Στο +4 από τη ζώνη της σωτηρίας βρίσκεται πλέον ο Εργοτέλης, μετά τις αφαιρέσεις τριών βαθμών σε Αναγέννηση Καρδίτσας, Καλλιθέα , Απόλλωνα Λάρισας και Αιγινιακό, οι οποίοι κόπηκαν από τον πρώτο βαθμό αδειοδότησης.
Οι Παναιγιάλειος, Πανσερραϊκός και Σπάρτη, δεν είχαν καταθέσει καν έφεση και θα αφαιρεθούν και από αυτούς 3 βαθμοί.
Η απόφαση του Διαιτητικού δικαστηρίου της ΕΠΟ ανακοινώθηκε και χθές και η βαθμολογία διαμορφώνεται ως εξής:
-Απέρριψε την ένδικη αίτηση της ΠΑΕ Αναγέννηση Καρδίτσας κατά της υπ΄ αριθ. 4/2018 απόφασης του Πρωτοβάθμιου Οργάνου Αδειοδότησης της ΕΠΟ.
-Απέρριψε την ένδικη αίτηση της ΠΑΕ Απόλλων Λάρισας κατά της υπ΄ αριθ. 5/2018 απόφασης του Πρωτοβάθμιου Οργάνου Αδειοδότησης της ΕΠΟ.
-Απέρριψε την ένδικη αίτηση της ΠΑΕ Καλλιθέα κατά της υπ΄ αριθ. 10/2018 απόφασης του Πρωτοβάθμιου Οργάνου Αδειοδότησης της ΕΠΟ.
-Απέρριψε την ένδικη αίτηση της ΠΑΕ Αιγινιακός κατά της υπ΄ αριθ. 3/2018 απόφασης του Πρωτοβάθμιου Οργάνου Αδειοδότησης της ΕΠΟ.
H ΝΕΑ BAΘΜΟΛΟΓΙΑ
1.ΟΦΗ 64
2.Άρης 63
----------------------------------------
3.Παναχαϊκή 51
4.ΑΟΧ/Κισσαμικός 49
5.Δόξα Δράμας 44
6.Απόλλων Πόντου 43
-.Καραϊσκάκης Άρτας 43
8.Τρίκαλα 42
9.Απόλλων Λάρισας (-3) 40
10.Σπάρτη (-3) 32
11.Εργοτέλης 30
12.Αναγέννηση Καρδίτσας (-3) 28
----------------------------------------
13.Αιγινιακός (-3) 26
14.Πανσερραϊκός (-3) 25
15.Παναιγιάλειος (-3) 18
16.Καλλιθέα (-3) 13
17.Βέροια αποχώρησε
18.Αχαρναϊκός αποχώρησε
Νέα οικονομική "ένεση" απο τον επιχειρηματία Αντώνη Παπαδάκη, προς την ΠΑΕ ΟΦΗ 1925,μ για την κάλυψη εκκρεμοτήτων.
Η ΠΑΕ με ανακοίνωση της, ευχαρίστησε τον επιχειρηματία, ο οποίος το τελευταίο 4μηνο, έχει σημαντική οικονομική παρέμβαση και εχει βοηθήσει σημαντικά την προσπάθεια της ομάδας.
Η ανακοίνωση της ΠΑΕ αναφέρει:
«Η ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 αισθάνεται την υποχρέωση να ευχαριστήσει για μια ακόμη φορά τον επιχειρηματία Αντώνη Παπαδάκη, ο οποίος ήταν συνεπής, στην δέσμευση που είχε δώσει στην διοίκηση της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925, για οικονομική υποστήριξη σε αυτήν την κρίσιμη περίοδο, για την ομάδα μας».

Του Γιώργου Κορτσιδάκη
Στην ...υγειά των εχθρών του και εκείνων που επιχειρούν μάταια, να βάλουν τρικλοποδιές, στην προσπάθεια της ομάδας, για την βέβαιη άνοδο στην Σούπερ Λίγκ, ήπιαν και έφαγαν στον ΟΦΗ.
Το μπάρμπεκιου στο αθλητικό κέντρο μετά την προπόνηση μετετράπη σε κρητικό γλέντι και έστειλε προε πάσα κατεύθυνση μήνυμα ότι ο ΟΦΗ είναι πιο ΕΝΩΜΕΝΟΣ και πιο ΔΥΝΑΤΟΣ απο ποτέ!
Προπονητές και παίκτες, έδειξαν για μια ακόμη φορά, το ισχυρό δέσιμο που υπάρχει μεταξύ τους.
Η ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 στην επίσημη σελίδα της κάνει λόγο για ένα ηχηρό μήνυμα, συσπείρωσης, προς πάσα κατεύθυνση, σε αυτήν την εποχή, που το πρωτάθλημα μπαίνει στην τελευταία του στροφή και ο ΟΦΗ είναι κοντά στο στόχο της ανόδου στην Σούπερ Λίγκ, έδωσαν παίκτες και προπονητές στο «μπάρμπεκιου» της ομάδας που έγινε μετά την προπόνηση της Τετάρτης στο Βαρδινογιάννειο αθλητικό κέντρο.
Το ποδοσφαιρικό τμήμα του ΟΦΗ, έδειξε ότι είναι πιο ΕΝΩΜΕΝΟ από ΠΟΤΕ και ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ συνεχίζουν ΔΥΝΑΤΑ για να ολοκληρώσουν το στόχο της επιστροφής του ΟΦΗ, εκεί που αξίζει!
Ιδιαίτερη σημασία αποκτά το γεγονός ότι το μπάρμπεκιου, ήταν μια πρωτοβουλία των παικτών, γεγονός που δείχνει πόσο δεμένοι είναι αυτήν την εποχή.
Μετρ του ψησίματος αποδείχθηκε ότι ήταν ο συνεργάτης του Νίκου Παπαδόπουλου Νίκος Καραμπετάκης, αλλά και ο Δημήτρης Μαχαίρας.
Ενώ η ιδέα για το μπάρμπεκιου ανήκε στον αρχηγό της ομάδας, Ανέστη Νάστο, ο οποίος μάλιστα δώρισε και μια φανέλα δική του στον κρητικό καλλιτέχνη Γιώργο Γλυκοκόκαλο, ο οποίος με το συγκρότημα του, ανέλαβε να διασκεδάσει το ποδοσφαιρικό τμήμα της ομάδας, όπως έχει κάνει αρκετές φορές!
Με κοντυλιές και μαντινάδες, αλλά και το γνωστό τραγούδι του καλλιτέχνη για τον ΟΦΗ «ανάψαμε φωτιά και μεγαλώνει» το κέφι εκτοξεύτηκε και όλοι μαζί παίκτες και προπονητές, πέρασαν ένα όμορφο απόγευμα σαν οικογένεια στο αθλητικό κέντρο.
Από αύριο όλοι μαζί επιστρέφουν στο γήπεδο, για το παιχνίδι του Σαββάτου στα Χανιά, όπου ο στόχος, είναι η νίκη, που θα φέρει τον ΟΦΗ, ένα ακόμη βήμα πιο κοντά στην μαθηματική εξασφάλιση της ανόδου.
Δείτε παρακάτω VIDEO και φωτογραφίες που ανέβασε η ΠΑΕ στην επίσημη σελίδα της στο Facebook με την σημείωση:
Αυτός είναι ο Ο.Φ.Η. Είναι ΟΜΑΔΑ, είναι ΠΑΡΕΑ, είναι ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ!
Δείτε παρακάτω και φωτογραφίες απο το μπάρμπεκιου
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
Με selfie, μπροτζολάκια και μπυρίτσες, δίνουν πόνο τα παιδιά του ΟΦΗ!