Ο ΟΦΗ κρατούσε τη νίκη μέχρι το 93' στα Χανιά με το γκολ του Ντίνα, αλλά στη τελευταία φάση του αγώνα, δέχθηκε γκολ απο τον Ξύδα και έτσι πέταξε δυο βαθμούς, με τον ΑΟΧανιά/Κισσαμικό στα Περβόλια.
Δείτε στο παρακάτω VIDEO της κρατικής τηλεόρασης τα καλύτερα στιγμιότυπα της αναμέτρησης...
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
Βουό και Παπαστεριανός ακολούθησαν ένα σημαντικό μέρος του προπονητικού προγράμματος την Δευτέρα (23/4) και έθεσαν γερή υποψηφιότητα, ώστε να είναι στην διάθεση της ομάδας για το παιχνίδι της Πέμπτης (26/4, 5μμ), με τον Παναιγιάλειο, στο Γεντί Κουλέ.
Ερωτηματικό για τον ΟΦΗ παραμένουν οι Μαχαίρας και Λεάλ, με τον πρώτο πάντως να έχει πιθανότητες να προλάβει.
Εκτός απο αυτό το παιχνίδι, οι τιμωρημένοι Νάστος, Ποτουρίδης, Κουτσιανικούλης.
Η επίσημη ενημέρωση της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 αναφέρει:
Με προπόνηση που έγινε τη Δευτέρα (23/4) το απόγευμα στο Γεντί Κουλέ, ο ΟΦΗ συνέχισε την προετοιμασία του, για την εντός έδρας αναμέτρηση με τον Παναιγιάλειο την Πέμπτη (26/4, 5μμ).
Η προπόνηση είχε ευχάριστα νέα, καθώς ο Βουό και ο Παπαστεριανός, ακολούθησαν ένα σημαντικό μέρος του προγράμματος και φαίνεται να έχουν ελπίδες, ώστε να τεθούν στη διάθεση της τεχνικής ηγεσίας.
Οριστική απόφαση όμως, θα ληφθεί και για τους δυο, μέχρι την Τετάρτη.
Ατομικό και θεραπεία συνέχισαν οι Λεάλ και Μαχαίρας.
Νέα προπόνηση θα γίνει την Τρίτη (24/4, 5μμ) ξανά στο Γεντί Κουλέ.
Οι τιμωρημένοι Νάστος, Ποτουρίδης, Κουτσιανικούλης δεν είναι στα πλάνα της ομάδας, για το παιχνίδι με τον Παναιγιάλειο. Όπως και οι τραυματίες Μονιάκης, Δερμιτζάκης, Οιικονόμου.
*Την Τρίτη (24/4) πριν την προπόνηση, θα γίνει στο ποδοσφαιρικό τμήμα του ΟΦΗ, σεμινάριο κανονισμών ποδοσφαίρου από τον καθηγητή διαιτησίας, Μιχάλη Γαρεφαλάκη.
«Δεν έχουμε τίποτα με τον κόσμο των Χανίων. Μόνο με εκείνους που δεν σέβονται την ιστορία του ΟΦΗ, αλλά και εκείνους που ξεστόμισαν αντεθνικά συνθήματα, για το Ηράκλειο, στο παιχνίδι που έγινε στα Περβόλια».
Αυτά τα λόγια είπε στον πρόεδρο του ΑΟΧανιά/Κισσαμικού Αντώνη Ροκάκη, ο πρόεδρος της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 Γιώργος Αλετράς, σε τηλεφωνική επικοινωνία που είχαν.
Η επικοινωνία έγινε με πρωτοβουλία του προέδρου της ομάδας των Χανίων, σε μια προσπάθεια να «πέσουν οι τόνοι» και να το θέμα που δημιουργήθηκε, να θεωρηθεί «λήξαν».
Ο κ. Ροκάκης μετέφερε στον πρόεδρο του ΟΦΗ, για το επεισόδιο που έγινε στα αποδυτήρια, ότι ήταν εκνευρισμένος και πιθανόν να είπε πράγματα που δεν έπρεπε να ειπωθούν.
Οι δυο άνδρες μίλησαν σε ήρεμο ύφος για αρκετή ώρα και συμφώνησαν ότι «δεν είναι καλό να γίνονται όλα αυτά μεταξύ δυο ομάδων, από το ίδιο νησί».
Στον ΟΦΗ έτσι και αλλιώς έχουν αφήσει πίσω τους το παιχνίδι στα Χανιά, καθώς έχουν σημαντικά θέματα να ασχοληθούν, όπως η μαθηματική εξασφάλιση της ανόδου και η κατάκτηση του πρωταθλήματος της Football league.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
"Εσύ θα μιλήσεις ρε για τον ΟΦΗ;"