερήσει αυτά που με κόπο, ιδρώτα και θυσίες, πέτυχαν μέσα στο γήπεδο.

Ο ΟΦΗ του χρόνου, θα αγωνίζεται εκεί που ανήκει.

Είτε αρέσει σε κάποιους, είτε όχι!

 

Σιγά-σιγά αποκαλύπτεται η σκευωρία που έχει στηθεί απο κάποιους σε βάρος του ΟΦΗ, για τα όσα...παράξενα είδαν το φως της δημοσιότητας, τις τελευταίες ημέρες, για το παιχνίδι ΟΦΗ-Αιγινιακός.

Οι υποτιθέμενες κατηγορίες σε βάρος του ΟΦΗ, ότι παράγοντας της ομάδας, πλήρωσε τα εισιτήρια παικτών του Αιγινιακού, ώστε να ταξιδέψουν αεοροπορικώς στο Ηράκλειο, αμφισβητούνται πλέον ανοιχτά, καθώς ένας απο τους παίκτες του Αιγινιακού, που ταξίδεψαν αεροπορικώς για το συγκεκριμένο παιχνίδι, τονίζει ότι τα έξοδα μετακίνησης τα πλήρωσε ο ίδιος και αυτό αποδεικνύεται όπως λέει "μέσω του ταξιδιωτικού πρακτορείου της Θεσσαλονίκης που έκλεισα τα εισιτήρια...».

Τη δήλωση αυτή έκανε ο γκολκήπερ Θανάσης Τόλιος, με δηλώσεις του για το επίμαχο θέμα στην ιστοσελίδα FootballleagueNews.gr. O ίδιος αναφέρει ότι "ταξίδεψα με δικά μου έξοδα στο Ηράκλειο".

Κανείς δεν του τα πλήρωσε, πόσο μάλλον παράγοντας του ΟΦΗ!

 Αναλυτικά η τοποθέτηση του τερματοφύλακα του Αιγινιακού:

«Κατά τη διάρκεια του καλοκαιριού είχα σοβαρό τραυματισμό. Η γιατρός μου μού είχε απαγορεύσει να ταξιδέψω οδικώς και ακολούθως ακτοπλοϊκώς για το Ηράκλειο. Δηλαδή επτά ώρες ταξίδι με το πούλμαν για Πειραιά και από εκεί οκτώ ώρες ακτοπλοϊκώς για το λιμάνι του Ηρακλείου. Αντιμετώπισα ένα σοβαρό θέμα και είχε παραλύσει η γάμπα μου και ο δικέφαλος. Αν δείτε, στα πρώτα παιχνίδια της χρονιάς δεν αγωνιζόμουν. Με τη Βέροια, για παράδειγμα, ήμουν δηλωμένος, και τελικά δεν έπαιξα. Και ο Αιγινιακός ίσως είναι η μόνη επαγγελματική ομάδα με δύο τερματοφύλακες, και όχι τρεις.

Για το ματς με τον ΟΦΗ αποφάσισα να ταξιδέψω αεροπορικώς, με δικά μου έξοδα, ώστε να είμαι πιο ξεκούραστος και να βοηθήσω τον Αιγινιακό. Αν ένιωθα καλά, τότε θα έπαιζα. Χρησιμοποιήθηκα στο αρχικό σχήμα, αλλά στο 9', δεν άντεξα και έγινα αλλαγή. Έτσι ακριβώς έχουν τα πράγματα. Ταξίδεψα με δικά μου έξοδα και αυτό μπορείτε να το δείτε μέσω του ταξιδιωτικού πρακτορείου της Θεσσαλονίκης που έκλεισα τα εισιτήρια...».

Η τοποθέτηση αυτή, του τερματοφύλακα του Αιγινιακού, αλλά πιθανόν και άλλων ποδοσφαιριστών, αποτελεί ένα απο τα σοβαρά επιχείρηματα του ΟΦΗ, αν και όταν κληθεί απο τις αρμόδιες αρχές, για να αποδείξει ότι ουδεμία σχέση έχει με αυτή τη σκευωρία.

Στον ΟΦΗ, απο την πρώτη στιγμή της υπόθεσης, συλλέγουν στοιχεία και το νομικό επιτελείο της ομάδας, όταν και αν χρειαστεί θα τα καταθέσει, προκειμένου να ξεγυμνώσει, εκείνους, που θέλουν να κάνουν ζημιά στον ΟΦΗ, τώρα που είναι πρώτος στην βαθμολογία και είναι ασταμάτητος για την άνοδο στην Σούπερ Λίγκ.

Στον ΟΦΗ, έχουν στοιχεία, που θα αποδείξουν ότι η κρητική ΠΑΕ δεν έχει καμία ευθύνη και καμία εμπλοκή σε μια υπόθεση, που έχει σχεδιαστεί απο κάποιους, που βλέπουν ότι ο ΟΦΗ αγωνιστικά είναι αχτύπητος και θέλουν με πλάγιους τρόπους να τον ...βλάψουν.

Στην κρητική ομάδα, τονίζουν ότι όταν έρθει η ώρα, θα ανοίξουν τα χαρτιά τους και ετοιμάζουν...εκπλήξεις στους σκευωρούς και όσους χρησιμοποιούν το όνομα του ΟΦΗ στην υπόθεση αυτή και οι οποίοι θα λογοδοτήσουν στη δικαιοσύνη.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ

Το δημοσίευμα που "έριξε" τον ΟΦΗ και "ανέβασε" την Παναχαική!

Aπο που έως που αυτονόητη η τιμωρία του ΟΦΗ;

Νεότερα Άρθρα

Terranet Services

stoixim2019

logo rossetti 300dpi